quote:Dus... er zijn heel veel mensen die niet van het over-commerciële idols houden... ja èn? Die mensen wéten dat toch gewoon. Wat valt er dan aan te tonen? Wil je naïve mensen laten zien dat dit programma niet deugt? Veel succes!
Op zondag 14 december 2003 15:37 schreef doordevil het volgende:
Wakker worden jullie. Er zijn in het werkelijke leven genoeg mensen die vraagtekens zetten bij dit programma en dat ook graag aantonen. Juist mensen die serieus van muziek houden en zingen serieus nemen haten dit programma....
Even uit dat claustrofobische fokwereldje stappen jongens en meisjes. Iedereen met een beetje verstand en een beetje goede smaak ziet de goorheid van dit programma. Beroemd worden etc. dat luchtballonetje prik ik graag door.
quote:Ik ben ook sceptisch over Idols, maar hóe toon je dat aan als er iemand gaat winnen, bij voorkeur jouw undercover mannetje of vrouwtje natuurlijk, die ook écht iets kan?
Op zondag 14 december 2003 15:37 schreef doordevil het volgende:
Er zijn in het werkelijke leven genoeg mensen die vraagtekens zetten bij dit programma en dat ook graag aantonen.
Oh nee, dat hebben ze vorig jaar zélf al gedaan.
quote:Nou ja, ze gingen dan behoorlijk gelijk op
Op zondag 14 december 2003 15:50 schreef Tania18 het volgende:
Nee toen stond Patty toch meer voor lul vond ik
quote:
Op zondag 14 december 2003 15:45 schreef Muizig het volgende:[..]
IdTv: Flop Cafe Hollywood lag aan Nico Dijkshoorn
Ik ken de columns van Nico trouwens, erg netjes zijn deze niet
. Van gabbers tot Patty. de meest rare woorden komen er voorbij
.
quote:de hele top5 kon niet zingen
Op zondag 14 december 2003 15:59 schreef Cynix ® het volgende:
Zou het niet een veel grotere stunt zijn iemand te laten winnen die totaal niets kan?Oh nee, dat hebben ze vorig jaar zélf al gedaan.
quote:Wakker worden meneertje , er zijn meer dan genoeg mensen hier, die helemaal niet op jou en jouw lullige actie zitten te wachten ,
Op zondag 14 december 2003 15:37 schreef doordevil het volgende:[..]
Wakker worden jullie.
Get over it
Ik zou zeggen, jullie zien het wel gebeuren. Op mijn site steeds het laatste nieuws.
quote:Hey ...... zo ineens jij weer hier ?
Op zondag 14 december 2003 16:16 schreef doordevil het volgende:
Haha, alsof ik jullie je speeltje afneem. Danny, man, wat is er gebeurd in die vijf jaar? Oprichter Danny was de luis in de pels van BB1 en nu zit het hier vol met 15 jarige Idolsfans. Zo snel kan het gaan.Ik zou zeggen, jullie zien het wel gebeuren. Op mijn site steeds het laatste nieuws.
quote:Je gaat dus niet verder met je standpunt verdedigen/discussieren?
Haha, alsof ik jullie je speeltje afneem. Danny, man, wat is er gebeurd in die vijf jaar? Oprichter Danny was de luis in de pels van BB1 en nu zit het hier vol met 15 jarige Idolsfans. Zo snel kan het gaan.Ik zou zeggen, jullie zien het wel gebeuren. Op mijn site steeds het laatste nieuws.
quote:Je denkt toch niet dat ik jou site ga lezen?
quote:
Op zondag 14 december 2003 15:47 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Een paar weken geleden nog.
.
quote:
Op zondag 14 december 2003 15:38 schreef Angeles het volgende:
Maar als zij er nou uiteindelijk toch vanaf zien en lekker doorgaan met Idols?Wat doe je dan? Word je dan kwaad?
quote:in eerste replie al beantwoord. :
Op zondag 14 december 2003 16:20 schreef vim-fuego het volgende:[..]
Je gaat dus niet verder met je standpunt verdedigen/discussieren?
Wat was dan het nut van het openen van het topic? Je hebt mijn vraag nog steeds niet beantwoord namelijk?
"Juist omdat er 10.000 mensen meelezen post ik dit op FOK. Lijkt me vrij logisch."
quote:Nee, want je krijgt eerst nog de workshopronde.
Op zondag 14 december 2003 16:28 schreef kingmob het volgende:
Voor zover ik weet is de theaterronde ook al opgenomen. Je zou dus moeten weten of ze in de finale zitten. Dit riekt naar onzin.
Of begrijp ik iets niet?
quote:Leuk dat je mijn vraag edit zodat er een vraag ontstaat die je al beantwoord hebt ja, wil je alleen discussieren als je je gelijk kunt halen? Valt me een beetje tegen. Zou je de discussie die je wilt aanzwengelen wel aangaan dan? Ik zou het bij je eenzijdige columns houden, waar niemand je kan tegenspreken. (EmmO heeft leukere columns trouwens over real life soap achtige dingen)
Op zondag 14 december 2003 16:31 schreef doordevil het volgende:[..]
in eerste replie al beantwoord. :
"Juist omdat er 10.000 mensen meelezen post ik dit op FOK. Lijkt me vrij logisch."
quote:Dat geeft een extra effect, dan wordt de jury heel erg bang, of zoiets.
Op zondag 14 december 2003 16:36 schreef milagro het volgende:
Als je dit hier neerplempt, dan is de surprise er toch al vanaf
Of begrijp ik iets niet?
quote:right.
Op zondag 14 december 2003 16:39 schreef Angeles het volgende:[..]
Dat geeft een extra effect, dan wordt de jury heel erg bang, of zoiets.
dan komt het dus gewoon niet zo ver en wordt meneer er eerder al uitgeflikkerd.
ik snap het nut niet van dit.
laat mensen er lekker naar kijken, doorgestoken kaart of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |