abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 december 2003 @ 13:42:30 #26
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_15377815
Dat betekend dat je er een nieuw 50 euro cent muntjes er in moet doen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_15403003
Als ik de olie moetverversen... Hoe de f*ck moet dat ding dat weten dan? Als het een nieuwe BMW was oke... maar dat ding is uit de oertijd hoor hey

Water in mn brandstoffilter? Hmm... die kan ik wel zo zien zitten idd, met zon pompie eraan als je droog komt te staan

Maar bedoel je dan water in de olie filter of brandstof filter? Want ik zei dat ik de olie filter ging vervangen, en niet de brandstoffilter

pi_15403020
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 22:25 schreef t0n het volgende:

[..]

hoor je KG@#$#@$KKGKGKK en dan zie je 'n cartertje heel erg deukerig worden onder je auto. Gaat alles wat maar tikken kan tikken. En zie je je temperatuur meter heeeeel hoog gaan

Er zit geen temperatuurmeter in

pi_15404409
Ghehe wat word er toch ook een hoop geluld op zo'n forum he, je zou de adviezen maar opvolgen dan ben je toch ook flink aan de beurt
pi_15410003
quote:
Op zondag 14 december 2003 16:07 schreef Whatashockr het volgende:
Ghehe wat word er toch ook een hoop geluld op zo'n forum he, je zou de adviezen maar opvolgen dan ben je toch ook flink aan de beurt
Wat is het dan volgens jou?

Wat ik tot nu toe weet:

- water in brandstof filter
- olie verversen
- remvloeistof
- verlichting?

kommaarop

pi_15411915
quote:
Op zondag 14 december 2003 19:52 schreef Kelfox het volgende:

[..]

Wat is het dan volgens jou?

Wat ik tot nu toe weet:

- water in brandstof filter
- olie verversen
- remvloeistof
- verlichting?

kommaarop

GizartFRL heeft zo te zien gelijk , maar als ik jou was zou ik niet te veel naar fokkers luisteren en gewoon eens zien dat ik een onderhoudsboekje kreeg dan ben je 100% zeker. Overigens hebben de grotere bibliotheken ook vaak werkplaatshandboeken liggen, misschien een tip voor je.
pi_15422339
quote:
Op zondag 14 december 2003 20:59 schreef Whatashockr het volgende:

[..]

GizartFRL heeft zo te zien gelijk , maar als ik jou was zou ik niet te veel naar fokkers luisteren en gewoon eens zien dat ik een onderhoudsboekje kreeg dan ben je 100% zeker. Overigens hebben de grotere bibliotheken ook vaak werkplaatshandboeken liggen, misschien een tip voor je.

haha ok;) Thnx voor de tip!
pi_15429397
meschien een idee? vraag ut ff bij de dealer
pi_15432599
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 13:40 schreef GizartFRL het volgende:
En nu het juiste antwoord:

Dit lampje geeft aan dat er vocht in je brandstoffilter zit. Bij onze auto knipperde die ook wel eens ( vooral bij een snelheid rond tussen de 100 en 115 km per uur.
Controleer voor je het filter vervangt of het ook aan het stekkertje kan liggen, slecht contact?, want dat is bij ons het geval.

juist, en dan vooral dat slechte contact. Bij die 205jes rotten de contacten nogal
Bij mij ook al terwijl ik er 1 uit 91 heb met 158k km.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')