Grote nadeel: Ik weet dat het niks word.. teminste ze is al bezet.
En des te meer ik haar uit mijn hoofd probeer te zetten, des te meer denk ik aan haar.
Ik heb vakantie genomen om niet in de buurt te zijn etc etc etc..
Maar ik denk dagelijks aan haar en als ik haar zie dan ben ik blij en verdrietig... Mijn buik doet pijn en concentratie is ver te zoeken.
Dit duurt alweer een half jaar bedenk ik mij vandaag!
[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 14-12-2003 14:21]
quote:hoewel dat aangenaam is.
Op zondag 14 december 2003 14:09 schreef HansvanOchten het volgende:
- edit: doe 'ns ff lekker niet -
Daarnaast heb ik wel vriendinnetjes gehad, maar de gedachte blijft bij haar.
[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 14-12-2003 14:21]
quote:Het is een collega... dus dat maakt moeilijker..
Op zondag 14 december 2003 14:11 schreef Fixxxer het volgende:
hmm ik weet niet hoe begripvol ze is, maar t helpt misschien een hoop als je er met haar over praat.
quote:Je was al gequote dus edit helpt weinig om je geweldige reactie weg te krijgen
Op zondag 14 december 2003 14:09 schreef HansvanOchten het volgende:
- edit: doe 'ns ff lekker niet -
Ontopic: been there ... klote-situatie en je kan weinig meer doen dan met je beide beentjes op de grond blijven staan. Ga niet teveel lopen dromen over dingen die (hoogstwaarschijnlijk) niet zullen gebeuren. De minieme kans die er is, probeer dáár juist niet aan te denken
.
Makkelijk gezegd hè ?!
Bij mij is het 'vanzelf' weer overgegaan. Kan niet aangeven wanneer of waardoor maar ik realiseerde me een keer in het weekend dat ik toch al zeker een week niet meer dat gevoel had van hem missen ...
Afleiding zoeken, hoe moeilijk dat soms ook is
.
quote:Is ze een collega van je ?
Ik heb vakantie genomen om niet in de buurt te zijn etc etc etc..
[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 14-12-2003 14:22]
quote:Het rationele heeft bij mij wel de overhand, dus die beentjes staan op de grond... Maar je hart is vaak minder voor rede vatbaar..
Op zondag 14 december 2003 14:15 schreef Miss_Nexhil het volgende:[..]
Je was al gequote dus edit helpt weinig om je geweldige reactie weg te krijgen
.
Ontopic: been there ... klote-situatie en je kan weinig meer doen dan met je beide beentjes op de grond blijven staan. Ga niet teveel lopen dromen over dingen die (hoogstwaarschijnlijk) niet zullen gebeuren. De minieme kans die er is, probeer dáár juist niet aan te denken
.
Makkelijk gezegd hè ?!
Bij mij is het 'vanzelf' weer overgegaan. Kan niet aangeven wanneer of waardoor maar ik realiseerde me een keer in het weekend dat ik toch al zeker een week niet meer dat gevoel had van hem missen ...
Afleiding zoeken, hoe moeilijk dat soms ook is
.
[..]Is ze een collega van je ?
En is ze een (goede) vriendin van je ? Dan zou je het eventueel bespreekbaar kunnen maken, hoe moeilijk ook ...
Ze is een collega, wat het dus extra moeilijk maakt.
quote:Al zo lang? Spreek het uit tegen haar, loop een blauwtje en get over it. Dit is niet goed hoor!
Op zondag 14 december 2003 14:25 schreef Profesor het volgende:
Het rationele heeft bij mij wel de overhand, dus die beentjes staan op de grond... Maar je hart is vaak minder voor rede vatbaar..Ze is een collega, wat het dus extra moeilijk maakt.
quote:Zit zij er wel op te wachten dat ik mij zo voel?
Op zondag 14 december 2003 14:27 schreef ElisaB het volgende:[..]
Al zo lang? Spreek het uit tegen haar, loop een blauwtje en get over it. Dit is niet goed hoor!
quote:
Op zondag 14 december 2003 14:11 schreef Principessa het volgende:
ach.. de aanhouder wint.
Zelf heb ik iets langer dan een jaar moeten wachten
.
quote:Als ze werkelijk geen idee heeft wat je precies voelt zit ze er niet op te wachten (áls ze het al wel doorheeft waarschijnlijjk ook niet).
Op zondag 14 december 2003 15:25 schreef Profesor het volgende:[..]
Zit zij er wel op te wachten dat ik mij zo voel?
Maar als ze je gewoon eerlijk zegt dat het niets wordt, is het toch definitief een "NEE"? Dat moet toch in ieder geval helpen bij het laten verdwijnen van het gevoel. Zeker als het al een half jaar duurt.
Persoonlijk heb ik soieso iets tegen relaties op de werkvloer.
quote:
Op zondag 14 december 2003 15:29 schreef V2i het volgende:[..]
Maar als ze je gewoon eerlijk zegt dat het niets wordt, is het toch definitief een "NEE"?
Vrouwen, zijn onvoorspelbare wezens
quote:Vertel mij wat
Op zondag 14 december 2003 15:30 schreef ONZ-Eindejaarsbal het volgende:[..]
Vrouwen, zijn onvoorspelbare wezens
Some is het grijze gedeelte beter. Nu is zwart zwart en wit wit. Geen tussenweg kiezen.
quote:Misschien niet goed, maar je doet er niets aan als je je zo voelt
Op zondag 14 december 2003 14:27 schreef ElisaB het volgende:[..]
Al zo lang? Spreek het uit tegen haar, loop een blauwtje en get over it. Dit is niet goed hoor!
Heb ik gehoord
quote:half jaar maar?
Op zondag 14 december 2003 14:02 schreef Profesor het volgende:
Ziek van verliefdheid.....Grote nadeel: Ik weet dat het niks word.. teminste ze is al bezet.
En des te meer ik haar uit mijn hoofd probeer te zetten, des te meer denk ik aan haar.
Ik heb vakantie genomen om niet in de buurt te zijn etc etc etc..Maar ik denk dagelijks aan haar en als ik haar zie dan ben ik blij en verdrietig... Mijn buik doet pijn en concentratie is ver te zoeken.
Dit duurt alweer een half jaar bedenk ik mij vandaag!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |