abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15368700
Your score: 228 keys per minute ~ 45 words per minute
Language/mode: du
Ranking: Not bad!
Comparison: 60% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 40% have a lower or equal result.

You typed: Een robot kan jaren achter elkaar achttien uur per dag werken zonder defect te raken. Nummer een op die lijst is PHP, een project van de Apache Foundation en uiteraard OPen Source. De robot weet koers, daalsnelheid, het eerstvolgende keerpunt en nog veel meer. Een Canadees bedrijf vroeg me om een versie voor een ander type controller. Een CME, of 'coronal mass ejectid door de Europees/aAmerikaanse zonsverkenner SOHO. De praktijd viel tegen. daarom vecht Microsoft zo hard voor zijn bijna-monopolie

Mistakes: OPen(Open), ejectid(ejection',gefotografeerd), Europees/aAmerikaanse(Europees/Amerikaanse), praktijd(praktijk), daarom(Daarom)

ach ja, bij mijn (typ)eindexamen haalde ik nog maar 116 aanslagen per minuut dus dit is niet slecht.... bovendien werken de " en dergelijke niet en vergeet ik steeds de hoofdletters en punten....

[Dit bericht is gewijzigd door erikkll op 12-12-2003 22:58]

vrijdag 12 december 2003 @ 22:56:15 #52
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_15369010
Your score: 299 keys per minute ~ 59 words per minute
Ranking: You've got potential.
Comparison: 35% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 65% have a lower or equal result.

You typed: En zijn uithoudingsvermogen stelt echt niets voor. De robots zijn niet van metaal. Het zal dan minstens een eeuw duren voordat een stralingsschild is hersteld. Hert geaar van zo'n coronal mass ejection is zeeer groot voor ruimtevaarders/1 Ogenschijnlije rrust. Ondanks dat ijzeren omhulsel is een magnetar weinig stabiel. Een glas zonder bier. En hun leger aanhangers groeit gestaag. Doordat ze ook gekromde banen kunnen volgen, is een exacte voorspelling moeilijke te geven. Momenteel zijn er gelukkig geen zware sterren in onze buurt die dreigen te ontploffen. Je kunt dat opvatten als een computer waar jij beter mee kunt werke. Verder wordt betaald maatwaerk gedaan De robots hebber 381 gevangen. Zodra een fabriek er stond stond konden de O

Mistakes: een(het), Hert(Het), geaar(gevaar), zeeer(zeer), ruimtevaarders/1(ruimtevaarders.), Ogenschijnlije(Ogenschijnlijke), rrust.(rust.), moeilijke(moeilijk), werke.(werken.), maatwaerk(maatwerk), gedaan(gedaan.), hebber(hebben), 381(er), gevangen.(381), Zodra(vervangen.), een(Zodra), fabriek(een), er(fabriek), stond(er), stond(stond,), O(Oost-Duitse

A.M.A.B
  vrijdag 12 december 2003 @ 22:56:38 #53
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_15369016
Hmmm ik zie al dat ik een nieuwe poging zal moeten doen...
Valt niet mee, typen op een notebook vanaf de bank op een salontafeltje...
censuur :O
pi_15369201
Game over
Your score: 359 keys per minute ~ 71 words per minute
Ranking: That was fast - you can still improve, though.
Comparison: 17% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 83% have a lower or equal result.

Ik moet er bij zeggen dat ik redelijk wat heb gedronken en mijn toetsenbord zo is ingesteld dat ik pas na een spatie in te rammen een bijzonder leesteken kan maken (" bijvoorbeeld). Daardoor ging ik enkele keren de fout in.

pi_15369275
Zo... sta nu op 452.. morgen even op een beter toetsenbord proberen. deze keys haperen een beetje.
- Prepaidwebhost.nl - Je betaalt alleen wat je gebruikt (RefID=912)
  vrijdag 12 december 2003 @ 23:18:42 #56
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_15369575
Hahaha, "today" is net opnieuw begonnen in Finland! Ik sta weer bovenaan

Your score: 482 keys per minute ~ 96 words per minute
Ranking: Very fast.
Comparison: 1% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 99% have a lower or equal result.

Zo dan: m'n typesnelheid op m'n oude notebook is toch hoger:
You typed: Hun totale energie is groot genoeg om de hele Middellandse Zee weg te koken. In de loop van weken tot maanden wordt het lichtpunt weer zwakker en neemt ook de straling af. Nu, bijna elk jaar later, hebben we ook technologie die volledig afhankelijk is geworden van satellieten: GSM-telefoonverbindingen, GPS-plaatsbepalingen, weersvoorspellingen en aardobservaties. Wordt heel binnenkort opgelost. Je kunt nog steeds willen volhouden dat machines niet denken; er valt immers niet normaal met ze te praten? Genesisgaat van de zon afkomstige deeltjesverzamelen en stuurt die in een apartecapsule naar de aarde. Een aardig voorbeeld is MP3, de bekende compressietechniek voor muziekbestanden. Het patent op software is in de VS een tamelijk recent verschijnsel en stelt in Europa nog weinig voor. De praktijk viel tegen. Zo'n verzengende flits op duizend lichtjaar afstand heeft hetzelfde effect als de ontploffing van ons hele kernwapenarsenaal. De robots zijn niet van met
Mistakes: elk(elf), met(metaal.)

En als ik de tekens ga tellen: dit zijn er 973 ! En dan tel ik de hoofdletters/haakjes e.d. nog niet eens mee... En voor het aantal aanslagen per minuut tellen dingen met een shift-toets dubbel!
Jammer dat-ie dat niet pakt...

[Dit bericht is gewijzigd door RemcoDelft op 12-12-2003 23:51]

vrijdag 12 december 2003 @ 23:54:07 #57
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_15370403
Your score: 502 keys per minute ~ 100 words per minute
Comparison: 1% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 99% have a lower or equal result.

You typed: Deursloten gaan automatisch open voor elke inbreker? Het was tijdens een gesprek met zijn broer Karel, die aan een nieuw toneelstuk werkte. Maar wel het topje waar niemand omheen kan. Bij de krachtige flits van vorig jaar moet het hele steroppervlak in stukken zijn gebroken. Ruderman schat de kans op een exploderende supernova binnen een straal van 50 lichtjaar op eens in de 50 tot 100 miljoen jaar. Zonder robots zouden daar volgens Benetton 400 mensen voor nodig zijn. Schaken is het enige waar Kasparov echdt goed in is. Wat een arbeider niet nodig heeft (emoties bijvoorbeeld), is weggelaten. Een instrument aan boord van de NASA-satelliet POLAR houdthet poollicht van dag tot dag in de gaten. Superieure machines. Zonder die open en vrije basis kunnen internet en Open Source niet bestaan. Ze hadden goede software nodig waarvan ze de prestaties en de veiligheid naar eigen inzicht konden verbeteren. De robots zijn niet van metaal. Bedrijven hebben daar veel belangstelling voor. Een mooi voorbeeld is

Mistakes: echdt(echt)

bedtijd

pi_15370450
Ik wordt na drie woorden al gek van die test
  vrijdag 12 december 2003 @ 23:57:20 #59
17864 Ablaze
Is niet meer te houwe!
pi_15370481
Your score: 376 keys per minute ~ 75 words per minute
Comparison: 13% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 87% have a lower or equal result.

Wat een kuttekst, zeg!

Ga doorrrrrr!
pi_15371097
Your score: 342 keys per minute ~ 68 words per minute
Comparison: 23% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 77% have a lower or equal result.
pi_15371157
Ik ben geen tiepmiep.
197 keys per minute ~ 39 words per minute

Ik ga het nog een keertje proberen.

pi_15371190
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 23:56 schreef brighton het volgende:
Ik wordt na drie woorden al gek van die test
Ik werd na het 2e woord uit die zin al gek
pi_15376185
Hmpf, 433, kan beter
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_15376639
Ik zie LiefVogeltje ook alweer typen.
- Beverly Sills
pi_15376645
Ging iets beter als gisteren...

Your score: 483 keys per minute ~ 96 words per minute
Language/mode: en
Comparison: 7% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 93% have a lower or equal result.

You typed: It start working the moment you are born, and never stop until you stand up to speak in public. It has even stopped hoping for employees who are educated enough that htey can tell the difference between the men's room and the women's room without having little pictures on the doors. Everything that you know is wrong, but you can be straightened out. A woman only likes men she can't have and the South gets trashed. Unlike most automobiles, ith has neither speedometer, nor gas gauge, nor any of the numerous idiot lights whichp lague the modern driver. Since the ducks were always around the yard with nobody shooting at them he knew he wasn't supposed to kill them, but he had to do something. To change; make or become different; modify. Trust in Allah, but tie your camel. Avoid gunfire in the bathroom tonight. But what will become of the bicuspids? Do you suppose you could try and tell me? But so far, the whole country is like a concentration camp. So Coca-Cola was solidly entrenched in the market

pi_15376661
Toch type ik iets sneller engels als nederlands...
heel frapant..
pi_15376697
Ik heb nu 438 aanslagen per minuut @ dutch. Das m'n nieuwe record, oude lag op 437
- Beverly Sills
pi_15376723
Your score: 277 keys per minute ~ 55 words per minute
Ranking: You've got potential.
Comparison: 45% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 55% have a lower or equal result.

You typed: Het primaire doel van het patentrecht is de stimulering van innovatie. Zo ging het stuk de geschiedenis in als R.U.R (Rossums Universele Robots). Het probleem schuilt vooral in de communicatie. Een robot kan jaren achter elkaar achttien uur per dag werken zonder defect te raken. Ligt het niet meer voor de hand om te investeren in zelfstandige robots? Geen wonder dat Apache beter presteert. Tijdens het komendezonnevlekkenmaxiumum zullen ze zichnog wel vaker voordoen. In het boek The patent wars (1994) citeert Fred Warshofsku een memo van Gates; Als mensen begrepen hadden hoe patenten verkregen kond

Mistakes: komendezonnevlekkenmaxiumum(komendezonnevlekkenmaximum), Warshofsku(Warshofsky), Gates;(Gates:), kond(konden)

Well done!

Maar ik ben dan nog ook aan het leren en oefenen met blind typen he

Maar er zitten wel stomme dingen in hoor, bijv die 4 woorden die je aan mekaar geplakt zitten ( komendezonnevlekkenmaxiumum) bijv... Ik kan nog wel sneller typen dan dit denk ik - er zijn wel meer van dit soort sites met betere teksten

pi_15376751
Het aantal tekens klopt overigens precies, de woorden waarvan je één letter fout typt telt hij niet mee. Die moet je er dus van aftrekken.
- Beverly Sills
pi_15376775
Your score: 461 keys per minute ~ 92 words per minute
@ Dutch.... ook voor mij nieuw persoonlijk record...op dutch dan
pi_15376808
Argh, 429 keys per min. @ dutch. Paar foutjes
- Beverly Sills
pi_15376850
quote:
Your score: 427 keys per minute ~ 85 words per minute
Comparison: 6% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 94% have a lower or equal result.

(...)

Mistakes: 13 stuks

Well done!

Op randstad.nl is ook wel een leuke typevaardigheidscursus te vinden.
pi_15376943
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 12:47 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Op randstad.nl is ook wel een leuke typevaardigheidscursus te vinden.

Score 467 nu. 11 Fouten .
pi_15376987
Joepie, persoonlijk record van 438 opgehoogd naar 439
- Beverly Sills
pi_15377021
Your score: 365 keys per minute ~ 73 words per minute
Comparison: 15% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 85% have a lower or equal result.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')