Playstation 2
The Hobbit
Prince of Persia: Sands of Time
XIII
Xbox
XIII
Rainbow Six 3
SWAT: Global Strike Team (22.99 pond)
Helaas voor de gamecube bezitters zijn er niet zo heel erg veel aanbiedingen voor deze console.
Je moet wel in het bezit zijn van een Credit Card of iemand heel lief aankijken.
Sommige van de spellen zijn al Temporarily out of stock, maar je krijgt ze dan wel nog voor die prijs als je ze besteld.
Sorry dat deze niet in de Koopjes draad staat, maar dat is meer om het meer in het oog te laten springen, scheelt toch weer bijna 30 euro per spel
[Dit bericht is gewijzigd door Tain op 14-12-2003 09:32]
soooo tempting..........
quote:Heb ik ook gedaan, dan maar niet wachten op de xbox of gamecube versie
Op zondag 14 december 2003 09:25 schreef jurn het volgende:
Prince of Persia: Sands of Time dan maar bestellen
Op play is ie toch wel gewoon met headsaet hè?
Ik zie er niks van bij staan namelijk..
En dr is ook geen enkele manier om een CC te hebben als je jonger bent dan 18 ofniet?
anders word me moeder er ook naar van
quote:ik denk zonder, anders is echt vééls te mooi om waar te zijn
Op zondag 14 december 2003 10:13 schreef Fuxl het volgende:
Rainbow six is Temporarily out of stockOp play is ie toch wel gewoon met headsaet hè?
Ik zie er niks van bij staan namelijk..
RS3 is volgens mij zonder headset...
quote:
Op zondag 14 december 2003 11:02 schreef pimpin het volgende:ik denk zonder, anders is echt vééls te mooi om waar te zijn
quote:Oh dan doe ik het niet, ik wil zo'n mooie grote doos met coole headset..
Op zondag 14 december 2003 11:48 schreef Tain het volgende:
RS3 is volgens mij zonder headset...
quote:http://gwk.nl/
Op zondag 14 december 2003 19:23 schreef Alter_Ego het volgende:
hoeveel euro is 1 pond?
1 engelse pond = 1,44 euro
quote:agh, je bedoelt zeker de FTP shop?
Op zondag 14 december 2003 19:33 schreef WattaFakka het volgende:
Ik weet een internetsite waar ze nog veel goedkoper zijn.
waar ze warez aanbieden?
dat is idd goedkoop. maar het geeft veel minder voldoening dan een goed spel dat je gekocht hebt uitspelen.
GTA was warez maar gaf niet echt voldoening. GTA: VC was helemaal top toen die uit was en die heb ik eerlijk gekocht.
NFS HP2 gaf ook veel meer voldoening.
warez games hebben doorgaans niet de potentie om uit gespeeld te mogen worden.
zijn ze niet waard.
maar dat is wat IK er van vind.
dit is trouwens geen warez verheerlijking of afkraak. men moet zelf maar weten.
OT:
IS het niet zo dat dat douane vreselijk gaat zeiken ofzo?
moet toch ingevoerd worden?
quote:Douane houdt de spullen van play.com wel onnodig lang tegen, gemiddelde levering naar nederland duurt 10 dagen en naar belgie leveren ze al helemaal niet meer, omdat de douna daar zoveel zeikt. En je hebt geen heffingen op europese post
Op zondag 14 december 2003 20:38 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
agh, je bedoelt zeker de FTP shop?
waar ze warez aanbieden?
dat is idd goedkoop. maar het geeft veel minder voldoening dan een goed spel dat je gekocht hebt uitspelen.
GTA was warez maar gaf niet echt voldoening. GTA: VC was helemaal top toen die uit was en die heb ik eerlijk gekocht.
NFS HP2 gaf ook veel meer voldoening.
warez games hebben doorgaans niet de potentie om uit gespeeld te mogen worden.
zijn ze niet waard.
maar dat is wat IK er van vind.
dit is trouwens geen warez verheerlijking of afkraak. men moet zelf maar weten.
OT:
IS het niet zo dat dat douane vreselijk gaat zeiken ofzo?
moet toch ingevoerd worden?
quote:Klopt, en vooral nu met de drukke kerstperiode vraag ik me af of je nu wel bij Play moet gaan bestellen. Soms moet je echt lang wachten op je titels en nu waarschijnlijk helemaal. Maargoed, meestal haal ik m'n spellen daar wel vandaan al is dat de laatste tijd wat minder vanwege de komst van de Mediamarkt in Utrecht
Op zondag 14 december 2003 20:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Douane houdt de spullen van play.com wel onnodig lang tegen, gemiddelde levering naar nederland duurt 10 dagen en naar belgie leveren ze al helemaal niet meer, omdat de douna daar zoveel zeikt. En je hebt geen heffingen op europese post
quote:die site ken ik ja.
Op zondag 14 december 2003 19:33 schreef WattaFakka het volgende:
Ik weet een internetsite waar ze nog veel goedkoper zijn.
quote:Ik heb liever (+-)30 euro minder dan 10 dagen wachten, dan (+-)30 euro meer en gelijk halen...
Op zondag 14 december 2003 21:50 schreef JK het volgende:[..]
Klopt, en vooral nu met de drukke kerstperiode vraag ik me af of je nu wel bij Play moet gaan bestellen. Soms moet je echt lang wachten op je titels en nu waarschijnlijk helemaal. Maargoed, meestal haal ik m'n spellen daar wel vandaan al is dat de laatste tijd wat minder vanwege de komst van de Mediamarkt in Utrecht
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |