abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15381383
Zaterdag 14 februari 2004 treedt Thrice op in de Melkweg in Amsterdam. Het begint om 21:00 en kost ¤10,- (excl. res. kosten).

Voor degene die Thrice nog niet kent:
Thrice is een emocore band uit Irvine, Californië. De band begon in 1998 en bracht in 2000 hun eerste CD uit: Identity Crisis. Hierna volgde Illusion of safety en dit jaar is The artist in the ambulance uitgekomen. Ze hebben in het voorprogramma gestaan van Further seems forever, Death by stereo, the Ataris etc. Dit jaar hebben ze ook gespeeld in de Deconstructiontour.

25 januari begint hun internationale tour en doen dus de 14e februari Nederland aan in het gezelschap van Vaux. Aanvankelijk zou Coheed and Cambria ook in het voorprogramma staan, maar de website vermeldt dat dit niet doorgaat.

Meer info
http://www.thrice.net
http://www.vauxrock.com
http://www.coheedandcambria.com

Wie gaat er nog meer?

...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
  zondag 14 december 2003 @ 17:03:13 #2
17808 CoolCazt
www.quadmusic.net
pi_15405873
Vet! Daar wil ik best graag heen, ga 17 feb naar Blink182 in Dusseldorf dus wordt druk weekje. Illusion of Safety heb ik nu een jaartje ofzo en verveeld nog steeds niet, Vaux kenk niet echt.
I used to listen to N*sync when they were underground ----- http://www.quadmusic.net
pi_15416012
jammer van coheed and cambria
pi_15418648
quote:
Op zondag 14 december 2003 23:14 schreef maurice81 het volgende:
jammer van coheed and cambria
Ik ben benieuwd of ze een andere band charteren en zo ja... welke...
pi_15418939
thursday?
pi_15443395
quote:
Op maandag 15 december 2003 00:55 schreef maurice81 het volgende:
thursday?
Lijkt me op zich geen verkeerd idee
Thursday is ook zoo goed

* Doodkapje al kaartjes voor de 14e feb heeft

dinsdag 3 februari 2004 @ 00:05:31 #7
74081 Wickardia
nonsense puzzler
pi_16835391
Ha! Dan deel ik maar mede dat ik woensdag kaartjes ga kopen voor zowel Thrice (14 feb dus), als de Heideroosjes (7 feb, altijd vet live) en Lost Prophets (8 maart) met in het voorprogramma Funeral for a Friend! Check die band even uit, zou ik emocore liefhebbers aan willen raden.

NB: Ter vervanging van Coheed and Cambria speelt Razor Crusade, Nederlandse hardcore band. Meer info: http://www.razorcrusade.com/

Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life. (George Bernard Shaw)
pi_17047034
Heb er al zin in... laatste trein gaat om 1:17 terug dus ik ben al helemaal blij da'k thuis kan komen

Maar... gaat er verder echt niemand meer?

pi_17171366
Zometeen dus naar Thrice, Vaux en Razor Crusade!

Voor diegenen die gaan... Veel plezier enzo... en misschien tot in de Melkweg

pi_17171770
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 00:24 schreef Doodkapje het volgende:
Heb er al zin in... laatste trein gaat om 1:17 terug dus ik ben al helemaal blij da'k thuis kan komen

Maar... gaat er verder echt niemand meer?

I'm there!
Black out the windows, it's party time!
pi_17174053
Hey thnx voor de coole bands ! ben nogal nieuw in die nieuwe bands. Heb zelf een tijd in een Hardcoreband gespeeld en eigenlijk alleen old school hc gemaakt. Heb net Thrice een beetje leren kennen en echt SUPER ! Ga ze zeker vanavond zien! Autumn to Ashes klinkt trouwens ook erg gaaf!

pi_17176165
present
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
  zondag 15 februari 2004 @ 03:41:37 #13
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_17189180
Retestrak optreden... stond vooraan recht voor Teppei; man wat een effecten zeg... stiekem baal ik dat ik mijn fotocam niet naar binnen had gesneaked...
pi_17191386
haha, cool ik was er ook bij (heb me hier speciaal aangemeld voor dit topic ) en het was echt zwaar kicke!!! De pit was super en in de laatste paar nummers twee kick ge-stage-dived (voor het eerst voor mij, was echt kicken!!!)

Ik had trouwens eerst een donkere pennywise-trui aan, maar die had ik na een tijdje maar om m'n middel gebonden (warm!!) Dus voor diegenen die een rare gozer op het podium heeft zien staan met een stank van hier naar tokio en een Metallica-st.anger-tour-shirt (gelredome ) dat was ik dus
Die tweede keer dat ik ging ging m'n maat trouwens vlak achter me aan, samen stagediven

oja, heeft er iemand iets van opnames gemaakt? (foto,audio,video??)

[Dit bericht is gewijzigd door JaZ86 op 15-02-2004 12:06]

21-06: METALLiCA,KoRN,SLiPKNOT A'DAM ARENA >> i'LL BE THERE!!!!!
pi_17192811
Volgens mij heb ik alleen maar stagedivers gezien daarzo.

Een vrouwtje ging er wel bijzonder hard in!

Ik vond Vaux verder zeer aangenaam

Black out the windows, it's party time!
pi_17193886
Speciaal vanuit België gekomen om Vaux toch nog'ns live te kunnen meemaken, het was gvd uitverkocht in Brussel.

Razor Crusade => Aardig optreden, verwacht er veel van op 1 mei. www.puntpop.org

Vaux => Uiteraard super, schitterend! Prachtige nummers, leuke relaxe pit.

Thrice => Had er niet zoveel van verwacht maar was perfect in orde!

pi_17194216
Superconcert! Thrice was echt geweldig . Beter dan ik had verwacht. Vaux vond ik op zich wat minder, omdat het geluid zo bagger was... Maar verder zeker wel ok.

Ik zag er inderdaad ook eentje keihard ingaan. Nog nooit zoveel stagedivende meiden gezien.

pi_17197248
quote:
Op zondag 15 februari 2004 14:07 schreef Chicolamaa het volgende:

Ik zag er inderdaad ook eentje keihard ingaan. Nog nooit zoveel stagedivende meiden gezien.

En ik maar hopen dat het standaard was op Nederlandse concerten.
pi_17198965
quote:
Op zondag 15 februari 2004 16:10 schreef Necromancer het volgende:

[..]

En ik maar hopen dat het standaard was op Nederlandse concerten.

haha, misschien wel. ben er zelf een tijd tussenuit geweest dus het zou best kunnen... vroeger waren er niet eens zo veel meiden
pi_17199038
quote:
Op zondag 15 februari 2004 17:24 schreef Chicolamaa het volgende:

[..]

haha, misschien wel. ben er zelf een tijd tussenuit geweest dus het zou best kunnen... vroeger waren er niet eens zo veel meiden

In België iig niet, daar is hardcore een zaak voor gefrustreerde mannen
pi_17229298
stond jij trouwens boven tijdens Thrice, op het balkon, met een digitale camera??
pi_17234999
quote:
Op maandag 16 februari 2004 17:56 schreef Chicolamaa het volgende:
stond jij trouwens boven tijdens Thrice, op het balkon, met een digitale camera??
Wow, hoe kom je daarbij?? Mijn foto's zijn nu te vinden op http://www.rockmusicsite.be .
pi_17239678
quote:
Op maandag 16 februari 2004 20:46 schreef Necromancer het volgende:

[..]

Wow, hoe kom je daarbij?? Mijn foto's zijn nu te vinden op http://www.rockmusicsite.be .

Haha ok dan, dan stond je bijna naast mij. Ik stond tegen de railing en de vriend waarmee ik was stond achter me op het trappetje. Hij had een witte longsleeve aan en een nogal wild kapsel. Ik een zwarte longsleeve. Hij zei tegen me dat er 2 belgen naast hem stonden met een camera en ik heb je foto's zien nemen. lol
pi_17241972
quote:
Op maandag 16 februari 2004 22:29 schreef Chicolamaa het volgende:

[..]

Haha ok dan, dan stond je bijna naast mij. Ik stond tegen de railing en de vriend waarmee ik was stond achter me op het trappetje. Hij had een witte longsleeve aan en een nogal wild kapsel. Ik een zwarte longsleeve. Hij zei tegen me dat er 2 belgen naast hem stonden met een camera en ik heb je foto's zien nemen. lol

Leuk! Maar nu de vraag voor 1 miljoen, hoe wist hij dat wij Belgen waren? Ik was trouwens diegene met het Face Tomorrow shirt.
pi_17267764
quote:
Op maandag 16 februari 2004 23:37 schreef Necromancer het volgende:

[..]

Leuk! Maar nu de vraag voor 1 miljoen, hoe wist hij dat wij Belgen waren? Ik was trouwens diegene met het Face Tomorrow shirt.

die vriend van mij stond naast julie, dus dat zal die wel gehoord hebben denk ik. echt grappig. mooie foto's trouwens!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')