abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15776237
quote:
Op zondag 28 december 2003 20:55 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Omdat vrome moslims, waaronder de dochter van de "profeet" zelf, anders ook niet binnen de familie zouden trouwen. (Als modje Yvonne het betreffende topic maar weer wilde openen )

Ik heb hier geen zin meer in. Ik wordt zó moe van dat eindeloze gejammer van jou. Je haat de Islam, da's duidelijk. Moet je anderen (en, belangrijkst, mij) daar nou echt zó vaak mee lastig vallen? Als je dat dan toch wil doen, doe het dan met een goed doordacht betoog, met echte argumenten. Open niet elke keer dat je iets op tv hoort een topic, want dit is vervelend!

Ik ben (voorlopig) klaar met jou, ik merk wel of het je lukt een serieus topic te openen.

pi_15776279
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:02 schreef Dalai_Lama het volgende:

Ik ben (voorlopig) klaar met jou, ik merk wel of het je lukt een serieus topic te openen.

Het is ook wel overduidelijk dat hij provoceert. Dat Mohammed heeft bestaan is namelijk overduidelijk. Dat hij hem vervolgens geen profeet wil noemen is gewoon duidelijk sarren.

[Dit bericht is gewijzigd door 78589 op 28-12-2003 21:09]

zondag 28 december 2003 @ 21:05:51 #153
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_15776357
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:03 schreef 78589 het volgende:

[..]

Het is ook wel overduidelijk dat hij provoceert. Dat Mohammed is bestaan is namelijk overduidelijk. Dat hij hem vervolgens geen profeet wil noemen is gewoon duidelijk sarren.

Ik ben al meerdere malen gebanned vanwege het feit dat ik Akkkersloot de waarheid vertelde, ik zie mezelf dus als een soort martelaar...

Het is echt grandioos om te zien hoe erg akkkersloot de islam haat

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 28 december 2003 @ 21:12:47 #154
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_15776634
quote:
Het is ook wel overduidelijk dat hij provoceert. Dat Mohammed is bestaan is namelijk overduidelijk. Dat hij hem vervolgens geen profeet wil noemen is gewoon duidelijk sarren.
Beste 78589. Ik zeg toch nergens dat Mohammed niet heeft bestaan ? Waarom is het nu sarren dat ik Mohammed geen profeet wil noemen. Ik geloof toch niet dat die man een profeet (boodschapper van God) is. Dat mag ik toch geloven of niet. Godsdienstvrijheid noemen we dat.

Er zijn heel veel mensen die zeggen dat ze niet in God of Allah geloven. Vind je het dan niet vreemd dat ze vervolgens spreken over een "boodschapper van God". Dus een boodschapper van iets waar ze niet in geloven ?

"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_15776672
quote:

[..]

Het is ook wel overduidelijk dat hij provoceert. Dat Mohammed heeft bestaan is namelijk overduidelijk.

Mee eens.
quote:
Dat hij hem vervolgens geen profeet wil noemen is gewoon duidelijk sarren.

Mohammed niet als profeet zien heeft niets met sarren te maken.
Ik doe dat ook niet.
Dat is een kwestie van geloof/ aanname.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_15791531
quote:
Op zondag 28 december 2003 21:12 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Beste 78589. Ik zeg toch nergens dat Mohammed niet heeft bestaan ? Waarom is het nu sarren dat ik Mohammed geen profeet wil noemen. Ik geloof toch niet dat die man een profeet (boodschapper van God) is. Dat mag ik toch geloven of niet. Godsdienstvrijheid noemen we dat.

Er zijn heel veel mensen die zeggen dat ze niet in God of Allah geloven. Vind je het dan niet vreemd dat ze vervolgens spreken over een "boodschapper van God". Dus een boodschapper van iets waar ze niet in geloven ?

Er is zeggen dat je Mohammed geen profeet vindt en er is zeggen dat je Mohammed vindt lijden aan een bepaalde ziekte. Je denigreert op deze manier bewust 1 miljard mensen. Als normaal mens kun je best een beetje respect voor 1 miljard mensen opbrengen en het simpelweg houden op "Mohammed was geen profeet, vind ik"

Het verschil weet jij ook best, maar je intentie laat niets te raden over, zullen we maar zeggen.

pi_15792170
quote:
Op maandag 29 december 2003 12:12 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

Er is zeggen dat je Mohammed geen profeet vindt en er is zeggen dat je Mohammed vindt lijden aan een bepaalde ziekte. Je denigreert op deze manier bewust 1 miljard mensen. Als normaal mens kun je best een beetje respect voor 1 miljard mensen opbrengen en het simpelweg houden op "Mohammed was geen profeet, vind ik"

Maar zodra je dat denigrerende gedrag uit een eeuwenoud geloof haalt dan is het "normaal". Akkersloot is een roepende in de woestijn voor zijn overtuiging.
quote:
Het verschil weet jij ook best, maar je intentie laat niets te raden over, zullen we maar zeggen.
Wat is zijn intentie ? Kun jij ook de intentie van de islam raden ? Niet van de vele "goede" moslims natuurlijk
fokschaap
pi_15792939
quote:
Op maandag 29 december 2003 12:41 schreef Viola_Holt het volgende:

[..]

Maar zodra je dat denigrerende gedrag uit een eeuwenoud geloof haalt dan is het "normaal". Akkersloot is een roepende in de woestijn voor zijn overtuiging.
[..]

Wat is zijn intentie ? Kun jij ook de intentie van de islam raden ? Niet van de vele "goede" moslims natuurlijk

Als jij het bashen van de islam een overtuiging vindt ......

Zij intentie lijkt me bekend en voor vele anderen ook. Waarom moet de islam of iedere willekeurige godsdienst een intentie hebben? Het is niet voor niets een geloof. Je gelooft er in of niet.

pi_15793275
quote:
Op maandag 29 december 2003 13:11 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Als jij het bashen van de islam een overtuiging vindt ......

en vind jij het bashen van christenen, joden en vrouwen een goddelijk geloof ?
quote:
Zij intentie lijkt me bekend en voor vele anderen ook. Waarom moet de islam of iedere willekeurige godsdienst een intentie hebben? Het is niet voor niets een geloof. Je gelooft er in of niet.
Akkersloot gelooft ook ergens in
fokschaap
  maandag 29 december 2003 @ 13:29:00 #160
60090 Akkersloot
pi_15793537
quote:
Op maandag 29 december 2003 12:12 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

1. Alleen al toe kunnen dat die visioenen waarop de islam en het christendom op gebaseerd zijn erg veel lijken op temporaal kwab epilepsie is al heel erg moeilijk blijkbaar.
2. Ik geloof niet dat Mohammed, Paulus of Johannes profeten waren. Als iemand zegt dat hij een boodschapper van God is en hij is dat niet dan zijn er volgens mij maar twee mogelijkheden:
1. Die zogenaamde profeten zaten gewoon te liegen (en geloofden zelf dus niet, je zou immers wel echt gek moeten zijn om God te beledigen als je zelf in die God zou geloven)
2. Ze waren gewoon geestesziek.

Heb je andere mogelijkheid ? (Graag antwoord)

"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  maandag 29 december 2003 @ 13:33:18 #161
60090 Akkersloot
pi_15793669
quote:
Op maandag 29 december 2003 13:11 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Zijn intentie lijkt me bekend en voor vele anderen ook.
Vertel wat is mijn intentie dan. Je wilt toch niet beweren dat het bashen van een religie dat zegt dat ongelovigen dienen als brandstof voor het vuur in de hel verwerpelijk is ?
pi_15793727
quote:
Op maandag 29 december 2003 13:21 schreef Viola_Holt het volgende:

[..]

en vind jij het bashen van christenen, joden en vrouwen een goddelijk geloof ?
[..]

Akkersloot gelooft ook ergens in

Waar heb je mij dat horen zeggen? Itt sommige andere hier heb ik wel respect voor anderen en hun geloof. Of je moet mij van mijn ongelijk overtuigen door met feiten te komen ipv voor je uit lullen?

Akkersloot is een islamofoob. In zoverre gelooft hij in zijn angst voor de islam, daar geef ik je helemaal gelijk in.

pi_15793774
quote:
Op maandag 29 december 2003 13:29 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

1. Alleen al toe kunnen dat die visioenen waarop de islam en het christendom op gebaseerd zijn erg veel lijken op temporaal kwab epilepsie is al heel erg moeilijk blijkbaar.
2. Ik geloof niet dat Mohammed, Paulus of Johannes profeten waren. Als iemand zegt dat hij een boodschapper van God is en hij is dat niet dan zijn er volgens mij maar twee mogelijkheden:
1. Die zogenaamde profeten zaten gewoon te liegen (en geloofden zelf dus niet, je zou immers wel echt gek moeten zijn om God te beledigen als je zelf in die God zou geloven)
2. Ze waren gewoon geestesziek.

Heb je andere mogelijkheid ? (Graag antwoord)

Ja. Ze waren simpelweg wél profeten. Ben je gelijk van al je vragen af. Van Paulus of Johannes weet ik het niet, maar Mozes (hz. Musa) en Jezus (hz. Isa) waren het zeker wel.
pi_15793843
quote:
Op maandag 29 december 2003 13:33 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Vertel wat is mijn intentie dan. Je wilt toch niet beweren dat het bashen van een religie dat zegt dat ongelovigen dienen als brandstof voor het vuur in de hel verwerpelijk is ?

Dus je geeft toe dat je een bepaalde godsdienst aan het bashen bent?
pi_15793878
quote:
Op maandag 29 december 2003 13:35 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Waar heb je mij dat horen zeggen? Itt sommige andere hier heb ik wel respect voor anderen en hun geloof. Of je moet mij van mijn ongelijk overtuigen door met feiten te komen ipv voor je uit lullen?

ik heb het niet over jou, maar over de Koran !
quote:
Akkersloot is een islamofoob. In zoverre gelooft hij in zijn angst voor de islam, daar geef ik je helemaal gelijk in.
Dan was de schrijver van de Koran een jodendomfoob en een christendomfoob.

en vooral ook een ondankbarenfoob

fokschaap
  maandag 29 december 2003 @ 13:40:15 #166
60090 Akkersloot
pi_15793912
quote:
Op maandag 29 december 2003 13:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Dus je geeft toe dat je een bepaalde godsdienst aan het bashen bent?
Godsdienst is gewoon gemaakt door mensen. Net als andere politieke stromingen. Iemand heeft dus gewoon het recht om "godsdienst" te bashen.
pi_15793961
quote:
Op maandag 29 december 2003 13:36 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ja. Ze waren simpelweg wél profeten. Ben je gelijk van al je vragen af. Van Paulus of Johannes weet ik het niet, maar Mozes (hz. Musa) en Jezus (hz. Isa) waren het zeker wel.

wat is een profeet ? iemand die boodschappen van God ontvangt en moet doorgeven of iemand die denkt boodschapper van een God te zijn, of zich zo voordoet, met evt. een temporaal kwab stoornis ?
fokschaap
pi_15793996
quote:
Op maandag 29 december 2003 13:40 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Godsdienst is gewoon gemaakt door mensen. Net als andere politieke stromingen. Iemand heeft dus gewoon het recht om "godsdienst" te bashen.

idd, men mag democratie ook bashen, of fascisme !
fokschaap
pi_15794017
quote:
Op zondag 28 december 2003 20:30 schreef Akkersloot het volgende:
Zeer interessant. Ontken je overigens dat vele moslims binnen de familie trouwen? Misschien is mijn vertaling (Kramers) dan ook beter.
Ik heb nog even een paar andere vertalingen in boekvorm erbij gepakt en het enige dat ik kan concluderen is dat jij hier een toneelstukje zit te spelen om iets in je eigen voordeel te laten werken.
  maandag 29 december 2003 @ 13:44:26 #170
60090 Akkersloot
pi_15794058
quote:
Ja. Ze waren simpelweg wél profeten.
Ha ha ha ha. Meneer heeft het over respect. Je kan ineens niet respecteren dat iemand niet gelooft in de "profeet" Mohammed. Heb je uberhaubt wel eens gehoord van temporaal kwab epilepsie en andere oorzaken van "visioenen"?

(Dit heb ik dus weer te danken aan al die achterlijke islamofielen die uit respect spreken over de "profeet" Mohammed. Mijn bewering dat er moslims zijn die echt geloven dat we allemaal geloven dat Mohammed een profeet was is gewoon waar. Dank je dat je het even wilde bevestigen KirmiziBeyaz)

Welke niet-Moslim noemt Mohammed nu een profeet ?

[Dit bericht is gewijzigd door Akkersloot op 29-12-2003 13:47]

pi_15794070
Altijd zinnig die discussies met fundamentele atheïsten.
pi_15794098
quote:
Op maandag 29 december 2003 13:43 schreef 78589 het volgende:

[..]

Ik heb nog even een paar andere vertalingen in boekvorm erbij gepakt en het enige dat ik kan concluderen is dat jij hier een toneelstukje zit te spelen om iets in je eigen voordeel te laten werken.

Dan ben je hier nieuw zeker? Akkersloot speelt dit toneelstukje al wat langer.
pi_15794139
quote:
Op maandag 29 december 2003 13:44 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Altijd zinnig die discussies met fundamentele atheïsten.
net als die discussies met fundamentele gelovigen
fokschaap
  maandag 29 december 2003 @ 13:49:23 #174
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_15794205
quote:
Als je dan toch zo lekker bezig bent met profeten te strooien, je vergeet er een paar...
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_15794227
quote:
Op maandag 29 december 2003 13:44 schreef Akkersloot het volgende:
(Dit heb ik dus weer te danken aan al die achterlijke islamofielen die uit respect spreken over de "profeet" Mohammed. Mijn bewering dat er moslims zijn die echt geloven dat we allemaal geloven dat Mohammed een profeet was is gewoon waar. Dank je dat je het even wilde bevestigen KirmiziBeyaz)

Welke niet-Moslim noemt Mohammed nu een profeet ?

In welke profeten geloof jij wel Akkersloot? (Kirmizbay, ik ben niet nieuw hoor, maar even om het de rest duidelijk te maken )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')