Ik vind Idols ook een gemeen kutprogramma. Maarja, dat zijn er velen niet met me eens.
De laatste met wie ik namelijk medelijden heb zijn namelijk die 1000-en jongens en meisjes die vrijwel geen van allen ook maar een greintje talent hebben, vantevoren precies weten waar ze aan beginnen en zichzelf al zien hangen op menige tienerkamer. Hell, ze beginnen nú al hun fans niet terug te bellen en dan hebben we het nog maar over de voorrondes...
Iedereen die mee doet met het programma doet dat met zijn/haar volle verstand, zeker aangezien dit de 2e serie is. Dus ik zie hier de humor niet echt van in.
Maar ach, whatever keeps you going.
Het zal me niks verbazen als er binnen no time een nieuwe hype geboren gaat worden: de media pikken dit op, er komt weer extra (negatieve) aandacht voor het programma en het programma krijgt gelijk een prachtige extra laag, à la "Wie is de Mol?". Als ik dit lees krijg ik gelijk een soort BB1 revival opkomen. Nico, je bent er toch niet voor ingehuurd he, om het vuurtje een btje aan te wakkeren ![]()
Ik weet iig nog goed dat ze daarvoor bij jou aan het goede adres zijn
quote:Ik sluit mij hier bij aan. Triest als je niks meer in je leven hebt en dit soort dingen gaat doen. Ik heb medelijden met topicstarter.
Op zondag 14 december 2003 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
Maar ach, whatever keeps you going.
Ik hoop voor je dat je plannetje slaagt. Een lekkere rel is niks mis mee.
Je kunt natuurlijk wachten tot een van hen Idols heeft gewonnen (of bijna) en dan verder alle medewerking laten weigeren, oftewel de finale verknallen. Dat zouden ze minder leuk vinden denk ik.
kansloze actie dus...
quote:achil·les·hiel (de ~ (m.))
Op zondag 14 december 2003 12:40 schreef doordevil het volgende:
Allebei de deelnemers geven niets om roem en staan volledig achter het plan. Het wordt hoog tijd dat deze ballon live wordt doorgeprikt.
quote:Forse bankrekening dan!
Eventuele boetes wegens het niet nakomen van een contractuele afspraak voor de lopende televisie uitzendingen zal door mij worden betaald.
quote:Denk even na. Natuurlijk gaat dit niet alleen maar om een potje schelden. Als de jury, die de fake deelnemer steeds als een geweldig fanatiek meewerkend talent heeft gezien, opeens live te horen krijgt dat het allemaal vooropgezet is, dan is dat een volkomen afgang. Dat ik ze dat ferm ga laten zeggen via een van de twee deelnemers, dat is zeker.Koekje van eigen deeg.
Op zondag 14 december 2003 14:03 schreef vim-fuego het volgende:
TS: Ik ben benieuwd wat je uit de kast gaat trekken, ik bedoel....een beetje schelden gaat ze geen pijn doen, en een beetje erg schelden word al snel ordinair, waarbij de deelnemers voor lul zullen staan. De juryleden zijn een stuk minder labiel als de doorsnee deelnemer en zullen waarschijnlijk een stuk steviger in hun schoenen staan dan jij hoopt....kansloze actie dus...
Deze actie laat tegelihjk in een keer zien dat het hele programma om NIETS gaat. Een undercover deelnemer kan winnen en de jury heeft niets in de gaten. Maar zover laat ik het niet komen. Ik hoop op een finaleplaats, bij de laatste twee. Dat zou het mooiste zijn. Zit er zeker in want de deelnemers hebben de looks en de stem. Een van de twee moet het kunnen lukken. We gaan het zien.
quote:Okee stel dat het lukt, hoe kan de jury dan afgaan als jij zegt dat de kandidaten die voor jou meedoen echt goed zijn? Dan hebben ze het toch bij het recht eind?
Op zondag 14 december 2003 14:17 schreef doordevil het volgende:[..]
Denk even na. Natuurlijk gaat dit niet alleen maar om een potje schelden. Als de jury, die de fake deelnemer steeds als een geweldig fanatiek meewerkend talent heeft gezien, opeens live te horen krijgt dat het allemaal vooropgezet is, dan is dat een volkomen afgang. Dat ik ze dat ferm ga laten zeggen via een van de twee deelnemers, dat is zeker.Koekje van eigen deeg.
Deze actie laat tegelihjk in een keer zien dat het hele programma om NIETS gaat. Een undercover deelnemer kan winnen en de jury heeft niets in de gaten. Maar zover laat ik het niet komen. Ik hoop op een finaleplaats, bij de laatste twee. Dat zou het mooiste zijn. Zit er zeker in want de deelnemers hebben de looks en de stem. Een van de twee moet het kunnen lukken. We gaan het zien.
quote:Ik zie niet in waarom dit laat zien dat het programma om niets gaat
Op zondag 14 december 2003 14:17 schreef doordevil het volgende:
Verder denk ik nog steeds dat het als puntje bij paaltje komt niet doorgaat.. als die deelnemers zien wat voor boete ze kunnen krijgen denk ik niet dat ze het aandurven om te zien of jij die voor hun gaat betalen.. en geloof me, het gaat bij Idols om flinke bedragen..
quote:Het moment van aanval is nog een verrassing, niet het feit dát ze verrast zullen worden. Daar kunnen ze zich nu op voorbereiden. Misschien is dat wel jammer en had het beter onaangekondigd kunnen gebeuren.
Op zondag 14 december 2003 12:52 schreef doordevil het volgende:
Het idee is juist, jongens en meisjes, dat ZOVEEL mogelijk mensen het van te voren weten en dat er NIETS aan gedaan kan worden. Het is zitten voor de jury en wachten tot ze keihard worden aangevallen. En houd er maar rekening mee dat het niet zal blijven bij: "ik vind jou stom"Het wordt tien keer botter en tien keer groffer dan wat de jury zich nu zelf denkt te kunnen permiteren.
Juist omdat er 10.000 mensen meelezen post ik dit op FOK. Lijkt me vrij logisch.
Ik ben iig erg benieuwd
quote:het leuke is dat er geen sprake is van contractbreuk als je het de jury zuur maakt.. leuker is nog dat het publiek dan de keuzes moet maken, dus kans bestaat dat je door mag naar volgende ronde juist omdat je de jury te kakken zet en de mensen je dat nog wel een keer willen zien doen. Conctract zal waarschijnlijk dan na die aflevering ontbonden worden door de andere partij, dan is er dus geen contractbreuk.
Op zondag 14 december 2003 13:15 schreef Stefkuh het volgende:[..]
Ze willen het in de LIVE shows doen zegtie. maar nogmaals, daarvoor hebben ze een contract moeten ondertekenen. Wat wil zeggen dat als ze na het tekenen die actie ECHT zouden doorvoeren, ze een leuk procesje aan hun broek krijgen wegens contractbreuk. Maar goed, of het is verkeerd gepland of het komt allemaal uit de door van DUimDevil.. uh.. duim van DoorDevil
Jouw actie: kinderachtig.
quote:Er zal ongetwijfeld een groot aantal onderwerpen onder zwijgplicht vallen.. zeker als de idols makers van dit belachelijke plan horen.. die dekken zichzelf echt wel in.
Op zondag 14 december 2003 14:27 schreef Lexcorp het volgende:[..]
het leuke is dat er geen sprake is van contractbreuk als je het de jury zuur maakt.. leuker is nog dat het publiek dan de keuzes moet maken, dus kans bestaat dat je door mag naar volgende ronde juist omdat je de jury te kakken zet en de mensen je dat nog wel een keer willen zien doen. Conctract zal waarschijnlijk dan na die aflevering ontbonden worden door de andere partij, dan is er dus geen contractbreuk.
quote:Welke garantie heb jij dat jouw twee deelnemers op het moment suprême niet liever een zangcarrière ambiëren dan het aanvallen van de jury?
Op zondag 14 december 2003 14:17 schreef doordevil het volgende:[..]
Denk even na. Natuurlijk gaat dit niet alleen maar om een potje schelden. Als de jury, die de fake deelnemer steeds als een geweldig fanatiek meewerkend talent heeft gezien, opeens live te horen krijgt dat het allemaal vooropgezet is, dan is dat een volkomen afgang. Dat ik ze dat ferm ga laten zeggen via een van de twee deelnemers, dat is zeker.Koekje van eigen deeg.
[Dit bericht is gewijzigd door DuchessX op 14-12-2003 14:32]
Welkom terug trouwens
(al had ik die column die je toch maar besloot niet te schrijven van harte welkom geheten. Ow, bdw, heb je je ook zo geërgerd aan de Chello reclame met Patty 'ik haat Nico Dijkshoorn' Brard ?
Verder iets over de programmamakers die nogal laf de verantwoordelijkheid volledig bij de deelnemers legt en niet inziet dat ze te maken hebben met pubers met af en toe een wat verdraaid zelfbeeld.
Het zou tof zijn als je ons een beetje op de hoogte blijft houden over of er iemand is afgevallen.
quote:Same here
Op zondag 14 december 2003 13:21 schreef Cynix ® het volgende:
Ik juich je snode plan natuurlijk toe, maar dan ook alleen en uitsluitend maar vanwege het te verwachten relletje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |