Het 15 maanden oude babytje dat zondagavond na een reanimatie in de wijk Bos en Lommer in kritieke toestand werd opgenomen in een Amsterdams ziekenhuis, is overleden. Tijdens de reanimatie van het meisje, Yasmin, ontstonden hevige problemen met zo'n 100 familieleden en buurtbewoners, die vonden dat de ambulance veel te laat was gekomen.
De politie moest met zo'n 20 man het ambulancepersoneel ontzetten. boze buurtbewoners achtetvolgden zelfs de ambulance. De officiële registratie geeft overigens aan dat de ziekenwagen 9 minuten na de melding op de plek van bestemming was.
Stadsdeel Bos en Lommer laat de zaak tot op de bodem uitzoeken.
quote:?
Op vrijdag 12 december 2003 11:22 schreef Tigress74 het volgende:
Strol ben benieuwd wat dat onderzoek gaat opleveren.
De boel zal daar wel weer op zijn kop gaan staan omdat het de schuld zou zijn van de ambulance (wat ik niet geloof)
Maar wat nou als uit dat onderzoek blijkt dat door het meisje is overleden door vertraging die veroorzaakt werd door dat gezeik van die buurtbewoners ? zouden ze dan nog zo'n grote bek hebben ?!?!Het 15 maanden oude babytje dat zondagavond na een reanimatie in de wijk Bos en Lommer in kritieke toestand werd opgenomen in een Amsterdams ziekenhuis, is overleden. Tijdens de reanimatie van het meisje, Yasmin, ontstonden hevige problemen met zo'n 100 familieleden en buurtbewoners, die vonden dat de ambulance veel te laat was gekomen.
De politie moest met zo'n 20 man het ambulancepersoneel ontzetten. boze buurtbewoners achtetvolgden zelfs de ambulance. De officiële registratie geeft overigens aan dat de ziekenwagen 9 minuten na de melding op de plek van bestemming was.
quote:
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 11:23 schreef Hakkert het volgende:
wat een stelletje eikels marocs daar!
quote:whahaha
Op vrijdag 12 december 2003 11:24 schreef Strolie75 het volgende:[..]
quote:Bos en lommer gaan de boel toch onderzoeken *duh*
Op vrijdag 12 december 2003 11:23 schreef Strolie75 het volgende:[..]
quote:Ik heb ook geen idee
Op vrijdag 12 december 2003 11:23 schreef Strolie75 het volgende:[..]
quote:Niet mekkeren jullie maken geen topic aan en dit wilde ik nog in de vorige posten maar die was al vol ....dusssss
Op vrijdag 12 december 2003 11:23 schreef Chocobo het volgende:[..]
?
[Dit bericht is gewijzigd door Tigress74 op 12-12-2003 11:26]
quote:Wat heeft dat met mij te maken?
Op vrijdag 12 december 2003 11:25 schreef Tigress74 het volgende:
Bos en lommer gaan de boel toch onderzoeken *duh*
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 11:25 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Niet mekkeren jullie maken geen topic aan en dit wilde ik nog in de vorige posten maar die was al vol ....dusssss
quote:Dacht dat jij daar vorige keer iets over zei op Fok... over dat bedreigen ambulance personeel enzo...
Op vrijdag 12 december 2003 11:25 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Wat heeft dat met mij te maken?
quote:Ik, maar ik heb op beide dvd's geen problemen gezien
Op vrijdag 12 december 2003 11:26 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn er eigenlijk nog Gijsjes die de DVD-box van Back to the Future hebben gekocht? Het is inmiddels mogelijk om disk 2 en 3 om te ruilen.[DVD] Back to the Future Trilogy
quote:Waar het hart van vol is
Op vrijdag 12 december 2003 11:27 schreef Tigress74 het volgende:
Dacht dat jij daar vorige keer iets over zei op Fok... over dat bedreigen ambulance personeel enzo...
Of was dat Kep
Nou weet ik het niet meer
quote:Het valt pas op als je de DVD-versie naast de originele versie zet. Er zijn wat kaderfouten gemaakt. In dat topic staan screenshots.
Op vrijdag 12 december 2003 11:27 schreef Chocobo het volgende:
Ik, maar ik heb op beide dvd's geen problemen gezien
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 11:27 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Waar het hart van vol is
quote:Mmm...als je zo gaat doen zet mij dan maar weer op "negeren"
Op vrijdag 12 december 2003 11:26 schreef Chocobo het volgende:[..]
quote:Het boeit me niet zoveel... heb ze gekeken en had geen hinder of last en de fout vind ik miniem
Op vrijdag 12 december 2003 11:29 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Het valt pas op als je de DVD-versie naast de originele versie zet. Er zijn wat kaderfouten gemaakt. In dat topic staan screenshots.
Suck ik nu
quote:
De boel zal daar wel weer op zijn kop gaan staan omdat het de schuld zou zijn van de ambulance (wat ik niet geloof)
Maar wat nou als uit dat onderzoek blijkt dat door het meisje is overleden door vertraging die veroorzaakt werd door dat gezeik van die buurtbewoners ? zouden ze dan nog zo'n grote bek hebben ?!?!Het 15 maanden oude babytje dat zondagavond na een reanimatie in de wijk Bos en Lommer in kritieke toestand werd opgenomen in een Amsterdams ziekenhuis, is overleden. Tijdens de reanimatie van het meisje, Yasmin, ontstonden hevige problemen met zo'n 100 familieleden en buurtbewoners, die vonden dat de ambulance veel te laat was gekomen.
quote:Nou jullie zijn over het algemeen de enige 2 die een beetje het nieuws volgen....de rest boeit het totaal niet...vandaar ..
Op vrijdag 12 december 2003 11:27 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Waar het hart van vol is
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 11:31 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Mmm...als je zo gaat doen zet mij dan maar weer op "negeren"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |