abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15428130
quote:
Op maandag 15 december 2003 14:27 schreef Graveland het volgende:

[..]

iemand had op het nippertje de laatste Weakling cd voor mijn neus weggesnaaid

Zo weet je ook weer hoe dat voelt.

Er stonden nog wel een paar vette cd's daar hoor

A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  maandag 15 december 2003 @ 14:33:11 #52
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_15428197
quote:
Op maandag 15 december 2003 14:06 schreef Summoner het volgende:

[..]

Cool, het wordt vast weer een uitstekend album.

natuurlijk
[KNE]-Mod
pi_15429206
quote:
Op zondag 14 december 2003 22:42 schreef Graveland het volgende:
en, HOE MOET HET NU MET STRATO!? (zo zonder Kotipelto )
Gesigneerd tourboek kopen?

100 euro.

maandag 15 december 2003 @ 15:52:04 #54
29429 Dissection
King of all kings
pi_15430235
En ik ben er ook weer.
  maandag 15 december 2003 @ 16:48:01 #55
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_15431699
quote:
Op zondag 14 december 2003 23:52 schreef Graveland het volgende:
http://www.wolflairradio.com

het punt dat niet echt mag is de backbone waar 't op draait
en der komen af en toe wat bands die op ';t randje zijn langs, verder gewoon veel Morbid Angel, The Crown, Carpathian Forest, Venom etc etc

Gaaf, even in winamp opslaan dan. Nu draaiend: Necrophobic Klinkt grappig, heeft wel wat weg van The Crown.

De broadband stream is trouwens 128kbit, maar hij klinkt als 64kbit stereo ofzo, beetje raar. Ligt misschien aan de productie van de gestreamde nummers. Komen er ook nieuwe albums op? Dan bestaat er tenminste weer es een radio waardoor je een beetje bij blijft.

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 15-12-2003 17:22]

pi_15432559
quote:
Op maandag 15 december 2003 16:48 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Gaaf, even in winamp opslaan dan. Nu draaiend: Necrophobic Klinkt grappig, heeft wel wat weg van The Crown.

De broadband stream is trouwens 128kbit, maar hij klinkt als 64kbit stereo ofzo, beetje raar. Ligt misschien aan de productie van de gestreamde nummers. Zit wel veel rauwe shit bij, dus Ophion al keer gehoord?

Het stikt van de black metal
Goede black metal en GOEDE black metal if you know what i mean
Vanochtend hadden ze een hele cd van Welmacht gedraaid, das vette black metal.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  maandag 15 december 2003 @ 17:27:57 #57
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_15432687
Dus bijna alleen blackmetal? Of gewoon extreme metal?
pi_15432872
quote:
Op maandag 15 december 2003 17:27 schreef Yokozuna het volgende:
Dus bijna alleen blackmetal? Of gewoon extreme metal?
Alle keren dat ik nog geluisterd heb heb ik alleen maar black metal gehoord, maar ik weet niet of het alleen maar black metal is, iig veel
en ook nog goede en geen crappy
  maandag 15 december 2003 @ 17:36:15 #59
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_15432932
Ik hoor nu Burzum - Jezusy Tod.

Ik hoor gewoon 4 minuten lang geknars, en een gitaarriff die elke minuut een beetje verandert. Nog eentoniger dan Conquerors of Armageddon van Krisiun, ik vind het maar crappy.

pi_15432990
quote:
Op maandag 15 december 2003 17:36 schreef Yokozuna het volgende:
Ik hoor nu Burzum - Jezusy Tod.

Ik hoor gewoon 4 minuten lang geknars, en een gitaarriff die elke minuut een beetje veranderd. Nou geweldig die sfeer, ik vind het maar saai en eentonig.

Geen last van, dat is 1 van de beste nummers van die cd, alleen dat nummer duurt vet lang

Hail Burzum

maandag 15 december 2003 @ 17:39:55 #61
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_15433035
Wel leuk dat je met zulke oersimpele muziek mensen helemaal uit hun dak kan laten gaan. Ik ga ook maar een blackmetal band beginnen denk ik. Nahja, ik houd gewoon van afwisselendere muziek. Of bands die compositorisch tenminste een beetje gevorderd zijn (bijv. Enslaved of Satyricon)

Wat vind je van Taake?

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 15-12-2003 17:42]

pi_15433092
quote:
Op maandag 15 december 2003 17:39 schreef Yokozuna het volgende:
Wel leuk dat je met de simpelste muziek die er bestaat mensen helemaal uit hun dak kan laten gaan. Ik ga ook maar een blackmetal band beginnen denk ik.

Wat vind je van Taake?

Dat vind ik nou net weer een baggerband.

Maar black metal gaat mij heel veel om sfeer, als ik techniek wil, luister ik wel naar manowar, judas priest, agent steel of death etc etc.

maandag 15 december 2003 @ 17:45:14 #63
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_15433192
Ik kan die sfeer gewoon niet bevatten Bands als Enslaved vind ik vaak wel erg sfeervol, maar als ik dan dat nummer van Burzum hoor, is het enige wat ik hoor een hihat en knarsgitaren. Daar zal ik wel teveel op letten door te weinig luisteren ofzo...

Taake vind ik ook supergaar, een van de gaarste blackmetal bands. Burzum kan ik ook (nog) niet waarderen, maar die waren er tenminste nog vroeg bij. Taake is gewoon inspiratieloze na-aperij.

pi_15433262
quote:
Op maandag 15 december 2003 17:45 schreef Yokozuna het volgende:
Ik kan die sfeer gewoon niet bevatten Bands als Enslaved vind ik vaak wel erg sfeervol, maar als ik dan dat nummer van Burzum hoor, is het enige wat ik hoor een hihat en knarsgitaren. Daar zal ik wel teveel op letten door te weinig luisteren ofzo...

Taake vind ik ook supergaar, een van de gaarste blackmetal bands.

Nee, Taak komt niet in m'n top 50 black metal bands voor
Enslaved vond ik in hun demo tijd heel vet, ook wel eens live gezien, maar ik vind het nu niks meer.
Bands als Judas Iscariot, Graveland, oude Darkthrone, oude Burzum, Morbid, Faustcoven, Heretic etc etc dat vind ik goede muziek.
Zo noem ik zo maar wat bands hor, ik heb wel eenlangere lijst, maar das relatief onbekend.
  maandag 15 december 2003 @ 19:14:56 #65
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_15435333
Enslaved heb ik altijd al goed gevonden, maar de laatste drie albums zijn schitterende grensverleggende werken. Neem nou "Mardraum" ---> een prachtige combinatie van viking metal, death metal, black metal en psychedelica. Een geestverruimend album, de combinatie is gewaagd en geslaagd. "Monumension" ging nog een stap verder, van de verwoestende agressie van "Convoys to Nothingness" tot de melancholische klanken van het zwaar door Pink Floyd en consorten beïnvloedde "Hollow Inside", is dat album een grote trip door bizarro land. En "Below the Lights" is gewoon een meesterwerk.

De onlangs uitgebrachte DVD is trouwens ook een must, Yokozuna.

pi_15435929
quote:
http://www.wolflairradio.com
Waarom doet dit het bij mij niet?
Als ik op 'listen-broadband' klikt opent die een pagina die die vervolgens niet kan vinden..wat doe ik fout?
  maandag 15 december 2003 @ 19:38:27 #67
18413 Summoner
pi_15435984
Dat is bij mij ook al het geval.
pi_15436573
quote:
Op maandag 15 december 2003 19:38 schreef Summoner het volgende:
Dat is bij mij ook al het geval.
Het is ons niet gegund

Video van Mastodon is trouwens uit, op http://www.relapse.com/ is die te downloaden.

maandag 15 december 2003 @ 20:01:06 #69
18413 Summoner
pi_15436618
quote:
Op maandag 15 december 2003 19:59 schreef mr_cucumber het volgende:
Het is ons niet gegund
Ach, ik heb eigenlijk ook wel wat beters te doen. Zoals het luisteren naar die mega gave KK Null plaat die ik vanmiddag gekocht heb.
quote:
Video van Mastodon is trouwens uit, op http://www.relapse.com/ is die te downloaden.
Idd, ik heb hem gisternacht al even bekeken. Cool clipje!
pi_15436833
quote:
Op maandag 15 december 2003 20:01 schreef Summoner het volgende:
Ach, ik heb eigenlijk ook wel wat beters te doen. Zoals het luisteren naar die mega gave KK Null plaat die ik vanmiddag gekocht heb.
Ja ik ook, maar ik vroeg me af waar graveland en pro-jeex zo enthousiast over waren..al kan ik het denk wel raden
Maar KK Null? enlighten me
quote:
Idd, ik heb hem gisternacht al even bekeken. Cool clipje!
Zekers..koel nummer ook, koele band..tijd dat ze weer eens komen toeren (en dan het liefst met Dillinger en BBTS)
  maandag 15 december 2003 @ 20:23:35 #71
18413 Summoner
pi_15437389
quote:
Op maandag 15 december 2003 20:08 schreef mr_cucumber het volgende:
Japanse grootheid op het gebied van avantgarde, experimentele rock en noise.
quote:
The experimental multi-instrumentalist K.K. Null was born in Tokyo, Japan, on September 13, 1961. He began as a guitarist, but soon added composer, singer, electronic wiz, drummer, and even "Butoh" dancer to his impressive musical resumé. Null joined the noise/prog rock outfit Ybo2 in 1984, issuing several albums and EPs throughout the remainder of the decade. From there, Null produced albums for other artists, created his own record label (Nux Organization), and played with others: with the self-described "progressive hardcore trio" Zeni Geva, John Zorn, Steve Albini, the Boredoms' Seiichi Yamamoto, Jim O'Rourke, Merzbow, Fred Frith, James Plotkin, Keiji Haino, Otomo Yoshihide, Jon Rose, Atau Tanaka, Zbigniew Karkowski, and Philip Samartzis, as well as supporting such artists as Sonic Youth and Mike Patton on tour. Null has released more than 60 albums, and he launched a new project, Monster DVD, in 2001.
quote:
Zekers..koel nummer ook, koele band..tijd dat ze weer eens komen toeren (en dan het liefst met Dillinger en BBTS)
Dat zou wel een gave package zijn ja zekers.
  maandag 15 december 2003 @ 20:26:51 #72
29429 Dissection
King of all kings
pi_15437517
quote:
Op maandag 15 december 2003 17:39 schreef Yokozuna het volgende:
Wel leuk dat je met zulke oersimpele muziek mensen helemaal uit hun dak kan laten gaan. Ik ga ook maar een blackmetal band beginnen denk ik. Nahja, ik houd gewoon van afwisselendere muziek. Of bands die compositorisch tenminste een beetje gevorderd zijn (bijv. Enslaved of Satyricon)

Wat vind je van Taake?

Jij ging toch drummen in Bosmist, ons necro-blek projectje?
pi_15439574
quote:
Op maandag 15 december 2003 19:36 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Waarom doet dit het bij mij niet?
Als ik op 'listen-broadband' klikt opent die een pagina die die vervolgens niet kan vinden..wat doe ik fout?

Bij mij doet ie het wel, Absurd draaien ze nu
pi_15439655
quote:
Op maandag 15 december 2003 20:08 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Ja ik ook, maar ik vroeg me af waar graveland en pro-jeex zo enthousiast over waren..al kan ik het denk wel raden

Met KK Null heb ik samengewerkt aan de soundtrack van een film genaamd Headcheese
Ik sta ook met naam vermeld in de aftiteling
Is op dvd uitgekomen samen met de film Freak.

[Dit bericht is gewijzigd door pro_jeex op 15-12-2003 21:48]

pi_15439864
Ik ben al sinds 1996 een noise artist, laatst ben ik uitgebracht op een verzamel cd van open wound (label van the grey wolves), 4 nummers heb ik gedoneerd

Mijn projecten zijn In Times of War, Necrophile en Serial Raper, alleen met die laatste brengt niets meer uit.

[Dit bericht is gewijzigd door pro_jeex op 15-12-2003 21:31]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')