quote:haha ja ok. Dan zitten ze idd wel ff in de zenuwen van 'zouden we een van die twee doorgelaten hebben
Op zondag 14 december 2003 12:52 schreef doordevil het volgende:
Het idee is juist, jongens en meisjes, dat ZOVEEL mogelijk mensen het van te voren weten en dat er NIETS aan gedaan kan worden. Het is zitten voor de jury en wachten tot ze keihard worden aangevallen. En houd er maar rekening mee dat het niet zal blijven bij: "ik vind jou stom"Het wordt tien keer botter en tien keer groffer dan wat de jury zich nu zelf denkt te kunnen permiteren.
Juist omdat er 10.000 mensen meelezen post ik dit op FOK. Lijkt me vrij logisch.
quote:Ik denk dat ze die persoon keihard uitlachen, en dat de makers het een leuke gratis publiciteitsstunt vinden.
Op zondag 14 december 2003 12:58 schreef doordevil het volgende:[..]
Lijkt me toch geen lekker idee, als de persoon die jij als dat ene grote multitalent ziet je live helemaal de tiefus scheldt. Dan is mijn dag goed hoor.
quote:Maar de hele opzet valt dan wel in duigen. Ik bedoel, die persoon kunnen ze moeilijk door laten gaan naar de volgende ronde. En dan is voor die aflevering tenminste iig het hele wedstrijdelement eruit...
Op zondag 14 december 2003 13:01 schreef Sven- het volgende:[..]
Ik denk dat ze die persoon keihard uitlachen, en dat de makers het een leuke gratis publiciteitsstunt vinden.
Nogmaals: Topactie
quote:Ook dat, krijgen ze een gigantische boete aan hun broek... maar die zal de TS wel betalen denk ik
Op zondag 14 december 2003 12:52 schreef Sven- het volgende:
Alleen ben je vergeten dat ze een contract hebben getekend voordat de liveshows zijn begonnen
quote:Ben je al aan't overwerken jong? Contractbreuk enzo...
Lijkt me toch geen lekker idee, als de persoon die jij als dat ene grote multitalent ziet je live helemaal de tiefus scheldt. Dan is mijn dag goed hoor.
suk-kel
quote:
Op zondag 14 december 2003 13:08 schreef tonks het volgende:
DE TS IS KEVIN!!!!!!!!
quote:Ik moet het nog maar zien
quote:als zoiets ooit uitgezonden gaat worden
Op zondag 14 december 2003 13:11 schreef haaahaha het volgende:[..]
Ik moet het nog maar zien
quote:Nope het is Nico
Op zondag 14 december 2003 13:08 schreef tonks het volgende:
DE TS IS KEVIN!!!!!!!!
Het zou idd wel een goede grap zijn, maar denk je nu niet dat de regie alvast maatregelen neemt en een onverwachte reclameblok inlast?
quote:Het gaat om een live uitzending, beeb.
Op zondag 14 december 2003 13:12 schreef just me het volgende:[..]
als zoiets ooit uitgezonden gaat worden
naja, men doet maar.. Maar ik denk dat die personen zich zelf eerder vol lul zetten dan de jury.. Maar ze zullen het wel zien
quote:Hij heeft het over live
quote:Ze willen het in de LIVE shows doen zegtie. maar nogmaals, daarvoor hebben ze een contract moeten ondertekenen. Wat wil zeggen dat als ze na het tekenen die actie ECHT zouden doorvoeren, ze een leuk procesje aan hun broek krijgen wegens contractbreuk. Maar goed, of het is verkeerd gepland of het komt allemaal uit de door van DUimDevil.. uh.. duim van DoorDevil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |