"Foei! 2000 euro betalen en dan nooit meer doen he?"
Oh nee nee nee! Dat wordt een boete waar je nekharen van overeind gaan staan: Misgelopen inkomsten etc. Je verstoort niet de poppenkastvoorstelling op je basisschool! Dit is een commercieel programma waar miljoenen mee verdient wordt!
Dan is het bij het publiek bekend dat dit kan gaan gebeuren, hogere kijkcijfers, betere reclame opbrengsten etc. etc.
Dan als het uiteindelijk gebeurd gewoon het beeld niet stopzetten en laten gebeuren. En dan op het moment supreme een foto van het hoofd van het 'superbrein' hierachter in beeld.
Kom maar op hoor! Ik zou er mij slagje wel uit slaan!
quote:??????????
Op maandag 15 december 2003 08:50 schreef MindlessWanker het volgende:
Niemand twijfelt aan de kundigheid van de jury, dus daar gaan lopen brallen zal je enkel hoongelach opleveren.
He wat? Kundigheid? Waar?
quote:Dat is dé manier inderdaad!
Op maandag 15 december 2003 12:49 schreef Brighteyes het volgende:
Als ik de programma maker was zou ik dit mooi 'gebruiken'.
quote:Ok, dat gaat echt ergens over!
Op maandag 15 december 2003 13:13 schreef P-Style het volgende:
Deze (klik), ietwat vergelijkbare actie vind ik echter weer wèl goed...
quote:
Op maandag 15 december 2003 13:13 schreef P-Style het volgende:
Deze (klik), ietwat vergelijkbare actie vind ik echter weer wèl goed...
quote:Klopt, als ik het goed heb dan:
Op zondag 14 december 2003 20:47 schreef keijz het volgende:
het zal niet zo snel gebeuren, want meestal is het niet helemaal live, er zit dan een vertraging van 3 seconden in om er evenueel wat uit te knippen, of de uitzending stop te zetten.
- is de jury nu heel erg goed voorbereid om die twee kandidaten flink de oortjes te wassen mocht zoiets gebeuren
- Schakelen ze razendsnel over naar Tooske, wanneer ze ook maar bemerken dat er iets anders dan zang uit de monden van 2 kandidaten komt, met als mededeling dat er even een technische storing is.
Dit plan heeft dus absoluut geen kans van slagen.
Jammer dan Doordevil.
[Dit bericht is gewijzigd door Rickman_ op 15-12-2003 13:47]
waarom begrijpen mensen niet dat het hier om een column gaat..
Je maakt imo een paar kleine foutjes. Waarom alle kaarten op een moment zetten. Irak is ook niet in een dag veherroverd. Je kan beter goede harde sarcastische one-liners droppen. Hier zitten een paar voordelen aan.
Snelle harde oneliners zijn moeilijk weg drukken, want tegen de tijd dat de regie het doorheeft (duurt meestal wel even want Tooske pijpt niet zo snel) is het al te laat.
Een ander voordeel is dat je deze van te voren goed kan verzinnen zodat ze effectief zijn bij juist gebruik. (Ik weet nog wel wat schrijvers die zich hier graag mee bezig willen houden).
Door dit soort harde korte opmerkingen zaag je aan de egootjes van de juryleden en je medepleger kan er een hele tijd mee weg komen. Als de kwaliteiten van jouw deelnemers zo zijn als jij ze beschrijft dan gaan ze toch wel door naar de volgende ronde en kunnen ze de week erop weer lekker verdergaan met afzeiken. Je moet je tegenstander eerst verzwakken alvorens keihard toe te slaan.
Intelligente Fokkertjes hebben snel genoeg door wie de idol uit jouw kamp en is zullen dan massaal gaan helpen die verder te krijgen.
Mocht een van jouw idolen er toch onverhoopt uit geflikkerd worden dan kan hij of zij als afmaker de grove beledigen uit de kast halen.
Ik wens je in ieder geval veel succes.
En mocht je hele plan toch een luchtkasteel wezen dan mag ik je bij deze feliciteren omdat je het toch weer flikt een hele kudde schaapjes op de kast te jagen.
Ik heb maar heel weinig mensen hier gezien die het heel erg zielig vinden voor de jury of zoiets dergelijks.
quote:*proest*
Op maandag 15 december 2003 15:45 schreef Angeles het volgende:
Ik heb maar heel weinig mensen hier gezien die het heel erg zielig vinden voor de jury of zoiets dergelijks.
quote:
Op maandag 15 december 2003 16:21 schreef Hik het volgende:*proest*
Ik vraag me gewoon af waarom het politiek correct of braaf is als je niet staat te applaudisseren voor het plan.
[Dit bericht is gewijzigd door Angeles op 15-12-2003 16:24]
quote:Ik vond het gewoon grappig: Nee, die lui zien er inderdaad niet uit of ze hulp nodig hebben!
Op maandag 15 december 2003 16:23 schreef Angeles het volgende:
Ik vraag me gewoon af waarom het politiek correct of braaf is als je niet staat te applaudisseren voor het plan.
Niet zo snel op de kast hoor, soms vallen mensen je niét aan
Je hebt jezelf al genoeg voor lul gezet bij Brard en niets dan de waarheid. Zo op papier doe je het aardig. Maar zodra je het 'live' moet doen blijft er niks meer van over hehe.
quote:En over die contracten: daar moet je je geen zorgen over maken. Vaak staan er een heleboel bepalingen in die nietig zijn, en dus niet houdbaar voor een rechtbank. Iemands recht op vrijheid van meningsuiting kan slechts beperkt worden door de wet zelf, en niet door een programma. (en dan doel ik niet op bijvoorbeeld het verklappen van een concept ed van een programma, dat valt niet onder vrijheid van meningsuiting) Laat ze geen grove dingen zeggen over de juryleden zelf (dat is smaad) maar over hun werkwijze kan wel. Boetes in een contract? Weer: niet rechtsgeldig, als het om buitengewone hoge boetes gaat.
Op het moment dat de jury zegt: Dat klinkt goed, jij mag door naar de volgende ronde... Dat de fake wannabe dan zegt: Ik ben geen melk , ik neem mijn eigen cd'tjes wel op . Daaag
quote:helemaal mee eens, ik vind het een kansloos plan en niet grappig. Wordt 99% zeker toch niks dit plan maar goed...
Op maandag 15 december 2003 16:23 schreef Angeles het volgende:[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |