quote:Neemt niet weg dat ze bij Live-uitzendingen _ALTIJD_ een reclameblok onder een knop hebben staan; waardoor de mensen in de regie één seconde nodig hebben om het vrolijke Idols-logo in beeld te laten komen; en vervolgens de reclame in te starten.
Op zondag 14 december 2003 14:32 schreef freud het volgende:
Oh, ooit gehoord van een vertraging van enkele minuten seconden in een live uitzendig, hmmmmm? Net om dit soort acties voor te zijn.
Wat ga je ze laten vertellen in 1 seconde?
Overigens denk ik ook niet dat de jury er heel erg mee zit. Zij hebben zat kritiek te verstouwen gehad en dan heb ik het niet over kwade, teleurgestelde afgewezen kandidaten, maar buiten Idols om, in bladen en andere televisieprogramma's.
Zoals DuchessX zegt, wie zegt dat zij op het laatste moment toch niet afzien van het plan en toch liever voor die zangcarrière gaan? Wat doe jij als ze toch niet jouw plannetje uitvoeren? Word je dan kwaad of wat?
quote:Inderdaad, ook dat ja.
Op zondag 14 december 2003 14:43 schreef toska het volgende:
Ik blijft het bijzonder goedkoop vinden om dit over de rug van twee pubers te doen. Grote vent ben je hoor . Straks zijn ze live toch niet zo goed gebekt en staan ze voor geheel Nederland voor lul. Leuk he?
De deelnemers van idols weten dat ze als ze niet kunnen zingen ze door de slijk worden gehaald. Dat risico loop je daar nou eenmaal en terecht, sommige van die 'zangtalenten' moeten echt even met beide benen terug op de wereld worden gezet.
Losers
Ik vind het dus nogal triest dat je zo'n plan wil opstellen maar goed, trekt toch alleen maar kijkcijfers en de jury lult zich er wel uit
quote:Komop, je word niet uitgekafferd. De jury is gewoon realistisch en hard, maar gaat nooit over de streef en uitkafferen is wel het laatste wat ze doen.
Op zondag 14 december 2003 14:52 schreef 2ane het volgende:
Zooo gigantisch flauw... Als je meedoet met idols weet je dat je flink uitgekafferd kan worden, neem een voorbeeld aan idols 1.
quote:Idd, en heel kinderachtig ja. Ik geloof er niks van.
Op zondag 14 december 2003 13:05 schreef Tania18 het volgende:
Triest hoor... heel triest..
Die "kandidaten" zetten zichzelf nog meer voor lul.
Bij de vorige aflevering vond ik dat de jury bij het eerste meisje het ook wel wat aardiger had kunnen zeggen, maar bij de rest van wat ik tot nu toe heb gezien, vind ik het niet lullig.
Die mensen kiezen er zelf voor om daar heen te gaan, je weet (zeker na vorig jaar) dat de jury een hard oordeel kan hebben.
quote:Dat snap ik, mijn vraag was dan ook, wat trek je uit de kast om de jury onderuit te halen c.q. te kwetsen.
Op zondag 14 december 2003 14:17 schreef doordevil het volgende:[..]
Denk even na. Natuurlijk gaat dit niet alleen maar om een potje schelden.
quote:Waarom zou dat een afgang zijn dan, deelnemer word lachend gediskwalifeerd, reserve deelnemer mag op komen draven, veel publiciteit en voor jou een hoop moeite voor niets.
Als de jury, die de fake deelnemer steeds als een geweldig fanatiek meewerkend talent heeft gezien, opeens live te horen krijgt dat het allemaal vooropgezet is, dan is dat een volkomen afgang.
quote:Een koekje van eigen deeg zou zijn als je de jury auditie moest laten doen voor iets, en vervolgens hen vertellen dat ze totaal niets voorstellen....maar vooralsnog hebben de juryleden afzonderlijk een carriere en nog succesvol ook....
Dat ik ze dat ferm ga laten zeggen via een van de twee deelnemers, dat is zeker.Koekje van eigen deeg.
quote:Het laat alleen zijn dat jij, en onwaarschijnlijk een hoop medestanders vinden dat het programma om niets gaat, en dat is precies het punt waarop je plan faalt, het kan ze namelijk niks schelen wat jij ervan vind....
Deze actie laat tegelihjk in een keer zien dat het hele programma om NIETS gaat.
Als meedoen aan zo'n programma vereist was om door te breken als artiest, om in de hitparade te mogen staan of om op de radio te komen, zou ik 100% achter je staan.....maar alle deelnemers doen mee uit vrije wil, mensen kijken uit vrije wil dus wat is precies je punt?
quote:precies
Op zondag 14 december 2003 12:50 schreef DtchDopey het volgende:
Het is altijd makkelijker iets af te breken dan iets te bouwen. Steek je energie en geld liever in iets dat je op wilt bouwen ipv iets af te breken.
Ik snap niet waarom je dit doet hoor...
Maarja... succes d'r mee
Àls het je lukt heb je wel wat bewezen, maar of dat nou al die tijd, moeite en slaven waard is?
stom plan
als je het mij vraagt
TS: Neem je ze dat dan kwalijk of niet?
quote:jezus jongens... breek eens uit je benauwde wereldje.Denk je dat er geen mensen bestaan die heel goed kunnen zingen, nergens een kans krijgen en juist het walgelijk commerciele aspect van idols haten. Kijk naar de finalisten van vorig jaar. Je zal lekker kunnen zingen maar net niet de goede bril hebben of de goede heronineschandknaaplook van Jim.
Op zondag 14 december 2003 15:24 schreef P-Style het volgende:
Vervolgens gebruik je ze zelf als slaaf voor een ietwat zinloze wraakactie.
Wakker worden jullie. Er zijn in het werkelijke leven genoeg mensen die vraagtekens zetten bij dit programma en dat ook graag aantonen. Juist mensen die serieus van muziek houden en zingen serieus nemen haten dit programma. Het is het zoveelste programma waarin succes zogenaamd als maakbaar wordt gepresenteerd. Iemand ooit nog iets gehoord van de Starmaker deelnemers? Vraag aan Jamai, als het nog niet te laat is en hij al niet aan een touw hangt met een foto van Gordon in zijn hand, wat hij van het concept vindt.
Eeven uit dat claustrofobische fokwereldje stappen jongens en meisjes. Iedereen met een beetje verstand en een beetje goede smaak ziet de goorheid van dit programma. Beroemd worden etc. dat luchtballonetje prik ik graag door.
Wat doe je dan? Word je dan kwaad?
quote:Patty Brard, Jensen, Frans Bauer, Expeditie Robinson, Idols en Dj Tiësto afkraken, tja.. het getuigt allemaal niet echt van een ruime belevingswereld enzo..
Op zondag 14 december 2003 15:19 schreef ZixS het volgende:
Ik heb even op nicodijkshoorn.com rondgekeken en gelezen...
Wat een zielig mannetje ben jij zeg, echt niet normaal
quote:IdTv: Flop Cafe Hollywood lag aan Nico Dijkshoorn
Op zondag 14 december 2003 14:38 schreef Tiemie het volgende:
Same here. maar ik vraag me af waarom? is de TS zelf een keer voor lul gezet voor de camera?
.
quote:
Op zondag 14 december 2003 15:45 schreef Muizig het volgende:[..]
IdTv: Flop Cafe Hollywood lag aan Nico Dijkshoorn
quote:Een paar weken geleden nog.
Op zondag 14 december 2003 14:38 schreef Tiemie het volgende:
is de TS zelf een keer voor lul gezet voor de camera?.
quote:Hmmmm even voor de duidelijkheid, ik heb 13 jaar lang in een band mogen zingen, daarmee 6 cd's opgenomen, op alle grote podia en bijna alle grote festivals mogen staan. Tv en radio gedaan en vooral bij onze oosterburen een redelijke mate van bekendheid mogen genieten.
Op zondag 14 december 2003 15:37 schreef doordevil het volgende:[..]
jezus jongens... breek eens uit je benauwde wereldje.............knip........Even uit dat claustrofobische fokwereldje stappen jongens en meisjes. Iedereen met een beetje verstand en een beetje goede smaak ziet de goorheid van dit programma. Beroemd worden etc. dat luchtballonetje prik ik graag door.
p.s. Henk-Jan heeft met zijn band wel eens in mijn voorprogramma gestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |