abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 december 2003 @ 14:02:42 #1
17205 Profesor
I have a dream!
pi_15401066
Ziek van verliefdheid.....

Grote nadeel: Ik weet dat het niks word.. teminste ze is al bezet.
En des te meer ik haar uit mijn hoofd probeer te zetten, des te meer denk ik aan haar.
Ik heb vakantie genomen om niet in de buurt te zijn etc etc etc..

Maar ik denk dagelijks aan haar en als ik haar zie dan ben ik blij en verdrietig... Mijn buik doet pijn en concentratie is ver te zoeken.

Dit duurt alweer een half jaar bedenk ik mij vandaag!

[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_15401159
das nie zo mooi ... forget her
  zondag 14 december 2003 @ 14:08:34 #3
72762 marq
Mr. Psychonaut
pi_15401211
hmmm.... ik weet PRECIES waar je het over hebt
Sigmoid: f(x) = 1 / (1 + 2.718281828458# ^ -x)
pi_15401228
- edit: doe 'ns ff lekker niet -

[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 14-12-2003 14:21]

Built for Speed
  zondag 14 december 2003 @ 14:10:08 #5
61996 MisszJ
You can look but...
pi_15401269
Das kut, maar kheb net zo min een oplossing...
It's never where you think you'll find it
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=61996
  zondag 14 december 2003 @ 14:11:15 #6
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_15401298
ach.. de aanhouder wint.
En ze leefden nog lang en gelukkig
pi_15401299
hmm ik weet niet hoe begripvol ze is, maar t helpt misschien een hoop als je er met haar over praat.
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
  zondag 14 december 2003 @ 14:11:39 #8
17205 Profesor
I have a dream!
pi_15401310
quote:
Op zondag 14 december 2003 14:09 schreef HansvanOchten het volgende:
hoewel dat aangenaam is.

helpt het niet..

Daarnaast heb ik wel vriendinnetjes gehad, maar de gedachte blijft bij haar.

[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 14-12-2003 14:21]

[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_15401334
ik heb ongeveer net zoiets....mijn vriendin heeft het uitgemaakt om "praktische redenen" ze woont ver weg( adam) komt alleen in het weekend thuis en dan moet ze veel studeren....dus ze heeft weinig tijd. Maar ik hou ontzettend van haar en ik denk nu al 2 week aan niets anders dan haar...... ik ben echt gek aan het worden.....en in het weekend zie ik haar in de lokale disco hier en dan zoenen we meestal weer
Optiefen!
  zondag 14 december 2003 @ 14:13:33 #10
17205 Profesor
I have a dream!
pi_15401365
quote:
Op zondag 14 december 2003 14:11 schreef Fixxxer het volgende:
hmm ik weet niet hoe begripvol ze is, maar t helpt misschien een hoop als je er met haar over praat.
Het is een collega... dus dat maakt moeilijker..
  zondag 14 december 2003 @ 14:15:21 #11
70743 Miss_Nexhil
*Something new has begun*
pi_15401413
quote:
Op zondag 14 december 2003 14:09 schreef HansvanOchten het volgende:
Je was al gequote dus edit helpt weinig om je geweldige reactie weg te krijgen .

Ontopic: been there ... klote-situatie en je kan weinig meer doen dan met je beide beentjes op de grond blijven staan. Ga niet teveel lopen dromen over dingen die (hoogstwaarschijnlijk) niet zullen gebeuren. De minieme kans die er is, probeer dáár juist niet aan te denken .

Makkelijk gezegd hè ?!

Bij mij is het 'vanzelf' weer overgegaan. Kan niet aangeven wanneer of waardoor maar ik realiseerde me een keer in het weekend dat ik toch al zeker een week niet meer dat gevoel had van hem missen ...

Afleiding zoeken, hoe moeilijk dat soms ook is .

quote:
Is ze een collega van je ?
En is ze een (goede) vriendin van je ? Dan zou je het eventueel bespreekbaar kunnen maken, hoe moeilijk ook ...

[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 14-12-2003 14:22]

pi_15401650
JA, onbereikbare verliefdheid doet pijn en is niks aan Heb het meermalen meegemaakt en je voelt je er idd soort van ziek door. Is eigenlijk liefdesverdriet. Helaas niks tegen te doen; wachten tot het overgaat of dat je een ander geweldig persoon ontmoet. Ook als je haar een tijd niet zal zien zal het gevoel nog steeds blijven,... in mijn beleving is het echt en kwestie van tijd.
  zondag 14 december 2003 @ 14:25:54 #13
17205 Profesor
I have a dream!
pi_15401730
quote:
Op zondag 14 december 2003 14:15 schreef Miss_Nexhil het volgende:

[..]

Je was al gequote dus edit helpt weinig om je geweldige reactie weg te krijgen .

Ontopic: been there ... klote-situatie en je kan weinig meer doen dan met je beide beentjes op de grond blijven staan. Ga niet teveel lopen dromen over dingen die (hoogstwaarschijnlijk) niet zullen gebeuren. De minieme kans die er is, probeer dáár juist niet aan te denken .

Makkelijk gezegd hè ?!

Bij mij is het 'vanzelf' weer overgegaan. Kan niet aangeven wanneer of waardoor maar ik realiseerde me een keer in het weekend dat ik toch al zeker een week niet meer dat gevoel had van hem missen ...

Afleiding zoeken, hoe moeilijk dat soms ook is .
[..]

Is ze een collega van je ?
En is ze een (goede) vriendin van je ? Dan zou je het eventueel bespreekbaar kunnen maken, hoe moeilijk ook ...

Het rationele heeft bij mij wel de overhand, dus die beentjes staan op de grond... Maar je hart is vaak minder voor rede vatbaar..

Ze is een collega, wat het dus extra moeilijk maakt.

zondag 14 december 2003 @ 14:27:40 #14
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_15401792
quote:
Op zondag 14 december 2003 14:25 schreef Profesor het volgende:
Het rationele heeft bij mij wel de overhand, dus die beentjes staan op de grond... Maar je hart is vaak minder voor rede vatbaar..

Ze is een collega, wat het dus extra moeilijk maakt.

Al zo lang? Spreek het uit tegen haar, loop een blauwtje en get over it. Dit is niet goed hoor!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_15402030
hmm ik heb ook zoiets gehad, welliswaar een paar jaar terug maar toch. Ik zat ook constant aan haar te denken en dacht dat het nooit meer voorbij zou gaan, maar gelukkig ging het op den duur wel weg. Het klinkt misschien cliché maar je moet gewoon geduld hebben, om de 1 of andere reden of gebeurtenis kan dat gevoel zo voorbij zijn. En misschien ontmoet je wel een heel leuk ander meisje binnenkort die niet bezet is en waar je helemaal verliefd op wordt.
  zondag 14 december 2003 @ 15:25:29 #16
17205 Profesor
I have a dream!
pi_15403368
quote:
Op zondag 14 december 2003 14:27 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Al zo lang? Spreek het uit tegen haar, loop een blauwtje en get over it. Dit is niet goed hoor!

Zit zij er wel op te wachten dat ik mij zo voel?
pi_15403399
quote:
Op zondag 14 december 2003 14:11 schreef Principessa het volgende:
ach.. de aanhouder wint.
!

Zelf heb ik iets langer dan een jaar moeten wachten .

pi_15403464
quote:
Op zondag 14 december 2003 15:25 schreef Profesor het volgende:

[..]

Zit zij er wel op te wachten dat ik mij zo voel?

Als ze werkelijk geen idee heeft wat je precies voelt zit ze er niet op te wachten (áls ze het al wel doorheeft waarschijnlijjk ook niet).

Maar als ze je gewoon eerlijk zegt dat het niets wordt, is het toch definitief een "NEE"? Dat moet toch in ieder geval helpen bij het laten verdwijnen van het gevoel. Zeker als het al een half jaar duurt.

Persoonlijk heb ik soieso iets tegen relaties op de werkvloer.

pi_15403501
quote:
Op zondag 14 december 2003 15:29 schreef V2i het volgende:

[..]

Maar als ze je gewoon eerlijk zegt dat het niets wordt, is het toch definitief een "NEE"?

Vrouwen, zijn onvoorspelbare wezens

pi_15403530
De aanhouder wint echt niet altijd, als ze écht niet wil en je blijft achter haar aanlopen gaat dat alleen irritatie bij haar opwekken. Zou ik niet doen dus.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_15403535
quote:
Op zondag 14 december 2003 15:30 schreef ONZ-Eindejaarsbal het volgende:

[..]

Vrouwen, zijn onvoorspelbare wezens

Vertel mij wat

Some is het grijze gedeelte beter. Nu is zwart zwart en wit wit. Geen tussenweg kiezen.

pi_15403547
quote:
Op zondag 14 december 2003 14:27 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Misschien niet goed, maar je doet er niets aan als je je zo voelt

Heb ik gehoord

FTW!
  zondag 14 december 2003 @ 15:37:29 #23
11682 Moonah
Jolie femme
pi_15403669
Lieve Profje, ik heb het idee dat het eigenljik helemaal niet over de vrouw in kwestie gaat. Natuurlijk is zij momenteel het begeerlijke object, maar ik heb zomaar het idee dat het bij jou wat dieper zit. Dat je een soort obsessie hebt voor vrouwen. Maar op een of andere manier lukt het je niet een gezonde duurzame relatie op te bouwen.
Begrijp me goed, ik bedoel dit oprecht. En mss sla ik de plank volkomen mis. Maar mss ook niet??
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_15409222
quote:
Op zondag 14 december 2003 14:02 schreef Profesor het volgende:
Ziek van verliefdheid.....

Grote nadeel: Ik weet dat het niks word.. teminste ze is al bezet.
En des te meer ik haar uit mijn hoofd probeer te zetten, des te meer denk ik aan haar.

Maar ik denk dagelijks aan haar en als ik haar zie dan ben ik blij en verdrietig... Mijn buik doet pijn en concentratie is ver te zoeken.

Dit duurt alweer een half jaar bedenk ik mij vandaag!

half jaar maar?
bij mij duurt het al anderhalf jaar...
en tis feitelijk nog erger dan in het begin...
life sucks op dit gebied verschrikkelijk hard....
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
  zondag 14 december 2003 @ 20:47:58 #25
20255 Mimic
Out of Control?!
pi_15411540
hou et voor je, en laat het dood bloeden thats the only way (ja ervaring)

goodluck..

smile :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')