Ik rij in een Metsubsidie Space Star 1.9 DiD uit 2001 (leasebak).
Ik rij 60000 km op jaarbasis. Dat ding heeft een 55 litertank.
De ene keer reed ik op een tank +/- 650 km en de andere keer 800km. Het is me zelfs een keer gebeurt om 900km op een tank te rijden. Ik vond dat verschil toch wel erg groot (ondaks dat ik zelf geen brandstof hoef te betalen:P)
Als i k tank bij Texaco rij ik veel langer met een tnk dan als ik bij een ader station tank.
Is jullie dat wel eens opgevallen?
quote:Smartass
Op vrijdag 12 december 2003 22:31 schreef Lucille het volgende:
Nee, tis mij nog nooit opgevallen dat jij soms meer kilometers kan rijden door bij Texaco of Shell te tanken.
Want verschillen van 300 liter zijn niet te verklaren door een andere samenstelling van de benzine.
quote:Inderdaad, en verschillen van 300 kilometer ook niet.
Op zaterdag 13 december 2003 17:40 schreef Martijn_77 het volgende:
Heeft echt te maken met hoe je rijdt waar je rijdt wat je aan hebt in de auto.Want verschillen van 300 liter zijn niet te verklaren door een andere samenstelling van de benzine.
quote:
Op zondag 14 december 2003 11:24 schreef Martijn_77 het volgende:
Rij je trouwens diesel of benzine?
quote:1.9 DiD, lijkt mij een diesel....
Op vrijdag 12 december 2003 22:29 schreef Its_Muppet het volgende:
Het volgende wil ik toch eens voorleggen...Ik rij in een Metsubsidie Space Star 1.9 DiD uit 2001 (leasebak).
Ik rij 60000 km op jaarbasis. Dat ding heeft een 55 litertank.
Normaal rijd ik niet lange stukken op de snelweg. Als je dus veel op de snelweg rijd is je verbruik lager. De boordcomputer gaf dit ook aan. Je verbruik bij constante snelheid is veel lager dan het accelereren.
quote:Eh.... "1.9 DiD" ....
Op zondag 14 december 2003 11:24 schreef Martijn_77 het volgende:
Rij je trouwens diesel of benzine?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |