abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 december 2003 @ 19:39:07 #1
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_15409678
mooi he de nieuwe cd van lamb ! of heb je daar een andere mening over ? ik vind dat het wel mooi aan sluit op de andere cd's . alen een beetje jammer van de samples die gebruikt zijn soms komen ze een beetje te veel terug. maar ik geef hem toch een 7.8
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  zondag 14 december 2003 @ 19:39:44 #2
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_15409690
Mooie cd.
pi_15409691
Hey, dat is een leuk idee. Een cijfergevenaancdtopic

goede cd trouwens!

[Dit bericht is gewijzigd door JaWi op 14-12-2003 19:40]

slettebak [@] gmail.com
  zondag 14 december 2003 @ 19:39:55 #4
57724 WattaFakka
Het was fijn...
pi_15409694
Lamp? Welk genre/artiest oid?
... hier geweest te zijn!!!!
  zondag 14 december 2003 @ 19:48:16 #5
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_15409882
Lamb is een groep dit is hun 3de cd als ik het goed heb kan ze niet echt in een soort muziek in delen helaas .
Pax & Pry Free download
pi_15410069
quote:
Op zondag 14 december 2003 19:48 schreef ikookhier het volgende:
Lamb is een groep dit is hun 3de cd als ik het goed heb kan ze niet echt in een soort muziek in delen helaas .
4e cd
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_15410093
quote:
Op zondag 14 december 2003 19:48 schreef ikookhier het volgende:
4e
Nah, zelf omschrijf ik t altijd als triphop/lounge met af en toe wat drum 'n bass invloeden, met een geweldige stem erbij.
like spinning plates
pi_15410140
Oh, nu het toch over Lamb gaat. Iemand die ze de afgelopen drie dagen in Paradiso of 013 heeft gezien?
like spinning plates
pi_15429464
Hé leuk, de vlieg van de Bjork site als icoontje!

Ontopic: erg goede CD.

Vrijdag in Paradiso was een beetje kort, maar wel mooi!

pi_15429597
Het is een ontzettend rielekste cd, maar hij is hopeloos aan de korte kant en helaas hebben ze hun drum 'n bass-roots enigzins verloochent door die kant weinig te laten zien.

Overall een 7tje voor die cd, met als hoogtepunt het laatste nummer.

maandag 15 december 2003 @ 16:07:09 #11
27648 Weakling
available in strong mint
pi_15430601
quote:
Op zondag 14 december 2003 19:57 schreef Lamb het volgende:
Oh, nu het toch over Lamb gaat. Iemand die ze de afgelopen drie dagen in Paradiso of 013 heeft gezien?
Zie Lamb

Enne: ik vind de laatste CD de minste van de 4 ... helaas is het naar mijn mening er niet beter op geworden met de jaren ... de eerste (Lamb) was briljant, de tweede (Fear Of Fours) wat minder maar met genoeg hoogtepunten, nummer drie (What Sound) is stukken minder en deze laatste bevat nog minder memorabele nummers.

Nou worden er ongetwijfeld genoeg CD's uitgebracht in dit genre die nog vele malen slechter zijn, maar deze laatste Lamb is maar matig in vergelijking met de eerste twee releases. Live zijn ze nog steeds erg goed te hebben ...

There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_15430770
Ik vind de derde de minste, maar deze laatste weer prima.

En lamb was natuurlijk om te beginnen al nooit een drum & bass act. Zelfs op de eerste Cd staan maar enkele nummers die je daaronder zou kunnen vatten.

pi_15431151
quote:
Op maandag 15 december 2003 16:14 schreef k_man het volgende:
Ik vind de derde de minste, maar deze laatste weer prima.

En lamb was natuurlijk om te beginnen al nooit een drum & bass act. Zelfs op de eerste Cd staan maar enkele nummers die je daaronder zou kunnen vatten.

Hu?

Zeer sterk dnb-georienteerd dan. Op het eerste album ging het juist om de drum en bass....misschien hebben we een ander idee wat dnb is...

maandag 15 december 2003 @ 16:39:59 #14
27648 Weakling
available in strong mint
pi_15431484
quote:
Op maandag 15 december 2003 16:28 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Hu?

Zeer sterk dnb-georienteerd dan. Op het eerste album ging het juist om de drum en bass....misschien hebben we een ander idee wat dnb is...

Ik zou het ook geen drum & bass noemen, verre van zelfs ... anderen zeggen weer triphop, maar da's het ook niet ... tis popmuziek met een experimenteel electronische inslag ... maar dat bekt niet ... ehmm ... tis Lamb muziek ... mjah ... zoiets
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 15 december 2003 @ 19:32:41 #15
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_15435843
zijn er zo weinig mensen die met lamb bekent zijn ? cijfers ?
Pax & Pry Free download
pi_15435886
quote:
Op maandag 15 december 2003 16:07 schreef Weakling het volgende:

[..]

Zie Lamb

Enne: ik vind de laatste CD de minste van de 4 ... helaas is het naar mijn mening er niet beter op geworden met de jaren ... de eerste (Lamb) was briljant, de tweede (Fear Of Fours) wat minder maar met genoeg hoogtepunten, nummer drie (What Sound) is stukken minder en deze laatste bevat nog minder memorabele nummers.

Nou worden er ongetwijfeld genoeg CD's uitgebracht in dit genre die nog vele malen slechter zijn, maar deze laatste Lamb is maar matig in vergelijking met de eerste twee releases. Live zijn ze nog steeds erg goed te hebben ...

Mee eens. Laatste cd vind ik indd het minst goede.
like spinning plates
pi_15459024
quote:
Op maandag 15 december 2003 16:39 schreef Weakling het volgende:
Ik zou het ook geen drum & bass noemen, verre van zelfs ... anderen zeggen weer triphop, maar da's het ook niet ... tis popmuziek met een experimenteel electronische inslag ... maar dat bekt niet ... ehmm ... tis Lamb muziek ... mjah ... zoiets
Ja, een mix van van alles en nog wat. Triphop, jazz, drumm and bass, klassieke muziek, folk, hiphop, etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')