quote:ik zeg ook altijd blouse...
Op zondag 14 december 2003 23:28 schreef ajuu het volgende:[..]
overhemd, ang3l, overhemd.
quote:Waarbij het uiteindelijk uitdraaide op een hoop complexen en de hele groep uit elkaar is gelopen
Op zondag 14 december 2003 23:30 schreef Gerdo het volgende:[..]
Ongecompliceerde vriendengroep ->
.
Zo'n weekendje Antwerpen slaat heftig in moet 'k zeggen! .
1 goede nacht allen, tot wederziens! .
quote:ja, en je gaat ook niet aan een andere jongen vragen of ie een keer wil zoenen, zeker niet in die pubertijd
Op zondag 14 december 2003 23:30 schreef beaverhausen het volgende:[..]
Komt ook denk ik doordat er bij meisjes een stuk luchtiger over gedaan word als ze eens zoenen met een ander meisje... jongens zijn dan al snel bang dat ze dan homo zijn of er voor worden uitgemaakt...
zo zijn er nog steeds mensen die niet geloven dat tongen met een meisje of jongen eigenlijk geen verschil uitmaakt. je hebt je ogen dicht, en als je dan ook nog eens niks aanraakt ondertussen .... geen verschil.
nouja je mist een stoppelbaardje ofzo
quote:Mij is geleerd nooit "nooit" te zeggen maar het lijkt me op z'n zachtst gezegd zeer ondenkbaar dat ik (zelfs onder invloed van veel te veel drank) een en ander aan de lijve zou willen ondervinden!
Op zondag 14 december 2003 23:31 schreef Ang3l het volgende:[..]
Hey Gerdo! Pilsje?
oh ja, spam: Er is "iets" met mijn column
quote:Ik merk wel degelijk verschil. Meisjes zoenen zachter dan jongens, vind ik. Over het algemeen.
Op zondag 14 december 2003 23:33 schreef Cybart het volgende:zo zijn er nog steeds mensen die niet geloven dat tongen met een meisje of jongen eigenlijk geen verschil uitmaakt. je hebt je ogen dicht, en als je dan ook nog eens niks aanraakt ondertussen
.... geen verschil.
Marreh... cybart? Heb Yahel gevonden en nu opstaan
quote:Wasn't that non complicated after all... Zonde...
Op zondag 14 december 2003 23:31 schreef Ang3l het volgende:[..]
Waarbij het uiteindelijk uitdraaide op een hoop complexen en de hele groep uit elkaar is gelopen
quote:Meisjes zijn idd een stuk relaxter wat betreft dat soort dingen. Die praten sowieso makkelijk over alles en zeker over seks. Ik praat ook vaak liever met vriendinnen over bepaalde dingen dan met vrienden
Op zondag 14 december 2003 23:30 schreef beaverhausen het volgende:[..]
Komt ook denk ik doordat er bij meisjes een stuk luchtiger over gedaan word als ze eens zoenen met een ander meisje... jongens zijn dan al snel bang dat ze dan homo zijn of er voor worden uitgemaakt...
ja mischien betekent dat er veel geniale meningen en interessante one-liners overheen gelezen wordt, maarja...who cares.
quote:
Op zondag 14 december 2003 23:33 schreef Gerdo het volgende:[..]
Mij is geleerd nooit "nooit" te zeggen maar het lijkt me op z'n zachtst gezegd zeer ondenkbaar dat ik (zelfs onder invloed van veel te veel drank) een en ander aan de lijve zou willen ondervinden!
.
Denk idd dat je er voor open moet staan en onbewust al moet willen wl je onder invloed van drank iets doen. Drank helpt alleen de stap te zetten die je nuchter niet zou durven nemen. tevens biedt het een goed excuus tegenover vrienden: Ja ik was zat.
Toen 1 van die gasten dat tegen z'n vrienden zei (waar ik bij zat) heeft ie wel ff de volle laag gekregen overigens.
quote:kan je wel slapen met zo'n vogel in huis?
Op zondag 14 december 2003 23:33 schreef Waxxer het volgende:
zoooo, mijn artikelen voor dit weekend zijn afIk kan zo weer eens lekker op tijd naar bed
oh ja, spam: Er is "iets" met mijn column
quote:Ik vind idd dat er wel degelijk een heel groot verschil is tussen het zoenen met jongens en meisjes. Precies zoals Ang3l het omschrijft eigenlijk
Op zondag 14 december 2003 23:33 schreef Ang3l het volgende:[..]
Ik merk wel degelijk verschil. Meisjes zoenen zachter dan jongens, vind ik. Over het algemeen.
quote:precies, scheelt ook dat meisjes in de pubertijd een stuk volwassener zijn dan jongens, en ze zien het dan ook meestal meer als 'oefenen' zodat ze weten wat ze moeten dan als ze voor het eerst met een jongen zoenen.
Op zondag 14 december 2003 23:33 schreef Cybart het volgende:[..]
ja, en je gaat ook niet aan een andere jongen vragen of ie een keer wil zoenen, zeker niet in die pubertijd
zo zijn er nog steeds mensen die niet geloven dat tongen met een meisje of jongen eigenlijk geen verschil uitmaakt. je hebt je ogen dicht, en als je dan ook nog eens niks aanraakt ondertussen
.... geen verschil.
quote:Ow een vogel ook niet hoor
Op zondag 14 december 2003 23:35 schreef ajuu het volgende:[..]
kan je wel slapen met zo'n vogel in huis?
guppies maken tenminste geen geluid.
(je merkt amper dat ze leven)
quote:mischien dat jongens iets wilder zijn.
Op zondag 14 december 2003 23:33 schreef Ang3l het volgende:[..]
Ik merk wel degelijk verschil. Meisjes zoenen zachter dan jongens, vind ik. Over het algemeen.
Marreh... cybart? Heb Yahel gevonden en nu opstaan
lekker nummer he
quote:Ach, er zijn er een paar overgebleen die ik nog zie, waaronder dus de gecompliceerde hetero relatie. de rest.... tja. Die groep was gewoon echt niet gezond. Ik heb de tijd van m'n leven gehad met ze en ze hebben erg geholpen met me te laten zien at ik homo was, maar als ik de keus kreeg het nog eens te doen dan pas ik toch.
Op zondag 14 december 2003 23:34 schreef Gerdo het volgende:[..]
Wasn't that non complicated after all... Zonde...
.
quote:I knew!
Op zondag 14 december 2003 23:35 schreef Ang3l het volgende:[..]
Just kidding babe!
Denk idd dat je er voor open moet staan en onbewust al moet willen wl je onder invloed van drank iets doen. Drank helpt alleen de stap te zetten die je nuchter niet zou durven nemen. tevens biedt het een goed excuus tegenover vrienden: Ja ik was zat.
Toen 1 van die gasten dat tegen z'n vrienden zei (waar ik bij zat) heeft ie wel ff de volle laag gekregen overigens.
En nu ga ik echt slapen, anders zit ik hier over een uur nog! .
quote:die nacht met haar???
Op zondag 14 december 2003 23:36 schreef Waxxer het volgende:[..]
Ow een vogel ook niet hoor
tenminste, die ene nacht die ik met 'haar' heb meegemaakt.... licht uit, beest stil
en anders een doek over de kooi!
quote:Jep, lekker nr
Op zondag 14 december 2003 23:36 schreef Cybart het volgende:[..]
mischien dat jongens iets wilder zijn.
maar opzich maakt dat geen fuck uit
het is eigenlijk de pure seks waar het verschil hem in zitlekker nummer he
Maarreh... meisjeslippen zijn zachter Vind ik. En... ik moet het eerste meisje nog meemaken dat met open kwaak op me af komt en waarbij de tong al roerende is voordat ie in m'n mond zit. Wat vind ik DAT walgelijk zeg!!!!
quote:inderdaad, da wasmachine mag pas draaien als de deur dicht is
Op zondag 14 december 2003 23:38 schreef Ang3l het volgende:[..]
Jep, lekker nr
Maarreh... meisjeslippen zijn zachter
Vind ik. En... ik moet het eerste meisje nog meemaken dat met open kwaak op me af komt en waarbij de tong al roerende is voordat ie in m'n mond zit. Wat vind ik DAT walgelijk zeg!!!!
quote:Nog heel even meelurken, krijg je zo'n plastische beschrijving van een mannen-aanzet-tot-kussen!
... meisjeslippen zijn zachterVind ik. En... ik moet het eerste meisje nog meemaken dat met open kwaak op me af komt en waarbij de tong al roerende is voordat ie in m'n mond zit. Wat vind ik DAT walgelijk zeg!!!!
.
Bedankt, nu kan ik niet meer slapen! .
!
Nu ga ik echt! .
.
quote:
Jep, lekker nr
Maarreh... meisjeslippen zijn zachter
Vind ik. En... ik moet het eerste meisje nog meemaken dat met open kwaak op me af komt en waarbij de tong al roerende is voordat ie in m'n mond zit. Wat vind ik DAT walgelijk zeg!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |