quote:
Op woensdag 17 december 2003 10:00 schreef Apehaar het volgende:
Wanneer kun je de bumpers een andere kleur geven? Ik ben nu
bij race 70.
quote:zo'n score is mij ook gelukt
Op maandag 15 december 2003 14:02 schreef Frggl het volgende:
Nieuw persoonlijk driftrecordjedaar zitten dan van deze tussen:
[afbeelding]
quote:Je ken toch ook ff 'ALT+TAB'-en dan paint open hebben staan?
Op woensdag 17 december 2003 11:25 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:[..]
Met PrintScreen kun je maar één plaatje per keer plakken. Als ik meerdere plaatjes van mijn auto wil maken voor een rondom overzicht moet ik steeds afsluiten en dat kost kostbare NFS tijd
Zijn er geen progjes voor?
quote:Bedankt! Ik zal er eens naar zoeken.
Op woensdag 17 december 2003 12:42 schreef DaFan het volgende:
Ik denk dat je bodyvinyls bedoeld Apehaar. Daar moet je er al wat van hebben. Moet je in 'vinyls' body vinyls opzoeken. Je kan ze het best als laatste (hokje 4) doen, omdat dan de andere vinyls eroverheen komen. Dat is een stuk mooier.
quote:www.fraps.com
Op woensdag 17 december 2003 15:07 schreef reign_in_pain het volgende:[..]
Je ken toch ook ff 'ALT+TAB'-en dan paint open hebben staan?
Dan ken je meerdere picaas maken voor rondom zicht, zoals ik al zei zijn er volgens mij (nog) geen progjes voor..
quote:
In-game Screenshot Software - Capture a full high-quality screenshot from any game at a press of a key. No need to hit "Print Screen"... alt-tab... paste into Paint and make up a unique file name for your screenshots.
quote:Moet je de resolutie lager zetten. Ik had ditzelfde probleem....
Op woensdag 17 december 2003 10:43 schreef tolgashakur het volgende:
hoi,
ik heb NFS underground geinstalleerd en elke keer als ik een quick race doe en hij begint het te laden, klapt hij eruit en sta ik weer te koekeloeren naar mijn bureaublad.
grafische kaart geupdate, chipset geupdate, scherm resolutie geprobeerd aan te passen, Update van nfs geinstalleerd.weet het niet meer iemand tips?
En dan ff mijn autootje zoals hij een tijdje terug was:
Ik heb al in die dir gezocht op een file met iets van mijn savenaam maar niets kunnen vinden.
Iemand een idee.....
quote:C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS Underground
Op woensdag 17 december 2003 16:26 schreef TeazNutz het volgende:
Waar kan ik mijn save game vinden?
Ik wil mijn systeem formateren, en moet ook de partitie verwijderen waar ik mijn EA dir staat.
Ik heb geen zin om 80 races overnieuw te doenIk heb al in die dir gezocht op een file met iets van mijn savenaam maar niets kunnen vinden.
Iemand een idee.....
Is wel een verborgen map..
quote:Dat Fraps werkt perfect!
Op woensdag 17 december 2003 15:36 schreef _Administr8or_ het volgende:
www.fraps.com
Mijn nieuwste wagen:
quote:Dat is toch die mazda>? Zo ja hoe kan jij die vookant verven en die lichten doen heb ook 4 sterren maar denk niet alles gehaald en die 2 uitlaten aan elke kant?
Op woensdag 17 december 2003 17:16 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:[..]
Dat Fraps werkt perfect!
Mijn nieuwste wagen:
[afbeelding]
quote:Het is niet de Mazda maar de S2000. Dubbele uitlaat zit daar standaard op. Die lichten heb ik al een hele poos geleden unlocked. Bij race 50 ofzo... ben nu bij 70 dacht ik.
Op woensdag 17 december 2003 17:19 schreef Seal_force het volgende:
Dat is toch die mazda>? Zo ja hoe kan jij die vookant verven en die lichten doen heb ook 4 sterren maar denk niet alles gehaald en die 2 uitlaten aan elke kant?
Gewoon een paar keer wat extra drift-races doen. Vind er niet zo veel aan maar je loopt wel lekker binnen met de style-points.
quote:Jaaa ben dr doorheen in 1 keer nog wel die supra is inderdaad een geweldige auto voor het driften
Op dinsdag 16 december 2003 21:16 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:[..]
Pak een Supra... en ga wat oefenen met driften. Met de supra kun je super driften
Hier even onze wagens van die avond.
Die van mij
Van mijn kameraad
quote:
Op woensdag 17 december 2003 19:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gister met een kameraad het spel gespeeld. Zo VEETT!!! Ik heb helaas een te langzaam bakje (qua pc dan). maar was echt super!!
Hier even onze wagens van die avond.
Die van mij
[afbeelding]Van mijn kameraad
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Paint lvl.3
Op woensdag 17 december 2003 21:27 schreef pfaf het volgende:Hoe krijg je die paint zo mooi?? Of ligt dat aan je grafische instellingen?
quote:paint lvl 3 heb ik wel maar geen Flip-Flop lak, maar dat zal nog wel komen neem ik aan
Op woensdag 17 december 2003 21:39 schreef rx7_turbo_II het volgende:[..]
Paint lvl.3
"Flip-Flop"-lak
quote:Weet je zeker dat je die nog niet hebt? Bij paint level 2 krijg je metallic lak erbij, en bij level 3 een soort fluoriserende lak. Moet je even op die pijltjes klikken die bij de laksoort staan.
Op woensdag 17 december 2003 21:43 schreef pfaf het volgende:[..]
paint lvl 3 heb ik wel maar geen Flip-Flop lak, maar dat zal nog wel komen neem ik aan
vind zoizo dat een aantal functies erg moeilijk te vinden zijn, zo kwam ik er ook na 3 weken achter dat ik een emergency brake had
quote:Volgens mij ergens bij Quick Race.
Op donderdag 18 december 2003 01:11 schreef miereneuker het volgende:
bij een van die schermpjes die je ziet tijdens het laden staat dat er instructie filmpjes zijn voor driften.... waar vind ik die, want mijn scores daar gaan nergens over![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |