[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 15-01-2004 19:06]
* GotenSSJ loopt met tranen in zijn ogen weg (met een tribune stoel als aandenken )
quote:Naar marcelona alles is intussen rond....
Op donderdag 15 januari 2004 18:47 schreef Bartoli het volgende:[..]
succes waar kun je terecht?
quote:zaterdagavond partijtje?
Op donderdag 15 januari 2004 20:35 schreef GotenSSJ het volgende:
laten we met ze allen voor de laatste keer een partijtje doen....
quote:zoiets ja
Op donderdag 15 januari 2004 20:36 schreef Bartoli het volgende:[..]
zaterdagavond partijtje?
maar ja de bal gaat halen en terugschiet naar goten
heb me ook maar ff proberen aan te melden bij Ac!Fok United
drop dead
verlaat ook het veld.... GotenSSj ziet de vloedgolf steeds dichter bij komen...
VELDHOEK - Het kan raar lopen. Twee jaar geleden bracht Karrel Laaglawaai nog boodschappen rond voor zijn eigen Supermarkt op het Fokeiland. Nu is hij de langgezochte spits van De Graafhap.
Er zullen niet veel voetballers zijn die zo'n bijzondere carrière als Karrel Laaglawaai(23) achter de rug hebben.
Op 18-jarige leeftijd vierde hij als speler van SDZZ de promotie naar de derde klasse tijdens een rondrit door de stad. Amper drie jaar later voetbalde hij voor het nieuwe elftal van FC FOK en leek niets een succesvol vervolg in het profvoetbal Hem In de weg te staan.
"Toen bekend werd dat het eiland vernietigd zou worden schrok ik natuurlijk in eerste instantie. Ik dacht dat mijn voetbal carriere letterlijk in het water zou vallen. Meteen daarna kreeg ik echter al de nodige aanbiedingen van andere clubs. Ik zat dus niet op een doodspoor, maar op een kruispunt."
De Lobithenaar heeft een aardig rijtje clubs achter zijn naam staan. In de jeugd speelde hij bij Ajakkes en Haarlem. Daarna verhuisde hij naar SDZZ.
Uiteindelijk verloste De Graafhap hem. "Ik kon ook naar MVV, maar dat wilde ik niet. Dat is absoluut geen slechte club, maar ik wilde weer hogerop. Daarom was ik blij met De Graafhap. Ik denk ook dat ik een goede keuze heb gemaakt. Het stadion en het publiek doen me denken aan Engeland. Het geeft me een heerlijk gevoel. Je verwacht niet zo veel publiek bij een club die net gedgradeerd is. Normaal wordt het aantal toeschouwers dan gehalveerd, maar op De Vijverberg zit het altijd vol. Als iedereen begint te zingen, spuit de adrenaline door je lichaam en ga je vanzelf. Je wilt al die mensen dan niet teleurstellen."
quote:Karrel als antwoord op je vraag waar mensen heen gingen kwam dit antwoord
Op vrijdag 16 januari 2004 16:32 schreef Jan-jaap het volgende:[..]
pssss http://eiland.fantasyfellowship.net/
even serieus, wat denken we van een FC Fok meet ergens in het land?
quote:http://eiland.fantasyfellowship.net/viewtopic.php?p=314#314
van verschillende kanten is mij al gevraagd of we een door gaan met wat FC Fok! was. Tuurlijk wil ik hier aan meedoen, mits er wel genoeg animo is en blijft. Niet dat we dadelijk met zijn 5 zijn en dus handjes vol klonen moeten gaan aanmaken om het team vol te krijgen.Dus de volgende vragen zijn wie wil er meewerken aan een doorstart?
Wat wordt de nieuwe naam van het elftal?En dan een vraagje aan Mano. Als het rond is mag het elftal dan een eigen onderdeel krijgen?
Vor de verschillende topics in de openen zoals: kantine, trainersoverlegruimte, voorzitterskamer, enz.....?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |