quote:
Op dinsdag 16 december 2003 09:35 schreef Witchfynder het volgende:[..]
En Elvenking is lief.
*luistert nu naar Elvenking*
quote:Ben je nu al aan de Skyclad?
Op dinsdag 16 december 2003 10:42 schreef Black_Tulip het volgende:[..]
*luistert nu naar Elvenking*
quote:Elvenking, daar heb ik nog nooit van gehoord...
Op dinsdag 16 december 2003 10:46 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ben je nu al aan de Skyclad?
quote:(blabbermouth)
RHAPSODY: Setting New Standards In 'Film Score Metal' - Dec. 15, 2003
Acclaimed actor Christopher Lee ("Star Wars - Episode 2: Attack of the Clones", "The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring", "Gremlins II", "The Legend of Sleepy Hollow") will join the symphonic metal band RHAPSODY on their next CD. Mr. Lee is no stranger to music and recording studios as he is a classically trained opera singer himself. He will be providing a powerful narration on the forthcoming self-produced CD of the Italy-based group.Among other well-known narrators and London actors, Lee will guide the listeners in the role of a king through a unique saga invented by RHAPSODY's founding members Luca Turilli and Alex Staropoli. As a special surprise, Mr. Lee's daughter Christina Lee will also appear in the part of a warrior princess. Incidentally this will mark the first time father and daughter will work together.
[..]
Dit was toch al bekend? Dacht ik? En volgens mij heeft Christopher Lee wel meer meegezongen op een metalalbum.. toch? Ik kan me alleen niet meer herinneren welk.

Een held, goede films in de jaren 70
quote:Ik ben erg divers hehehe....
Op maandag 15 december 2003 23:56 schreef Yokozuna het volgende:
Jep, Forest of Fog. Zonder bassgitaar trouwens (konden geen bassist vinden), maarja, wat moet een bassgitaar nou ook ouwe blackmetal, dat moet gewoon knarsen. Bovendien kunnen we zo een demo opnemen, want 1 drummicrofoon is al genoeg voor oude blackmetal!Maar serieus. Wat is't nou, eerst was het Peter Pan Speedrock meets Sepultura, daarna was het een Iron Maiden coverband en nu true blackmetal? (maakt mij niet uit trouwens, alles beter dan poprock drummen!)
quote:Ja, wat een hakmachine die Jan Axel.
Op dinsdag 16 december 2003 07:23 schreef pro_jeex het volgende:
Hij drumt heel goed op Battles in the North
quote:Dat is idd best een leuke cd. Van die hoge power metal achtige vocalen naast grunts, leuk gedaan.
Op dinsdag 16 december 2003 15:52 schreef Witchfynder het volgende:
[afbeelding]
quote:Meneer Blomberg kan inderdaad heel vet beuken. Live klinkt dat ook erg goed, kan ik je zeggen. In 1995 drumde die heel vet. Alleen die paint, sorry geen gezicht.
Op dinsdag 16 december 2003 15:57 schreef Summoner het volgende:[..]
Ja, wat een hakmachine die Jan Axel.
IK heb nog een handtekening aan hem gevraagd toen, zit op m'n morbid angel shirt
quote:En een vrouw hier en daar. Vooral in 'Seasonspeech' komt het goed uit.
Op dinsdag 16 december 2003 15:59 schreef Summoner het volgende:[..]
Dat is idd best een leuke cd. Van die hoge power metal achtige vocalen naast grunts, leuk gedaan.
quote:Heh, wat een belediging voor Pete Sandoval.
Op dinsdag 16 december 2003 16:04 schreef pro_jeex het volgende:
IK heb nog een handtekening aan hem gevraagd toen, zit op m'n morbid angel shirt
quote:Ja, leuk nummer met die viooltjes. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik die plaat al geen jaar ofzo meer opgezet heb, het kaas halte werd me op een gegeven moment te groot ofzo. Ik zal hem wel weer eens draaien.
Op dinsdag 16 december 2003 16:07 schreef Witchfynder het volgende:
En een vrouw hier en daar. Vooral in 'Seasonspeech' komt het goed uit.
quote:Nee hoor, want die stond naast hem met David Vincent, die hebben hem ook gesigneerd (ja ook Abbath en Demonaz, Trey Azagtoth, Eric Rutan en Moonspell hebben hem getekend) IK heb nog een joint met moonspell gerookt, toen rookte en blowde ik nog
Op dinsdag 16 december 2003 16:10 schreef Summoner het volgende:[..]
Heh, wat een belediging voor Pete Sandoval.
quote:Beetje lullig van David Vincent.
Op dinsdag 16 december 2003 16:17 schreef pro_jeex het volgende:
Nee hoor, want die stond naast hem met David Vincent, die hebben hem ook gesigneerd (ja ook Abbath en Demonaz, Trey Azagtoth, Eric Rutan en Moonspell hebben hem getekend) IK heb nog een joint met moonspell gerookt, toen rookte en blowde ik nog
David Vincent wilde toen het shirt van een kameraad van me niet signeren, hij zei: Hell i'm not signing a Napalm Death shirt.Moonspell had toen net hun 2e cd uit, toen waren ze nog oke
IRON MAIDEN Singer To Begin Work On New Solo Album - Dec. 16, 2003
IRON MAIDEN frontman Bruce Dickinson will get together with guitarist Roy Z in January/February 2004 for a songwriting session for a possible new Dickinson solo album, the singer revealed during a Dec. 2 signing session aboard a specially chartered Dublin-London flight filled with MAIDEN fans. Dickinson's last solo album, "The Chemical Wedding", was released in 1998. A two-disc "best of" set followed in 2001.
quote:Ach, hij had ruzie met die band.
Op dinsdag 16 december 2003 16:33 schreef Summoner het volgende:[..]
Beetje lullig van David Vincent.
quote:Beetje kinderachtig om dat op je fans af te reageren. Het was toffer geweest als ie wel het shirt had getekend, en er gewoon iets lulligs over Napalm Death op had gezet.
Op dinsdag 16 december 2003 16:44 schreef pro_jeex het volgende:
Ach, hij had ruzie met die band.
quote:Cool, maar Adrian moet ook weer mee gaan doen.
Op dinsdag 16 december 2003 16:34 schreef Seborik het volgende:
http://www.shallowgrave.co.uk/downloads/bruce%20signs%20Maniac618s%20scroll.wmvIRON MAIDEN Singer To Begin Work On New Solo Album - Dec. 16, 2003
IRON MAIDEN frontman Bruce Dickinson will get together with guitarist Roy Z in January/February 2004 for a songwriting session for a possible new Dickinson solo album, the singer revealed during a Dec. 2 signing session aboard a specially chartered Dublin-London flight filled with MAIDEN fans. Dickinson's last solo album, "The Chemical Wedding", was released in 1998. A two-disc "best of" set followed in 2001.
quote:Wij (een groep van 20 man uit de Simplon) hadden iig een hoop lol
Op dinsdag 16 december 2003 16:48 schreef Summoner het volgende:[..]
Beetje kinderachtig om dat op je fans af te reageren. Het was toffer geweest als ie wel het shirt had getekend, en er gewoon iets lulligs over Napalm Death op had gezet.
quote:Hehe, ten koste van die arme kerel die op z'n nummer werd gezet door Vincent... die heeft toen 'ie thuis kwam gelijk al z'n Morbid Angel cd's door de wc gespoeld.
Op dinsdag 16 december 2003 17:24 schreef pro_jeex het volgende:
Wij (een groep van 20 man uit de Simplon) hadden iig een hoop lol
quote:Hij lag tijdens het hele Immortal concert te slapen en na 2 nummer Morbid Angel werd ie pas wakker. He had it coming
Op dinsdag 16 december 2003 17:31 schreef Summoner het volgende:[..]
Hehe, ten koste van die arme kerel die op z'n nummer werd gezet door Vincent... die heeft toen 'ie thuis kwam gelijk al z'n Morbid Angel cd's door de wc gespoeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |