quote:Damn ja ik zou haar maar wat graag eens ehm
Op zondag 14 december 2003 15:31 schreef tonks het volgende:[..]
ik niet helaas
quote:Weet ik dus niet. Ik kwam wel haar (?) naam tegen op keyfesh.nl een website van drie Marokkaanse jongens die Nederhop maken. Ze had een refrein ingezongen, ik nam aan dat zij het wel was!
Op zondag 14 december 2003 15:34 schreef tonks het volgende:
wat is haar achternaam dan
quote:Netjes!! Lekker
Op zondag 14 december 2003 15:38 schreef tonks het volgende:
Heb nog wat plaatjes gevonden
Zij mij niet echt waarschijnlijk, maargoed.. ze heeft een paar keer met een vriend van me gezoend, en ik ken weer vriendinnen van haar, ze woont hier in het dorp he ![]()
Overigens vind ik ook dat ze er goed uitziet, hele mooie donkere ogen he.. maar qua persoonlijkheid is het wat minder...
quote:woonplaats pleasee en achternaam
Op zondag 14 december 2003 16:40 schreef Jape het volgende:
Ik ken haar lekker in het echtZij mij niet echt waarschijnlijk, maargoed.. ze heeft een paar keer met een vriend van me gezoend, en ik ken weer vriendinnen van haar, ze woont hier in het dorp he
Overigens vind ik ook dat ze er goed uitziet, hele mooie donkere ogen he.. maar qua persoonlijkheid is het wat minder...
quote:Pijnacker heeft ze zelf gezegd in programma, is blijven hangen omdat ik dan altijd weer aan Hans Teeuwen/Mariska va de Pijnacker/Roodkapje moet denken
Op zondag 14 december 2003 17:30 schreef tonks het volgende:[..]
woonplaats pleasee en achternaam
[Dit bericht is gewijzigd door Stefkuh op 14-12-2003 17:33]
quote:Pijnacker dus, achternaam moet ik even denken.. geloof Kamal
Op zondag 14 december 2003 17:30 schreef tonks het volgende:woonplaats pleasee en achternaam
quote:Heb haar CU2 gevonden
Op zondag 14 december 2003 17:30 schreef tonks het volgende:[..]
woonplaats pleasee en achternaam
Ben geen stalker of zo, toch wel een beetje freaky dat ik haar op cu2 gezocht heb
quote:GEEEF
Op zondag 14 december 2003 17:50 schreef Raoul76 het volgende:[..]
Heb haar CU2 gevonden
, maar ja wat moet je ermee
Ben geen stalker of zo, toch wel een beetje freaky dat ik haar op cu2 gezocht heb
quote:En haar cu2-nickname is.....??
Op zondag 14 december 2003 17:50 schreef Raoul76 het volgende:[..]
Heb haar CU2 gevonden
, maar ja wat moet je ermee
quote:geef geef geef geef
Op zondag 14 december 2003 18:05 schreef Raoul76 het volgende:
Is eigenlijk een gewoon normaal meissie, wel knap maar gewoon normaal. Volgens mij is het niet haar CU2 maar van 1 van haar zussen die ik heb gevonden.........
Jape heb je haar CU2 voor me? beryl@linq.nl alvast bedankt he!
quote:Zoek op Pijnacker man en dan Iran-girl of zo dat is haar zus ofzo denk ik zij staat in ieder geval op een foto op die site.........
Op zondag 14 december 2003 18:07 schreef tonks het volgende:[..]
geef geef geef geef
Shno op de condoleance site van Pim Fortuyn:
quote:
783. Shno Kamal, PIM je bent geschiedenis,zoals je graag wou.Je
hoort nu tot de lijst ter WERELDHELDEN.Geniet van alle aandacht
quote:Kheb 'm ook gevonden.. Je ziet dan Shno met haar "gang"
Op zondag 14 december 2003 18:14 schreef Raoul76 het volgende:[..]
Zoek op Pijnacker man en dan Iran-girl of zo dat is haar zus ofzo denk ik zij staat in ieder geval op een foto op die site.........
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |