Water in mn brandstoffilter? Hmm... die kan ik wel zo zien zitten idd, met zon pompie eraan als je droog komt te staan
Maar bedoel je dan water in de olie filter of brandstof filter? Want ik zei dat ik de olie filter ging vervangen, en niet de brandstoffilter
quote:Er zit geen temperatuurmeter in
Op vrijdag 12 december 2003 22:25 schreef t0n het volgende:[..]
hoor je KG@#$#@$KKGKGKK en dan zie je 'n cartertje heel erg deukerig worden onder je auto. Gaat alles wat maar tikken kan tikken. En zie je je temperatuur meter heeeeel hoog gaan
quote:Wat is het dan volgens jou?
Op zondag 14 december 2003 16:07 schreef Whatashockr het volgende:
Ghehe wat word er toch ook een hoop geluld op zo'n forum he, je zou de adviezen maar opvolgen dan ben je toch ook flink aan de beurt
Wat ik tot nu toe weet:
- water in brandstof filter
- olie verversen
- remvloeistof
- verlichting?
kommaarop
quote:GizartFRL heeft zo te zien gelijk , maar als ik jou was zou ik niet te veel naar fokkers luisteren en gewoon eens zien dat ik een onderhoudsboekje kreeg dan ben je 100% zeker. Overigens hebben de grotere bibliotheken ook vaak werkplaatshandboeken liggen, misschien een tip voor je.
Op zondag 14 december 2003 19:52 schreef Kelfox het volgende:[..]
Wat is het dan volgens jou?
Wat ik tot nu toe weet:
- water in brandstof filter
- olie verversen
- remvloeistof
- verlichting?kommaarop
quote:haha ok;) Thnx voor de tip!
Op zondag 14 december 2003 20:59 schreef Whatashockr het volgende:[..]
GizartFRL heeft zo te zien gelijk , maar als ik jou was zou ik niet te veel naar fokkers luisteren en gewoon eens zien dat ik een onderhoudsboekje kreeg dan ben je 100% zeker. Overigens hebben de grotere bibliotheken ook vaak werkplaatshandboeken liggen, misschien een tip voor je.
quote:juist, en dan vooral dat slechte contact. Bij die 205jes rotten de contacten nogal
Op zaterdag 13 december 2003 13:40 schreef GizartFRL het volgende:
En nu het juiste antwoord:Dit lampje geeft aan dat er vocht in je brandstoffilter zit. Bij onze auto knipperde die ook wel eens ( vooral bij een snelheid rond tussen de 100 en 115 km per uur.
Controleer voor je het filter vervangt of het ook aan het stekkertje kan liggen, slecht contact?, want dat is bij ons het geval.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |