abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15391786
Op de soundtrack staat een liedje dat ik heel mooi vind. Het heet I Still en wordt gezongen door Desaya & Normally Invisible.

Ik ben echt al heel lang op zoek naar dat liedje, maar kan het echt nergens vinden. Ook kan ik de soundtrack van de film Ik ook van jou nergens vinden.

Weet iemand misschien waar ik dit nummer kan vinden, of waar ik de CD van Ik ook van jou kan kopen?

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_15395177
Alleen antwoorden met betrekking tot de cd worden toegestaan, de andere vraag is een warezrequest.
pi_15404034
Heb je al eens geprobeerd of ze hem in een cdwinkel voor je kunnen bestellen ?
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_15404261
quote:
Op zondag 14 december 2003 15:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
Heb je al eens geprobeerd of ze hem in een cdwinkel voor je kunnen bestellen ?
Zal ik eens vragen jah. Heb tot nu toe alleen op internet gekeken, en kan er echt NIKS over vinden. Zelfs niet welke nummers er op staan ofzow, waardoor ik me afvraag of er überhaupt ooit een CD van uitgekomen is... De titel van het liedje heb ik gewoon van de aftiteling van de film gehaald. Maar over die zangeres valt ook niet veel te vinden, dus blijkbaar is ze niet erg bekend...
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_15404604
quote:
Op zondag 14 december 2003 16:02 schreef texelonia het volgende:

[..]

Zal ik eens vragen jah. Heb tot nu toe alleen op internet gekeken, en kan er echt NIKS over vinden. Zelfs niet welke nummers er op staan ofzow, waardoor ik me afvraag of er überhaupt ooit een CD van uitgekomen is... De titel van het liedje heb ik gewoon van de aftiteling van de film gehaald. Maar over die zangeres valt ook niet veel te vinden, dus blijkbaar is ze niet erg bekend...

De obscuurdere cd's (en inderdaad soundtracks) die ik niet kon vinden heb ik gewoon laten bestellen bij de Plato, en die heeft ze tot nu toe altijd kunnen vinden.

Succes !

It's my party and I'll cry if I want to.
pi_15404715
Ik denk niet dat de soundtrack op cd verschenen is, Bol.com heeft 'm in ieder geval niet in het assortiment.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_15406695
quote:
Op zondag 14 december 2003 16:13 schreef AudreyHepburn het volgende:

De obscuurdere cd's (en inderdaad soundtracks) die ik niet kon vinden heb ik gewoon laten bestellen bij de Plato, en die heeft ze tot nu toe altijd kunnen vinden.

Succes !

Dan zal ik het daar eens proberen, bedankt voor je tip
©Dumbo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')