abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 december 2003 @ 18:01:09 #51
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_15407291
quote:
Op zondag 14 december 2003 17:28 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

ik vermoed dat opa Pup nog niet langs is geweest in de boerderij van z'n kleinzoon en de "collega"

Nee en dat zal ie ook niet meer doen. Is 2 weken terug overleden.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_15407366
quote:
Op zondag 14 december 2003 18:01 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nee en dat zal ie ook niet meer doen. Is 2 weken terug overleden.

oww..sorry
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  zondag 14 december 2003 @ 18:06:53 #53
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_15407428
quote:
Op zondag 14 december 2003 18:04 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

oww..sorry

Ging er niet van uit dat je dat wist hoor Dus geeft niet
L'Amour menaçant:
pi_15407612
quote:
Op zondag 14 december 2003 18:06 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ging er niet van uit dat je dat wist hoor Dus geeft niet

Laat het maar weer aan mij over om domme en tactloze opmerkingen te maken...
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_15407773

Ohw.. ik ga zo missen
Weekend is echt top geweest. Gisteren de hele dag in de stad geweest, en uitgeweest in The Palace (De naam Gay Palace is officieel afgeschaft). En heb vannacht een logé gehad

*sugt*

Vlieft zijn is leuk!

Huh!?
pi_15407956
quote:
Op zondag 14 december 2003 18:22 schreef Vlarp het volgende:

Ohw.. ik ga zo missen
Weekend is echt top geweest. Gisteren de hele dag in de stad geweest, en uitgeweest in The Palace (De naam Gay Palace is officieel afgeschaft). En heb vannacht een logé gehad

*sugt*

Vlieft zijn is leuk!

hallo vlieft Vlarpje!
pi_15408134
quote:
Op zondag 14 december 2003 18:29 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

hallo vlieft Vlarpje!

Hallo beaver-dinges..
Huh!?
pi_15408140
Goeienavonds
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_15408225
quote:
Op zondag 14 december 2003 18:35 schreef raptorix het volgende:
Goeienavonds
goeienavond meneer Rap-nog-wat...
pi_15408246
quote:
Op zondag 14 december 2003 18:39 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

goeienavond meneer Rap-nog-wat...

RaptoriX is de naam
  zondag 14 december 2003 @ 18:43:19 #61
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_15408306
quote:
Op zondag 14 december 2003 18:40 schreef raptorix het volgende:

[..]

RaptoriX is de naam

Zat die ook in Asterix en Obelix?
L'Amour menaçant:
pi_15408325
quote:
Op zondag 14 december 2003 18:40 schreef raptorix het volgende:

[..]

RaptoriX is de naam

mijn excuses

*keel schraapt*

*opnieuw probeert*

goeienavond meneer Rap..uh..Rapo...Rapto..uhh..Raptorix

*opgelucht ademhaalt*

pi_15408485
quote:
Op zondag 14 december 2003 18:43 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Zat die ook in Asterix en Obelix?

Nee Ooit heb ik die naam verzonnen toen ik jaar of 13 was, het was toen Raptor-X maar heb dat op gegeven moment samengetrokken naar RaptoriX, wat ik wel hinderlijk vind is dat er 2 a 3 mensen op deze aardkloot mijn nickname gejat hebben En dat terwijl ik juist zo blij was met die unieke nick.
pi_15408613
goeieavond

zo meteen fiets openbreken
me eige welteverstaan
want bij al mijn spullen die gejat zijn uit het zwembadkluisje daar zaten ook mijn fietsslueteltjes bij... grrrrrmf.

en probeer dan maar eens fatsoenlijk fietslsueutelthes te typen...

pi_15408649
quote:
Op zondag 14 december 2003 18:55 schreef ajuu het volgende:
goeieavond

me eige welteverstaan
want bij al mijn spullen die gejat zijn uit het zwembadkluisje daar zaten ook mijn fietsslueteltjes bij... grrrrrmf.

Succes!

Huh!?
pi_15408700
quote:
Op zondag 14 december 2003 18:55 schreef ajuu het volgende:
goeieavond

me eige welteverstaan

weer een adhd-momentje op komst ajuu?
pi_15408877
quote:
Op zondag 14 december 2003 18:59 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

weer een adhd-momentje op komst ajuu?

nee, ik krijg hulp bij het ont-sleutelen.nu eerst maar even eten halen en ook nog ont-receptioneren als dat kan.
pi_15408940
quote:
Op zondag 14 december 2003 16:39 schreef ajuu het volgende:

[..]

gosford park
moet ik nog steeds kijken
is goed?

Ja, die is heel goed. .

"Never mind him. He's an American, they do things differently."

quote:
vind je jongen in pak leuk?
Een beetje. .
pi_15409308

pi_15409503
quote:
Op zondag 14 december 2003 19:23 schreef Waxxer het volgende:

[afbeelding]

Schattig parkietje. Heeft hij/zij nog een naam?
pi_15409506
Volgens mij heeft Waxxer een vogeltje...
pi_15409646
de stilte op mijn kamer is nu een beetje over Het is een zij en heeft nog geen naam, maar Kiki is een optie omdat ik het beest dan haar naam kan laten zeggen en het broertje heet Koko. Naja, ik zie het wel. Voorlopig heet ze gewoon "hey" en begint aan mij te wennen Jajaja, dat is mogelijk zowaar! Eerste weekend alleen is ook al achter de rug.
  zondag 14 december 2003 @ 19:50:45 #73
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_15409957
ik ben op reis met Sinbad
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  zondag 14 december 2003 @ 20:15:59 #74
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_15410678
quote:
Op zondag 14 december 2003 13:12 schreef Jerruh het volgende:

[..]

whehehe!! bartbeeb!!! .
als je maar een goeie avond hebt gehad! .

ow: http://frontpage.fok.nl/review.fok?doc=1391

*beetje trots ben*

Jerhunk

ik reageer ff in een vage vorm, nl die zodadelijk op mijn gay.nl profiel zal verschijnen...

zondag 14 decemer 2003

wat een rare en mischien wel enge dag. dan heb ik het ff over het wereldnieuws. Sadam is opgepakt. Iedereen blijkt blij te zijn, en ook ik vind het goed dat ie is opgepakt. Maar het beangstigd me op een vage manier ook. Ik werd vanmorgen wakker en las het bericht op Fok.nl en het dringt niet door. Iets wat ik met 11 september niet had.Ik vind het erg, en zag het live via CNN.

Wat ik bedoel te zeggen is dat Irak mischien toch een ver van mijn bed show vind, maar hoe nu verder. Zijn regime was al maanden niks en toch ging het er kut. Amerika heeft hem nu, maar hoe nu verder? Willen ze hem de doodstraf geven, hem levenslang gevangen houden?

Ik heb het gevoel dat er niks veranderd ondanks dat dit zo'n belangrijke gebeurtenis is. De val van de berlijnse muur, de dood van Diana. maken wij als nieuwe generatie wel iets mee? Ik denk wel eens na over een oorlog hier. like a third world war. Ik kan me niet indenken hoe dat voelt, wat je meemaakt. ik ben gewend dat ik alles kan doen wat ik wil en hoe ik dat wil.

In Irak is dat geheel anders. Grote delen waren al bevrijd, maar wat maakt de "oppakking" van Sadam uit? ok hij was erg slecht, maar op een of andere manier zie of zag ik de bedreiging van hem nog steeds niet....

ik weet niet, die man is fout, erg fout.
de enige vraag nu dus....... wat nu?

okay, tot zover dus mijn visie op wat er gebeurd is, kan ik nu verder mijn feest? weekend beschrijven

Vrijdag
heb ik lekker rustig aan gedaan. op tijd naar bed, en een simpel dvdtje gekeken.

Zaterdag
begon de drukte, in het eind van de middag vertrok ik richting Oss waar Thijs zijn verjaardag hield. Damn wat een kutweer. Ik had nog niet zoiets als aquaplanning meegemaakt, en als je dan je grip kwijt raakt is dat best vaag. dus het was rustig aan rijden. en natuurlijk stond bij Veldhoven, as always, het verkeer weer redelijk vast. Het was erg gezellig daar, lekker wat gegeten, en gedronken, maar ik moest helaas alweer op tijd weg. ik had graag langer willen blijven, maar het tweede feestje stond te wachten. weer terug door dat kutweer, aquaplanning, je kent het wel.

Rond 9 uur was ik weer terug @ home en kon ik mijn pa vragen of ie mij af kon leveren aangezien mijn vrienden al op het feestje, personeelsfeest, waren. Erg gezellig, en ik heb stuk voor stuk goede en leuke collega's. Er is nu ongeveer bij hun wel bekend dat ik jongens een stuk leuker vind dan meiden, dus het was natuurlijk wel even afwachten hoe het zou gaan. maar iedereen reageert echt top gewoon. ik loop er niet mee te koop, maar als mensen vragen of het gerucht waar is dan wil ik dat best wel bevestigen. Iedereen kent me zoals ik ben, dus dat scheelt, en iedereen houdt dat ook in hun achterhoofd. een erg fijne gedachte. De laatste vrouw die ik gezoend heb (afgelopen zomer) wil nu zelfs met me op mannenjacht. erg cool!

De avond veranderde echter rond een uur of 3 toen een van mijn vrienden ruzie kreeg met de baas. dit is geheel uit de hand gelopen eigenlijk en ik had de grootste moeite hem in bedwang te kunnen houden omdat ie alles in elkaar wilde trappen. Een aantal vrienden van me hadden ook redelijk veel op en begonnen zich ermee te bemoeien en nu heerst er bij mij dus een wrang gevoel. Opzich kan ik gewoon terug komen omdat ik er niks mee te maken heb, maar voor de rest hangt er nu dus een rare smaak aan het werk. Het is maar goed dat we nu een "winterstop" hebben, en het een en ander flink kan zakken.
een ding waar ik me wel flink over verbaasde. De loonadministrateur blijkt bij zijn vorige werkgever ontslagen omdat hij geld jatte.....

Zondag
jeej, das vandaag
onder het "genot" van de Indische Waterlelies en radio 538 werd ik vanmorgen om half 1 gewekt. Dat vond ik vrij aardig van mijn ouders aangezien ik een probleem heb qua opstaan. Zodra ik met muziek wordt wakker gemaakt ben ik vrolijk. maakt iemand mij echter via zijn of haar stem wakker dan ben ik niet te genieten. Het is een of andere vage tik inderdaad die ik heb.

Ik had mijn koffie nog niet gezet of ik moest alweer de auto in. (komt die meeneemmok toch van pas). En daar gingen we dan, op naar een familie etentje. en daar heb ik dus zo'n hekel aan. de helft van de jongeren is dus te oud en voelen zich te goed, en de andere helft is te jong. gelukkig is mijn neefje van een jaar of 16 er dan nog waar ik nog redelijk mee overweg kan en wat kan ouwehoeren. Hij had zijn vriendin ook bij, die voor de eerste keer mocht komen opdraven voor een familie aangelegenheid. altijd eng. volgensmij vond ze het nog redelijk meevallen.

Het wrange is dat ze toch aangekeken werd omdat ze een donkere huidskleur heeft. Ik heb een boerenfamilie aan mijn moederskant dus die zijn niet veel gewend. Zelfs mijn homo zijn kan nog een fiks probleem voor hun opleveren. Mijn beste vriendin, al 8 jaar ofzo, is ook donker, en ik kan me zelfs herrinneren dat een achterneef van me zij dat ik niet met haar om mocht gaan omdat "wij" zoiets niet in de familie wilden hebben. echt get a life of zo. achterlijke denkwijze!

Verder was het wel lachen, mijn "schoonbroer" was er natuurlijk ook, en ik zie hem echt gewoon als een gewone broer ook al is ie het vriendje van mijn zus. we hebben dezelfde humor, en we zijn zelfs al een keer samen een weekend weggeweest. Echt een topgozer is het.

Sinterklaas had cadeau's over, dus iedereen mocht wat uitpakken. Damn op een gegeven moment krijg ik dus alle aandacht op mij. en ja hoor, 1 nichtje kan het niet laten. "waar is je vriendin". ahaa, die vraag verwachte ik al. ik antwoord dus met dat ik die geen heb, en dat dat lekker goedkoop is. zo daar heb ik geen last meer van denk ik, en dan kan ze lekker verder gissen of de roddel waar is. damn pak ik shampoo uit.... "ooh zo komen de meiden vast op je af". maar nee ik trap er weer niet in, en reageer met de opmerking of ze beweert dat ik stink.
uitgeluld

eindelijk kregen we rond 4 uur het hoofdgerecht en ik sta maar op mijn telefoon te kijken dat ik weg moet / wil. snel even wat gegeten en ik kan gaan.....denk ik. ik wil afscheid nemen, even oma bedanken en meteen zijn de opmerkingen dat ik ga en afkeurende blikken er. En dat terwijl een andere neef van me vertrok tussen voor en hoofdgerecht en dat vrij normaal gevonden werd. ik denk boeiend, en vertrek naar mijn stamkroeg waar de eigenaren hun verjaardag hielden.
erg gezellig, maar na weinig slaap (half 5 thuis vanacht), en veel alcohol hield ik het na een paar uur voor gezien, en zit ik nu (20:15) dit te tikken.

nu nog wat huiswerk.
toch zonde dat een weekend weer daar op eindigd

[Dit bericht is gewijzigd door Cybart op 14-12-2003 20:21]

zondag 14 december 2003 @ 20:19:28 #75
34375 Gerdo
Ja joh! }:|
pi_15410766
Antwerpen was gaaf, hoe hebben de heren van [homo] hun weekend doorgebracht? .
Ik ben gewoon lomp, tactloos, huisheteroow en Gerdo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')