quote:Dan haal je er toch een? Heb ik ook gedaan, scheelt veel geld.
Op dinsdag 30 december 2003 13:02 schreef Nkjez het volgende:
toch maar play.commaar jah heb ik wel een creditcard nodig
quote:Utrecht. 10 minuutjes met de trein en je stapt uit bij de ingang van de Mediamarkt. Ik bestel alleen hele goedkope titels bij Play.com, zit het al rond de 42-50 euro dan ga ik toch naar Mediamarkt om 'm voor 50 euro te kopen.
Op dinsdag 30 december 2003 00:14 schreef Nkjez het volgende:
nee heb niet echt een in me buurtHilversum
Amsterdam is dichtsbij toch
quote:Hoeveel kost het dan
Op dinsdag 30 december 2003 14:41 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Dan haal je er toch een? Heb ik ook gedaan, scheelt veel geld.
gellukig ben ik net 18
quote:Als je een studentenrekening hebt kost het je 3 euro per kwartaal. Je hoeft er geen aparte rekening voor te openen dus als je er iets mee koopt wordt het van je studentenrekening afgeschreven. Ideaal.
Op dinsdag 30 december 2003 15:05 schreef Nkjez het volgende:[..]
Hoeveel kost het dan
gellukig ben ik net 18
Meeste banken hebben ook een studentenkaart, heb je een minder hoog limiet maar meer het is meer dan genoeg om games en DVD's van te kopen
quote:lol ik verdien nog niet zoveel want ik studeer nog.
Op dinsdag 30 december 2003 15:16 schreef Kremers het volgende:
Ik heb zelf Visa, www.visa.nl, je moet wel minstens 18 zijn en xxx per maand bruto verdienen. (toen ik hem aanvroeg Fl. 3000 p.md)Meeste banken hebben ook een studentenkaart, heb je een minder hoog limiet maar meer het is meer dan genoeg om games en DVD's van te kopen
Maar een studentkaart
nog nooit van gehoord is dat ook geldig bij de Play.com om mee te betalen
en is heeft de Postbank ook een studentenkaart??
quote:Jup, die heb ik ook en daar bestel ik m'n dingen ook mee.
Op dinsdag 30 december 2003 15:19 schreef Nkjez het volgende:
en is heeft de Postbank ook een studentenkaart??
quote:Rabocard MasterCard. Je hebt bij de Rabobank (en ik denk ook bij andere banken) 3 verschillende vormen van creditcard. Die van mij is de lichtste met een limiet van 2000 euro ofzo. Je kan ook creditcards afhalen met een limiet van 10.000 euro maar dan worden er wel eisen gesteld en is voor jou en mij onnodig.
Op dinsdag 30 december 2003 15:11 schreef Nkjez het volgende:
welek creditcard heb je danMastercard ofzo??
Bij mij vroegen ze iig niet naar inkomen en ik kreeg het 4 dagen later binnen met de post.
quote:Ik heb gewoon een Visa die ik af en toe gebruik op vakantie of af en toe mijn Planetside en Norton account te betalen.
Op dinsdag 30 december 2003 15:16 schreef Kremers het volgende:
Ik heb zelf Visa, www.visa.nl, je moet wel minstens 18 zijn en xxx per maand bruto verdienen. (toen ik hem aanvroeg Fl. 3000 p.md)Meeste banken hebben ook een studentenkaart, heb je een minder hoog limiet maar meer het is meer dan genoeg om games en DVD's van te kopen
Heeft geen minimum grens waar je aan moet voldoen, kost alleen 23 euro per jaar. Maar daar zit ik niet mee.
Ohja, ik zit bij de Fortis bank
of iets anders
plz help me
quote:yeah.. bewijs dat je opleiding goed gaat en de kans groter is dat je over een paar jaar een goedbetaalde baan hebt en bij hun blijft zodat ze dan flink aan je kunnen verdienen.
Op woensdag 31 december 2003 18:25 schreef Tain het volgende:
propedeuse is je eerste jaar van je hbo of universitaire opleiding en overgangsbewijs is denk ik dat je al je punten hebt gehaald voor je 2e of 3e jaar..
Kut ik wil die Father Ted box hebben maar die is zowel uitverkocht als niet ondertiteld
quote:Nee, en je zit in het verkeerde topic. Bij FTR moet je zijn.
Op maandag 5 januari 2004 01:52 schreef Poepoog het volgende:
Hebben trouwens alle R2 dvd's nu ook automatisch NL-se ondertiteling? Nee heKut ik wil die Father Ted box hebben maar die is zowel uitverkocht als niet ondertiteld
quote:Nog ff checke:
Op dinsdag 30 december 2003 15:43 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Rabocard MasterCard. Je hebt bij de Rabobank (en ik denk ook bij andere banken) 3 verschillende vormen van creditcard. Die van mij is de lichtste met een limiet van 2000 euro ofzo. Je kan ook creditcards afhalen met een limiet van 10.000 euro maar dan worden er wel eisen gesteld en is voor jou en mij onnodig.
Bij mij vroegen ze iig niet naar inkomen en ik kreeg het 4 dagen later binnen met de post.
je krijgt het dus gratis met de post, je betaalt met je credit card nummer waar je op het eind van de maand een betalingsbewijs van krijgt en als iets op play.com zeg 25 pond kost dan betaal je dus 25*wisselkoers (weet niet welke dat is op het moment) = ** Euro??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |