quote:Zo weet je ook weer hoe dat voelt.
Op maandag 15 december 2003 14:27 schreef Graveland het volgende:[..]
iemand had op het nippertje de laatste Weakling cd voor mijn neus weggesnaaid
Er stonden nog wel een paar vette cd's daar hoor
quote:natuurlijk
Op maandag 15 december 2003 14:06 schreef Summoner het volgende:[..]
Cool, het wordt vast weer een uitstekend album.
quote:Gesigneerd tourboek kopen?
Op zondag 14 december 2003 22:42 schreef Graveland het volgende:
en, HOE MOET HET NU MET STRATO!?(zo zonder Kotipelto
)
100 euro.
quote:Gaaf, even in winamp opslaan dan. Nu draaiend: Necrophobic
Op zondag 14 december 2003 23:52 schreef Graveland het volgende:
http://www.wolflairradio.comhet punt dat niet echt mag is de backbone waar 't op draait
en der komen af en toe wat bands die op ';t randje zijn langs, verder gewoon veel Morbid Angel, The Crown, Carpathian Forest, Venom etc etc
De broadband stream is trouwens 128kbit, maar hij klinkt als 64kbit stereo ofzo, beetje raar. Ligt misschien aan de productie van de gestreamde nummers. Komen er ook nieuwe albums op? Dan bestaat er tenminste weer es een radio waardoor je een beetje bij blijft.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 15-12-2003 17:22]
quote:Het stikt van de black metal
Op maandag 15 december 2003 16:48 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Gaaf, even in winamp opslaan dan. Nu draaiend: Necrophobic
Klinkt grappig, heeft wel wat weg van The Crown.
De broadband stream is trouwens 128kbit, maar hij klinkt als 64kbit stereo ofzo, beetje raar. Ligt misschien aan de productie van de gestreamde nummers. Zit wel veel rauwe shit bij, dus Ophion al keer gehoord?
quote:Alle keren dat ik nog geluisterd heb heb ik alleen maar black metal gehoord, maar ik weet niet of het alleen maar black metal is, iig veel
Op maandag 15 december 2003 17:27 schreef Yokozuna het volgende:
Dus bijna alleen blackmetal? Of gewoon extreme metal?
Ik hoor gewoon 4 minuten lang geknars, en een gitaarriff die elke minuut een beetje verandert. Nog eentoniger dan Conquerors of Armageddon van Krisiun, ik vind het maar crappy.
quote:Geen last van, dat is 1 van de beste nummers van die cd, alleen dat nummer duurt vet lang
Op maandag 15 december 2003 17:36 schreef Yokozuna het volgende:
Ik hoor nu Burzum - Jezusy Tod.Ik hoor gewoon 4 minuten lang geknars, en een gitaarriff die elke minuut een beetje veranderd. Nou geweldig die sfeer, ik vind het maar saai en eentonig.

![]()
Hail Burzum
Wat vind je van Taake? ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 15-12-2003 17:42]
quote:Dat vind ik nou net weer een baggerband.
Op maandag 15 december 2003 17:39 schreef Yokozuna het volgende:
Wel leuk dat je met de simpelste muziek die er bestaat mensen helemaal uit hun dak kan laten gaan. Ik ga ook maar een blackmetal band beginnen denk ik.Wat vind je van Taake?
Maar black metal gaat mij heel veel om sfeer, als ik techniek wil, luister ik wel naar manowar, judas priest, agent steel of death etc etc.
Taake vind ik ook supergaar, een van de gaarste blackmetal bands. Burzum kan ik ook (nog) niet waarderen, maar die waren er tenminste nog vroeg bij. Taake is gewoon inspiratieloze na-aperij.
quote:Nee, Taak komt niet in m'n top 50 black metal bands voor
Op maandag 15 december 2003 17:45 schreef Yokozuna het volgende:
Ik kan die sfeer gewoon niet bevattenBands als Enslaved vind ik vaak wel erg sfeervol, maar als ik dan dat nummer van Burzum hoor, is het enige wat ik hoor een hihat en knarsgitaren. Daar zal ik wel teveel op letten door te weinig luisteren ofzo...
Taake vind ik ook supergaar, een van de gaarste blackmetal bands.
De onlangs uitgebrachte DVD is trouwens ook een must, Yokozuna.
quote:Waarom doet dit het bij mij niet?
http://www.wolflairradio.com
quote:Het is ons niet gegund
Op maandag 15 december 2003 19:38 schreef Summoner het volgende:
Dat is bij mij ook al het geval.
Video van Mastodon is trouwens uit, op http://www.relapse.com/ is die te downloaden.
quote:Ach, ik heb eigenlijk ook wel wat beters te doen. Zoals het luisteren naar die mega gave KK Null plaat die ik vanmiddag gekocht heb.
Op maandag 15 december 2003 19:59 schreef mr_cucumber het volgende:
Het is ons niet gegund
quote:Idd, ik heb hem gisternacht al even bekeken. Cool clipje!
Video van Mastodon is trouwens uit, op http://www.relapse.com/ is die te downloaden.
quote:Ja ik ook, maar ik vroeg me af waar graveland en pro-jeex zo enthousiast over waren..al kan ik het denk wel raden
Op maandag 15 december 2003 20:01 schreef Summoner het volgende:
Ach, ik heb eigenlijk ook wel wat beters te doen. Zoals het luisteren naar die mega gave KK Null plaat die ik vanmiddag gekocht heb.
quote:Zekers..koel nummer ook, koele band..tijd dat ze weer eens komen toeren (en dan het liefst met Dillinger en BBTS)
Idd, ik heb hem gisternacht al even bekeken. Cool clipje!
quote:Japanse grootheid op het gebied van avantgarde, experimentele rock en noise.
Op maandag 15 december 2003 20:08 schreef mr_cucumber het volgende:
Maar KK Null? enlighten me
quote:
The experimental multi-instrumentalist K.K. Null was born in Tokyo, Japan, on September 13, 1961. He began as a guitarist, but soon added composer, singer, electronic wiz, drummer, and even "Butoh" dancer to his impressive musical resumé. Null joined the noise/prog rock outfit Ybo2 in 1984, issuing several albums and EPs throughout the remainder of the decade. From there, Null produced albums for other artists, created his own record label (Nux Organization), and played with others: with the self-described "progressive hardcore trio" Zeni Geva, John Zorn, Steve Albini, the Boredoms' Seiichi Yamamoto, Jim O'Rourke, Merzbow, Fred Frith, James Plotkin, Keiji Haino, Otomo Yoshihide, Jon Rose, Atau Tanaka, Zbigniew Karkowski, and Philip Samartzis, as well as supporting such artists as Sonic Youth and Mike Patton on tour. Null has released more than 60 albums, and he launched a new project, Monster DVD, in 2001.
quote:Dat zou wel een gave package zijn ja zekers.
Zekers..koel nummer ook, koele band..tijd dat ze weer eens komen toeren (en dan het liefst met Dillinger en BBTS)
quote:Jij ging toch drummen in Bosmist, ons necro-blek projectje?
Op maandag 15 december 2003 17:39 schreef Yokozuna het volgende:
Wel leuk dat je met zulke oersimpele muziek mensen helemaal uit hun dak kan laten gaan. Ik ga ook maar een blackmetal band beginnen denk ik. Nahja, ik houd gewoon van afwisselendere muziek. Of bands die compositorisch tenminste een beetje gevorderd zijn (bijv. Enslaved of Satyricon)Wat vind je van Taake?
quote:Bij mij doet ie het wel, Absurd draaien ze nu
Op maandag 15 december 2003 19:36 schreef mr_cucumber het volgende:[..]
Waarom doet dit het bij mij niet?
Als ik op 'listen-broadband' klikt opent die een pagina die die vervolgens niet kan vinden..wat doe ik fout?
quote:Met KK Null heb ik samengewerkt aan de soundtrack van een film genaamd Headcheese
Op maandag 15 december 2003 20:08 schreef mr_cucumber het volgende:[..]
Ja ik ook, maar ik vroeg me af waar graveland en pro-jeex zo enthousiast over waren..al kan ik het denk wel raden
Maar KK Null? enlighten me
[Dit bericht is gewijzigd door pro_jeex op 15-12-2003 21:48]
Mijn projecten zijn In Times of War, Necrophile en Serial Raper, alleen met die laatste brengt niets meer uit.
[Dit bericht is gewijzigd door pro_jeex op 15-12-2003 21:31]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |