Ach en wee, waar is de tijd gebleven dat het normaal was om personeel in huis te hebben, met dienstmaagden enzo. .
Wist niet dat we alweer aan een nieuw topic waren begonnen.
quote:welkom
Op zondag 14 december 2003 16:22 schreef beaverhausen het volgende:
oh zitten we hier?Wist niet dat we alweer aan een nieuw topic waren begonnen.
wat heb je vandaag gedaan?
quote:ik heb Nemo weer gevonden
Op zondag 14 december 2003 16:25 schreef ajuu het volgende:[..]
welkom
russische bevers
dartelende anti-PSB-fans
et alwat heb je vandaag gedaan?
hoe gaat het met receptionellen?
quote:gosford park
Op zondag 14 december 2003 16:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]Een schattige butler, dat zou ook wel wat zijn.
.
vind je jongen in pak leuk?
quote:*[enter]-toets afpak*
Op zondag 14 december 2003 16:39 schreef ajuu het volgende:gosford park
moet ik nog steeds kijken
is goed?vind je jongen in pak leuk?
.
quote:damnit die ziet er leuk uit!
Op zondag 14 december 2003 16:44 schreef DennisMoore het volgende:[..]
*[enter]-toets afpak*
snow can wait, i forgot my mittens...
quote:ik ben moe. weet niks zinnigs hierop te zeggen.
*[enter]-toets afpak*
quote:woei! uhh...hello meneer met de big arms..
*[enter]-toets afpak*
quote:uhh... ' Inpakken hoeft niet, ik neem hem zo wel mee'.. zoiets?
Op zondag 14 december 2003 16:48 schreef ajuu het volgende:[..]
ik ben moe. weet niks zinnigs hierop te zeggen.
als je op deze jongen al iets zou moeten zeggen.
quote:middag meneer Markie-Mark
Op zondag 14 december 2003 16:53 schreef Markie-Mark het volgende:
middag
quote:joe houdt van grote armen?
Op zondag 14 december 2003 16:49 schreef beaverhausen het volgende:woei! uhh...hello meneer met de big arms..
quote:plus germaanse kalenderjongenskaaklijn
Op zondag 14 december 2003 16:49 schreef beaverhausen het volgende:[..]
woei! uhh...hello meneer met de big arms..
quote:
Op zondag 14 december 2003 16:54 schreef beaverhausen het volgende:[..]
middag meneer Markie-Mark
quote:
Op zondag 14 december 2003 16:54 schreef DennisMoore het volgende:[..]
joe houdt van grote armen?
quote:je smiley is weer wat opgeknapt.
Op zondag 14 december 2003 16:53 schreef Markie-Mark het volgende:
middag
iemnd staat zenuwachtig achter mij te kopieren
quote:Ja de hoofdpijn is al minder, een uurtje op bed liggen doet wonderen.
Op zondag 14 december 2003 16:57 schreef ajuu het volgende:[..]
je smiley is weer wat opgeknapt.
hoofdpijn weg?iemnd staat zenuwachtig achter mij te kopieren
En ik krijg net te horen dat mijn onderzoeksvoorstel een weekje later ingeleverd mag worden, dus ik kan vanacht gewoon gaan slapen en hoef niet de nacht door te brengen achter mijn compu
quote:
Op zondag 14 december 2003 16:58 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Heb je ze?
niet zoals de meneer op de foto
quote:ik hdb mijn ouders gebeld
Op zondag 14 december 2003 16:30 schreef beaverhausen het volgende:[..]
ik heb Nemo weer gevonden
en geFokt! natuurlijk...hoe gaat het met receptionellen?
quote:Foto!
Op zondag 14 december 2003 17:01 schreef beaverhausen het volgende:
niet zoals de meneer op de foto
(krijg je he, als ze je nieuwe huis komen bekijken en er staat 1 2p-bed )
quote:zodra er een foto is ben jij de eerste, goed?
Op zondag 14 december 2003 17:03 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Foto!
quote:Promises, promises...
Op zondag 14 december 2003 17:06 schreef beaverhausen het volgende:zodra er een foto is ben jij de eerste, goed?
quote:
Op zondag 14 december 2003 17:04 schreef Ang3l het volgende:Zo. Weer een geslaagde familie coming out achter de rug. Bring on the next one!
(krijg je he, als ze je nieuwe huis komen bekijken en er staat 1 2p-bed
)
Sub-tiel!
quote:dat is ook een manier
Op zondag 14 december 2003 17:04 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Weer een geslaagde familie coming out achter de rug. Bring on the next one!(krijg je he, als ze je nieuwe huis komen bekijken en er staat 1 2p-bed
)
quote:whehe da doe je beter dan ik: ons ma daarnet tegen ons oma aan de telefoon: ja sjoerd heeft een vriendin en jerre een vriend, ja ma, een vriend, jaaaa ma een vriend ..
Op zondag 14 december 2003 17:04 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Weer een geslaagde familie coming out achter de rug. Bring on the next one!(krijg je he, als ze je nieuwe huis komen bekijken en er staat 1 2p-bed
)
quote:Ze hadden het al wel gedacht en ze hadden her en der ook wel wat gehoord en zo. Maar nu weten ze't dus zeker. En pup is meteen uitgenodigd voor fam.feest.
Op zondag 14 december 2003 17:10 schreef beaverhausen het volgende:[..]
dat is ook een manier
![]()
Eens in de 4 jaar is fam feest een fam weekend naar duitsland..en ja hoor, laat dat nu net dit jaar zijn! Pup krijgt gelijk de vuurdoop
quote:hahaha oma's
Op zondag 14 december 2003 17:14 schreef Jerruh het volgende:[..]
whehe da doe je beter dan ik: ons ma daarnet tegen ons oma aan de telefoon: ja sjoerd heeft een vriendin en jerre een vriend, ja ma, een vriend, jaaaa ma een vriend ..
.
Jerruh, alles ok?
quote:mijn oma zei tegen mama
whehe da doe je beter dan ik: ons ma daarnet tegen ons oma aan de telefoon: ja sjoerd heeft een vriendin en jerre een vriend, ja ma, een vriend, jaaaa ma een vriend ..
.
quote:*LOL*
.
ja de opa van tim had het ook steeds over "Tim, die woont daar in die boerderij met een collega".
Collega?
quote:Je moet kinderboeken
Op zondag 14 december 2003 17:16 schreef ajuu het volgende:mijn oma zei tegen mama
door de telefoon: en ben je al
met ajuu naar de dokter geweest?
quote:snap niet
Op zondag 14 december 2003 17:18 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Je moet kinderboeken
gaan schrijven
net
zoiets.
quote:markie!!!
Op zondag 14 december 2003 17:15 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
hahaha oma's
Jerruh, alles ok?
quote:whehehe arme pup!
Op zondag 14 december 2003 17:17 schreef Ang3l het volgende:[..]
*LOL*
ja de opa van tim had het ook steeds over "Tim, die woont daar in die boerderij met een collega".
Collega?
quote:geile russische bever
Op zondag 14 december 2003 16:53 schreef beaverhausen het volgende:[..]
uhh... ' Inpakken hoeft niet, ik neem hem zo wel mee'.. zoiets?
quote:Met mij alles ok. Weekend viel een beetje tegen, gisteravond was echt zwaar saai, maar ja volgende week beter
Op zondag 14 december 2003 17:22 schreef Jerruh het volgende:[..]
markie!!!
alles goed hier! en met jou?
!
quote:ik vermoed dat opa Pup nog niet langs is geweest in de boerderij van z'n kleinzoon en de "collega"
Op zondag 14 december 2003 17:17 schreef Ang3l het volgende:[..]
*LOL*
Collega?
quote:
Op zondag 14 december 2003 17:27 schreef ajuu het volgende:[..]
geile russische bever
excuse me, rudeness!!
wil je soms dat ik mama d'ajuu bel?!
quote:beter man!!! heb je al veel plannen?
Op zondag 14 december 2003 17:27 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Met mij alles ok. Weekend viel een beetje tegen, gisteravond was echt zwaar saai, maar ja volgende week beter
heb echt enorm veel zin in de kerstvakantie.
quote:Innercity had ik helaas geen geld meer voor
Op zondag 14 december 2003 17:32 schreef Jerruh het volgende:[..]
beter man!!! heb je al veel plannen?
.
ik heb er ook zin in! het begint zaterdag met innercity.
En wat betreft de plannen: kerst+oud en nieuw is al volgeboekt en ik heb afgesproken met vakantievrienden waar ik enorm veel zin in heb en ga wat extra werken
En wat ga jij allemaal doen behalve uit je dak gaan op Innercity?
quote:met bad-eendje (gill) sushi eten en naar lord of the rings, met tim naar winterefteling, kerst zit vol, oud en nieuw nog nie, voor de rest nog niks
Op zondag 14 december 2003 17:36 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Innercity had ik helaas geen geld meer voor
een vriend van mij moet daar wel werken, catering
En wat betreft de plannen: kerst+oud en nieuw is al volgeboekt en ik heb afgesproken met vakantievrienden waar ik enorm veel zin in heb en ga wat extra werken
En wat ga jij allemaal doen behalve uit je dak gaan op Innercity?
ik snap het nog niet helemaal, dennis?
(van die kinderboeken, ja een beetje)
vanavond laat misschien nog fokken
dag!
quote:De winterefteling wat romantisch
Op zondag 14 december 2003 17:40 schreef Jerruh het volgende:[..]
met tim naar winterefteling
Je hebt vandaag toch precies een half jaar met Tim???
quote:jah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op zondag 14 december 2003 17:42 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
De winterefteling wat romantisch
Je hebt vandaag toch precies een half jaar met Tim???
quote:Nee en dat zal ie ook niet meer doen. Is 2 weken terug overleden.
Op zondag 14 december 2003 17:28 schreef beaverhausen het volgende:[..]
ik vermoed dat opa Pup nog niet langs is geweest in de boerderij van z'n kleinzoon en de "collega"
quote:oww..sorry
Op zondag 14 december 2003 18:01 schreef Ang3l het volgende:[..]
Nee en dat zal ie ook niet meer doen. Is 2 weken terug overleden.
quote:Ging er niet van uit dat je dat wist hoor
Op zondag 14 december 2003 18:04 schreef beaverhausen het volgende:[..]
oww..sorry
quote:Laat het maar weer aan mij over om domme en tactloze opmerkingen te maken...
Op zondag 14 december 2003 18:06 schreef Ang3l het volgende:[..]
Ging er niet van uit dat je dat wist hoor
Dus geeft niet
Ohw.. ik ga zo missen
Weekend is echt top geweest. Gisteren de hele dag in de stad geweest, en uitgeweest in The Palace (De naam Gay Palace is officieel afgeschaft). En heb vannacht een logé gehad
*sugt*
Vlieft zijn is leuk!
quote:
Op zondag 14 december 2003 18:22 schreef Vlarp het volgende:![]()
![]()
Ohw.. ik ga
zo missen
Weekend is echt top geweest. Gisteren de hele dag in de stad geweest, en uitgeweest in The Palace (De naam Gay Palace is officieel afgeschaft). En heb vannacht een logé gehad*sugt*
Vlieft zijn is leuk!
quote:Hallo beaver-dinges..
Op zondag 14 december 2003 18:29 schreef beaverhausen het volgende:[..]
hallo vlieft Vlarpje!
quote:goeienavond meneer Rap-nog-wat...
Op zondag 14 december 2003 18:35 schreef raptorix het volgende:
Goeienavonds
quote:RaptoriX is de naam
Op zondag 14 december 2003 18:39 schreef beaverhausen het volgende:[..]
goeienavond meneer Rap-nog-wat...
quote:Zat die ook in Asterix en Obelix?
Op zondag 14 december 2003 18:40 schreef raptorix het volgende:[..]
RaptoriX is de naam
quote:mijn excuses
Op zondag 14 december 2003 18:40 schreef raptorix het volgende:[..]
RaptoriX is de naam
*keel schraapt*
*opnieuw probeert*
goeienavond meneer Rap..uh..Rapo...Rapto..uhh..Raptorix
*opgelucht ademhaalt*
quote:Nee
Op zondag 14 december 2003 18:43 schreef Ang3l het volgende:[..]
Zat die ook in Asterix en Obelix?
zo meteen fiets openbreken
me eige welteverstaan
want bij al mijn spullen die gejat zijn uit het zwembadkluisje daar zaten ook mijn fietsslueteltjes bij... grrrrrmf.
en probeer dan maar eens fatsoenlijk fietslsueutelthes te typen...
quote:
Op zondag 14 december 2003 18:55 schreef ajuu het volgende:
goeieavondzo meteen fiets openbreken
me eige welteverstaan
want bij al mijn spullen die gejat zijn uit het zwembadkluisje daar zaten ook mijn fietsslueteltjes bij... grrrrrmf.
Succes!
quote:weer een adhd-momentje op komst ajuu?
Op zondag 14 december 2003 18:55 schreef ajuu het volgende:
goeieavondzo meteen fiets openbreken
me eige welteverstaan
quote:nee, ik krijg hulp bij het ont-sleutelen.nu eerst maar even eten halen en ook nog ont-receptioneren als dat kan.
Op zondag 14 december 2003 18:59 schreef beaverhausen het volgende:[..]
weer een adhd-momentje op komst ajuu?
quote:Ja, die is heel goed.
Op zondag 14 december 2003 16:39 schreef ajuu het volgende:[..]
gosford park
moet ik nog steeds kijken
is goed?
"Never mind him. He's an American, they do things differently."
quote:Een beetje.
vind je jongen in pak leuk?
quote:Schattig parkietje. Heeft hij/zij nog een naam?
Op zondag 14 december 2003 19:23 schreef Waxxer het volgende:
quote:Jerhunk
Op zondag 14 december 2003 13:12 schreef Jerruh het volgende:[..]
whehehe!! bartbeeb!!!
.
als je maar een goeie avond hebt gehad!.
ow: http://frontpage.fok.nl/review.fok?doc=1391
*beetje trots ben*
ik reageer ff in een vage vorm, nl die zodadelijk op mijn gay.nl profiel zal verschijnen...
zondag 14 decemer 2003
wat een rare en mischien wel enge dag. dan heb ik het ff over het wereldnieuws. Sadam is opgepakt. Iedereen blijkt blij te zijn, en ook ik vind het goed dat ie is opgepakt. Maar het beangstigd me op een vage manier ook. Ik werd vanmorgen wakker en las het bericht op Fok.nl en het dringt niet door. Iets wat ik met 11 september niet had.Ik vind het erg, en zag het live via CNN.
Wat ik bedoel te zeggen is dat Irak mischien toch een ver van mijn bed show vind, maar hoe nu verder. Zijn regime was al maanden niks en toch ging het er kut. Amerika heeft hem nu, maar hoe nu verder? Willen ze hem de doodstraf geven, hem levenslang gevangen houden?
Ik heb het gevoel dat er niks veranderd ondanks dat dit zo'n belangrijke gebeurtenis is. De val van de berlijnse muur, de dood van Diana. maken wij als nieuwe generatie wel iets mee? Ik denk wel eens na over een oorlog hier. like a third world war. Ik kan me niet indenken hoe dat voelt, wat je meemaakt. ik ben gewend dat ik alles kan doen wat ik wil en hoe ik dat wil.
In Irak is dat geheel anders. Grote delen waren al bevrijd, maar wat maakt de "oppakking" van Sadam uit? ok hij was erg slecht, maar op een of andere manier zie of zag ik de bedreiging van hem nog steeds niet....
ik weet niet, die man is fout, erg fout.
de enige vraag nu dus....... wat nu?
okay, tot zover dus mijn visie op wat er gebeurd is, kan ik nu verder mijn feest? weekend beschrijven
Vrijdag
heb ik lekker rustig aan gedaan. op tijd naar bed, en een simpel dvdtje gekeken.
Zaterdag
begon de drukte, in het eind van de middag vertrok ik richting Oss waar Thijs zijn verjaardag hield. Damn wat een kutweer. Ik had nog niet zoiets als aquaplanning meegemaakt, en als je dan je grip kwijt raakt is dat best vaag. dus het was rustig aan rijden. en natuurlijk stond bij Veldhoven, as always, het verkeer weer redelijk vast. Het was erg gezellig daar, lekker wat gegeten, en gedronken, maar ik moest helaas alweer op tijd weg. ik had graag langer willen blijven, maar het tweede feestje stond te wachten. weer terug door dat kutweer, aquaplanning, je kent het wel.
Rond 9 uur was ik weer terug @ home en kon ik mijn pa vragen of ie mij af kon leveren aangezien mijn vrienden al op het feestje, personeelsfeest, waren. Erg gezellig, en ik heb stuk voor stuk goede en leuke collega's. Er is nu ongeveer bij hun wel bekend dat ik jongens een stuk leuker vind dan meiden, dus het was natuurlijk wel even afwachten hoe het zou gaan. maar iedereen reageert echt top gewoon. ik loop er niet mee te koop, maar als mensen vragen of het gerucht waar is dan wil ik dat best wel bevestigen. Iedereen kent me zoals ik ben, dus dat scheelt, en iedereen houdt dat ook in hun achterhoofd. een erg fijne gedachte. De laatste vrouw die ik gezoend heb (afgelopen zomer) wil nu zelfs met me op mannenjacht. erg cool!
De avond veranderde echter rond een uur of 3 toen een van mijn vrienden ruzie kreeg met de baas. dit is geheel uit de hand gelopen eigenlijk en ik had de grootste moeite hem in bedwang te kunnen houden omdat ie alles in elkaar wilde trappen. Een aantal vrienden van me hadden ook redelijk veel op en begonnen zich ermee te bemoeien en nu heerst er bij mij dus een wrang gevoel. Opzich kan ik gewoon terug komen omdat ik er niks mee te maken heb, maar voor de rest hangt er nu dus een rare smaak aan het werk. Het is maar goed dat we nu een "winterstop" hebben, en het een en ander flink kan zakken.
een ding waar ik me wel flink over verbaasde. De loonadministrateur blijkt bij zijn vorige werkgever ontslagen omdat hij geld jatte.....
Zondag
jeej, das vandaag
onder het "genot" van de Indische Waterlelies en radio 538 werd ik vanmorgen om half 1 gewekt. Dat vond ik vrij aardig van mijn ouders aangezien ik een probleem heb qua opstaan. Zodra ik met muziek wordt wakker gemaakt ben ik vrolijk. maakt iemand mij echter via zijn of haar stem wakker dan ben ik niet te genieten. Het is een of andere vage tik inderdaad die ik heb.
Ik had mijn koffie nog niet gezet of ik moest alweer de auto in. (komt die meeneemmok toch van pas). En daar gingen we dan, op naar een familie etentje. en daar heb ik dus zo'n hekel aan. de helft van de jongeren is dus te oud en voelen zich te goed, en de andere helft is te jong. gelukkig is mijn neefje van een jaar of 16 er dan nog waar ik nog redelijk mee overweg kan en wat kan ouwehoeren. Hij had zijn vriendin ook bij, die voor de eerste keer mocht komen opdraven voor een familie aangelegenheid. altijd eng. volgensmij vond ze het nog redelijk meevallen.
Het wrange is dat ze toch aangekeken werd omdat ze een donkere huidskleur heeft. Ik heb een boerenfamilie aan mijn moederskant dus die zijn niet veel gewend. Zelfs mijn homo zijn kan nog een fiks probleem voor hun opleveren. Mijn beste vriendin, al 8 jaar ofzo, is ook donker, en ik kan me zelfs herrinneren dat een achterneef van me zij dat ik niet met haar om mocht gaan omdat "wij" zoiets niet in de familie wilden hebben. echt get a life of zo. achterlijke denkwijze!
Verder was het wel lachen, mijn "schoonbroer" was er natuurlijk ook, en ik zie hem echt gewoon als een gewone broer ook al is ie het vriendje van mijn zus. we hebben dezelfde humor, en we zijn zelfs al een keer samen een weekend weggeweest. Echt een topgozer is het.
Sinterklaas had cadeau's over, dus iedereen mocht wat uitpakken. Damn op een gegeven moment krijg ik dus alle aandacht op mij. en ja hoor, 1 nichtje kan het niet laten. "waar is je vriendin". ahaa, die vraag verwachte ik al. ik antwoord dus met dat ik die geen heb, en dat dat lekker goedkoop is. zo daar heb ik geen last meer van denk ik, en dan kan ze lekker verder gissen of de roddel waar is. damn pak ik shampoo uit.... "ooh zo komen de meiden vast op je af". maar nee ik trap er weer niet in, en reageer met de opmerking of ze beweert dat ik stink.
uitgeluld
eindelijk kregen we rond 4 uur het hoofdgerecht en ik sta maar op mijn telefoon te kijken dat ik weg moet / wil. snel even wat gegeten en ik kan gaan.....denk ik. ik wil afscheid nemen, even oma bedanken en meteen zijn de opmerkingen dat ik ga en afkeurende blikken er. En dat terwijl een andere neef van me vertrok tussen voor en hoofdgerecht en dat vrij normaal gevonden werd. ik denk boeiend, en vertrek naar mijn stamkroeg waar de eigenaren hun verjaardag hielden.
erg gezellig, maar na weinig slaap (half 5 thuis vanacht), en veel alcohol hield ik het na een paar uur voor gezien, en zit ik nu (20:15) dit te tikken.
nu nog wat huiswerk.
toch zonde dat een weekend weer daar op eindigd
[Dit bericht is gewijzigd door Cybart op 14-12-2003 20:21]
quote:...en Cybart's verhaal heb 'k net al gelezen die die hoeft niet te reageren!
Op zondag 14 december 2003 20:19 schreef Gerdo het volgende:
Antwerpen was gaaf, hoe hebben de heren van [homo] hun weekend doorgebracht?.
quote:eej Gerdo, hoe was 't in 't kot?
Op zondag 14 december 2003 20:19 schreef Gerdo het volgende:
Antwerpen was gaaf, hoe hebben de heren van [homo] hun weekend doorgebracht?.
quote:dat zou anders ook maar een kwestie van copy paste worden
Op zondag 14 december 2003 20:24 schreef Gerdo het volgende:[..]
...en Cybart's verhaal heb 'k net al gelezen die die hoeft niet te reageren!
.
quote:In het kot was het gezellig, alleen weinig onschuldige meisjes...
Op zondag 14 december 2003 20:27 schreef beaverhausen het volgende:[..]
eej Gerdo, hoe was 't in 't kot?
nog lieve onschuldige meisjes een stuk minder onschuldig gemaakt?
Ik was er met een vriend van me, bij zijn vriendin, en verder waren er alleen 2 dames die al bezet waren! De rest van de olijke popkes was het weekend naar huis! .
Maar wel errug leuk weekend gehad met z'n 5-en, beetje Antwerpen doorbanjeren, (verwarmd) terras hangen, belgische biertjes drinken! En 's avonds de stad in natuurlijk, maar ook daar weinig onschuldigs dat wat minder onschuldig gemaakt kon worden! .
Alles bij elkander gezien was dat ja toch zeer plezant hé! .
quote:Ik had reeds zo'n vermoeden!
Op zondag 14 december 2003 20:35 schreef Cybart het volgende:[..]
dat zou anders ook maar een kwestie van copy paste worden
quote:Amen!
Op zondag 14 december 2003 20:44 schreef Vlarp het volgende:*lang verhaal over dronken stapmaatjes*
De kroeg om de hoek is vaak gezelliger dan grote discotheken en dergelijke... Althans, mijn ervaring is dat ik de leukste avondjes stappen gewoon hier in m'n stamkroeg heb! .
quote:vind ik dus ook
Op zondag 14 december 2003 20:47 schreef Gerdo het volgende:[..]
Amen!
.
De kroeg om de hoek is vaak gezelliger dan grote discotheken en dergelijke... Althans, mijn ervaring is dat ik de leukste avondjes stappen gewoon hier in m'n stamkroeg heb!
.
quote:Ik kom al jaren in die kroeg en noem het ook al een hele poos m'n stamkroeg, en dat terwijl ik ook pas 20 ben!
Op zondag 14 december 2003 20:48 schreef Cybart het volgende:[..]
vind ik dus ook
ik voel me op mn 20 al een oude lul wat dat betreft die liever in de kroeg hangt dan uitgaat
Het nadeel van een kroeg vind ik aan de andere kant ook wel weer dat je maar 1 ruimte hebt, als de sfeer niet goed is heb je dus wel mooi pech... M'n stamkroeg heeft ook nog eens een redelijke dansvloer, dus muziek is ook belangrijk in die tent, en dat valt de laatste tijd ook een beetje tegen... Errug zonde, maar toch mag ik er nog altijd graag komen! .
quote:mijn stamkroeg heeft dus geen dansvloer, maar daar is het ook gewoon de tent niet voor. de muziek is wel goed, maar het is voornamenlijk pilsje drinken, ouwehoeren met vrienden en kennissen, kaartje leggen, photoplay, heerlijk!
Op zondag 14 december 2003 20:51 schreef Gerdo het volgende:[..]
Ik kom al jaren in die kroeg en noem het ook al een hele poos m'n stamkroeg, en dat terwijl ik ook pas 20 ben!
.
Het nadeel van een kroeg vind ik aan de andere kant ook wel weer dat je maar 1 ruimte hebt, als de sfeer niet goed is heb je dus wel mooi pech... M'n stamkroeg heeft ook nog eens een redelijke dansvloer, dus muziek is ook belangrijk in die tent, en dat valt de laatste tijd ook een beetje tegen... Errug zonde, maar toch mag ik er nog altijd graag komen!
.
quote:Gisteren ook weer. Ik was met
Op zondag 14 december 2003 20:48 schreef Cybart het volgende:[..]
vind ik dus ook
ik voel me op mn 20 al een oude lul wat dat betreft die liever in de kroeg hangt dan uitgaat
quote:Yeah!
Op zondag 14 december 2003 20:53 schreef Cybart het volgende:[..]
mijn stamkroeg heeft dus geen dansvloer, maar daar is het ook gewoon de tent niet voor. de muziek is wel goed, maar het is voornamenlijk pilsje drinken, ouwehoeren met vrienden en kennissen, kaartje leggen, photoplay, heerlijk!
quote:ja dat is inderdaad lullig
Op zondag 14 december 2003 20:54 schreef Vlarp het volgende:[..]
*verhaal*
quote:
Op zondag 14 december 2003 20:53 schreef Cybart het volgende:[..]
mijn stamkroeg heeft dus geen dansvloer, maar daar is het ook gewoon de tent niet voor. de muziek is wel goed, maar het is voornamenlijk pilsje drinken, ouwehoeren met vrienden en kennissen, kaartje leggen, photoplay, heerlijk!
Tegenwoordig zit ik in een hogeschool-gebouw in Amersfoort maar toen ik nog gewoon in Utreg zat hadden we ook photplay in de kantine staan: dat is verslavend!!!
Ik mag ook graag ouwehoeren met vrienden en biertjes drinken enzo, maar als ik met bepaalde mensen ben mag ik ook graag een beetje dansen, en het begint me een beetje te irriteren dat ze zo'n bagger muziek draaien de laatste tijd... .
Naja, hopen op betere tijden zullen we maar zeggen! .
quote:en waar sta jij dan al in de top 3 qua spellen?
Op zondag 14 december 2003 20:57 schreef Gerdo het volgende:[..]
. Photoplay!
.
Tegenwoordig zit ik in een hogeschool-gebouw in Amersfoort maar toen ik nog gewoon in Utreg zat hadden we ook photplay in de kantine staan: dat is verslavend!!!
Ik mag ook graag ouwehoeren met vrienden en biertjes drinken enzo, maar als ik met bepaalde mensen ben mag ik ook graag een beetje dansen, en het begint me een beetje te irriteren dat ze zo'n bagger muziek draaien de laatste tijd...
.
Naja, hopen op betere tijden zullen we maar zeggen!
.
quote:Juist, maar ja..
Op zondag 14 december 2003 20:57 schreef Cybart het volgende:[..]
ja dat is inderdaad lullig
zeg dan eerlijk dat je wel uit was, teveel gezopen hebt en thuis bent
ik ga zo eens een goeie vriend bellen, even over kleppen. Ik denk dat ik voortaan gewoon geen afspraken meer ga maken over het stappen. Sowieso, het komende half jaar hoef ik niet zo nodig meer te stappen in Rotterdam, aangezien ik toch heb...
quote:over dat laatste en hoe dat dan geregeld is wil ik nog wel van je weten, maar dat bespreken we wel via MSN
Op zondag 14 december 2003 20:58 schreef Vlarp het volgende:[..]
Juist, maar ja..
ik ga zo eens een goeie vriend bellen, even over kleppen. Ik denk dat ik voortaan gewoon geen afspraken meer ga maken over het stappen. Sowieso, het komende half jaar hoef ik niet zo nodig meer te stappen in Rotterdam, aangezien ik toch
heb...
quote:We stonden eigenlijk overal wel bovenaan, er werd nogal weinig door anderen gespeeld!
en waar sta jij dan al in de top 3 qua spellen?
quote:Soms als ik met Maarten in Trendy ben dan gaan we gewoon Find It met zo-goed-als-naakte-mannen doen. Erg leuk
en waar sta jij dan al in de top 3 qua spellen?
quote:Duidelijk een kroeg versie van Photoplay, die hadden we niet op school, en erger: ook niet met bijna naakte vrouwen...
Op zondag 14 december 2003 21:00 schreef Vlarp het volgende:[..]
Soms als ik met Maarten in Trendy ben dan gaan we gewoon Find It met zo-goed-als-naakte-mannen doen. Erg leuk
Alleen de meiden zijn er toch nog iets beter in
quote:Een drama
Op zondag 14 december 2003 21:02 schreef Gerdo het volgende:[..]
Duidelijk een kroeg versie van Photoplay, die hadden we niet op school, en erger: ook niet met bijna naakte vrouwen...
.
quote:Of op chello.nl
Op zondag 14 december 2003 21:40 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb gisteren Idols gemist!Wanneer is de herhaling ook alweer? Op woensdag toch?
quote:Ja nix geen bananen opgelost
Op zondag 14 december 2003 21:32 schreef Cybart het volgende:
wat nou bananenkwestie opgelost
(exp. robinson)en Gio is echt een lekker kereltje
Maargoed, verder is mijn vogel enorm adhd
quote:Wish!
Op zondag 14 december 2003 21:58 schreef Jerruh het volgende:
is gio nou homo of nie?
quote:woei, een ajuu-vogel!
Op zondag 14 december 2003 21:59 schreef Waxxer het volgende:
[...]
Maargoed, verder is mijn vogel enorm adhd
quote:
Op zondag 14 december 2003 22:06 schreef beaverhausen het volgende:[..]
woei, een ajuu-vogel!
Wie weet he! Hij tsjielpt en tsjielpt en springt heen en weer en ik kan iig met mijn hoofd al erg dichtbij komen (tja.... wel bij een vogel
). Maar echt een aanwinst! Lief, intelligent en omdat ik goed voor een vogel moet zorgen, zorg ik ook goed voor mezelf! Mijn kamer is dan ook brandschoon en alles
quote:hij was cute!!
Op zondag 14 december 2003 22:06 schreef Ang3l het volgende:[..]
Wish!
Maar ik heb geen 1 aanwijzing gezien waardoor ik ook maar zou kunnen vermoeden at ie homo is eigenlijk. Vanwaar de vraag? Alhoewel... zijn nieuwe haar...
quote:leuk voor je!
Op zondag 14 december 2003 22:10 schreef Waxxer het volgende:[..]
Wie weet he!
Hij tsjielpt en tsjielpt en springt heen en weer en ik kan iig met mijn hoofd al erg dichtbij komen (tja.... wel bij een vogel
). Maar echt een aanwinst! Lief, intelligent en omdat ik goed voor een vogel moet zorgen, zorg ik ook goed voor mezelf! Mijn kamer is dan ook brandschoon en alles
quote:*LOL* Ja als alle cuties nu eens homow aren he
Op zondag 14 december 2003 22:12 schreef Jerruh het volgende:[..]
hij was cute!!
.
quote:*LOL* Die moet ik ff hebben hoor!
Op zondag 14 december 2003 22:18 schreef Cybart het volgende:Marco V Vs Jens - Loops & Things Relooped
quote:hmzz, dan mag ik wel uitkijken met tim, ik was bi toenk m kende...uhoh!
Op zondag 14 december 2003 22:16 schreef Ang3l het volgende:[..]
*LOL* Ja als alle cuties nu eens homow aren he
Hey wacht... nee... dan zou 'k er nix aan vinden! De sport is de hetero's homo te maken(Pup was hetero toen ik 'm leerde kennen
)
@cybart: beeb!!!! .
quote:Loops & Thins origineel was al cool
Op zondag 14 december 2003 22:18 schreef Cybart het volgende:Marco V Vs Jens - Loops & Things Relooped
Reeloop - Fucking Society
Die melodie blijft 1 van de favorieten van eef en mij
Eef? WDF is eef?
My best friend
[Dit bericht is gewijzigd door Ang3l op 14-12-2003 22:26]
quote:gimme the track, gimme gimme gimme!!!
Op zondag 14 december 2003 22:25 schreef Cybart het volgende:[..]
bink
quote:
Op zondag 14 december 2003 22:25 schreef Ang3l het volgende:[..]
Loops & Thins origineel was al cool
Marc V maakt coole nummers
En als (gezien de naam) er ook een sample van Reeloop in zit (Fucking society) dan ben ik helemaal tevree.Reeloop - Fucking Society
ie melodie blijft 1 van de favorieten van eef en mij
mijn favo track is denk ik Yahel - Voyage
quote:t kump wel van een mixcdtje af, (club system 30), maar dat maakt nie uit?
Op zondag 14 december 2003 22:26 schreef Jerruh het volgende:[..]
gimme the track, gimme gimme gimme!!!
quote:Hmmz, ken ik niet volgens mij.
Op zondag 14 december 2003 22:26 schreef Cybart het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
edit: o, te vroeg gesproken! gevonden!
[Dit bericht is gewijzigd door Ang3l op 14-12-2003 22:27]
quote:Wat is je geheim?!
Op zondag 14 december 2003 22:16 schreef Ang3l het volgende:Hey wacht... nee... dan zou 'k er nix aan vinden! De sport is de hetero's homo te maken
(Pup was hetero toen ik 'm leerde kennen
)
quote:
Op zondag 14 december 2003 22:26 schreef Cybart het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Weeknie. Maar als ik kijk hoeveel jongens er "hetero" waren en die uiteindelijk toch in de vleugels van tante angel vielen
Op zondag 14 december 2003 22:27 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Wat is je geheim?!
!
Wesley, Maarten, Ramon, Tim, Michael.....
Een beetje bier of wijn doet wonderen voor de geaardheid
[Dit bericht is gewijzigd door Ang3l op 14-12-2003 22:30]
quote:zo klinkt het wel heeel simpel
Op zondag 14 december 2003 22:29 schreef Ang3l het volgende:[..]
quote:Nee. Maar ik had het er opok over de andere kant op. Tuurlijk
Op zondag 14 december 2003 22:41 schreef ajuu het volgende:[..]
zo klinkt het wel heeel simpel
zou je dan ook weer terugkunnen?
naar je pre-ang3l hetero zelf?
Ff denken... van al die jongens is er eigenlijk maar 1 homo gebleven... Hmmz. O, en die ene die heb ik nu als vriendje trouwens
Neh, hetero's zijn fun voor een spelletje maar niet voor een relatie (heeft iets te veel auw gedaan in 't verleden)
quote:ben nooit echt hetero geweest.
Op zondag 14 december 2003 22:47 schreef Ang3l het volgende:[..]
Nee. Maar ik had het er opok over de andere kant op. Tuurlijk
als iemand eenmaal een jongen geproeft heeft wil ie toch niet meer terug
Ff denken... van al die jongens is er eigenlijk maar 1 homo gebleven...
Hmmz. O, en die ene die heb ik nu als vriendje trouwens
Neh, hetero's zijn fun voor een spelletje maar niet voor een relatie (heeft iets te veel auw gedaan in 't verleden)
jij?
quote:Misschien in een vorig leven
Op zondag 14 december 2003 22:58 schreef ajuu het volgende:[..]
ben nooit echt hetero geweest.
jij?
quote:hello!
Op zondag 14 december 2003 22:50 schreef Markie-Mark het volgende:
Hoi Hoi
heb je judelaw weleens gezien als de minnaar van oscar wilde?
quote:mij krijg je nog met geen 30 liter bier hetero denk ik
Op zondag 14 december 2003 22:58 schreef Ang3l het volgende:[..]
Misschien in een vorig leven
quote:The difference between straight and queer, is a six-pack of beer.
Op zondag 14 december 2003 22:29 schreef Ang3l het volgende:
quote:Nope
Op zondag 14 december 2003 22:59 schreef ajuu het volgende:[..]
hello!
Wel in een spannende badscene met Matt Damon
quote:
Op zondag 14 december 2003 22:59 schreef ajuu het volgende:hello!
quote:Ik geloof niet dat alcohol iemand tijdelijk van geaardheid kan later veranderen. Die gevoelens moet je altijd al gehad hebben lijkt me. En dat er maar 1 tje homo is gebleven klinkt me ook een beetje vaag de rest is toch minstens bi lijkt me. Ik geloof niet in hetero jongens die het lekker vinden om eenmalig met jongens te rommelen.
Op zondag 14 december 2003 22:47 schreef Ang3l het volgende:[..]
Ff denken... van al die jongens is er eigenlijk maar 1 homo gebleven...Hmmz. O, en die ene die heb ik nu als vriendje trouwens
quote:Nee heb alleen het graf van Mr Wilde gezien. Helemaal bedolven onder de lippenstift
hello!
quote:Bosie!
hello!
quote:Nou nou... als je dit al kostuums noemt...
Op zondag 14 december 2003 23:03 schreef Cybart het volgende:bah kostuumfilmpje
quote:hoeveel jongens rommelen er wel niet met andere jongens, just to try???
Op zondag 14 december 2003 23:03 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Ik geloof niet in hetero jongens die het lekker vinden om eenmalig met jongens te rommelen.
quote:What he says....
Op zondag 14 december 2003 23:05 schreef Markie-Mark het volgende:
In die film ziet hij er weinig appetijtelijk uit, in The Talented Mr Ripley is hij HOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Ik vond 'm in A.I. hot
Op zondag 14 december 2003 23:05 schreef Markie-Mark het volgende:
In die film ziet hij er weinig appetijtelijk uit, in The Talented Mr Ripley is hij HOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:die foto's doen hem mij in ieder geval niet willen bekijken
Op zondag 14 december 2003 23:06 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Nou nou... als je dit al kostuums noemt...
Is dan iedere film die een tijd geleden speelt, een 'kostuumfilmpje'?http://imdb.com/title/tt0120514/
quote:Hot vond ik hem daar niet, wel erg goed. Toffe film trouwens
Op zondag 14 december 2003 23:06 schreef Ang3l het volgende:[..]
Ik vond 'm in A.I. hot
Hey Joe, whatta ya know!
quote:het viel mij ook tegen.
Op zondag 14 december 2003 23:03 schreef Cybart het volgende:
bah kostuumfilmpje
A.I., Talented Mr Ripley, eXistenZ, Gattaca, Wisdom of Crocodiles.
quote:Allemaal goede films, alleen die laatste ken ik niet
Op zondag 14 december 2003 23:09 schreef Ang3l het volgende:
Merk nu dat ik best wel wat Law-films in de kast heb:A.I., Talented Mr Ripley, eXistenZ, Gattaca, Wisdom of Crocodiles.
quote:cybart is our personal ongekostumeerde boy-next-door,
Op zondag 14 december 2003 23:06 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Nou nou... als je dit al kostuums noemt...
Is dan iedere film die een tijd geleden speelt, een 'kostuumfilmpje'?http://imdb.com/title/tt0120514/
hoe vond je stephen fry hierin?
quote:Heb uit het lijstje alleen Talented Mr Ripley gezien
Op zondag 14 december 2003 23:09 schreef Ang3l het volgende:
Merk nu dat ik best wel wat Law-films in de kast heb:A.I., Talented Mr Ripley, eXistenZ, Gattaca, Wisdom of Crocodiles.
quote:Geloof mij nou maar dat ik met 1 hetero ene hele vage relatie achter de rug heb. En hij nu toch nog echt steeds vrouwen liefheeft en niet bi is naar zijn eigen zeggen. Ik vind hem hetero totdat hij zelf (eindelijk eens) inziet dat ie 't niet is
Op zondag 14 december 2003 23:06 schreef Cybart het volgende:[..]
hoeveel jongens rommelen er wel niet met andere jongens, just to try???
geloof dat dat er best veel zijn
en die dan later toch een vriendin krijgen
Was trouwens geen leuke relatie... om steeds te moeten realiseren dat je moet vechten om hem te houden. Vechten tegen de bierkaai helaas, want de vrouw won Maar uiteindelijk zijn beide nog goede vrienden van me gebleven.
quote:Hele vreemde vampier-achtige film. Beetje cult. Niet in de bios geweest (ja in de Plaza, cultbiosje).
Op zondag 14 december 2003 23:10 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Allemaal goede films, alleen die laatste ken ik niet
Immortality is de andere titel van die film
[Dit bericht is gewijzigd door Ang3l op 14-12-2003 23:15]
quote:'k Ben niet zo'n acteer-deskundige, dus ik kan er niet echt over oordelen.
Op zondag 14 december 2003 23:11 schreef ajuu het volgende:hoe vond je stephen fry hierin?
Volgens mij vind ik Stephen Fry niet zo'n goed acteur... Zie liever humoristische dingen van 'm, en lees liever z'n boeken.
quote:het vlees wil misschhien wel, maar de hetero-geest is zwak...
Op zondag 14 december 2003 23:11 schreef Ang3l het volgende:[..]
Geloof mij nou maar dat ik met 1 hetero ene hele vage relatie achter de rug heb. En hij nu toch nog echt steeds vrouwen liefheeft en niet bi is naar zijn eigen zeggen. Ik vind hem hetero totdat hij zelf (eindelijk eens) inziet dat ie 't niet is
Was trouwens geen leuke relatie... om steeds te moeten realiseren dat je moet vechten om hem te houden. Vechten tegen de bierkaai helaas, want de vrouw won
Maar uiteindelijk zijn beide nog goede vrienden van me gebleven.
quote:Vooral Existenz is echt een topfilm,vind ik dan, maar het is denk ik niet een film die iedereen zal aanspreken.
Op zondag 14 december 2003 23:11 schreef beaverhausen het volgende:[..]
Heb uit het lijstje alleen Talented Mr Ripley gezien
en Wilde dan...
quote:*hetero uithangt*
Op zondag 14 december 2003 22:25 schreef Ang3l het volgende:[..]
[afbeelding]
My best friend
Dat is een mooi meisje!!
quote:dat is inderdaad wel heel vaag
Op zondag 14 december 2003 23:11 schreef Ang3l het volgende:[..]
Geloof mij nou maar dat ik met 1 hetero ene hele vage relatie achter de rug heb. En hij nu toch nog echt steeds vrouwen liefheeft en niet bi is naar zijn eigen zeggen. Ik vind hem hetero totdat hij zelf (eindelijk eens) inziet dat ie 't niet is
Was trouwens geen leuke relatie... om steeds te moeten realiseren dat je moet vechten om hem te houden. Vechten tegen de bierkaai helaas, want de vrouw won
Maar uiteindelijk zijn beide nog goede vrienden van me gebleven.
quote:Nouja, topfilm... Hij was gewoon lekker vaag en origineel en verrassend.
Op zondag 14 december 2003 23:14 schreef Markie-Mark het volgende:Vooral Existenz is echt een topfilm,vind ik dan, maar het is denk ik niet een film die iedereen zal aanspreken.
quote:*noteert*
Op zondag 14 december 2003 23:14 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Vooral Existenz is echt een topfilm,vind ik dan, maar het is denk ik niet een film die iedereen zal aanspreken.
quote:maar je hebt ook een goeie engelse comedy-smaak. (wat ik zo van je posts en avator eruit destilleer)
Op zondag 14 december 2003 23:13 schreef DennisMoore het volgende:[..]
'k Ben niet zo'n acteer-deskundige, dus ik kan er niet echt over oordelen.
Volgens mij vind ik Stephen Fry niet zo'n goed acteur... Zie liever humoristische dingen van 'm, en lees liever z'n boeken.
quote:- 3 Generalisatie!
Op zondag 14 december 2003 23:14 schreef ajuu het volgende:[..]
het vlees wil misschhien wel, maar de hetero-geest is zwak...
quote:Enige meisje waarvoor ik 't in m'n hoofd zou halen jongens op te geven
Op zondag 14 december 2003 23:14 schreef Gerdo het volgende:[..]
*hetero uithangt*
Dat is een mooi meisje!!
quote:Death to the demoness Allegra Geller.
Op zondag 14 december 2003 23:14 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Vooral Existenz is echt een topfilm,vind ik dan, maar het is denk ik niet een film die iedereen zal aanspreken.
Dat zinnetje bleef echt weken door mijn hoofdspoken nadat ik de film voor het eerst gezien had
quote:Een homo met hetero-taste!
Op zondag 14 december 2003 23:16 schreef Ang3l het volgende:[..]
Enige meisje waarvoor ik 't in m'n hoofd zou halen jongens op te geven
quote:En ze zoent goddelijk
Op zondag 14 december 2003 23:17 schreef Gerdo het volgende:[..]
Een homo met hetero-taste!
.
quote:Jij!
Op zondag 14 december 2003 23:18 schreef Ang3l het volgende:[..]
En ze zoent goddelijk
Groot gelijk geeft! .
quote:daar hoef je toch niet voor te schamen
Op zondag 14 december 2003 19:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[jongens in pak leuk]Een beetje.
.
quote:Ja goh. Je neemt 'r mee naar je familiefeest. Je drinkt wat. Ze blijft slapen en zegt zelf: Neh, je hoeft dat luchtbedniet van zolder te halen. Te veel gedoe. Ik kruip er wel bij jou bij.
Op zondag 14 december 2003 23:19 schreef Gerdo het volgende:[..]
Jij!
!
quote:over goeie engelse comedy gesproken!
Op zondag 14 december 2003 23:20 schreef Cybart het volgende:
vanavond geen
[afbeelding]
quote:Heb volgens mij nog wel ergens foto's van Pup in pak
Op zondag 14 december 2003 23:19 schreef ajuu het volgende:[..]
daar hoef je toch niet voor te schamen
je nick zegt al dat je een klassieke smaak hebt.
quote:Ik formuleerde het een beetje krom, ik geloof niet dat als je bijv dronken bent je met iemand van hetzelfde geslacht gaat zoenen of wat doen ook ,zonder daarvoor al ooit over gefantaseert te hebben of het overwogen hebben, die gevoelens (gedachten) heb je al lijkt me.
Op zondag 14 december 2003 23:14 schreef Cybart het volgende:[..]
dat is inderdaad wel heel vaag
maar ik geloof dus niet zoals markie zegt dat er maar weinig jongens zijn die niet eens met een andere jongen gerommeld hebben, of er in ieder geval over nagedacht hebben
Ik geloof idd wel in hetero's die het eens met een jongen wil proberen, ik ken ze ook persoonlijk, Ik denk trouwens wel dat meisjes dit eerder doen en er meer mee bezig zijn.
quote:"ik hoef bij jou niet bang te zijn dat er iets gebeurd want je bent toch homo"
Op zondag 14 december 2003 23:22 schreef Ang3l het volgende:[..]
Ja goh. Je neemt 'r mee naar je familiefeest. Je drinkt wat. Ze blijft slapen en zegt zelf: Neh, je hoeft dat luchtbedniet van zolder te halen. Te veel gedoe. Ik kruip er wel bij jou bij.
quote:ze zenden nu na coupling een of andere tweeluik uit over wapens
Op zondag 14 december 2003 23:22 schreef ajuu het volgende:[..]
over goeie engelse comedy gesproken!
is er dan wwer nieuwe serie?
ik wil Gimme Gimme Gimme
quote:Is dit iets wat vaker gebeurt of dacht ze dat ze bij jou (als zijnde homo) "veilig" was?
Ja goh. Je neemt 'r mee naar je familiefeest. Je drinkt wat. Ze blijft slapen en zegt zelf: Neh, je hoeft dat luchtbedniet van zolder te halen. Te veel gedoe. Ik kruip er wel bij jou bij.
*zich afvraagt waarom hem dit nooit overkomt*
.
quote:Ik vrees dat ik dan eerst naar een andere stad zal moeten verhuizen...
Op zondag 14 december 2003 23:23 schreef beaverhausen het volgende:[..]
"ik hoef bij jou niet bang te zijn dat er iets gebeurd want je bent toch homo"
Misschien ideetje Gerdo?
quote:Dat is waar.
Op zondag 14 december 2003 23:15 schreef ajuu het volgende:maar je hebt ook een goeie engelse comedy-smaak. (wat ik zo van je posts en avator eruit destilleer)
('k Ben wel redelijk content met mijn humor- en mijn muzieksmaak.)
quote:Haha heb jij zo'n slechte reputatie als rokkenjager dan.
Op zondag 14 december 2003 23:24 schreef Gerdo het volgende:[..]
Ik vrees dat ik dan eerst naar een andere stad zal moeten verhuizen...
.
quote:jij hebt toch ook weleens een foto van je garderobe gepost?...
Heb volgens mij nog wel ergens foto's van Pup in pak
quote:Slecht is het woord niet, een ook niet echt een reputatie... Een klein beetje "een naam"?
Op zondag 14 december 2003 23:25 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Haha heb jij zo'n slechte reputatie als rokkenjager dan.
quote:dat ben ik met je eens
Op zondag 14 december 2003 23:23 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Ik formuleerde het een beetje krom, ik geloof niet dat als je bijv dronken bent je met iemand van hetzelfde geslacht gaat zoenen of wat doen ook ,zonder daarvoor al ooit over gefantaseert te hebben of het overwogen hebben, die gevoelens (gedachten) heb je al lijkt me.
Ik geloof idd wel in hetero's die het eens met een jongen wil proberen, ik ken ze ook persoonlijk, Ik denk trouwens wel dat meisjes dit eerder doen en er meer mee bezig zijn.
quote:Ja daar zat ook een pak tussen ja. Grijs met krijtstreep, paarse blouse en stropdas
Op zondag 14 december 2003 23:26 schreef ajuu het volgende:[..]
jij hebt toch ook weleens een foto van je garderobe gepost?...
quote:ik denk dat elke jongen (hetero, bi of homo) er wel eens aan heeft gedacht hoe het zou zijn om met een jongen wat te rommelen, en door de alcohol komen dat soort 'onbewuste' gevoelens sneller naar boven en word er ook sneller aan toegegeven.
Op zondag 14 december 2003 23:23 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Ik formuleerde het een beetje krom, ik geloof niet dat als je bijv dronken bent je met iemand van hetzelfde geslacht gaat zoenen of wat doen ook ,zonder daarvoor al ooit over gefantaseert te hebben of het overwogen hebben, die gevoelens (gedachten) heb je al lijkt me.
quote:bottom is ook al weer 10 jaar geleden of zo?
Op zondag 14 december 2003 23:25 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Dat is waar.
.
quote:Uhm... ff denken... Ja er was een tijd dat ik een heeeele vreemde vriendengroep had en dat soort dingen idd vaker gebeurden
Op zondag 14 december 2003 23:24 schreef Gerdo het volgende:[..]
Is dit iets wat vaker gebeurt of dacht ze dat ze bij jou (als zijnde homo) "veilig" was?
!
quote:ach daar hebben we allemaal weleens last van toch
Op zondag 14 december 2003 23:26 schreef Cybart het volgende:[..]
en dan zie ik het al helemaal voor me. van die hitkrant hartsvriendinnen, die eerst een abbonement op de Penny en de Tina deelden. die fantaseren over kussen met Gareth Gates. .
Dat Gareth Gates gedeelte dan
quote:overhemd, ang3l, overhemd.
Op zondag 14 december 2003 23:27 schreef Ang3l het volgende:[..]
Ja daar zat ook een pak tussen ja. Grijs met krijtstreep, paarse blouse en stropdas
quote:Blouse... overhemd.... potatoe potatoe
Op zondag 14 december 2003 23:28 schreef ajuu het volgende:[..]
overhemd, ang3l, overhemd.
[Dit bericht is gewijzigd door Ang3l op 14-12-2003 23:29]
quote:op een of andere manier denk ik dat het een waardeloze kusser is
Op zondag 14 december 2003 23:28 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
ach daar hebben we allemaal weleens last van toch
Dat Gareth Gates gedeelte dan
quote:Iedereen heeft die gedachtes wel eens gehad lijkt me...
Op zondag 14 december 2003 23:27 schreef beaverhausen het volgende:[..]
ik denk dat elke jongen (hetero, bi of homo) er wel eens aan heeft gedacht hoe het zou zijn om met een jongen wat te rommelen, en door de alcohol komen dat soort 'onbewuste' gevoelens sneller naar boven en word er ook sneller aan toegegeven.
Ik heb me in ieder geval wel eens afgevraagd hoe dat zou zijn, en persoonlijk moet ik er niet aan denken. Maar allicht dat er ook hetero's zijn die wel nieuwsgierig zijn en een en ander in praktijk brengen!
quote:hm, moeten ze niet gewoon wijken voor saddam nieuws.
Op zondag 14 december 2003 23:24 schreef Cybart het volgende:[..]
ze zenden nu na coupling een of andere tweeluik uit over wapens
en daarna wel gewoon red dwarf...ik wil Gimme Gimme Gimme
quote:Ik zou het je graag vertellen...maar helaas
Op zondag 14 december 2003 23:29 schreef Cybart het volgende:[..]
op een of andere manier denk ik dat het een waardeloze kusser is
Wel vind ik het een van de leukste jongens die ik de laatste jaren voorbij heb zien komen op de televisie
quote:Komt ook denk ik doordat er bij meisjes een stuk luchtiger over gedaan word als ze eens zoenen met een ander meisje... jongens zijn dan al snel bang dat ze dan homo zijn of er voor worden uitgemaakt...
Op zondag 14 december 2003 23:26 schreef Cybart het volgende:[..]
dat ben ik met je eens
volgensmij zijn vrouwen echt gewoon meer into each other, ofja, ze doen het eerder, proberen het eerder.
en dan zie ik het al helemaal voor me. van die hitkrant hartsvriendinnen, die eerst een abbonement op de Penny en de Tina deelden. die fantaseren over kussen met Gareth Gates. en dan allebei bekennen dat ze nog nooit gezoend hebben. maar niet voor paal willen staan als 1 van de twee een vriendin krijgen. en dan oefenen ze met elkaar. met natuurlijk een hoop gegiechel, en gratis smsbalk van TMF.
quote:Ongecompliceerde vriendengroep ->
Op zondag 14 december 2003 23:28 schreef Ang3l het volgende:[..]
Uhm... ff denken... Ja er was een tijd dat ik een heeeele vreemde vriendengroep had en dat soort dingen idd vaker gebeurden
quote:echt in alles wat ze doet is ze zo goed bezig
Op zondag 14 december 2003 23:30 schreef ajuu het volgende:[..]
hm, moeten ze niet gewoon wijken voor saddam nieuws.
nou ja, blijft irritant.
ik vind kathy burke echt geweldig!
quote:Hey Gerdo! Pilsje?
Op zondag 14 december 2003 23:29 schreef Gerdo het volgende:[..]
Iedereen heeft die gedachtes wel eens gehad lijkt me...
Ik heb me in ieder geval wel eens afgevraagd hoe dat zou zijn, en persoonlijk moet ik er niet aan denken. Maar allicht dat er ook hetero's zijn die wel nieuwsgierig zijn en een en ander in praktijk brengen!
quote:ja dat is ook weer waar
Op zondag 14 december 2003 23:30 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Ik zou het je graag vertellen...maar helaas
Wel vind ik het een van de leukste jongens die ik de laatste jaren voorbij heb zien komen op de televisie
quote:ik zeg ook altijd blouse...
Op zondag 14 december 2003 23:28 schreef ajuu het volgende:[..]
overhemd, ang3l, overhemd.
quote:Waarbij het uiteindelijk uitdraaide op een hoop complexen en de hele groep uit elkaar is gelopen
Op zondag 14 december 2003 23:30 schreef Gerdo het volgende:[..]
Ongecompliceerde vriendengroep ->
.
Zo'n weekendje Antwerpen slaat heftig in moet 'k zeggen! .
1 goede nacht allen, tot wederziens! .
quote:ja, en je gaat ook niet aan een andere jongen vragen of ie een keer wil zoenen, zeker niet in die pubertijd
Op zondag 14 december 2003 23:30 schreef beaverhausen het volgende:[..]
Komt ook denk ik doordat er bij meisjes een stuk luchtiger over gedaan word als ze eens zoenen met een ander meisje... jongens zijn dan al snel bang dat ze dan homo zijn of er voor worden uitgemaakt...
zo zijn er nog steeds mensen die niet geloven dat tongen met een meisje of jongen eigenlijk geen verschil uitmaakt. je hebt je ogen dicht, en als je dan ook nog eens niks aanraakt ondertussen .... geen verschil.
nouja je mist een stoppelbaardje ofzo
quote:Mij is geleerd nooit "nooit" te zeggen maar het lijkt me op z'n zachtst gezegd zeer ondenkbaar dat ik (zelfs onder invloed van veel te veel drank) een en ander aan de lijve zou willen ondervinden!
Op zondag 14 december 2003 23:31 schreef Ang3l het volgende:[..]
Hey Gerdo! Pilsje?
oh ja, spam: Er is "iets" met mijn column
quote:Ik merk wel degelijk verschil. Meisjes zoenen zachter dan jongens, vind ik. Over het algemeen.
Op zondag 14 december 2003 23:33 schreef Cybart het volgende:zo zijn er nog steeds mensen die niet geloven dat tongen met een meisje of jongen eigenlijk geen verschil uitmaakt. je hebt je ogen dicht, en als je dan ook nog eens niks aanraakt ondertussen
.... geen verschil.
Marreh... cybart? Heb Yahel gevonden en nu opstaan
quote:Wasn't that non complicated after all... Zonde...
Op zondag 14 december 2003 23:31 schreef Ang3l het volgende:[..]
Waarbij het uiteindelijk uitdraaide op een hoop complexen en de hele groep uit elkaar is gelopen
quote:Meisjes zijn idd een stuk relaxter wat betreft dat soort dingen. Die praten sowieso makkelijk over alles en zeker over seks. Ik praat ook vaak liever met vriendinnen over bepaalde dingen dan met vrienden
Op zondag 14 december 2003 23:30 schreef beaverhausen het volgende:[..]
Komt ook denk ik doordat er bij meisjes een stuk luchtiger over gedaan word als ze eens zoenen met een ander meisje... jongens zijn dan al snel bang dat ze dan homo zijn of er voor worden uitgemaakt...
ja mischien betekent dat er veel geniale meningen en interessante one-liners overheen gelezen wordt, maarja...who cares.
quote:
Op zondag 14 december 2003 23:33 schreef Gerdo het volgende:[..]
Mij is geleerd nooit "nooit" te zeggen maar het lijkt me op z'n zachtst gezegd zeer ondenkbaar dat ik (zelfs onder invloed van veel te veel drank) een en ander aan de lijve zou willen ondervinden!
.
Denk idd dat je er voor open moet staan en onbewust al moet willen wl je onder invloed van drank iets doen. Drank helpt alleen de stap te zetten die je nuchter niet zou durven nemen. tevens biedt het een goed excuus tegenover vrienden: Ja ik was zat.
Toen 1 van die gasten dat tegen z'n vrienden zei (waar ik bij zat) heeft ie wel ff de volle laag gekregen overigens.
quote:kan je wel slapen met zo'n vogel in huis?
Op zondag 14 december 2003 23:33 schreef Waxxer het volgende:
zoooo, mijn artikelen voor dit weekend zijn afIk kan zo weer eens lekker op tijd naar bed
oh ja, spam: Er is "iets" met mijn column
quote:Ik vind idd dat er wel degelijk een heel groot verschil is tussen het zoenen met jongens en meisjes. Precies zoals Ang3l het omschrijft eigenlijk
Op zondag 14 december 2003 23:33 schreef Ang3l het volgende:[..]
Ik merk wel degelijk verschil. Meisjes zoenen zachter dan jongens, vind ik. Over het algemeen.
quote:precies, scheelt ook dat meisjes in de pubertijd een stuk volwassener zijn dan jongens, en ze zien het dan ook meestal meer als 'oefenen' zodat ze weten wat ze moeten dan als ze voor het eerst met een jongen zoenen.
Op zondag 14 december 2003 23:33 schreef Cybart het volgende:[..]
ja, en je gaat ook niet aan een andere jongen vragen of ie een keer wil zoenen, zeker niet in die pubertijd
zo zijn er nog steeds mensen die niet geloven dat tongen met een meisje of jongen eigenlijk geen verschil uitmaakt. je hebt je ogen dicht, en als je dan ook nog eens niks aanraakt ondertussen
.... geen verschil.
quote:Ow een vogel ook niet hoor
Op zondag 14 december 2003 23:35 schreef ajuu het volgende:[..]
kan je wel slapen met zo'n vogel in huis?
guppies maken tenminste geen geluid.
(je merkt amper dat ze leven)
quote:mischien dat jongens iets wilder zijn.
Op zondag 14 december 2003 23:33 schreef Ang3l het volgende:[..]
Ik merk wel degelijk verschil. Meisjes zoenen zachter dan jongens, vind ik. Over het algemeen.
Marreh... cybart? Heb Yahel gevonden en nu opstaan
lekker nummer he
quote:Ach, er zijn er een paar overgebleen die ik nog zie, waaronder dus de gecompliceerde hetero relatie. de rest.... tja. Die groep was gewoon echt niet gezond. Ik heb de tijd van m'n leven gehad met ze en ze hebben erg geholpen met me te laten zien at ik homo was, maar als ik de keus kreeg het nog eens te doen dan pas ik toch.
Op zondag 14 december 2003 23:34 schreef Gerdo het volgende:[..]
Wasn't that non complicated after all... Zonde...
.
quote:I knew!
Op zondag 14 december 2003 23:35 schreef Ang3l het volgende:[..]
Just kidding babe!
Denk idd dat je er voor open moet staan en onbewust al moet willen wl je onder invloed van drank iets doen. Drank helpt alleen de stap te zetten die je nuchter niet zou durven nemen. tevens biedt het een goed excuus tegenover vrienden: Ja ik was zat.
Toen 1 van die gasten dat tegen z'n vrienden zei (waar ik bij zat) heeft ie wel ff de volle laag gekregen overigens.
En nu ga ik echt slapen, anders zit ik hier over een uur nog! .
quote:die nacht met haar???
Op zondag 14 december 2003 23:36 schreef Waxxer het volgende:[..]
Ow een vogel ook niet hoor
tenminste, die ene nacht die ik met 'haar' heb meegemaakt.... licht uit, beest stil
en anders een doek over de kooi!
quote:Jep, lekker nr
Op zondag 14 december 2003 23:36 schreef Cybart het volgende:[..]
mischien dat jongens iets wilder zijn.
maar opzich maakt dat geen fuck uit
het is eigenlijk de pure seks waar het verschil hem in zitlekker nummer he
Maarreh... meisjeslippen zijn zachter Vind ik. En... ik moet het eerste meisje nog meemaken dat met open kwaak op me af komt en waarbij de tong al roerende is voordat ie in m'n mond zit. Wat vind ik DAT walgelijk zeg!!!!
quote:inderdaad, da wasmachine mag pas draaien als de deur dicht is
Op zondag 14 december 2003 23:38 schreef Ang3l het volgende:[..]
Jep, lekker nr
Maarreh... meisjeslippen zijn zachter
Vind ik. En... ik moet het eerste meisje nog meemaken dat met open kwaak op me af komt en waarbij de tong al roerende is voordat ie in m'n mond zit. Wat vind ik DAT walgelijk zeg!!!!
quote:Nog heel even meelurken, krijg je zo'n plastische beschrijving van een mannen-aanzet-tot-kussen!
... meisjeslippen zijn zachterVind ik. En... ik moet het eerste meisje nog meemaken dat met open kwaak op me af komt en waarbij de tong al roerende is voordat ie in m'n mond zit. Wat vind ik DAT walgelijk zeg!!!!
.
Bedankt, nu kan ik niet meer slapen! .
!
Nu ga ik echt! .
.
quote:
Jep, lekker nr
Vind ik. En... ik moet het eerste meisje nog meemaken dat met open kwaak op me af komt en waarbij de tong al roerende is voordat ie in m'n mond zit. Wat vind ik DAT walgelijk zeg!!!!
quote:* G_E's Geniale Gedachten gaan verloren als parels voor de zwijnen
Op zondag 14 december 2003 23:34 schreef ajuu het volgende:
lekker snel topic vanavond!
ja mischien betekent dat er veel geniale meningen en interessante one-liners overheen gelezen wordt, maarja...who cares.
quote:dan vraag ik me af met voor jongens jij zoent
Jep, lekker nr
quote:Ze zijn nog steeds bezig!
Op zondag 14 december 2003 23:27 schreef ajuu het volgende:bottom is ook al weer 10 jaar geleden of zo?
was toen geniale slapstick...
quote:nostalgie
Op zondag 14 december 2003 23:39 schreef Cybart het volgende:
Wim Sonneveld - Het Dorp
gaat blijkbaar over het plaatsje waar ik woon, nouja de gemeente
quote:de vliegende panters hebben het nog eens gecoverd.
Op zondag 14 december 2003 23:41 schreef ajuu het volgende:[..]
nostalgie
we kochten snoepgoed voor een cent, hoe was het ook alweer?
het dressoir met plastiek rozen...
overwelk dorp gaat het dan?
deurne, althans dat heb ik eens gehoord
quote:ik lees alles.
Op zondag 14 december 2003 23:40 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
* G_E's Geniale Gedachten gaan verloren als parels voor de zwijnen
, maar ik ben hier niet anders gewend.
.
quote:Nee.
Op zondag 14 december 2003 23:40 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
dat soort jongens ken ik gelukkig niet. Maar dat zal ook te maken hebben met het feit dat ik nooit naar homo uitgaansgelegenheden ga.
quote:wacht ff, het orgineel is een frans chanson. gaat over een berg ipv een dorp. maar ik vind de sonneveld versie ook erg mooi maar soms ook wel een beetje zeurderig nostalgies.
Op zondag 14 december 2003 23:43 schreef Cybart het volgende:[..]
de vliegende panters hebben het nog eens gecoverd.
heel glad nummer werd het toen, maar op een of andere manier niet ergerlijk... maar van deandere aknt ook weer wel omdat het origineel zo mooi is...deurne, althans dat heb ik eens gehoord
quote:Je bent bottom?
Op zondag 14 december 2003 23:41 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Ze zijn nog steeds bezig!
.
O wacht.. die serie!
Ja die was wel cool
quote:Nah, dat varieert. Maar er zijn van die mensen die echt zo enorm met open smoel zoenen dat je na de zoen je lippen, je kin, je neus en je wangen moet afvegen.... Nou als DAT z is dan zoen je mij echt maar 1x hoor en dan is't over
Op zondag 14 december 2003 23:41 schreef beaverhausen het volgende:[..]
dan vraag ik me af met voor jongens jij zoent
quote:Ach af en toe wild kan wel leuk zijn. maar er is lekker wild en er is sodeju kun je ook rechtsom roeren wild
Op zondag 14 december 2003 23:47 schreef Cybart het volgende:
wat ook niet plezant is een wasmachine met orkaan kracht...
tongen moet rustig, en teder, en lief
quote:nee tornado is ook leuk
tongen moet rustig, en teder, en lief
quote:zelfde heb je met liefdesliedjes
Op zondag 14 december 2003 23:46 schreef ajuu het volgende:[..]
wacht ff, het orgineel is een frans chanson. gaat over een berg ipv een dorp. maar ik vind de sonneveld versie ook erg mooi maar soms ook wel een beetje zeurderig nostalgies.
Mensen die zoenen als happende goudvissen, hab hab hab, ook erg. .
quote:
Maar mijn slechte zoenervaringen heb ik toch voornamelijk met meisjes gehad, meisjes die hun mond bijvoorbeeld nauwelijk opendoen en dat soort ongein
Met de jongens zat het tot nu toe wel goed.
quote:ja dat heb ik 1 keer gehad....
Op zondag 14 december 2003 23:47 schreef Ang3l het volgende:[..]
Ach af en toe wild kan wel leuk zijn. maar er is lekker wild en er is sodeju kun je ook rechtsom roeren wild
okay tijdans goede seks is heftig tongen wel lekker, maar je kan ook overdrijven door alleen maar rondjes te blijven draaien in een omwentelgetal van boven de 120 per minuut
quote:De enige echte vrouw in mijn leven.... is mijn parkietje..... We zijn alleen nog niet aan kussen toegekomen, ik heb wat tijd nodig....
Op zondag 14 december 2003 23:38 schreef ajuu het volgende:[..]
die nacht met haar???
en dat durf je hier te zeggen?
damn puberjaren!
quote:*niet visualiseren*
Op zondag 14 december 2003 23:50 schreef Waxxer het volgende:[..]
We zijn alleen nog niet aan kussen toegekomen, ik heb wat tijd nodig....
quote:precies, en lekker wild is leuk als je al bezig bent, maar niet om meteen mee te beginnen... dat heeft ook weer zoiets van "aanvalluuuuhhhhhhh"
Op zondag 14 december 2003 23:47 schreef Ang3l het volgende:[..]
Ach af en toe wild kan wel leuk zijn. maar er is lekker wild en er is sodeju kun je ook rechtsom roeren wild
quote:Bij dat soort mensen moet je INEENS losrukken. Dan happen ze zo heel zielig in de lucht nog na. Net een goudvisje inderdaad
Op zondag 14 december 2003 23:49 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, niet zo iemand die meteen de tong erin drukt.
Eerst wat aan de oppervlakte blijven..
Mensen die zoenen als happende goudvissen, hab hab hab, ook erg.
.
quote:en leven in betonnen dozen...hoe of het bakstel staat bij mien...minirok en beatlehaar...eh...verder?
Op zondag 14 december 2003 23:48 schreef Cybart het volgende:[..]
zelfde heb je met liefdesliedjes
ik hou van je en ik wil bij je zijn
dan heb je eigenlijk alle ballads alweer besproken
quote:Grasparkietje? Hoe jong?
Op zondag 14 december 2003 23:50 schreef Waxxer het volgende:De enige echte vrouw in mijn leven.... is mijn parkietje..... We zijn alleen nog niet aan kussen toegekomen, ik heb wat tijd nodig....
quote:maar zelfs dan is er nog verschil tussen gepassioneerd en ventilator
Op zondag 14 december 2003 23:51 schreef beaverhausen het volgende:[..]
precies, en lekker wild is leuk als je al bezig bent, maar niet om meteen mee te beginnen... dat heeft ook weer zoiets van "aanvalluuuuhhhhhhh"
quote:Was dat niet bij pijpen?
Op zondag 14 december 2003 23:50 schreef Cybart het volgende:
of mensen die beweren dat ze al vaak gezoend hebben en dan voel je die tanden toch weer....
quote:
Op zondag 14 december 2003 23:51 schreef Ang3l het volgende:Bij dat soort mensen moet je INEENS losrukken. Dan happen ze zo heel zielig in de lucht nog na. Net een goudvisje inderdaad
quote:een slagerij j. van der ven!
Op zondag 14 december 2003 23:51 schreef ajuu het volgende:[..]
en leven in betonnen dozen...hoe of het bakstel staat bij mien...minirok en beatlehaar...eh...verder?
quote:hehe, toen zat ik nog in mijn hetero fase
Op zondag 14 december 2003 23:52 schreef Ang3l het volgende:[..]
Was dat niet bij pijpen?
quote:die wou ik net zeggen!
Op zondag 14 december 2003 23:52 schreef Cybart het volgende:[..]
een slagerij j. van der ven!
het zegt u hoogstwaarschijnlijk niets
maar tis waar ik geboren ben
quote:Al sla je me dood, geen idee hoe opud, maar nog wel jong. Heb hem overgenomen, is een vrouwtje, wit enz enz enz, wel lief maar erg adhd. Ben benieuwd! Geeft iig gezelligheid in deze stille buurt
Op zondag 14 december 2003 23:51 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Grasparkietje? Hoe jong?
Ik had een mannetje en een vrouwtje. Mannetje was veel aanhankelijker...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |