quote:Das niet erg veel
Op zaterdag 13 december 2003 13:08 schreef TheGoldenGirl het volgende:
Ik kan er echt niet meer van maken dan 327
Ik blijf op 112 aanslagen per min. hoger steken
Best netjes toch?
quote:439 vind ik op zich snel genoeg
Op zaterdag 13 december 2003 13:15 schreef MarkzMan_X het volgende:
Wat een zooi non-nerds slome typers hier.
quote:Sloom!
Op zaterdag 13 december 2003 13:27 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
439 vind ik op zich snel genoeg
419, vind ik zat
laatste poging foutloos te typen jammerlijk mislukt:
Your score: 404 keys per minute ~ 80 words per minute
Language/mode: du
Ranking: That was fast - you can still improve, though.
Comparison: 9% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 91% have a lower or equal result.
You typed: "Stuur de informatie direct naar het beeldscherm." Wat hem betreft gaat de verkeersleiding straks niet meer af op wat de piloot zegt. En dan hebben we het nog niet eens over het heelal verderop. Maar nu al kunnen robots in sommige opzichten beter denken dan wij, met hun perfecte geheugen en absolutie concentratie. Bij de mens ontstaat huidkanker door de verhoogde ultraviolette straling. Een vruchtbare vereniging van twee stoommachines, met kinderen spelend voor de deur van de loods, nee, dat staat ons niet te wachten. Een mooi voorbeeld is Benetton. Schaken is het enige waar Kasparov echt goed in is. Net als sendmail, goed voor bijna de helft van alle email-servers. "Geen gemakkelijke taak, want zoveel weten we nog niet van zonnestormen," vervolgt Joseph Davila. Als gevolg daarvan daalt de hoeveelheid ozon t
Mistakes: absolutie(absolute), t(tot)
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 13-12-2003 14:03]
Mistakes: zo'(zo'n), d(de)
Dat die zo'n fout ging komt door m'n toetsenbord instelling, VS (internationaal) das best wel vervelend. Kost ook tijd trouwens, moet je extra spaties zetten enzo
Ik lijk hier wel niet overheen te komen vandaag. Nou ja, misschien
vanavond
quote:Ik ken qwerty en azerty, das al erg genoeg. Was dvorak nou weer?
Op zaterdag 13 december 2003 17:44 schreef LiefVogeltje het volgende:
Ik type of een qwerty toetsenbord zoals de meesten
denk ik.. volgens mij was het wetenschappelijk bewezen
dat je op een dvorak toetsenbord sneller kan typen,
zijn hier dvorak typers ?
quote:
Your score: 403 keys per minute ~ 80 words per minute
Comparison: 9% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 91% have a lower or equal result.You typed: In vier Braziliaanse steden (Amparo, Solonopole, Ribeirao Pires and Recife) zijn wetten van kracht die gebruik van software libre door de lokale overheid stimuleren of zelfs eisen. Maar dat gaat voorbij aan hun anderszijn. Details (dat wil zeggen de navigatie, verreweg het meeste vliegwerk en vaak ook de landing) worden aan het eigen brein van de machine overgelaten. Een standaard waarmee een groot publiek bereikt wordt is dus heel aantrekkelijk. Zes miljoen mensen zaten zonder elektriciteit en er was een schade van honderden miljoenen dollars. Hij probeert cijfers om te zetten in iets wat lijkt op mensentaal en wat hij hoort te vertalen in het draaien aan de juiste knoppen. Een aardig voorbeeld is MP3, de bekende compressietechniek voor muziekbestanden. Hoe graag we het ook zouden willen. De m
Mistakes: m(mens) Dûh .. toen was m'n tijd op
.
quote:Bedtijd
Your score: 408 keys per minute ~ 81 words per minute
Comparison: 8% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 92% have a lower or equal result.
You typed: Je kunt nog steeds willen volhouden dat machines niet denken; er valt immers niet notmaal met ze te praten? Die stralen binnen een paar seconden al hun energie uit in de vorm van een gammeflits. En dan hebben we het nog niet eens over het heellal verderop. Als verldlijnen daarvan in elkaar verstrikt raken, basrts het ijzeren oppervlak en vindt een sterbeving plaats. Daar wordt van Open Source verwacht dat het op Windows lijkt. Zonder robots zouden daar volgens Benetton 4000 mensen voor nodig zijn. Wat je maakt in de een kun je openen in de anders. Capeks satire ging vooraf aan zijn onderwerp, machines die zowel denken als bewegen. Toen ik in 19
Mistakes: notmaal(normaal), gammeflits.(gammaflits.), heellal(heelal), verldlijnen(veldlijnen), basrts(barst), 4000(400), anders.(ander.), 19(1974)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |