Toen ik vanmorgen in mijn Fiatje Uno een stukje ging rijden, merkte ik dat er iets in mijn auto piepte terwijl ik gas gaf. Een hele lange, hoge pieptoon was het, die minder werd toen ik niet meer optrok en gewoon op één snelheid bleef rijden.
Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Alvast bedankt!
quote:Een benzine
Op zondag 14 december 2003 14:19 schreef Broemm het volgende:
Zeg es, is het een dieseltje of benzine?
quote:Eum... ik ben niet handig
Op zondag 14 december 2003 14:21 schreef Flash55 het volgende:
denk idd ook de V-snaar moet je die ff opnieuw opspannen of laten doen ik weet niet hoe handig je bent ... vaak bij nat weer of veel vocht kan die gaan slippen / piepen
quote:Dacht ik al, anders was het gewoon het gefluit van je turbo.
Op zondag 14 december 2003 14:20 schreef Kittyme het volgende:[..]
Een benzine
quote:Nee. En een muis of een ander piepbeest heb ik ook niet kunnen ontdekken
Op zondag 14 december 2003 14:29 schreef SnowBite het volgende:
Zit er een kanarie onder je motorkap?
quote:D'r kan niet zoveel kapot gaan alleen heb je kans dat de dynamo niet goed je accu op kan laden, dan raakt je accu leeg.
Op zondag 14 december 2003 14:23 schreef Kittyme het volgende:[..]
Eum... ik ben niet handig
Maar stel ik ga er nu mee rijden, kan ie dan nog erger kapot gaan (ja ik ben een leek, sorry
)?
[Dit bericht is gewijzigd door DaDemoMan op 14-12-2003 14:33]
quote:De snaar kan kapot gaan maar dat is niet gevaarlijk of dodelijk voor je auto. Alleen stopt de auto met het genereren van stroom. De onsteking trekt je accu leeg en je auto zal snel stoppen. Als je lid ben van de wegenwacht knutselen die er zo een nieuw snaartje op
Op zondag 14 december 2003 14:23 schreef Kittyme het volgende:[..]
Eum... ik ben niet handig
Maar stel ik ga er nu mee rijden, kan ie dan nog erger kapot gaan (ja ik ben een leek, sorry
)?
Moet ik alleen nog vanmiddag naar mijn vriendje rijden, zijn moeder is jarig dus ik moet wel daarheen... Naja, straks mijn vader even lief aankijken .
Bedankt!
quote:als het een diesel was, was het idd niets bijzonders geweest, maar bestaan er dan (zo veel) uno's met dieselmotor?
Op zondag 14 december 2003 14:19 schreef Broemm het volgende:
Zeg es, is het een dieseltje of benzine?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |