abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 december 2003 @ 14:27:27 #251
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_15428047
quote:
Op maandag 15 december 2003 14:22 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Nee ik blijf er bij als het om serieuze questies gaat, dan moet je het gewoon met je vrienden er over hebben, tegen je vrienden kan je alles vertellen daarom zijn het vrienden. Die kennen die jongen ook beter en kunnen je nuttige tips geven.

Kijk als je 1 of andere moord heb gepleegd en niemand mag het weten dan moet je op het internet over een oplossing gaan praten en dan nog het liefst via een proxy.

Maar over het algemeen zit de internet wereld eng verrot in elkaar. Het echte leven is een stuk relaxter.

Ik zal je eens vertellen hoe het bij het vriendengroepje van mijn broerke ging...

er waren twee mensen in dat groepje, die een relatie hadden. Dat ging natuurlijk super, totdat er signalen kwamen dat hij haar wel es sloeg. De meiden in de groep wisten dit van het meisje, de jongens wisten van niks! totdat een van die meiden met een van die jongens ging praten en het verhaal vertelde. gevolg: langzaamaan ontstond er een split in die groep... De ene kant geloofde er niks van, of vond het overdreven, de andere groep vond dat er iets aan gedaan moest worden enzo. (nu heb ik het ff heel snel geschetst)

Het feit dat dit soort dingen snel op geloven en vertrouwen aankomt, waarbij slachtofferrollen en schuldige-rollen ontstaan, is een enorme druk op een vriendengroep. Mensen willen elkaar niet laten vallen maar willen er toch wat aan doen, mensen willen het niet helemaal geloven of vinden reacties en gebeurtenissen een beetje overdreven enzovoorts...

put
your
clothes
on!
pi_15428080
quote:
Op maandag 15 december 2003 14:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Knaap... ik ben geen kerel...

ok solly ben jij toevallig wel eens op tv geweest?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_15428101
quote:
Op maandag 15 december 2003 14:28 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Mail maar.

We gaan weer ontopic.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  maandag 15 december 2003 @ 14:29:57 #254
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_15428108
quote:
Op maandag 15 december 2003 14:28 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Excuus aanvaard.
Ja, maar wat heeft dat er in hemelsnaam mee te maken?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_15428151
quote:
Op maandag 15 december 2003 14:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Excuus aanvaard.
Ja, maar wat heeft dat er in hemelsnaam mee te maken?

Edit: geen slowchatten

[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 15-12-2003 14:34]

"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')