quote:ik kan gvd gewoon niet hoe die vrouwwezens denken, ik krijg ook alleen maar van die tips waar je niks aan hebt hier..
Op zaterdag 13 december 2003 13:21 schreef dolle_hond het volgende:
waarom toch BHFH
quote:Of misschien kunnen we de suggestie doen dat hij kazaa aanzwengelt en zelf even aan de slag gaat.
Op zaterdag 13 december 2003 13:24 schreef dolle_hond het volgende:
misschien kunnen we voor je collecteren dat je nog een keer kunt, maar dan wel met sex.....
maar een echte hoerenloper zou je tips geven waar je als onervaren gebruiker niks aan hebt.
ik denk dat je haar zuiver professioneel had moeten benaderen.
met een loodgieter ga je toch ook niet koffie drinken en met de tuinman niet schaken.
dus:
ze komt voor sex, hier is het bed, daar komen je kleren, hier de mijne enz...
quote:ja dat is toch niet leuk, het moet wel als een normale date gaan.
Op zaterdag 13 december 2003 13:34 schreef dolle_hond het volgende:
tja
ik ben geen hoerenloper.maar een echte hoerenloper zou je tips geven waar je als onervaren gebruiker niks aan hebt.
ik denk dat je haar zuiver professioneel had moeten benaderen.
met een loodgieter ga je toch ook niet koffie drinken en met de tuinman niet schaken.
dus:
ze komt voor sex, hier is het bed, daar komen je kleren, hier de mijne enz...
quote:Misschien ziet je als een volwassen eruit, maar ben je zeker niet!
Op zaterdag 13 december 2003 13:37 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
ja dat is toch niet leuk, het moet wel als een normale date gaan.
quote:zo zal t toch nooit gaan.
Op zaterdag 13 december 2003 13:37 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
ja dat is toch niet leuk, het moet wel als een normale date gaan.
alsof er een vriend langskomt en spontaan je wc-pot komt ontstoppen of je gras gaat maaien.
quote:ik vind het niet professioneel van haar, al kan ik het wel begrijpen dat het een vak is wat niet altijd leuk is... Zo vertelde ze me over junken die haar proberen te bestelen en ongewassen smeerlappen van 200 kilo die in een vuilnisbelthuis wonen, bedreigingen en nog ergere dingen.
Op zaterdag 13 december 2003 13:39 schreef Megumi het volgende:
Wat een bak dit. Kan hier erg om lachen. Waarschijnlijk een bedrag uitgegeven om naar haar problemen te luisteren. Goede manier om je brood te verdienen. De vent gewoon plat lullen.
quote:Ja het leven is hard.
Op zaterdag 13 december 2003 13:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
ik vind het niet professioneel van haar, al kan ik het wel begrijpen dat het een vak is wat niet altijd leuk is... Zo vertelde ze me over junken die haar proberen te bestelen en ongewassen smeerlappen van 200 kilo die in een vuilnisbelthuis wonen, bedreigingen en nog ergere dingen.
quote:je luistert bij de bakker toch ook niet naar de klaagzang over bedelaars en krentenbollenjatters
ik vind het niet professioneel van haar, al kan ik het wel begrijpen dat het een vak is wat niet altijd leuk is... Zo vertelde ze me over junken die haar proberen te bestelen en ongewassen smeerlappen van 200 kilo die in een vuilnisbelthuis wonen, bedreigingen en nog ergere dingen.
quote:wat moet je dan dat zomaar negeren??? zo zit ik niet in elkaar, ze is afgezien van haar professie bovenal een mens met gevoelens, daar kan ik niet zomaar overheen stappen. Ik baal ervan, maar het was gewoon niet geschikt meisje.
Op zaterdag 13 december 2003 13:44 schreef dolle_hond het volgende:[..]
je luistert bij de bakker toch ook niet naar de klaagzang over bedelaars en krentenbollenjatters
quote:Ze wil gewoon gered worden door JOU!
quote:Dan moet dat meisje geen hoer woorden.
Op zaterdag 13 december 2003 13:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
wat moet je dan dat zomaar negeren??? zo zit ik niet in elkaar, ze is afgezien van haar professie bovenal een mens met gevoelens, daar kan ik niet zomaar overheen stappen. Ik baal ervan, maar het was gewoon niet geschikt meisje.
quote:dan had je haar toch ook al na 5 minuten buiten kunnen zetten
wat moet je dan dat zomaar negeren??? zo zit ik niet in elkaar, ze is afgezien van haar professie bovenal een mens met gevoelens, daar kan ik niet zomaar overheen stappen. Ik baal ervan, maar het was gewoon niet geschikt meisje.
quote:Man je bent er met open ogen ingetrapt. Denk dat ik ook maar een ander vak ga nemen. Want dit is snel verdiend.
[Dit bericht is gewijzigd door Megumi op 13-12-2003 13:49]
quote:ja dat had ik eigenlijk moeten doen, maarja ik wist niet wat te verwachten , ik dacht dat dat normaal was.
Op zaterdag 13 december 2003 13:48 schreef dolle_hond het volgende:[..]
dan had je haar toch ook al na 5 minuten buiten kunnen zetten
quote:Naief.
Op zaterdag 13 december 2003 13:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
ja dat had ik eigenlijk moeten doen, maarja ik wist niet wat te verwachten , ik dacht dat dat normaal was.
quote:totdat je bij zo'n bruut komt die je in 10 seconden kennis laat maken met geweldadige geilheid.
Op zaterdag 13 december 2003 13:49 schreef Megumi het volgende:[..]
Man je bent er met open ogen ingetrapt. Denk dat ik ook maar een ander vak ga nemen. Want dit is snel verdiend.
quote:En onvoorbereid.
Op zaterdag 13 december 2003 13:50 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Naief.
quote:nou, slecht voorbereid iig.
Op zaterdag 13 december 2003 13:50 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
En onvoorbereid.
bv. ook niet bedrag gepast voorhanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |