goede cd trouwens!
[Dit bericht is gewijzigd door JaWi op 14-12-2003 19:40]
quote:4e cd
Op zondag 14 december 2003 19:48 schreef ikookhier het volgende:
Lamb is een groep dit is hun 3de cd als ik het goed heb kan ze niet echt in een soort muziek in delen helaas .
quote:4e
Op zondag 14 december 2003 19:48 schreef ikookhier het volgende:
Lamb is een groep dit is hun 3de cd als ik het goed heb kan ze niet echt in een soort muziek in delen helaas .
Ontopic: erg goede CD.
Vrijdag in Paradiso was een beetje kort, maar wel mooi!
Overall een 7tje voor die cd, met als hoogtepunt het laatste nummer.
quote:Zie Lamb
Op zondag 14 december 2003 19:57 schreef Lamb het volgende:
Oh, nu het toch over Lamb gaat. Iemand die ze de afgelopen drie dagen in Paradiso of 013 heeft gezien?
Enne: ik vind de laatste CD de minste van de 4 ... helaas is het naar mijn mening er niet beter op geworden met de jaren ... de eerste (Lamb) was briljant, de tweede (Fear Of Fours) wat minder maar met genoeg hoogtepunten, nummer drie (What Sound) is stukken minder en deze laatste bevat nog minder memorabele nummers.
Nou worden er ongetwijfeld genoeg CD's uitgebracht in dit genre die nog vele malen slechter zijn, maar deze laatste Lamb is maar matig in vergelijking met de eerste twee releases. Live zijn ze nog steeds erg goed te hebben ...
En lamb was natuurlijk om te beginnen al nooit een drum & bass act. Zelfs op de eerste Cd staan maar enkele nummers die je daaronder zou kunnen vatten.
quote:Hu?
Op maandag 15 december 2003 16:14 schreef k_man het volgende:
Ik vind de derde de minste, maar deze laatste weer prima.En lamb was natuurlijk om te beginnen al nooit een drum & bass act. Zelfs op de eerste Cd staan maar enkele nummers die je daaronder zou kunnen vatten.
Zeer sterk dnb-georienteerd dan. Op het eerste album ging het juist om de drum en bass....misschien hebben we een ander idee wat dnb is...
quote:Ik zou het ook geen drum & bass noemen, verre van zelfs ... anderen zeggen weer triphop, maar da's het ook niet ... tis popmuziek met een experimenteel electronische inslag ... maar dat bekt niet ... ehmm ... tis Lamb muziek ... mjah ... zoiets
Op maandag 15 december 2003 16:28 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Hu?
Zeer sterk dnb-georienteerd dan. Op het eerste album ging het juist om de drum en bass....misschien hebben we een ander idee wat dnb is...
quote:Mee eens. Laatste cd vind ik indd het minst goede.
Op maandag 15 december 2003 16:07 schreef Weakling het volgende:[..]
Zie Lamb
Enne: ik vind de laatste CD de minste van de 4 ... helaas is het naar mijn mening er niet beter op geworden met de jaren ... de eerste (Lamb) was briljant, de tweede (Fear Of Fours) wat minder maar met genoeg hoogtepunten, nummer drie (What Sound) is stukken minder en deze laatste bevat nog minder memorabele nummers.
Nou worden er ongetwijfeld genoeg CD's uitgebracht in dit genre die nog vele malen slechter zijn, maar deze laatste Lamb is maar matig in vergelijking met de eerste twee releases. Live zijn ze nog steeds erg goed te hebben ...
quote:Ja, een mix van van alles en nog wat. Triphop, jazz, drumm and bass, klassieke muziek, folk, hiphop, etc.
Op maandag 15 december 2003 16:39 schreef Weakling het volgende:
Ik zou het ook geen drum & bass noemen, verre van zelfs ... anderen zeggen weer triphop, maar da's het ook niet ... tis popmuziek met een experimenteel electronische inslag ... maar dat bekt niet ... ehmm ... tis Lamb muziek ... mjah ... zoiets
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |