abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15578269
ik kan het me niet meer zo herinneren maar op niveau 2 vond ik toch weinig stukjes lastig, vooral in het begin. Zolang je health nog op peil is kan je het iedere keer saven. Zoniet speel ik meestal door totdat het beter wordt of anders quickload.

bij veel tegenstanders kan je je het beste een stukje terugtrekken en ze opwachten ergens achter, vergeet niet te bukken dat scheelt ook nogal. Als het echt niet lukt mag je m wel sturen, maar volgens mij moet het je wel lukken...

zondag 21 december 2003 @ 13:43:41 #77
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_15578396
quote:
Op zondag 21 december 2003 13:39 schreef Armin het volgende:
ik kan het me niet meer zo herinneren maar op niveau 2 vond ik toch weinig stukjes lastig, vooral in het begin. Zolang je health nog op peil is kan je het iedere keer saven. Zoniet speel ik meestal door totdat het beter wordt of anders quickload.

bij veel tegenstanders kan je je het beste een stukje terugtrekken en ze opwachten ergens achter, vergeet niet te bukken dat scheelt ook nogal. Als het echt niet lukt mag je m wel sturen, maar volgens mij moet het je wel lukken...

als ik hem vandaag niet haal stuur ik hem op k ? ga eerst nog ff zelf proberen
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 21 december 2003 @ 13:46:53 #78
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_15578474
quote:
Op zondag 21 december 2003 13:38 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

lekkere maten dan die zijn nergens te bekennen

Dan zijn die al dood omdat je hen geen dekking bood.
Maar meld even welke map/missie, de naam van de savegame en ik kan je beter helpen.
The Internets, I needs it..
  zondag 21 december 2003 @ 13:48:23 #79
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_15578502
quote:
Op zondag 21 december 2003 13:46 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Dan zijn die al dood omdat je hen geen dekking bood.
Maar meld even welke map/missie, de naam van de savegame en ik kan je beter helpen.

YES IK HEB HEM GEHALLD
  zondag 21 december 2003 @ 13:49:02 #80
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_15578519
quote:
Op zondag 21 december 2003 13:48 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

YES IK HEB HEM GEHALLD

in 4 a 5 minuten

mwoah niet slecht dan

pi_15578677
Nou, ben net ff op een paar servers geweest.....
je kon zo de cheaters eruit lichten met de killcam, echt triest gewoon...
bij chateau zon gast die had de machinegun van de allies, en knal zo iedereen headshot neer, 25-0.... nou dit kan niet, hij schoot je ook van lange afstand neer en hij wist dat jij om het hoekje stond...

en bij ship had ook iemand walhack, maar dat maakt opzich niet zoveel uit, wat wel uitmaakt zijn die sniperrifles..... heb jij in de echte oorlog gezien dat iedereen sniper was ??? dit was toch echt een uitzondering maarja, de patch komt deze kerst eraan met een paar veranderingen, zoals:

- Bunnyhoppen wordt moeilijker gemaakt
- Sniperrifle wordt moeilijker te richten (EINDELIJK!!!!)
- Nieuwe playmode, kben ff de naam kwijt, maar je spawnt weer iederee keer, je krijgt een locatie aangewezen, daar moet je je basis opbouwen met je team, het doel is om deze ook te verdedingen, de tegenpartij moet deze basis kapotmaken, lukt het om de basis 10 minuten te verdedigen dan heb jij gewonnen (en je team) en andersom heeft de tegenpartij gewonnen)

verder zijn er nog wat veranderingen maar de site is down bij mij dus ik kan het niet nakijken....

Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_15578792
quote:
Op zondag 21 december 2003 13:53 schreef DaDude1987 het volgende:
- Nieuwe playmode, kben ff de naam kwijt, maar je spawnt weer iederee keer, je krijgt een locatie aangewezen, daar moet je je basis opbouwen met je team, het doel is om deze ook te verdedingen, de tegenpartij moet deze basis kapotmaken, lukt het om de basis 10 minuten te verdedigen dan heb jij gewonnen (en je team) en andersom heeft de tegenpartij gewonnen)
een beetje ctf achtig, kijk dat lijkt me wel fun
pi_15578858
Brengt weer wat nieuws dan alleen elkaar afschieten
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
_o_
  zondag 21 december 2003 @ 14:28:25 #84
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_15579792
ik wil ook online maar hij is illegaal

50 euro voor een spel vindt ik wat te duur sorry hoor

pi_15580594
Er komen steeds meer cheaters heb ik gemerkt.
Bijvoorbeeld in Railyard zat ik met een Mosin Nagant achter dat kistje in de garage. Zat er een gast met een sniper rifle naar binnen te mikken en steeds heeel eventjes om het hoekje te kijken en dan in 1 schot in het hoofd iemand te doden, terwijl ik mezelf niet eens zag in de killcam.
Liever rijk, lui en vergenoegd dan een sloeber die daag'lijks zwoegt
pi_15580859
quote:
Op zondag 21 december 2003 14:28 schreef GotenSSJ het volgende:

50 euro voor een spel vindt ik wat te duur sorry hoor

wat ben jij een lul (figuurlijk dan he niet persoonlijk)
je wilt WEL het spel spelen waar de makers jaren aan bezig zijn geweest maar NIET de makers steuenen om zo een spel nog eens te maken en je stoutste verwachtingen waar te maken.... ach ja, als jij het spel niks aan vond dat moet je het natuurlijk niet kopen, maar als je de single player leuk vond dan vind je multiplayer echt rulen, maarja als jij geen cent wilt uitgeven dan zul je dat ook nooit te weten komen cya at multiplayer
_o_
  zondag 21 december 2003 @ 16:09:46 #87
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_15582964
quote:
Op zondag 21 december 2003 15:06 schreef DaDude1987 het volgende:

[..]

wat ben jij een lul (figuurlijk dan he niet persoonlijk)
je wilt WEL het spel spelen waar de makers jaren aan bezig zijn geweest maar NIET de makers steuenen om zo een spel nog eens te maken en je stoutste verwachtingen waar te maken.... ach ja, als jij het spel niks aan vond dat moet je het natuurlijk niet kopen, maar als je de single player leuk vond dan vind je multiplayer echt rulen, maarja als jij geen cent wilt uitgeven dan zul je dat ook nooit te weten komen cya at multiplayer

nou nou stoutse verwachtingen ? ik heb betere games gespeeld maar goed vroeger waren games 100 gulden of 90 ligt er maar net aan
nu 50 euro ik vond 100 gulden al duur ik koop alleen games die het geld waard zijn no offence op deze game hij roelt echt maar om nou alleen voor de multiplayer 50 euro te betalen
  zondag 21 december 2003 @ 16:24:50 #88
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_15583386
uit dele 3
quote:
Op donderdag 6 november 2003 21:58 schreef hoooooow het volgende:
veteran mode duurde me 10 uur om uit te spelen vooral die kutmissie bij die brug met die engelsen werd achter mekaar afgeknald en die missie dat je die flat moet verdedigen tegen tanks enz. die zijn ZWAAR moeilijk met veteran mode. daarom is het wel leuk eigenlijk call of duty ownt zwaar behalve die levels die je in je eentje moet doen en die levels dat je achtervolgd word door wagens enz. en dat je die dan af moet knallen met een panzerfaust, zeer vaag dat

call of duty =

nou die met die brug was redelijk makkelijk vondt ik...
pi_15583507
quote:
Op zondag 21 december 2003 14:28 schreef GotenSSJ het volgende:
ja en? ik zie de link niet helemaal
pi_15583560
mjah ok, als je het niks aan vond moet je het ook niet kopen

maar ja kan wel op cracked servers spelen toch ??

_o_
  zondag 21 december 2003 @ 16:38:16 #91
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_15583812
hoe dan hoe herken je die ? want ik wil het wel proberen
pi_15584266
quote:
Op zondag 21 december 2003 16:38 schreef GotenSSJ het volgende:
hoe dan hoe herken je die ? want ik wil het wel proberen
hee wat vraag je nou? dit is een net forum hoor
mn email staat hier ergens in dit topic, mail maar ff.

Jah bijna iedereen is sniper, dat kan ook wel ns gaan vervelen.

pi_15602274
Sinds een week ben ik ook in het bezit van CoD. Wat een vet spel is dit zeg.

Wat ik wel een beetje jammer vindt, is dat de missies van Engeland, Rusland en Amerika door elkaar heen lopen. Het zou mooier zijn wanneer je kon kiezen voor welk land je wilt vechten en dan vervolgens die missies uit moet spelen. Maar ja, voor de rest alleen maar respect voor dit spel. Eerst single player maar eens doorlopen en dan kijken of het online iets is.

gymnocalycium saglione in m'n hol
  maandag 22 december 2003 @ 09:59:23 #94
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_15602501
quote:
Op zondag 21 december 2003 16:09 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

nou nou stoutse verwachtingen ? ik heb betere games gespeeld maar goed vroeger waren games 100 gulden of 90 ligt er maar net aan
nu 50 euro ik vond 100 gulden al duur ik koop alleen games die het geld waard zijn no offence op deze game hij roelt echt maar om nou alleen voor de multiplayer 50 euro te betalen

Hij is 39,95 hoor

En met de Bart Smit wisseltruc nog goedkoper

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_15603047
quote:
Wat ik wel een beetje jammer vindt, is dat de missies van Engeland, Rusland en Amerika door elkaar heen lopen. Het zou mooier zijn wanneer je kon kiezen voor welk land je wilt vechten en dan vervolgens die missies uit moet spelen. Maar ja, voor de rest alleen maar respect voor dit spel. Eerst single player maar eens doorlopen en dan kijken of het online iets is.
Ik vind dat juist wel grappig. Maar ik zou eerst ff kijken naar de online mode want die is 10x beter als de singleplayer.

Wie wil er een 1vs1 tegen mij. PM me maar ff

maandag 22 december 2003 @ 10:48:35 #96
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_15603297
quote:
Op maandag 22 december 2003 09:59 schreef Elegy het volgende:

[..]

Hij is 39,95 hoor

En met de Bart Smit wisseltruc nog goedkoper

2 games voor de prijs van 1
  maandag 22 december 2003 @ 11:20:05 #97
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_15603877
OMFG
ik heb dat gebouw van 4 verdiepingen in stalingrad "gecleared" en dan moet ik zoon tank uitschakelen dat lukt dus voor geen meter iemand tips ?
  maandag 22 december 2003 @ 11:30:00 #98
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_15604101
quote:
Op maandag 22 december 2003 10:48 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

2 games voor de prijs van 1

Psies, gewoon singleplayer spel kopen, uitspelen (binnen 24 uur ) terug brengen en ruilen voor een andere
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 22 december 2003 @ 11:30:20 #99
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_15604106
quote:
Op maandag 22 december 2003 11:30 schreef Elegy het volgende:

[..]

Psies, gewoon singleplayer spel kopen, uitspelen (binnen 24 uur ) terug brengen en ruilen voor een andere

of je fikt hem even
  maandag 22 december 2003 @ 11:34:19 #100
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_15604206
quote:
Op maandag 22 december 2003 11:20 schreef GotenSSJ het volgende:
OMFG
ik heb dat gebouw van 4 verdiepingen in stalingrad "gecleared" en dan moet ik zoon tank uitschakelen dat lukt dus voor geen meter iemand tips ?
Op de tweede en derde verdieping kan je de antitank wapens vinden.

3e verdieping aan de linkerkant, tweede aan de rechterkant. In totaal komen er vier tanks -> 2e, 3e, 2e, 3e

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')