quote:"ik hoef bij jou niet bang te zijn dat er iets gebeurd want je bent toch homo"
Op zondag 14 december 2003 23:22 schreef Ang3l het volgende:[..]
Ja goh. Je neemt 'r mee naar je familiefeest. Je drinkt wat. Ze blijft slapen en zegt zelf: Neh, je hoeft dat luchtbedniet van zolder te halen. Te veel gedoe. Ik kruip er wel bij jou bij.
quote:ze zenden nu na coupling een of andere tweeluik uit over wapens
Op zondag 14 december 2003 23:22 schreef ajuu het volgende:[..]
over goeie engelse comedy gesproken!
is er dan wwer nieuwe serie?
ik wil Gimme Gimme Gimme
quote:Is dit iets wat vaker gebeurt of dacht ze dat ze bij jou (als zijnde homo) "veilig" was?
Ja goh. Je neemt 'r mee naar je familiefeest. Je drinkt wat. Ze blijft slapen en zegt zelf: Neh, je hoeft dat luchtbedniet van zolder te halen. Te veel gedoe. Ik kruip er wel bij jou bij.
*zich afvraagt waarom hem dit nooit overkomt*
.
quote:Ik vrees dat ik dan eerst naar een andere stad zal moeten verhuizen...
Op zondag 14 december 2003 23:23 schreef beaverhausen het volgende:[..]
"ik hoef bij jou niet bang te zijn dat er iets gebeurd want je bent toch homo"
Misschien ideetje Gerdo?
quote:Dat is waar.
Op zondag 14 december 2003 23:15 schreef ajuu het volgende:maar je hebt ook een goeie engelse comedy-smaak. (wat ik zo van je posts en avator eruit destilleer)
('k Ben wel redelijk content met mijn humor- en mijn muzieksmaak.)
quote:Haha heb jij zo'n slechte reputatie als rokkenjager dan.
Op zondag 14 december 2003 23:24 schreef Gerdo het volgende:[..]
Ik vrees dat ik dan eerst naar een andere stad zal moeten verhuizen...
.
quote:jij hebt toch ook weleens een foto van je garderobe gepost?...
Heb volgens mij nog wel ergens foto's van Pup in pak
quote:Slecht is het woord niet, een ook niet echt een reputatie... Een klein beetje "een naam"?
Op zondag 14 december 2003 23:25 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Haha heb jij zo'n slechte reputatie als rokkenjager dan.
quote:dat ben ik met je eens
Op zondag 14 december 2003 23:23 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Ik formuleerde het een beetje krom, ik geloof niet dat als je bijv dronken bent je met iemand van hetzelfde geslacht gaat zoenen of wat doen ook ,zonder daarvoor al ooit over gefantaseert te hebben of het overwogen hebben, die gevoelens (gedachten) heb je al lijkt me.
Ik geloof idd wel in hetero's die het eens met een jongen wil proberen, ik ken ze ook persoonlijk, Ik denk trouwens wel dat meisjes dit eerder doen en er meer mee bezig zijn.
quote:Ja daar zat ook een pak tussen ja. Grijs met krijtstreep, paarse blouse en stropdas
Op zondag 14 december 2003 23:26 schreef ajuu het volgende:[..]
jij hebt toch ook weleens een foto van je garderobe gepost?...
quote:ik denk dat elke jongen (hetero, bi of homo) er wel eens aan heeft gedacht hoe het zou zijn om met een jongen wat te rommelen, en door de alcohol komen dat soort 'onbewuste' gevoelens sneller naar boven en word er ook sneller aan toegegeven.
Op zondag 14 december 2003 23:23 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Ik formuleerde het een beetje krom, ik geloof niet dat als je bijv dronken bent je met iemand van hetzelfde geslacht gaat zoenen of wat doen ook ,zonder daarvoor al ooit over gefantaseert te hebben of het overwogen hebben, die gevoelens (gedachten) heb je al lijkt me.
Ik geloof idd wel in hetero's die het eens met een jongen wil proberen, ik ken ze ook persoonlijk, Ik denk trouwens wel dat meisjes dit eerder doen en er meer mee bezig zijn.
quote:bottom is ook al weer 10 jaar geleden of zo?
Op zondag 14 december 2003 23:25 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Dat is waar.
.
quote:Uhm... ff denken... Ja er was een tijd dat ik een heeeele vreemde vriendengroep had en dat soort dingen idd vaker gebeurden
Op zondag 14 december 2003 23:24 schreef Gerdo het volgende:[..]
Is dit iets wat vaker gebeurt of dacht ze dat ze bij jou (als zijnde homo) "veilig" was?
!
quote:ach daar hebben we allemaal weleens last van toch
Op zondag 14 december 2003 23:26 schreef Cybart het volgende:[..]
en dan zie ik het al helemaal voor me. van die hitkrant hartsvriendinnen, die eerst een abbonement op de Penny en de Tina deelden. die fantaseren over kussen met Gareth Gates. .
Dat Gareth Gates gedeelte dan
quote:overhemd, ang3l, overhemd.
Op zondag 14 december 2003 23:27 schreef Ang3l het volgende:[..]
Ja daar zat ook een pak tussen ja. Grijs met krijtstreep, paarse blouse en stropdas
quote:Blouse... overhemd.... potatoe potatoe
Op zondag 14 december 2003 23:28 schreef ajuu het volgende:[..]
overhemd, ang3l, overhemd.
[Dit bericht is gewijzigd door Ang3l op 14-12-2003 23:29]
quote:op een of andere manier denk ik dat het een waardeloze kusser is
Op zondag 14 december 2003 23:28 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
ach daar hebben we allemaal weleens last van toch
Dat Gareth Gates gedeelte dan
quote:Iedereen heeft die gedachtes wel eens gehad lijkt me...
Op zondag 14 december 2003 23:27 schreef beaverhausen het volgende:[..]
ik denk dat elke jongen (hetero, bi of homo) er wel eens aan heeft gedacht hoe het zou zijn om met een jongen wat te rommelen, en door de alcohol komen dat soort 'onbewuste' gevoelens sneller naar boven en word er ook sneller aan toegegeven.
Ik heb me in ieder geval wel eens afgevraagd hoe dat zou zijn, en persoonlijk moet ik er niet aan denken. Maar allicht dat er ook hetero's zijn die wel nieuwsgierig zijn en een en ander in praktijk brengen!
quote:hm, moeten ze niet gewoon wijken voor saddam nieuws.
Op zondag 14 december 2003 23:24 schreef Cybart het volgende:[..]
ze zenden nu na coupling een of andere tweeluik uit over wapens
en daarna wel gewoon red dwarf...ik wil Gimme Gimme Gimme
quote:Ik zou het je graag vertellen...maar helaas
Op zondag 14 december 2003 23:29 schreef Cybart het volgende:[..]
op een of andere manier denk ik dat het een waardeloze kusser is
Wel vind ik het een van de leukste jongens die ik de laatste jaren voorbij heb zien komen op de televisie
quote:Komt ook denk ik doordat er bij meisjes een stuk luchtiger over gedaan word als ze eens zoenen met een ander meisje... jongens zijn dan al snel bang dat ze dan homo zijn of er voor worden uitgemaakt...
Op zondag 14 december 2003 23:26 schreef Cybart het volgende:[..]
dat ben ik met je eens
volgensmij zijn vrouwen echt gewoon meer into each other, ofja, ze doen het eerder, proberen het eerder.
en dan zie ik het al helemaal voor me. van die hitkrant hartsvriendinnen, die eerst een abbonement op de Penny en de Tina deelden. die fantaseren over kussen met Gareth Gates. en dan allebei bekennen dat ze nog nooit gezoend hebben. maar niet voor paal willen staan als 1 van de twee een vriendin krijgen. en dan oefenen ze met elkaar. met natuurlijk een hoop gegiechel, en gratis smsbalk van TMF.
quote:Ongecompliceerde vriendengroep ->
Op zondag 14 december 2003 23:28 schreef Ang3l het volgende:[..]
Uhm... ff denken... Ja er was een tijd dat ik een heeeele vreemde vriendengroep had en dat soort dingen idd vaker gebeurden
quote:echt in alles wat ze doet is ze zo goed bezig
Op zondag 14 december 2003 23:30 schreef ajuu het volgende:[..]
hm, moeten ze niet gewoon wijken voor saddam nieuws.
nou ja, blijft irritant.
ik vind kathy burke echt geweldig!
quote:Hey Gerdo! Pilsje?
Op zondag 14 december 2003 23:29 schreef Gerdo het volgende:[..]
Iedereen heeft die gedachtes wel eens gehad lijkt me...
Ik heb me in ieder geval wel eens afgevraagd hoe dat zou zijn, en persoonlijk moet ik er niet aan denken. Maar allicht dat er ook hetero's zijn die wel nieuwsgierig zijn en een en ander in praktijk brengen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |