code:connect ip ( dus bij ip het nummer )
quote:Ik heb zelf Norton Internet Security 2003, en elke keer als er een prog contact zoekt met internet krijg ik een pop-up venster. Bij spellen doe ik dan gewoon toestaan en vink "deze actie altijd toestaan" aan.
Op Monday 5 January 2004 15:21 schreef Woodpecker het volgende:[..]
Het is de vuurmuur, inderdaad.
Maar is spelen zonder firewall niet ietwat riskant?
Kan dat niet ook met jouw vuurmuur? Of is het de vuurmuur van win XP? In dat geval is het een brandend kaarsje in een tornado
quote:Je moet de wagen uit en naar die flakcannon die daar staat. Zij schieten op de soldaten die jullie belagen, en jij moet die vliegtuigen op de startbaan beschieten en die uit de lucht aan komen vallen.
Op zondag 11 januari 2004 13:07 schreef StephanL het volgende:
Kom niet verder bij het vliegveld. De truck stopt bij een muurtje, de andere twee stappen euit en dan komen er vliegtuigen Wat moet ik dan doen? Uitstappen gaat niet echt.
Eert één of twee op de startbaan, dan één van links, dan één van rechts, dan een paar van het midden, zoiets uit mijn blote hoofd
quote:Thanks, dacht dat je er niet uit kon, kan je er zo uit lopen
Op zondag 11 januari 2004 13:11 schreef Elegy het volgende:[..]
Je moet de wagen uit en naar die flakcannon die daar staat. Zij schieten op de soldaten die jullie belagen, en jij moet die vliegtuigen op de startbaan beschieten en die uit de lucht aan komen vallen.
Eert één of twee op de startbaan, dan één van links, dan één van rechts, dan een paar van het midden, zoiets uit mijn blote hoofd
quote:Het is beter om na elke 'wave' van vliegtuigen even van je flakcannon weg te gaan. Bovenop de railing krijgen de Duitsers namelijk reinforcements en die kun je beter eerst wegknallen voordat je weer met het kanon aan de gang gaat.
Op zondag 11 januari 2004 13:11 schreef Elegy het volgende:[..]
Je moet de wagen uit en naar die flakcannon die daar staat. Zij schieten op de soldaten die jullie belagen, en jij moet die vliegtuigen op de startbaan beschieten en die uit de lucht aan komen vallen.
Ik heb het spel in 4 avonden uitgespeeld . Op de standaard moeilijkheidsgraad. Volgens mij ben ik niet meer dan 20 keer doogegaan, maar misschien lijkt dat maar zo
.
quote:Je kan ze ook met de flak bestoken
Op zondag 11 januari 2004 19:13 schreef RetepV het volgende:[..]
Het is beter om na elke 'wave' van vliegtuigen even van je flakcannon weg te gaan. Bovenop de railing krijgen de Duitsers namelijk reinforcements en die kun je beter eerst wegknallen voordat je weer met het kanon aan de gang gaat.
Ik heb het spel in 4 avonden uitgespeeld
. Op de standaard moeilijkheidsgraad. Volgens mij ben ik niet meer dan 20 keer doogegaan, maar misschien lijkt dat maar zo
.
quote:
Op zondag 11 januari 2004 17:28 schreef StephanL het volgende:[..]
Thanks, dacht dat je er niet uit kon, kan je er zo uit lopen
quote:Had ik geprobeerd, maar die damn flak gun draaide eigenlijk te langzaam rond.
Op zondag 11 januari 2004 19:49 schreef Elegy het volgende:
Je kan ze ook met de flak bestoken
Wat ik *eigenlijk* nogal irritant vond was dat ik die mannetjes op het balkon in een paar seconden aan flarden schoot, terwijl mijn team van 2 of 3 man alleen maar misschoot. Een beetje cover geven: ho maar. Zeer irritant.
Die hele oorlog hebben ze GVD alleen maar gewonnen omdat ze MIJ hadden! En een medaille? Nope .
Wat ik overigens ook eigenlijk wel vond was dat de latere missies nogal afgeraffeld waren. De eerdere missies waren echt leuk, die chase in die auto, dat opblazen van het luchtafweergeschut. Maar bij die V2's begon het eigenlijk al 'meer van hetzelfde' te worden en dat hele Berlijn gebeuren was echt te simpel voor woorden. 4 kanonnen opblazen en dat was het. De Reichstag was nou ook niet bepaald sterk verdedigd . Twee handgranaten om binnen te komen, binnen met de sniper gun 4 of 5 duitsers een luchtgaatje in hun hoofd bij geven en dan nog wat Wolfenstein-achtige geren door gangen en ineens sta je er bovenop en loopt er iemand met de vlag te zwaaien. Ik had toch wel fikse shootouts in die gangen verwacht, de Reichstag zit vol met kantoortjes.
De laatste levels zijn idd vrij eenvoudig, paar tankjes en da's alles. Sniperen en eenmaal binnen kan je zowat meteen doorlopen geen mijnen, hinderlagen en instortende muren ofzo
quote:idd ik vond ook dat ik er snel was, voor mij part hadden ze heel het gebouw volgestampt met moffen.
Op maandag 12 januari 2004 11:25 schreef RetepV het volgende:[..]
Wolfenstein-achtige geren door gangen en ineens sta je er bovenop en loopt er iemand met de vlag te zwaaien. Ik had toch wel fikse shootouts in die gangen verwacht, de Reichstag zit vol met kantoortjes.
Wat een verslavend spel.......
Nu start ik weer het spel en krijg als error ' your video card is missing one or more features required to run Call of Dutty.
en geeft verder aan dat ik wel eerst de oude drivers moet verwijderen alvorens de nieuwe te installeren.
Mijn vraag is hoe uninstall ik al men drivers voor de videokaart? of is dit niet nodig?
Ik heb btw een NVIDIA VANTA kaart in mijn pc.
quote:Ik neem aan dat het een TNT betreft? Zo ja, vergeet het dan maar, want CoD vereist dat je kaart hardwarematig Transform & Lightning ondersteunt.
Op zondag 18 januari 2004 22:57 schreef double211 het volgende:
Hallo Fokkers,
Ik heb het volgende probleem:
Probeerde net het spel Call of Duty te openen en kreeg een error dat ik niet de nieuwste drivers voor mijn video kaart heb geinstalleerd, dus ik naar de homepage van de fabrikant van de videokaart en heb de drivers geinstalleerd.Nu start ik weer het spel en krijg als error ' your video card is missing one or more features required to run Call of Dutty.
en geeft verder aan dat ik wel eerst de oude drivers moet verwijderen alvorens de nieuwe te installeren.
Mijn vraag is hoe uninstall ik al men drivers voor de videokaart? of is dit niet nodig?
Ik heb btw een NVIDIA VANTA kaart in mijn pc.
quote:Videokaart te warm? Driver update? Firewal/virusscanner?
Op maandag 19 januari 2004 18:25 schreef DJ_Vamp het volgende:
HELLUP!!!!
Als ik Call of Duty een poosje aan het spelen ben, dan loop m'n PC compleet vast!!
Ik heb een Pentium 4, 2.6Ghz en 256ram.
Het spel loopt eerst vloeiend en daarna stopt het gewoon.
Ik weet niet of deze vraag al eerder gesteld is, maar ik kon het in elk geval niet vinden!
Wie weet hier iets voor???
Help Please!!!
quote:Nog een keer spelen maar dan nog een niveau hoger (als je al niet op het hoogste niveau speelt)
Op dinsdag 20 januari 2004 03:37 schreef Forumschorem het volgende:
Kut. Uitgespeeld.
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 18:47 schreef bosbanaan het volgende:multiplayer crack?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |