quote:cybart is our personal ongekostumeerde boy-next-door,
Op zondag 14 december 2003 23:06 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Nou nou... als je dit al kostuums noemt...
Is dan iedere film die een tijd geleden speelt, een 'kostuumfilmpje'?http://imdb.com/title/tt0120514/
hoe vond je stephen fry hierin?
quote:Heb uit het lijstje alleen Talented Mr Ripley gezien
Op zondag 14 december 2003 23:09 schreef Ang3l het volgende:
Merk nu dat ik best wel wat Law-films in de kast heb:A.I., Talented Mr Ripley, eXistenZ, Gattaca, Wisdom of Crocodiles.
quote:Geloof mij nou maar dat ik met 1 hetero ene hele vage relatie achter de rug heb. En hij nu toch nog echt steeds vrouwen liefheeft en niet bi is naar zijn eigen zeggen. Ik vind hem hetero totdat hij zelf (eindelijk eens) inziet dat ie 't niet is
Op zondag 14 december 2003 23:06 schreef Cybart het volgende:[..]
hoeveel jongens rommelen er wel niet met andere jongens, just to try???
geloof dat dat er best veel zijn
en die dan later toch een vriendin krijgen
Was trouwens geen leuke relatie... om steeds te moeten realiseren dat je moet vechten om hem te houden. Vechten tegen de bierkaai helaas, want de vrouw won Maar uiteindelijk zijn beide nog goede vrienden van me gebleven.
quote:Hele vreemde vampier-achtige film. Beetje cult. Niet in de bios geweest (ja in de Plaza, cultbiosje).
Op zondag 14 december 2003 23:10 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Allemaal goede films, alleen die laatste ken ik niet
Immortality is de andere titel van die film
[Dit bericht is gewijzigd door Ang3l op 14-12-2003 23:15]
quote:'k Ben niet zo'n acteer-deskundige, dus ik kan er niet echt over oordelen.
Op zondag 14 december 2003 23:11 schreef ajuu het volgende:hoe vond je stephen fry hierin?
Volgens mij vind ik Stephen Fry niet zo'n goed acteur... Zie liever humoristische dingen van 'm, en lees liever z'n boeken.
quote:het vlees wil misschhien wel, maar de hetero-geest is zwak...
Op zondag 14 december 2003 23:11 schreef Ang3l het volgende:[..]
Geloof mij nou maar dat ik met 1 hetero ene hele vage relatie achter de rug heb. En hij nu toch nog echt steeds vrouwen liefheeft en niet bi is naar zijn eigen zeggen. Ik vind hem hetero totdat hij zelf (eindelijk eens) inziet dat ie 't niet is
Was trouwens geen leuke relatie... om steeds te moeten realiseren dat je moet vechten om hem te houden. Vechten tegen de bierkaai helaas, want de vrouw won
Maar uiteindelijk zijn beide nog goede vrienden van me gebleven.
quote:Vooral Existenz is echt een topfilm,vind ik dan, maar het is denk ik niet een film die iedereen zal aanspreken.
Op zondag 14 december 2003 23:11 schreef beaverhausen het volgende:[..]
Heb uit het lijstje alleen Talented Mr Ripley gezien
en Wilde dan...
quote:*hetero uithangt*
Op zondag 14 december 2003 22:25 schreef Ang3l het volgende:[..]
[afbeelding]
My best friend
Dat is een mooi meisje!!
quote:dat is inderdaad wel heel vaag
Op zondag 14 december 2003 23:11 schreef Ang3l het volgende:[..]
Geloof mij nou maar dat ik met 1 hetero ene hele vage relatie achter de rug heb. En hij nu toch nog echt steeds vrouwen liefheeft en niet bi is naar zijn eigen zeggen. Ik vind hem hetero totdat hij zelf (eindelijk eens) inziet dat ie 't niet is
Was trouwens geen leuke relatie... om steeds te moeten realiseren dat je moet vechten om hem te houden. Vechten tegen de bierkaai helaas, want de vrouw won
Maar uiteindelijk zijn beide nog goede vrienden van me gebleven.
quote:Nouja, topfilm... Hij was gewoon lekker vaag en origineel en verrassend.
Op zondag 14 december 2003 23:14 schreef Markie-Mark het volgende:Vooral Existenz is echt een topfilm,vind ik dan, maar het is denk ik niet een film die iedereen zal aanspreken.
quote:*noteert*
Op zondag 14 december 2003 23:14 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Vooral Existenz is echt een topfilm,vind ik dan, maar het is denk ik niet een film die iedereen zal aanspreken.
quote:maar je hebt ook een goeie engelse comedy-smaak. (wat ik zo van je posts en avator eruit destilleer)
Op zondag 14 december 2003 23:13 schreef DennisMoore het volgende:[..]
'k Ben niet zo'n acteer-deskundige, dus ik kan er niet echt over oordelen.
Volgens mij vind ik Stephen Fry niet zo'n goed acteur... Zie liever humoristische dingen van 'm, en lees liever z'n boeken.
quote:- 3 Generalisatie!
Op zondag 14 december 2003 23:14 schreef ajuu het volgende:[..]
het vlees wil misschhien wel, maar de hetero-geest is zwak...
quote:Enige meisje waarvoor ik 't in m'n hoofd zou halen jongens op te geven
Op zondag 14 december 2003 23:14 schreef Gerdo het volgende:[..]
*hetero uithangt*
Dat is een mooi meisje!!
quote:Death to the demoness Allegra Geller.
Op zondag 14 december 2003 23:14 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Vooral Existenz is echt een topfilm,vind ik dan, maar het is denk ik niet een film die iedereen zal aanspreken.
Dat zinnetje bleef echt weken door mijn hoofdspoken nadat ik de film voor het eerst gezien had
quote:Een homo met hetero-taste!
Op zondag 14 december 2003 23:16 schreef Ang3l het volgende:[..]
Enige meisje waarvoor ik 't in m'n hoofd zou halen jongens op te geven
quote:En ze zoent goddelijk
Op zondag 14 december 2003 23:17 schreef Gerdo het volgende:[..]
Een homo met hetero-taste!
.
quote:Jij!
Op zondag 14 december 2003 23:18 schreef Ang3l het volgende:[..]
En ze zoent goddelijk
Groot gelijk geeft! .
quote:daar hoef je toch niet voor te schamen
Op zondag 14 december 2003 19:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[jongens in pak leuk]Een beetje.
.
quote:Ja goh. Je neemt 'r mee naar je familiefeest. Je drinkt wat. Ze blijft slapen en zegt zelf: Neh, je hoeft dat luchtbedniet van zolder te halen. Te veel gedoe. Ik kruip er wel bij jou bij.
Op zondag 14 december 2003 23:19 schreef Gerdo het volgende:[..]
Jij!
!
quote:over goeie engelse comedy gesproken!
Op zondag 14 december 2003 23:20 schreef Cybart het volgende:
vanavond geen
[afbeelding]
quote:Heb volgens mij nog wel ergens foto's van Pup in pak
Op zondag 14 december 2003 23:19 schreef ajuu het volgende:[..]
daar hoef je toch niet voor te schamen
je nick zegt al dat je een klassieke smaak hebt.
quote:Ik formuleerde het een beetje krom, ik geloof niet dat als je bijv dronken bent je met iemand van hetzelfde geslacht gaat zoenen of wat doen ook ,zonder daarvoor al ooit over gefantaseert te hebben of het overwogen hebben, die gevoelens (gedachten) heb je al lijkt me.
Op zondag 14 december 2003 23:14 schreef Cybart het volgende:[..]
dat is inderdaad wel heel vaag
maar ik geloof dus niet zoals markie zegt dat er maar weinig jongens zijn die niet eens met een andere jongen gerommeld hebben, of er in ieder geval over nagedacht hebben
Ik geloof idd wel in hetero's die het eens met een jongen wil proberen, ik ken ze ook persoonlijk, Ik denk trouwens wel dat meisjes dit eerder doen en er meer mee bezig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |