quote:Ik heb het na 4x opgegeven want het gaat niet sneller ..
Op vrijdag 12 december 2003 20:47 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Nu weer 419, moet echt beter kunnen!
En dat die tekst opschuift is idd. mateloos irritant .
quote:Als je eerst een spatie doet, is het fout omdat 'ie dan het woord 'afsluit' zeg maar. En ná de apostrof werkt ook niet
Op vrijdag 12 december 2003 20:23 schreef chip_h het volgende:[..]
moet je eerst een spatie doen, ben ik ook niet gewend
Leuk als je een stuk tekst hebt waar 6x een woord in voorkomt waarin een apostrof wordt gebruikt .
quote:Ik heb m'n keyboardinstellingen ook op VS-international staan. Best wel irritant met apostrofs enzo ja. Bij quotes enzo erg irritant. Het woordje 'Zo'n' type ik daarom dus eigenlijk altijd fout, erg vervelend.
Op vrijdag 12 december 2003 20:52 schreef Miss_Nexhil het volgende:[..]
Als je eerst een spatie doet, is het fout omdat 'ie dan het woord 'afsluit' zeg maar. En ná de apostrof werkt ook niet
.
Leuk als je een stuk tekst hebt waar 6x een woord in voorkomt waarin een apostrof wordt gebruikt
.
quote:Playing right now: Charels Ale lua Doewie rayman HAL9000S
Op vrijdag 12 december 2003 20:50 schreef HAL9000S het volgende:
Your score: 393 keys per minute ~ 78 words per minute
Je bent bezig zie ik
quote:morgen als ik nuchter ben haal ik minstens de 400
Op vrijdag 12 december 2003 20:58 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Playing right now: Charels Ale lua Doewie rayman HAL9000S
Je bent bezig zie ik
quote:Pass mij die spliff.
Op vrijdag 12 december 2003 20:59 schreef HAL9000S het volgende:[..]
morgen als ik nuchter ben haal ik minstens de 400
You typed: Inmiddels zijn die maar al te goed berekend! Zoveel mogelijk op het vlaggenschip van Microsoft lijken heeft ook nadelen. De machines van Butler kunnen dat niet. Maar de zo belangrijke handen zijn veel eenvoudiger dan de onze. Dreigend met patenten probeert Microsoft bepaalde Open SOurce-programmas te verbieden. Microsoft Exchange heeft slechts achttien procent van die markt in handen. Zou de ontploffing zich aan de rand van ons zonnestelsel hebben voorgedaan, dan waren we al gedood door de neutrinoflits. in mijn l
Mistakes: berekend!(bekend!), SOurce-programmas(Source-programa's), in(In), l(LinuxBox)
Well done!
quote:Ik maakte wel redelijk veel typefouten overigens
Op vrijdag 12 december 2003 21:03 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
*mwuahahaha*
Type jij blind? Met tien vingers? Of anders? Ik tik namelijk blind met vier vingers en soms vijf.
quote:* Spliff paast..
Op vrijdag 12 december 2003 21:00 schreef E_Motion het volgende:[..]
Pass mij die spliff.
Behalve dat Remco-geval uit Delft sta ik met stip bovenaan
Ik heb ook nooit de moeite genomen om echt blind te leren typen. Tekst overtypen hoef ik ook nooit, gelukkig.
quote:Ik maakte ook veel fouten. En ja, ik typ blind met 9/10 vingers. Maar niet de 'officiele' manier zegmaar.
Op vrijdag 12 december 2003 21:05 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Ik maakte wel redelijk veel typefouten overigens
![]()
Type jij blind? Met tien vingers? Of anders? Ik tik namelijk blind met vier vingers en soms vijf.
Met alleen rechterhand! (tegen 178 met 2 handen)
quote:Dan heb je Java niet geinstalleerd.
Op vrijdag 12 december 2003 22:09 schreef belastingambtenaar het volgende:
Het zal wel aan mij liggen of anders aan het doorgeven van het verkeerde adres door Pizza_Shooter, maar die link werkt voor geen meter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |