bij veel tegenstanders kan je je het beste een stukje terugtrekken en ze opwachten ergens achter, vergeet niet te bukken dat scheelt ook nogal. Als het echt niet lukt mag je m wel sturen, maar volgens mij moet het je wel lukken...
quote:als ik hem vandaag niet haal stuur ik hem op k ? ga eerst nog ff zelf proberen
Op zondag 21 december 2003 13:39 schreef Armin het volgende:
ik kan het me niet meer zo herinneren maar op niveau 2 vond ik toch weinig stukjes lastig, vooral in het begin. Zolang je health nog op peil is kan je het iedere keer saven. Zoniet speel ik meestal door totdat het beter wordt of anders quickload.bij veel tegenstanders kan je je het beste een stukje terugtrekken en ze opwachten ergens achter, vergeet niet te bukken dat scheelt ook nogal. Als het echt niet lukt mag je m wel sturen, maar volgens mij moet het je wel lukken...
quote:Dan zijn die al dood omdat je hen geen dekking bood.
Op zondag 21 december 2003 13:38 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
lekkere maten dan die zijn nergens te bekennen
quote:YES IK HEB HEM GEHALLD
Op zondag 21 december 2003 13:46 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Dan zijn die al dood omdat je hen geen dekking bood.
Maar meld even welke map/missie, de naam van de savegame en ik kan je beter helpen.
quote:in 4 a 5 minuten
Op zondag 21 december 2003 13:48 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
YES IK HEB HEM GEHALLD
mwoah niet slecht dan
en bij ship had ook iemand walhack, maar dat maakt opzich niet zoveel uit, wat wel uitmaakt zijn die sniperrifles..... heb jij in de echte oorlog gezien dat iedereen sniper was ??? dit was toch echt een uitzondering maarja, de patch komt deze kerst eraan met een paar veranderingen, zoals:
- Bunnyhoppen wordt moeilijker gemaakt
- Sniperrifle wordt moeilijker te richten (EINDELIJK!!!!)
- Nieuwe playmode, kben ff de naam kwijt, maar je spawnt weer iederee keer, je krijgt een locatie aangewezen, daar moet je je basis opbouwen met je team, het doel is om deze ook te verdedingen, de tegenpartij moet deze basis kapotmaken, lukt het om de basis 10 minuten te verdedigen dan heb jij gewonnen (en je team) en andersom heeft de tegenpartij gewonnen)
verder zijn er nog wat veranderingen maar de site is down bij mij dus ik kan het niet nakijken....
quote:een beetje ctf achtig, kijk dat lijkt me wel fun
Op zondag 21 december 2003 13:53 schreef DaDude1987 het volgende:
- Nieuwe playmode, kben ff de naam kwijt, maar je spawnt weer iederee keer, je krijgt een locatie aangewezen, daar moet je je basis opbouwen met je team, het doel is om deze ook te verdedingen, de tegenpartij moet deze basis kapotmaken, lukt het om de basis 10 minuten te verdedigen dan heb jij gewonnen (en je team) en andersom heeft de tegenpartij gewonnen)
50 euro voor een spel vindt ik wat te duur sorry hoor
quote:wat ben jij een lul (figuurlijk dan he niet persoonlijk)
Op zondag 21 december 2003 14:28 schreef GotenSSJ het volgende:
ik wil ook online maar hij is illegaal50 euro voor een spel vindt ik wat te duur sorry hoor
quote:
Op zondag 21 december 2003 15:06 schreef DaDude1987 het volgende:[..]
wat ben jij een lul (figuurlijk dan he niet persoonlijk)
je wilt WEL het spel spelen waar de makers jaren aan bezig zijn geweest maar NIET de makers steuenen om zo een spel nog eens te maken en je stoutste verwachtingen waar te maken.... ach ja, als jij het spel niks aan vond dat moet je het natuurlijk niet kopen, maar als je de single player leuk vond dan vind je multiplayer echt rulen, maarja als jij geen cent wilt uitgeven dan zul je dat ook nooit te weten komen cya at multiplayer
quote:nou die met die brug was redelijk makkelijk vondt ik...
Op donderdag 6 november 2003 21:58 schreef hoooooow het volgende:
veteran mode duurde me 10 uur om uit te spelenvooral die kutmissie bij die brug met die engelsen werd achter mekaar afgeknald en die missie dat je die flat moet verdedigen tegen tanks enz. die zijn ZWAAR moeilijk met veteran mode. daarom is het wel leuk eigenlijk
call of duty ownt zwaar behalve die levels die je in je eentje moet doen en die levels dat je achtervolgd word door wagens enz. en dat je die dan af moet knallen met een panzerfaust, zeer vaag dat
call of duty =
quote:ja en? ik zie de link niet helemaal
Op zondag 21 december 2003 14:28 schreef GotenSSJ het volgende:
ik wil ook online maar hij is illegaal
maar ja kan wel op cracked servers spelen toch ??
quote:hee wat vraag je nou? dit is een net forum hoor
Op zondag 21 december 2003 16:38 schreef GotenSSJ het volgende:
hoe dan hoe herken je die ? want ik wil het wel proberen
Jah bijna iedereen is sniper, dat kan ook wel ns gaan vervelen.
Wat ik wel een beetje jammer vindt, is dat de missies van Engeland, Rusland en Amerika door elkaar heen lopen. Het zou mooier zijn wanneer je kon kiezen voor welk land je wilt vechten en dan vervolgens die missies uit moet spelen. Maar ja, voor de rest alleen maar respect voor dit spel. Eerst single player maar eens doorlopen en dan kijken of het online iets is.
quote:Hij is 39,95 hoor
Op zondag 21 december 2003 16:09 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
nou nou stoutse verwachtingen ? ik heb betere games gespeeld maar goed vroeger waren games 100 gulden of 90 ligt er maar net aan
nu 50 euro ik vond 100 gulden al duur ik koop alleen games die het geld waard zijn no offence op deze game hij roelt echt maar om nou alleen voor de multiplayer 50 euro te betalen
En met de Bart Smit wisseltruc nog goedkoper
quote:Ik vind dat juist wel grappig. Maar ik zou eerst ff kijken naar de online mode want die is 10x beter als de singleplayer.
Wat ik wel een beetje jammer vindt, is dat de missies van Engeland, Rusland en Amerika door elkaar heen lopen. Het zou mooier zijn wanneer je kon kiezen voor welk land je wilt vechten en dan vervolgens die missies uit moet spelen. Maar ja, voor de rest alleen maar respect voor dit spel. Eerst single player maar eens doorlopen en dan kijken of het online iets is.
Wie wil er een 1vs1 tegen mij. PM me maar ff
quote:
Op maandag 22 december 2003 09:59 schreef Elegy het volgende:[..]
Hij is 39,95 hoor
En met de Bart Smit wisseltruc nog goedkoper
quote:Psies, gewoon singleplayer spel kopen, uitspelen (binnen 24 uur
Op maandag 22 december 2003 10:48 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
2 games voor de prijs van 1
quote:of je fikt hem even
Op maandag 22 december 2003 11:30 schreef Elegy het volgende:[..]
Psies, gewoon singleplayer spel kopen, uitspelen (binnen 24 uur
) terug brengen en ruilen voor een andere
quote:Op de tweede en derde verdieping kan je de antitank wapens vinden.
Op maandag 22 december 2003 11:20 schreef GotenSSJ het volgende:
OMFG
ik heb dat gebouw van 4 verdiepingen in stalingrad "gecleared" en dan moet ik zoon tank uitschakelen dat lukt dus voor geen meter iemand tips ?
3e verdieping aan de linkerkant, tweede aan de rechterkant. In totaal komen er vier tanks -> 2e, 3e, 2e, 3e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |