abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15496673
quote:
Op woensdag 17 december 2003 22:24 schreef OphiOn het volgende:
Wat een fucking bullshit met al die enquetes, profielwerkstukken, en weet ik veel wat nog meer. Ik lees altijd de lyrics wel van bepaalde bands. Ligt er helemaal aan wat voor een band het is. De teksten van Cannibal Corpse zijn humoristisch daarom lees je het. Maar daarom ook niet echt boeiend. Lyrics zijn voor mij een bijzaak.. maar ik vind het altijd leuk om ze te lezen. Van bepaalde bands lees ik wel de lyrics aandachtig.. omdat die gewoon de moeite waard zijn voor mijzelf.
Er zijn genoeg black metal bands die wel een boodschap hebben. Van Cannibal Corpse weet je wat je er van moet verwachten. Als de teksten van een band mij niet aan staan, dan moet ik die band niet, dus de teksten zijn belangrijk.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_15496700
quote:
Op woensdag 17 december 2003 22:18 schreef OphiOn het volgende:

[..]

haha, wat naief. Denk jij nou echt dat die bands die goreteksten maken die teksten ook serieus bedoelen? Natuurlijk niet.

Nee dat klopt, maar die teksten horen bij de soort muziek.

A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  woensdag 17 december 2003 @ 22:34:23 #253
77559 Haat
Sterf langzaam en pijnlijk...
pi_15496929
Ik vind de teksten best belangrijk, voor mij is het gewoon een onderdeel van de muziek.
Volgens mij ben ik ook een van de weinige die best veel waarde hecht aan de teksten
Death to planet Earth!
pi_15496960
quote:
Op woensdag 17 december 2003 22:34 schreef Haat het volgende:
Ik vind de teksten best belangrijk, voor mij is het gewoon een onderdeel van de muziek.
Volgens mij ben ik ook een van de weinige die best veel waarde hecht aan de teksten
Lees eens een paar reacties
  woensdag 17 december 2003 @ 22:38:48 #255
77559 Haat
Sterf langzaam en pijnlijk...
pi_15497098
quote:
Op woensdag 17 december 2003 22:35 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Lees eens een paar reacties

Ik weet dat er mensen zijn die teksten ook belangrijk vinden, maar ik krijg in het algemeen een indruk dat er minder mensen zijn die teksten belangrijk vinden dan ik dacht
Death to planet Earth!
  woensdag 17 december 2003 @ 22:42:11 #256
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_15497242
quote:
Op woensdag 17 december 2003 22:38 schreef Haat het volgende:

[..]

Ik weet dat er mensen zijn die teksten ook belangrijk vinden, maar ik krijg in het algemeen een indruk dat er minder mensen zijn die teksten belangrijk vinden dan ik dacht

Dat is inderdaad wel zo
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')