quote:En ook nog met 0 perfect shifts. Best sneu, die cheaters (jammer genoeg speel ik op een xdoos, dus kan niet online)
Op maandag 15 december 2003 15:09 schreef CrashOne het volgende:[..]
Volgens mij kan dat niet, alleen doormiddel van cheats. Ik kan met alle opties en de snelste bak niet veel sneller dan 20 sec. rijden.
quote:Idd... in die 2.0i 16V blokjes van een 206 zit toch amper geen potentieel in.
Op maandag 15 december 2003 14:33 schreef WamP het volgende:
ff vraagie, waarom word ik online altijd door 206jes ingehaalt, als je naar die blokjes kijkt mist de 206 toch echt een hoop, waarom rijden ze me dan toch zo voorbij als ze niet cheaten :S, heb t alleen bij 206jes
quote:Hehehe SCAR!
Op maandag 15 december 2003 15:02 schreef BierKoning het volgende:[..]
Mijn bak ownt je, maarja dat doe ik jou dan ook in ut2k3
(/me Scarface je oud clan maat
)
Kom maar ibr spelen, kom je nog wel op je woorden terug
En veranderd Nog niet helemaal goed maar is mooier
[Dit bericht is gewijzigd door Seal_force op 16-12-2003 17:14]
quote:Dat is een cheat!
Op maandag 15 december 2003 09:57 schreef Xtr3mE het volgende:
Vragen jullie je altijd hoe die mensen een 16 sec rijden in een drag??Kijk hier maar onder: (dat ben ik niet, maar een of ander cheater....
Unlimited Nitro ofzo. 717 km/u uhuhhhh (en een opgeblazen motor)
quote:waaaaaaaaat hoe kan dat!?!?!
Op maandag 15 december 2003 14:02 schreef Frggl het volgende:
Nieuw persoonlijk driftrecordjedaar zitten dan van deze tussen:
[afbeelding]
quote:Kom op, dat kan mooier he. Zie er een beetje goedkoop uit (maar da's mijn mening hoor...)
Op maandag 15 december 2003 19:54 schreef Seal_force het volgende:
Mijn auto
Ik zou óf die carbon motorkap vervangen door eentje met luchthappers in dezelfde kleur als de rest v/d auto, óf de auto grijs spuiten en die kap laten zitten.
Zijn er nog makkelijkere manieren om je auto te capturen dan met Print Screen?
quote:schakelen
Op dinsdag 16 december 2003 15:36 schreef marc1982 het volgende:
ik heb een rsx met alle level2 upgrades, en met draggen blaas ik bijna altijd op het eind m'n motor op...
iemand een tip?
quote:Volgens mij niet, maar even serieus, kan er een makkelijkere manier zijn dan Printscreen plakken TADAA!!!!
Op dinsdag 16 december 2003 14:29 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Mijn autootje dan:Zijn er nog makkelijkere manieren om je auto te capturen dan met Print Screen?
quote:Een s2000, MX-5 Miata, Skyline of iets dergelijks...iig een met een hoge topspeed.
Op dinsdag 16 december 2003 15:54 schreef marc1982 het volgende:
mmm
zoals welke auto?
quote:Heb nog niet alles gehaald en ik weet het hij kan mooier
Op maandag 15 december 2003 21:55 schreef BrauN het volgende:[..]
Kom op, dat kan mooier he. Zie er een beetje goedkoop uit (maar da's mijn mening hoor...)
Ik zou óf die carbon motorkap vervangen door eentje met luchthappers in dezelfde kleur als de rest v/d auto, óf de auto grijs spuiten en die kap laten zitten.
Iemand een oplossing?
quote:ja wachten tot hij het opeens weer doet duurd maar 2 minuten ofzo
Op dinsdag 16 december 2003 17:12 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
Ben nu bij stage 101 dacht ik uit mn hoofd. En ik ben bezig met een tournament. Daarin race ik een race van 1 lap. En als hij de volgende race wilt loaden hangt nfs zich. Ik krijg alleen geluid te horen.Iemand een oplossing?
Heb het namelijk ook gehad
quote:heb je het nou over het spel of de 206jes in het echt
Op maandag 15 december 2003 16:30 schreef rx7_turbo_II het volgende:[ff vraagie, waarom word ik online altijd door 206jes ingehaalt, als je naar die blokjes kijkt mist de 206 toch echt een hoop, waarom rijden ze me dan toch zo voorbij als ze niet cheaten :S, heb t alleen bij 206jes]
Idd... in die 2.0i 16V blokjes van een 206 zit toch amper geen potentieel in.
Je kan echt never nooit 600+pk uit een 206-blokje halen hoor getuned door een of andere Jan-Boeren-Lul
Maar uit een Supra-blok, een Skyline-blok en een Viper-blok lukt dat makkelijk!!
quote:cheaters sterft het van
Op dinsdag 16 december 2003 19:32 schreef WamP het volgende:[..]
heb je het nou over het spel of de 206jes in het echt
als je in het spel bij de stats van de de 206 en de skyline kijkt, mist de 206 2 blokjes acc, 2 blokjes topspeed, en 2 blokjes handling, en toch rijden ze me online voorbij :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |