abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15351879
Ik vraag me af hoe hij zo kan zingen. Hij kan 2634 verschillende soorten stemmen opzetten, en wat ik me nou afvraag is hoe hij dat doet. Zijn er meer zangers die jullie kennen die dat kunnen/doen?

En heeft hij zangles gehad want ik kan me niet voorstellen dat zo'n leraar zegt "Ja, Axl goed zo! Zo moet je inderdaad je stem gebruiken..."

Anyone?

pi_15351906
Nou ja, zingen. Tis meestal meer schreeuwen.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_15351927
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 10:24 schreef Lucille het volgende:
Heel mooi schreeuwen
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_15351960
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 10:24 schreef Lucille het volgende:
Nou nou nou..... luister maar eens naar "Patience" of "Don't Cry", das toch best mooi gezongen....
pi_15352124
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 10:23 schreef OutKast het volgende:
Ik vraag me af hoe hij zo kan zingen. Hij kan 2634 verschillende soorten stemmen opzetten, en wat ik me nou afvraag is hoe hij dat doet. Zijn er meer zangers die jullie kennen die dat kunnen/doen?

En heeft hij zangles gehad want ik kan me niet voorstellen dat zo'n leraar zegt "Ja, Axl goed zo! Zo moet je inderdaad je stem gebruiken..."

Anyone?

Maak er maar 2 stemmen van.

Laag zingen lukt hem , hoog schreeuwen lukt hem maar de rest echt niet.

pi_15352133
as je het boek over hun gelezen hebt van die journalist die met ze mee gereist is zul je zien dat ie niet zong maar heel zn keel elke avond schraalschreeuwde
die man heeft echt geluk gehad dat ie nu nog kan zingen

as je wil weten welk boek kan ik thuis wel effe de titel opzoeke

volges mij is het gewoon guns n roses mar kweet et nie zeker meer

pi_15352229
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 10:26 schreef OutKast het volgende:

[..]

Nou nou nou..... luister maar eens naar "Patience" of "Don't Cry", das toch best mooi gezongen....

Ik zei ook meestal. En ja, ik heb ook CDs van Guns 'n' Roses thuis liggen hoor.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  vrijdag 12 december 2003 @ 10:40:27 #8
33549 Thomasumo
User 33549 reporting for
pi_15352312
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 10:23 schreef OutKast het volgende:

Anyone?

Mike Patton (FNM, Mister Bungle, DEP e.v.a.) heeft nog een veel gevarieerder bereik. Die gast kan echt alles.

En voor de rest, Axl leeft op een dieet van johnny Walker en sigaretten. Dat heeft zeker uitwerking op je stem.

I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
  vrijdag 12 december 2003 @ 10:44:06 #9
56821 beyond_cool
Whosa numbah one now? LUIGI
pi_15352404
Bwaha, Axl Rose kan zingen ... Da's een goede. Axl Rose kan helemaal niet zingen. En Mike Patton van o.a. Faith No More kan inderdaad wel behoorlijk zingen.
pi_15352423
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 10:40 schreef Thomasumo het volgende:

[..]

Mike Patton (FNM, Mr Bungle, DEP e.v.a.) heeft nog een veel gevarieerder bereik. Die gast kan echt alles.

haha, dat dacht ik ook net! daar is axl een mietje bij
pi_15352499
Zoals ie in Civil War zingt... prachtig gewoon!
  vrijdag 12 december 2003 @ 10:49:10 #12
40220 -username-
Hopeloos geval...
pi_15352541
Toch grappig om te weten dat de jonge William Rose (axl dus) nog gezongen heeft in een kerk koor

Hij KAN (kon) heel erg goed zingen, ook heel zuiver. Het is trouwens wel duidelijk merkbaar dat Axl zn stem zeker heeft geleden onder al die jaren "schreeuwen"

Maar idd, tis iig uniek, en je houd er van of je haat het. Een middenweg heb ik bij hem nog nooit van gehoord.

* -username- is er iig gek op, heerlijke muziek!

Therapy has tought me that nothing is my fault
pi_15352647
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 10:33 schreef enfermidade het volgende:
as je het boek over hun gelezen hebt van die journalist die met ze mee gereist is zul je zien dat ie niet zong maar heel zn keel elke avond schraalschreeuwde
die man heeft echt geluk gehad dat ie nu nog kan zingen

as je wil weten welk boek kan ik thuis wel effe de titel opzoeke

volges mij is het gewoon guns n roses mar kweet et nie zeker meer

Graag zelfs. Ik heb hier wel 2 boeken over GNR maar de een is een soort plaatjesboek en de ander een slecht naar het Nederlands vertaald, semi fotoboek.
pi_15355644
Axl zingt vet goed, live klinkt het super goed, ik heb een hoop live concerten op vd en ze zijn super

Go Axl Go Axl

A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_15355761
volgens mij was het :

ISBN 0283061863

ik heb hem in het nederlands gelezen ik weet niet of dit het nederlandse isbn of het engelse is.

in de bieb hebben ze hem zeker
schrijver: mick wall

pi_15356015
-edit: offtopic.-

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 12-12-2003 13:15]

Koopt al uw boerenwaren bij Hooivork Utd. Kwaliteit gegarandeerd.
pi_15359679
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 12:58 schreef enfermidade het volgende:
volgens mij was het :

ISBN 0283061863

ik heb hem in het nederlands gelezen ik weet niet of dit het nederlandse isbn of het engelse is.

in de bieb hebben ze hem zeker
schrijver: mick wall
[afbeelding]

Dat boek heb ik, die van mick wall
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_15359969
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 15:16 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Dat boek heb ik, die van mick wall

Enig idee of tie nog ergens te krijgen is??
pi_15360163
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 15:26 schreef OutKast het volgende:

[..]

Enig idee of tie nog ergens te krijgen is??

Ik heb hem jaren geleden bij de free record shop gehaald, toen ie net uit was.

vrijdag 12 december 2003 @ 15:34:48 #20
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_15360243
Hij zing echt lelijk, maar dat geeft niet de muziek die ze maken is heel goed en als Axl dat geschreven heeft heb ik er geen problemen mee
pi_15360305
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 15:34 schreef Djaser het volgende:
Hij zing echt lelijk, maar dat geeft niet de muziek die ze maken is heel goed en als Axl dat geschreven heeft heb ik er geen problemen mee
ik vind hem beter zingen dan Bruce
pi_15360383
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 15:34 schreef Djaser het volgende:
Mmmhm, lelijk wil ik het niet noemen, maar smaken verschillen blijkbaar. Ik vindt Axl een van de beste zangers ooit. Als ik eerlijk ben zou ik zo gauw niet eens iemand weten die ik liever hoor.
pi_15360469
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 15:40 schreef OutKast het volgende:

[..]

Mmmhm, lelijk wil ik het niet noemen, maar smaken verschillen blijkbaar. Ik vindt Axl een van de beste zangers ooit. Als ik eerlijk ben zou ik zo gauw niet eens iemand weten die ik liever hoor.

Eigenlijk alleen Mr. Doctor kan beter zingen. Maar ik ben het met je eens.
  vrijdag 12 december 2003 @ 15:44:43 #24
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_15360501
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 15:37 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

ik vind hem beter zingen dan Bruce

Dan ben je doof, zijn stem klinkt meer als die muppet van AC/DC maar die doet het ook net weer iets beter. Maar verder is GnR beter hoor
pi_15360591
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 15:44 schreef Djaser het volgende:

[..]

Dan ben je doof, zijn stem klinkt meer als die muppet van AC/DC maar die doet het ook net weer iets beter. Maar verder is GnR beter hoor

Nee, ik ben niet doof, axl zingt beter dan bruce en brian bij elkaar :d
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')