quote:Heb gisteren nog gespeeld, maar het is pittiger dan ik dacht...
Op vrijdag 12 december 2003 12:51 schreef Bastard het volgende:Maar respect dat je HALO gaat spelen
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 12:49 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga hem ook nog halen B.!Zooowwww, net kerstkado's voor Toadette en schoonmama gekocht! Begin nu wel een beetje in de kerststemming te komen.
quote:Ik game ook veel meer sinds ik bij in Gijsjestopics post! Games als Freedom Fighters, PGA Tour Golf, Metroid Prime zou ik normaal nooit gekocht hebben!
Op vrijdag 12 december 2003 12:50 schreef silver-surfer het volgende:
Door jou en Cho en ik ook weer aan het gamen gegaan, jullie waren nogal aanstekelijk toen!!
Het stond toen echt op een laag pitje..
Maar het is een leukere tijdsbesteding als elke avond op de bank liggen om naar poep TV-programma's te kijken!
quote:Ja tot aan de laatste missie.. daar moet je zoiets doms doen.. je moet een parcour gaan afleggen. Dat vond ik toch wel zon anticlimax.. nee daar gestopt. Dat is dus 10 minuten voor het einde.
Op vrijdag 12 december 2003 12:52 schreef silver-surfer het volgende:[..]
Heb gisteren nog gespeeld, maar het is pittiger dan ik dacht...
Halo heb jij uitgespeeld toch?
quote:Halo is geweldig! Ik heb altijd beweerd dat FPS op de PC beter zijn...maar sinds dit spel ben ik van mening verandert! Alleen het laatste level sucked een beetje.
Op vrijdag 12 december 2003 12:52 schreef silver-surfer het volgende:
Heb gisteren nog gespeeld, maar het is pittiger dan ik dacht...
Halo heb jij uitgespeeld toch?
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 12:53 schreef silver-surfer het volgende:.... Limburgse held van me!!
quote:Ik zitten en wachten tot het 4 uur is.
Op vrijdag 12 december 2003 13:11 schreef Magneet het volgende:zitten & wachten tot het 5 uur is en dan naar huis gaan
quote:Hoe heb je dat nou gedaan dan met X-Box Live?
Op vrijdag 12 december 2003 13:12 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik zitten en wachten tot het 4 uur is.
quote:Het begon dat ik de verkeerde netwerkkaart en de verkeerde kabel had. Toen dat eenmaal opgelost was moet ik even kutten met de netwerkinstelling. Op zich niet zo moeilijk, DNS en IP nummers handmatig invoeren op de XBox en op je PC internet delen. Alleen op mijn PC was een kleine lullige instelling verkeerd ingevuld waardoor het niet werkte, maar voor je daarachter bent.
Op vrijdag 12 december 2003 13:13 schreef gijsje79 het volgende:
Hoe heb je dat nou gedaan dan met X-Box Live?
Ging het makkelijk toen je de juiste kabel had?
quote:De verloren zoon Gijs!
Op vrijdag 12 december 2003 13:15 schreef Ker_Plunk het volgende:
quote:Ik tot half 4
Op vrijdag 12 december 2003 13:12 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik zitten en wachten tot het 4 uur is.
quote:Oke dat lukt nog wel.
Op vrijdag 12 december 2003 13:15 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Het begon dat ik de verkeerde netwerkkaart en de verkeerde kabel had. Toen dat eenmaal opgelost was moet ik even kutten met de netwerkinstelling. Op zich niet zo moeilijk, DNS en IP nummers handmatig invoeren op de XBox en op je PC internet delen. Alleen op mijn PC was een kleine lullige instelling verkeerd ingevuld waardoor het niet werkte, maar voor je daarachter bent.
quote:vrij
Op vrijdag 12 december 2003 13:17 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Ik tot half 4
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 13:16 schreef Strolie75 het volgende:[..]
De verloren zoon Gijs!
quote:Ik neem aan van wel, die nieuwe versie van de desktop werd ook automatisc gedownload dus. Ik heb MM3 nog niet gespeeld.
Op vrijdag 12 december 2003 13:17 schreef gijsje79 het volgende:
Oke dat lukt nog wel.
Maar je hebt toch ook MM3 kan je daar ook dingen mee downloaden?
Want ik moest hier mijn modem hacken anders kon ik niets downen.
quote:Ook voor het eerst sinds lange tijd geloof ik!
Op vrijdag 12 december 2003 13:17 schreef Ker_Plunk het volgende:
vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |