quote:Het valt mij op dat veel mensen kiezen voor de unique vinyl met die bliksem erop. Heb ik nou zo weinig smaak of is het veel leuker om zelf met vinyls aan de slag te gaan.
Op maandag 22 december 2003 14:29 schreef highwoodman het volgende:
[afbeelding]Mijn skyline. Met deze moet ik maar proberen om race 103 te halen. Hoeren-race
quote:Wij zijn gewoon allemaal saai, en jij bent de bom. Maar volgens mij wist je dat zelf al wel.
Op maandag 22 december 2003 14:50 schreef reign_in_pain het volgende:[..]
Het valt mij op dat veel mensen kiezen voor de unique vinyl met die bliksem erop. Heb ik nou zo weinig smaak of is het veel leuker om zelf met vinyls aan de slag te gaan.
Ps. 103 gaat om proberen proberen proberen, het duurt even maar op een gegeven moment ken je m perfect rijden en dan blaas je ze helemaal poep met een skyline....(sorry beetje lompe uitdrukking, ik weet het)
quote:
Op maandag 22 december 2003 14:58 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Wij zijn gewoon allemaal saai, en jij bent de bom. Maar volgens mij wist je dat zelf al wel.
quote:Hij heeft een ego hoger dan the Twin Towers
Wij zijn gewoon allemaal saai, en jij bent de bom. Maar volgens mij wist je dat zelf al wel.
quote:Euh... dit Twin Towers he...daar is wat mee gebeurt een tijdje terug
Op maandag 22 december 2003 16:02 schreef ElCondor het volgende:[..]
Hij heeft een ego hoger dan the Twin Towers
quote:Hoezo dat nou weer, ik poneer een serieuze stelling. En vraag me af of mensen het hier mee eens zijn...
En wie weet waar je de nfsu update als .exe kunt downloaden?
quote:Het leuktste zou zijn als je zelf je stickers kon maken. Kan je rijden met je clantag. Maar da's dus (nog) niet mogelijk
Op maandag 22 december 2003 16:22 schreef reign_in_pain het volgende:[..]
Hoezo dat nou weer, ik poneer een serieuze stelling. En vraag me af of mensen het hier mee eens zijn...
Dat het leuker is om zelf je autotje in te kleuren dan een unique vinyl te pakken...
quote:Dat zou inderdaad leuk zijn, je eigen stickers maken moet mogelijk zijn
Op maandag 22 december 2003 16:35 schreef Elegy het volgende:[..]
Het leuktste zou zijn als je zelf je stickers kon maken. Kan je rijden met je clantag. Maar da's dus (nog) niet mogelijk
[Dit bericht is gewijzigd door Inquistor87 op 22-12-2003 17:08]
quote:Wordt moeilijk, dan moeten de mensen tegen wie je multiplayed dezelfde skins hebben.
Op maandag 22 december 2003 17:07 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
Dat zou inderdaad leuk zijn, je eigen stickers plaken moet mogelijk zijn
quote:Ja dat is ook weer zo, maar misschien als er een limiet wordt gestelt aan de grootte, dan kan je misschien het gewoon dowloaden in het spel (als de netcode wordt verbetert)
Op maandag 22 december 2003 17:08 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Wordt moeilijk, dan moeten de mensen tegen wie je multiplayed dezelfde skins hebben.
quote:Nee.
Op maandag 22 december 2003 17:26 schreef -MaggoT- het volgende:
ik zoek een cheat om 1 race door tekomen, bestaat die ?
quote:ok.
Op maandag 22 december 2003 19:57 schreef DaFan het volgende:[..]
Nee.
Kep de review versie en die komt dus zonder handleiding....
quote:Gewoon ZO kut dat je m uit moet spelen
Op maandag 22 december 2003 21:09 schreef valek het volgende:
eindelijk heb ik dit groot kutspel uitgespeeld.
Ik kijk het nooit meer aan. Verwijder het van mijn computer.
Eindelijk.
Gewoon een kutspel is het.
quote:ik was er mee begonnen en wilde het ook uitspelen.
Op maandag 22 december 2003 21:45 schreef Robhimself het volgende:[..]
Gewoon ZO kut dat je m uit moet spelen
Heeft iemand een idee, ben wel benieuwd.
quote:Unique
Op maandag 22 december 2003 23:13 schreef Par4n0id het volgende:
Als je een nieuwe kar wilt kopen (traden) dan staat er zo'n vergelijk schermpje.
Dan heb je in het tabelletje bovenin staan of je s/1/2/3 of/en u upgrade heb, de eerste 4 snap ik wel (stock, upgrade 1/2/3) maar wat betekent U.Heeft iemand een idee, ben wel benieuwd.
quote:Helemaal mee eens. Ik vind eigenlijk al die unique vinyls er helemaal niet uitzien, maar ja, smaken verschillen nou eenmaal. Maar persoonlijk vind ik het ook mooier om zelf met de vinyls aan de slag te gaan.
Op maandag 22 december 2003 14:50 schreef reign_in_pain het volgende:
Het valt mij op dat veel mensen kiezen voor de unique vinyl met die bliksem erop. Heb ik nou zo weinig smaak of is het veel leuker om zelf met vinyls aan de slag te gaan.
quote:Met veel afgrijsen vooruit gekeken naar deze race. En idd, wat een @$#$##%$$$$%^$#$%##$@#^%*&(*U()*%%^#@@$%##%$ minder plezante race. De AI lijkt onmogelijke bochten bij een snelheid van 250 km/uur te kunnen nemen. En elke keer maar verliezen met zo'n %$$$^%$%$$ seconde
Op maandag 22 december 2003 15:17 schreef highwoodman het volgende:
nah ja.. ik heb race 103 weer ff geprobeerd. Maar die's niet goed voor m'n welzijn. Heb weer ff gruwelijk lopen vloeken en tieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |