abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15440639
quote:
Op maandag 15 december 2003 20:01 schreef Summoner het volgende:

[..]

Ach, ik heb eigenlijk ook wel wat beters te doen. Zoals het luisteren naar die mega gave KK Null plaat die ik vanmiddag gekocht heb.

Wow jij houd van noise? Gaaf, ik heb laatst een gave merzbow cd gekocht, 4 cd's in een filofax Timehunter heet ie
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_15441572
quote:
Op maandag 15 december 2003 20:23 schreef Summoner het volgende:

[..]

Japanse grootheid op het gebied van avantgarde, experimentele rock en noise.
[..]

[afbeelding]
[..]

Dat zou wel een gave package zijn ja zekers.

Aha..ik ben niet zo van de noise..zeker geen hele cd's

Er was sprake van een toer van BBTS met Mastodon in het voorjaar las ik ergens in een interview, of het doorgaat is een tweede, en aangezien Dillinger ook wel vriendjes zijn met BBTS en Mastodon zou het een leuke aanvulling zijn

maandag 15 december 2003 @ 22:45:11 #78
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_15442518
quote:
Op maandag 15 december 2003 21:23 schreef pro_jeex het volgende:
Met KK Null heb ik samengewerkt aan de soundtrack van een film genaamd Headcheese
Ik sta ook met naam vermeld in de aftiteling
Is op dvd uitgekomen samen met de film Freak.
Wow... jij hebt met KK Null samengewerkt?! Dat is niet niks. Hoe is dat tot stand gekomen? Is die soundtrack ook op cd uitgebracht?
  maandag 15 december 2003 @ 22:48:11 #79
18413 Summoner
pi_15442616
quote:
Op maandag 15 december 2003 21:29 schreef pro_jeex het volgende:
Ik ben al sinds 1996 een noise artist, laatst ben ik uitgebracht op een verzamel cd van open wound (label van the grey wolves), 4 nummers heb ik gedoneerd

Mijn projecten zijn In Times of War, Necrophile en Serial Raper, alleen met die laatste brengt niets meer uit.

Je brengt je werk op cd-r formaat uit?
  maandag 15 december 2003 @ 22:51:35 #80
18413 Summoner
pi_15442720
quote:
Op maandag 15 december 2003 21:50 schreef pro_jeex het volgende:
Wow jij houd van noise? Gaaf, ik heb laatst een gave merzbow cd gekocht, 4 cd's in een filofax Timehunter heet ie
Ik ben maar een gematigd noise liefhebber hoor, ik mag diep in de nacht wel eens een drone of noise plaat opzetten.

Merzbow heeft wel wat goed materiaal uitgebracht, maar ook wat spul wat ik echt niet trek. Is die "Timehunter" goed? Hij heeft overigens ook een 50CD box uitgebracht, de "Merzbox".

maandag 15 december 2003 @ 22:52:27 #81
18413 Summoner
pi_15442750
quote:
Op maandag 15 december 2003 22:16 schreef mr_cucumber het volgende:
Er was sprake van een toer van BBTS met Mastodon in het voorjaar las ik ergens in een interview, of het doorgaat is een tweede, en aangezien Dillinger ook wel vriendjes zijn met BBTS en Mastodon zou het een leuke aanvulling zijn
Ja, cool. Misschien nog Sulaco erbij?
  maandag 15 december 2003 @ 23:00:12 #82
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_15442971
http://www.wolflairradio.com

speelt veel goeds vandaag

Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_15443413
quote:
Op maandag 15 december 2003 22:52 schreef Summoner het volgende:

[..]

Ja, cool. Misschien nog Sulaco erbij?

Als ik dan toch mag kiezen doe dan Today is the Day of Converge er maar bij
  maandag 15 december 2003 @ 23:24:59 #84
18413 Summoner
pi_15443749
quote:
Op maandag 15 december 2003 23:14 schreef mr_cucumber het volgende:
Als ik dan toch mag kiezen doe dan Today is the Day of Converge er maar bij
Heh, it's your party...
pi_15443833
quote:
Op maandag 15 december 2003 22:45 schreef Summoner het volgende:

[..]

Wow... jij hebt met KK Null samengewerkt?! Dat is niet niks. Hoe is dat tot stand gekomen? Is die soundtrack ook op cd uitgebracht?

Ik ben door de regisseur benaderd en ik denk hij ook. De nummers zijn apart opgenomen en op verschillende cd's uitgebracht, maar ik heb de dvd wel, het is een film met noise soundtrack. De film is mede geschreven door de schrijver van de texas chainsaw massacre en de film is ook op die locatie opgenomen. Ik kan wel eens kijken of ik die dvd voor je kan rippen (of mag ik dat hier niet zeggen )
Moz heeft er ook aan meegewerkt, ik weet niet of je die kent? )
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_15443857
quote:
Op maandag 15 december 2003 22:48 schreef Summoner het volgende:

[..]

Je brengt je werk op cd-r formaat uit?

Ja, en cassette en binnenkort ook vinyl en gewone cd's, maar daar ben ik nog over aan het onderhandelen met verschillende labels.
Als je wat wilt hebben moet je het zeggen, ik maak noise omdat ik het wil, niet voor het geld ofzo, dus het is gratis

[Dit bericht is gewijzigd door pro_jeex op 15-12-2003 23:32]

pi_15443902
quote:
Op maandag 15 december 2003 22:51 schreef Summoner het volgende:

[..]

Ik ben maar een gematigd noise liefhebber hoor, ik mag diep in de nacht wel eens een drone of noise plaat opzetten.

Merzbow heeft wel wat goed materiaal uitgebracht, maar ook wat spul wat ik echt niet trek. Is die "Timehunter" goed? Hij heeft overigens ook een 50CD box uitgebracht, de "Merzbox".

Timehunter is vet goed, alleen wel veel matiger dan ander werk wat ik heb. Die box ken ik, 50 cd's (best of ) t-shirt stickers etc. Ik kon hem laatst kopen, maar daar heb ik geen geld voor Via eBay was dat trouwens.

[Dit bericht is gewijzigd door pro_jeex op 15-12-2003 23:30]

maandag 15 december 2003 @ 23:33:32 #88
18413 Summoner
pi_15443992
quote:
Op maandag 15 december 2003 23:27 schreef pro_jeex het volgende:
Ik ben door de regisseur benaderd en ik denk hij ook. De nummers zijn apart opgenomen en op verschillende cd's uitgebracht, maar ik heb de dvd wel, het is een film met noise soundtrack. De film is mede geschreven door de schrijver van de texas chainsaw massacre en de film is ook op die locatie opgenomen. Ik kan wel eens kijken of ik die dvd voor je kan rippen (of mag ik dat hier niet zeggen )
Moz heeft er ook aan meegewerkt, ik weet niet of je die kent? )
Vreemd dat jou niet een exemplaar van die cd's is toegestuurd. Over die DVD hebben we het nog wel eens. Uiteraard ben ik wel geïnteresseerd. Ik ken geen Moz, maar ik ben dan ook nog maar een onschuldige nieuwkomer in de noise / drone scene.
  maandag 15 december 2003 @ 23:36:35 #89
18413 Summoner
pi_15444093
quote:
Op maandag 15 december 2003 23:28 schreef pro_jeex het volgende:
Ja, en cassette en binnenkort ook vinyl en gewone cd's, maar daar ben ik nog over aan het onderhandelen met verschillende labels.
Als je wat wilt hebben moet je het zeggen, ik maak noise omdat ik het wil, niet voor het geld ofzo, dus het is gratis
Wat voor noise maak je? Van die zeer agressieve noise die klinkt als een tractor die niet op wil starten of meer richting de drone, hypnotiserend spul? Met welke labels heb je contact? Ben je ook bekend met Celebrate PSI Phenomenon?
  maandag 15 december 2003 @ 23:38:42 #90
18413 Summoner
pi_15444152
quote:
Op maandag 15 december 2003 23:30 schreef pro_jeex het volgende:
Timehunter is vet goed, alleen wel veel matiger dan ander werk wat ik heb. Die box ken ik, 50 cd's (best of ) t-shirt stickers etc. Ik kon hem laatst kopen, maar daar heb ik geen geld voor Via eBay was dat trouwens.
Heb je veel materiaal van Merzbow? Hij heeft echt verschrikkelijk veel uitgebracht... Voor hoeveel stond die box erop?
pi_15444394
quote:
Op maandag 15 december 2003 23:33 schreef Summoner het volgende:

[..]

Vreemd dat jou niet een exemplaar van die cd's is toegestuurd. Over die DVD hebben we het nog wel eens. Uiteraard ben ik wel geïnteresseerd. Ik ken geen Moz, maar ik ben dan ook nog maar een onschuldige nieuwkomer in de noise / drone scene.

Oke daar hebben we het wel us over.
  maandag 15 december 2003 @ 23:49:22 #92
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_15444445
Nokturnal Mortum is gaaf
dat hoor ik hier net
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_15444485
quote:
Op maandag 15 december 2003 23:36 schreef Summoner het volgende:

[..]

Wat voor noise maak je? Van die zeer agressieve noise die klinkt als een tractor die niet op wil starten of meer richting de drone, hypnotiserend spul? Met welke labels heb je contact? Ben je ook bekend met Celebrate PSI Phenomenon?

Ik maak beide, Necrophile is bijvoorbeeld agressieve noise wat alleen met stem gemaakt wordt en het is het best met Masonna te vergelijken, misschien ken je dat, verder is serial weer puur hypnotische noise met een verhaal. In Times of War is noise met oorlog als thema en ik noem het psycho-electronics, iets wat ik in 1996 bedacht heb..
Ik ben met Xion en Legion Sudan bezig en tig van labels waar ik de naam zo niet van weet, ik moet al die verzoeken eens terug mailen, maar de tijd heb ik er niet voor.
pi_15444503
quote:
Op maandag 15 december 2003 23:49 schreef Graveland het volgende:
Nokturnal Mortum is gaaf
dat hoor ik hier net

heb ik 3 originele cd's van, 1 orginele demo en 1 t-shirt van
pi_15444539
quote:
Op maandag 15 december 2003 23:38 schreef Summoner het volgende:

[..]

Heb je veel materiaal van Merzbow? Hij heeft echt verschrikkelijk veel uitgebracht... Voor hoeveel stond die box erop?

die box zat over de 400 dollar. Ik heb verschillende cd's van merzbow inderdaad. Maar merzbow heeft zo veel uitgebracht, das niet bij te houden.
  maandag 15 december 2003 @ 23:53:45 #96
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_15444555
quote:
Op maandag 15 december 2003 23:51 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

heb ik 3 originele cd's van, 1 orginele demo en 1 t-shirt van

ik vind 't echt zo gaaf he, al die klassieke instrumenten erdoorheen
pi_15444635
quote:
Op maandag 15 december 2003 23:53 schreef Graveland het volgende:

[..]

ik vind 't echt zo gaaf he, al die klassieke instrumenten erdoorheen

ja ze hebben nog wel meer wazige dingen er door, laat ik je wel horen als je er bent
  maandag 15 december 2003 @ 23:56:31 #98
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_15444636
quote:
Zekers..koel nummer ook, koele band..tijd dat ze weer eens komen toeren (en dan het liefst met Dillinger en BBTS)
Klinkt vrij deathmetal/grindcore achtig, terwijl ik eerder een hardcore band ofzo zou verwachten als ik kijk naar die zanger Moest wel aan Cryptopsy denken, alleen dan niet zo extreem natuurlijk.
quote:
Jij ging toch drummen in Bosmist, ons necro-blek projectje?
Jep, Forest of Fog. Zonder bassgitaar trouwens (konden geen bassist vinden), maarja, wat moet een bassgitaar nou ook ouwe blackmetal, dat moet gewoon knarsen. Bovendien kunnen we zo een demo opnemen, want 1 drummicrofoon is al genoeg voor oude blackmetal!

Maar serieus. Wat is't nou, eerst was het Peter Pan Speedrock meets Sepultura, daarna was het een Iron Maiden coverband en nu true blackmetal? (maakt mij niet uit trouwens, alles beter dan poprock drummen!)

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 16-12-2003 00:04]

maandag 15 december 2003 @ 23:59:25 #99
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_15444721
quote:
Op maandag 15 december 2003 23:56 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

ja ze hebben nog wel meer wazige dingen er door, laat ik je wel horen als je er bent

Is goed
ga jij vrijdag naar Katafalk overigens?
pi_15444845
quote:
Op maandag 15 december 2003 23:59 schreef Graveland het volgende:

[..]

Is goed
ga jij vrijdag naar Katafalk overigens?

nee Kataflak (ja ik schrijf het goed) vind ik 3 keer niks, waste of my good money. Toen Anne er bij was, had je terminste nog een reden om heen te gaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')