kan niet bij vinyl color komen namelijk
quote:Gewoon knallen, vanaf het begin voor op en dan op het juist moment schakelen.
Op zaterdag 13 december 2003 13:31 schreef rx7_turbo_II het volgende:[..]
Acceleratie en top-speed-balkje vol??
Perfecte timing en slip-streamen??
Ga nu alles easy doen. Testen of je dan nogsteeds alle U's krijgt enzo.
zeker zondag vandaag
quote:Ah verkeerd begrepen sorry
Op zondag 14 december 2003 14:54 schreef Genedefect het volgende:[..]
Oow snap het dan.Je bent juist goed bezig.41 nog wat is een meesterlijke tijd op OS en die rep van 6000 maakt toch niks uit.Ik rij liever tegen iemand met jou rep dan tegen zo'n gast met 500K,waarvan je niet weet of ie een trainer of infinite nos gebruikt.En als je toevallig Mazda rijdt..tsja.ik heb een hekel aan dat merk.
Je kan ook eerlijk 500k krijgen, zeker weten. Hoge rep is niet meteen cheaten. Als ik alle big shot races had gewonnen die ik door domme fouten heb weg gegeven had ik ook al 200k+ gehad nu, eerlijk. Voornamelijk met de 206, maar ook veel met de Miata.
En iedereen heeft wel een hekel aan iets, ik aan die Skyline haha.
Tijd op OS is nu 41.02, met een Miata .
quote:Welke baan is dat? En hij kan nog sneller, maar 2/6 perfect shifts. Ik gok dat jij een eind 19 begin 20-er kan halen met 6/6 perfect shifts.
Op zondag 14 december 2003 14:41 schreef energizer het volgende:
[afbeelding]m'n snelste drag tijd..
quote:Been there done that, maakt nix uit. Ook de keuzes zijn niet anders dan bij medium of hard. Het is zelfs zo dat als je de 1e 2 unique's niet pakt je ze bij de 3e allemaal in een keer kan pakken. Zelfde geldt voor Samantha trouwens.
Op zondag 14 december 2003 17:17 schreef V2i het volgende:
* V2i is weer opnieuw begonnen met Underground.Ga nu alles easy doen. Testen of je dan nogsteeds alle U's krijgt enzo.
zeker zondag vandaag
quote:Lees de OP!!
Op zondag 14 december 2003 15:02 schreef hams het volgende:
kan je de kleuren van een vinyl pas aanpassen als je t net hebt geplaatst?kan niet bij vinyl color komen namelijk
Ik vind m wel mooi, alleen die achterkant kan nog beter vind ik
En widebody's zijn gaar, gebruik ik dan ook niet
quote:net of je een blikje hondenvoer op zijn kop heeft gezet om het groter te maken.
Op zondag 14 december 2003 00:24 schreef taart het volgende:
en die uitlaat
echt weer halford tuners sommigen hier
[Dit bericht is gewijzigd door lebowzer op 14-12-2003 22:57]
quote:Uhm...als je stylepoint balkje vol is krijg je nieuwe...
Op zondag 14 december 2003 20:22 schreef The.PhantoM het volgende:
ik ben ergens in de 80. Maar ik snap niet waar je nou vinyls kan krijgen. Sommige zijn minder ver als mij en hebben andere vinyls als mij. Ik ben er wel achter gekomen dat je dat kan doen door stylepoints te halen. Maar waar kan je zien welk level je moet spelen en hoeveel punten je moet halen om nieuwe vinyls te krijgen?
quote:Ik zou idd eens naar je achterbumper kijken, vin ik niet helemaal passen. Eventueel (volgens mij niet noodzakelijk) je hood veranderen...
Op zondag 14 december 2003 20:00 schreef TheGHunter het volgende:
mijn autootje dan nog maar ns laten zienIk vind m wel mooi, alleen die achterkant kan nog beter vind ik
maar voor de res
quote:Nee, maar tis veel leuker om het zelf helemaal uit te spelen
Op zondag 14 december 2003 22:53 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
hoi... weten jullie waar ik een savegame die al erg ver is kan downloaden voor de pc
Kijk hier maar onder: (dat ben ik niet, maar een of ander cheater....
en dan nog ff me nieuwe wagentjes
quote:Mijn bak ownt je, maarja dat doe ik jou dan ook in ut2k3
Op zondag 14 december 2003 20:00 schreef TheGHunter het volgende:
mijn autootje dan nog maar ns laten zienIk vind m wel mooi, alleen die achterkant kan nog beter vind ik
quote:Volgens mij kan dat niet, alleen doormiddel van cheats. Ik kan met alle opties en de snelste bak niet veel sneller dan 20 sec. rijden.
Op maandag 15 december 2003 09:57 schreef Xtr3mE het volgende:
Vragen jullie je altijd hoe die mensen een 16 sec rijden in een drag??Kijk hier maar onder: (dat ben ik niet, maar een of ander cheater....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |