En heeft hij zangles gehad want ik kan me niet voorstellen dat zo'n leraar zegt "Ja, Axl goed zo! Zo moet je inderdaad je stem gebruiken..."
Anyone?
quote:Heel mooi schreeuwen
Op vrijdag 12 december 2003 10:24 schreef Lucille het volgende:
Nou ja, zingen. Tis meestal meer schreeuwen.
quote:Nou nou nou..... luister maar eens naar "Patience" of "Don't Cry", das toch best mooi gezongen....
Op vrijdag 12 december 2003 10:24 schreef Lucille het volgende:
Nou ja, zingen. Tis meestal meer schreeuwen.
quote:Maak er maar 2 stemmen van.
Op vrijdag 12 december 2003 10:23 schreef OutKast het volgende:
Ik vraag me af hoe hij zo kan zingen. Hij kan 2634 verschillende soorten stemmen opzetten, en wat ik me nou afvraag is hoe hij dat doet. Zijn er meer zangers die jullie kennen die dat kunnen/doen?En heeft hij zangles gehad want ik kan me niet voorstellen dat zo'n leraar zegt "Ja, Axl goed zo! Zo moet je inderdaad je stem gebruiken..."
Anyone?
Laag zingen lukt hem , hoog schreeuwen lukt hem maar de rest echt niet.
as je wil weten welk boek kan ik thuis wel effe de titel opzoeke
volges mij is het gewoon guns n roses mar kweet et nie zeker meer
quote:Ik zei ook meestal. En ja, ik heb ook CDs van Guns 'n' Roses thuis liggen hoor.
Op vrijdag 12 december 2003 10:26 schreef OutKast het volgende:[..]
Nou nou nou..... luister maar eens naar "Patience" of "Don't Cry", das toch best mooi gezongen....
quote:Mike Patton (FNM, Mister Bungle, DEP e.v.a.) heeft nog een veel gevarieerder bereik. Die gast kan echt alles.
Op vrijdag 12 december 2003 10:23 schreef OutKast het volgende:
Ik vraag me af hoe hij zo kan zingen. Hij kan 2634 verschillende soorten stemmen opzetten, en wat ik me nou afvraag is hoe hij dat doet. Zijn er meer zangers die jullie kennen die dat kunnen/doen?En heeft hij zangles gehad want ik kan me niet voorstellen dat zo'n leraar zegt "Ja, Axl goed zo! Zo moet je inderdaad je stem gebruiken..."
Anyone?
En voor de rest, Axl leeft op een dieet van johnny Walker en sigaretten. Dat heeft zeker uitwerking op je stem.
quote:haha, dat dacht ik ook net! daar is axl een mietje bij
Op vrijdag 12 december 2003 10:40 schreef Thomasumo het volgende:[..]
Mike Patton (FNM, Mr Bungle, DEP e.v.a.) heeft nog een veel gevarieerder bereik. Die gast kan echt alles.
Hij KAN (kon) heel erg goed zingen, ook heel zuiver. Het is trouwens wel duidelijk merkbaar dat Axl zn stem zeker heeft geleden onder al die jaren "schreeuwen"
Maar idd, tis iig uniek, en je houd er van of je haat het. Een middenweg heb ik bij hem nog nooit van gehoord.
* -username- is er iig gek op, heerlijke muziek!
quote:Graag zelfs. Ik heb hier wel 2 boeken over GNR maar de een is een soort plaatjesboek en de ander een slecht naar het Nederlands vertaald, semi fotoboek.
Op vrijdag 12 december 2003 10:33 schreef enfermidade het volgende:
as je het boek over hun gelezen hebt van die journalist die met ze mee gereist is zul je zien dat ie niet zong maar heel zn keel elke avond schraalschreeuwde
die man heeft echt geluk gehad dat ie nu nog kan zingenas je wil weten welk boek kan ik thuis wel effe de titel opzoeke
volges mij is het gewoon guns n roses mar kweet et nie zeker meer
Go Axl Go Axl
ISBN 0283061863
ik heb hem in het nederlands gelezen ik weet niet of dit het nederlandse isbn of het engelse is.
in de bieb hebben ze hem zeker
schrijver: mick wall
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 12-12-2003 13:15]
quote:Dat boek heb ik, die van mick wall
Op vrijdag 12 december 2003 12:58 schreef enfermidade het volgende:
volgens mij was het :ISBN 0283061863
ik heb hem in het nederlands gelezen ik weet niet of dit het nederlandse isbn of het engelse is.
in de bieb hebben ze hem zeker
schrijver: mick wall
[afbeelding]
quote:Enig idee of tie nog ergens te krijgen is??
Op vrijdag 12 december 2003 15:16 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Dat boek heb ik, die van mick wall
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 15:26 schreef OutKast het volgende:[..]
Enig idee of tie nog ergens te krijgen is??
Ik heb hem jaren geleden bij de free record shop gehaald, toen ie net uit was.
quote:ik vind hem beter zingen dan Bruce
Op vrijdag 12 december 2003 15:34 schreef Djaser het volgende:
Hij zing echt lelijk, maar dat geeft niet de muziek die ze maken is heel goed en als Axl dat geschreven heeft heb ik er geen problemen mee
quote:Mmmhm, lelijk wil ik het niet noemen, maar smaken verschillen blijkbaar. Ik vindt Axl een van de beste zangers ooit. Als ik eerlijk ben zou ik zo gauw niet eens iemand weten die ik liever hoor.
Op vrijdag 12 december 2003 15:34 schreef Djaser het volgende:
Hij zing echt lelijk, maar dat geeft niet de muziek die ze maken is heel goed en als Axl dat geschreven heeft heb ik er geen problemen mee
quote:Eigenlijk alleen Mr. Doctor kan beter zingen. Maar ik ben het met je eens.
Op vrijdag 12 december 2003 15:40 schreef OutKast het volgende:[..]
Mmmhm, lelijk wil ik het niet noemen, maar smaken verschillen blijkbaar. Ik vindt Axl een van de beste zangers ooit. Als ik eerlijk ben zou ik zo gauw niet eens iemand weten die ik liever hoor.
quote:Dan ben je doof, zijn stem klinkt meer als die muppet van AC/DC maar die doet het ook net weer iets beter. Maar verder is GnR beter hoor
Op vrijdag 12 december 2003 15:37 schreef pro_jeex het volgende:[..]
ik vind hem beter zingen dan Bruce
quote:Nee, ik ben niet doof, axl zingt beter dan bruce en brian bij elkaar :d
Op vrijdag 12 december 2003 15:44 schreef Djaser het volgende:[..]
Dan ben je doof, zijn stem klinkt meer als die muppet van AC/DC maar die doet het ook net weer iets beter. Maar verder is GnR beter hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |