abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_16355556
met een toenmalige vriendin zat ik op de bank. was weer behoorlijk geil en had geen zin in voorspel (mijn ouders konden ook zo thuis komen namelijk).
dus ff voorzichtig met de eikel ertegen aan laffen en daarna er vol in.

wel droog maar als snel werd ze nat. dus ik maak nog een paar opmerkingen van ... wat ben je geil, wat ben je lekker nat.
totdat het droog werd en het pijn begon te doen.

ik dus ff kijken zie ik allemaal bloed op mijn lul en tussen haar benen.
ik dus beetje boos dat ze dat niet ff gezegd had.
bleek ze niet ongesteld te zijn, maar omdat we geen voorspel hadden gehad en zij dus droog was (en ik ook) was bij het stoten mijn toompje ingescheurd. dat bloedde in eerste instantie dus geweldig hard en later droogde het op, en toen deed het pijn.
was verschrikkelijk.
1 week lang kon ik alleen pissen met pijn, en 3 weken lang kon ik mijn vlabuks niet ten volle gebruiken

pi_16356448
quote:
Op zondag 18 januari 2004 00:36 schreef Darkster1981 het volgende:
met een toenmalige vriendin zat ik op de bank. was weer behoorlijk geil en had geen zin in voorspel (mijn ouders konden ook zo thuis komen namelijk).
dus ff voorzichtig met de eikel ertegen aan laffen en daarna er vol in.

wel droog maar als snel werd ze nat. dus ik maak nog een paar opmerkingen van ... wat ben je geil, wat ben je lekker nat.
totdat het droog werd en het pijn begon te doen.

ik dus ff kijken zie ik allemaal bloed op mijn lul en tussen haar benen.
ik dus beetje boos dat ze dat niet ff gezegd had.
bleek ze niet ongesteld te zijn, maar omdat we geen voorspel hadden gehad en zij dus droog was (en ik ook) was bij het stoten mijn toompje ingescheurd. dat bloedde in eerste instantie dus geweldig hard en later droogde het op, en toen deed het pijn.
was verschrikkelijk.
1 week lang kon ik alleen pissen met pijn, en 3 weken lang kon ik mijn vlabuks niet ten volle gebruiken

Life sucks
  zondag 18 januari 2004 @ 01:17:07 #253
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_16356512
quote:
Op zondag 18 januari 2004 00:36 schreef Darkster1981 het volgende:
[...]vlabuks[...]
Wil je dit woord nooit, maar dan ook nooit meer gebruiken? Dank u
pi_16358385
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 23:34 schreef Arjeno het volgende:
NIet echt een geslachtsdeelblunder maar wel heeeel genant. Was een lang weekend met vrienden in een Center Parcs park (lekker burgerlijk) en wij dus hele dagen in het zwemparadijs. Had toen nog zo'n 'ballenknijper' aan en ging daarmee ...tig keer over de glijbaan, wildwaterbaan etc. En heb dus ook ....tig keer op de trap naar boven gestaan met heel veel mensen achter mij. Ook best wel vaak door het drukke zwembad heen gelopen.

Sta ik eindelijk te douchen om me daarna om te kleden, voel ik even aan mijn zwembroek, blijkt er een hele scheur aan de achterkant van mijn zwembroek te zitten, precies waar mijn 'naad' zit. Realiseer ik mij achteraf dat die mensen op de trap achter mij zowat met hun neus in mijn blote reet gezeten hebben en dat al die mensen die langs het zwembad lagen mijn blote reet hebebn gezien als ik langsliep. En niemand wat zeggen! Heb mij achteraf alsnog kapot geschaamd en ben niet meer in het zwembad geweest dat weekend.

!
wahaha..lullig jonge
The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
pi_16358667
ik heb ook nog een sexblunder. misschien vinden veel mensen het niet zo'n blunder maar ik wel want ik heb gezien hoe lekker deze meid was!

nu was het zo dat ik een meisje probeerde te versieren. ik was 17 ofzo en zei was wel 26.
je zou zeggen waar ben je me bezig maar ik was net een paar dagen geleden ontmaagd, dacht opeens dat ik iedereen kon krijgen - beetje overmoedig. ik was ook straalbezopen trouwens. ze was enorm mooi.
ik probeerde vanalles maar het lukt niet.
totdat ze het zat werd ofzo want zo gaf toe en ik ging met haar mee.
naar het hostel waar zei sliep (ik was aan het backpacken in australie).
komen we bij dat hostel aan wat gebeurt er: gaan we met z'n tweeen nog een fles jack daniels op drinken. gekkenhuis ik was al straalbezopen.

vervolgens hebben ze nog een uurtje allebei in een badkuip gelegen. ik kon mijn pik niet aan de praat krijgen. vervolgens ben ik naakt uit het hostel getrapt door de portier naakt over straat naar de camping waar ik sliep.

ik baalde er behoorlijk van ze was echt een topmodel.

pi_16358829
quote:
Op zondag 18 januari 2004 02:51 schreef JosBoes het volgende:
...ik heb gezien hoe lekker deze meid was!...

...ik was ook straalbezopen trouwens....

...ze was enorm mooi....

...gekkenhuis ik was al straalbezopen....

...ik baalde er behoorlijk van ze was echt een topmodel...

heb je der daarna nog gezien
b o a r d e n : k i t e / s n o w / w a k e
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')