quote:euh... krijg je dan geen scheve gezichten ? zo van.. "..dus je vind dat ik het niet goed doe ??"
Op woensdag 17 december 2003 11:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ha, ik hebt mijn vriendin gewoon laten lezen. van hier alsjeblieft. Misschien een keer handig....(vriendelijk bedoeld)En ze vond het wel intressant....
quote:Nee je moet wel ff eerst goed duidelijk maken dat ze het al lekker doet. Maar omdat ze telkens zelf afvroeg of ze het wel goed deed, heb ik gezegd: om toch maar even te checken. Hier wat info
Op donderdag 18 december 2003 11:50 schreef Phreak het volgende:[..]
euh... krijg je dan geen scheve gezichten ? zo van.. "..dus je vind dat ik het niet goed doe ??"
quote:omdat jullie ze nooit scheren.
Op vrijdag 19 december 2003 02:58 schreef Garthim het volgende:
en waarom worden de ballen altijd vergeten bij dit soort pijplessen?;)
quote:wat een rare mannen
Op vrijdag 19 december 2003 03:05 schreef Sessy het volgende:[..]
omdat jullie ze nooit scheren.
quote:Bullshit.....
quote:Als ik iets irritant vind, dan is het wel dat men zich juist daar op richt. Ik heb liever dat de eikel zowat gelijkmatig wordt gelikt. Maar als men zich gaat richten op het randje dan heb ik nog liever dat men helemaal niets doet.
Waar de schacht overgaat in de eikel zit een randje, de corona. Dat randje is het gevoeligst van de penis, richt je op dat randje bij het pijpen.
quote:W00t, p4r3 f4ck1n9 0wn4g3.
Op vrijdag 12 december 2003 10:13 schreef erodome het volgende:
Gigantisch lang verhaal, opzich voor vrouwen erg boeiend enzo
Tis een best verhaal, misschien leuk om deze topic te forwarden via mijn mail
quote:Zolang ik het bijhou is er niets aan de hand, mijn vriendin wil gewoon niet dat ik het volledig scheer.......
Het idee dat je lekkere gepijpt wordt is vaak nog lekkerder dan het gevoel zelf.
quote:Dat is dus bij voorbaat al fout. Zo doen hoeren het misschien.
Op donderdag 18 december 2003 16:17 schreef DIA het volgende:
zo?
quote:Pijpen is voor een vrouw juist heel erg fijn om te doen, als jullie je maar aan een paar regels houden.
Op vrijdag 19 december 2003 11:22 schreef MyDarkHalf het volgende:
Hoe je pijpt maakt voor mij niet zoveel uit. Het lekkerste is het als het meisje er helemaal voor gaat en helemaal top is het als ze het echt lekker vindt om te doen. (maar dat zijn er niet zo heeeel veel)Het idee dat je lekkere gepijpt wordt is vaak nog lekkerder dan het gevoel zelf.
De eerste is: Hij moet schoon zijn! Geen luchtjes, geen plakkerigheid, geen smaak. Bah.
Ook de omgeving moet schoon zijn. Even met de natte punt van de handdoek een beetje de piemel zelf natmaken, is niet ons idee van wassen!
de tweede is: Niet zo'n enorme warrige bos haar daar, beetje bijwerken graag. helemaal kaal hoeft nou ook weer niet, maar wel dat-ie te vinden is.
De derde is: ga niet hard mee liggen bewegen. Een eikel hard in je keel geramd krijgen maakt het er voor ons geen prettiger ervaring op, en levert jou het eten van die avond in je kruis op.
De vierde is: ga niet haar hoofd vasthouden en gebruiken als neukgat. dat doe je maar met een opblaaspop. Zij is de baas! Zij bepaalt wat er gebeurt!
De vijfde is: Het is geen recht om in haar mond te mogen klaarkomen als ze sperma vies vindt smaken, en het is al helemaal geen plicht voor haar om, als je in haar mond mag spuiten, om het dan ook door te slikken. Ze mag het best uitspugen, als ze het niet wegkrijgt.
Dus: alles is veel voor wie niet veel verwacht. Laat haar vrijwillig geven wat ze je wil geven, en je mag genieten,( ze zal je waarschijnlijk steeds meer gaan geven!) maar als je het gaat afdwingen zal ze het nooit leuk gaan vinden.
quote:Mee eens.
Op zaterdag 20 december 2003 01:47 schreef hellcat het volgende:
Pijpen is voor een vrouw juist heel erg fijn om te doen, als jullie je maar aan een paar regels houden.
quote:Ja. En schoonmaken VOOR dat je gepijpt wordt. Niet 8 uur vantevoren waarna je nog 20 keer naar de plee bent geweest. Ik bedoel gatverdamme. Ga jij een meisje likken als zij daar beneden niet wast?
De eerste is: Hij moet schoon zijn! ... is niet ons idee van wassen!
quote:Dat er nog niemand klaarkomen in haar gezicht heeft genoemd...
De vijfde is: Het is geen recht om in haar mond te mogen klaarkomen
quote:ok meester
Op zaterdag 20 december 2003 01:47 schreef hellcat het volgende:[..]
Pijpen is voor een vrouw juist heel erg fijn om te doen, als jullie je maar aan een paar regels houden.
De eerste is: Hij moet schoon zijn! Geen luchtjes, geen plakkerigheid, geen smaak. Bah.
Ook de omgeving moet schoon zijn. Even met de natte punt van de handdoek een beetje de piemel zelf natmaken, is niet ons idee van wassen!
de tweede is: Niet zo'n enorme warrige bos haar daar, beetje bijwerken graag. helemaal kaal hoeft nou ook weer niet, maar wel dat-ie te vinden is.
De derde is: ga niet hard mee liggen bewegen. Een eikel hard in je keel geramd krijgen maakt het er voor ons geen prettiger ervaring op, en levert jou het eten van die avond in je kruis op.
De vierde is: ga niet haar hoofd vasthouden en gebruiken als neukgat. dat doe je maar met een opblaaspop. Zij is de baas! Zij bepaalt wat er gebeurt!
De vijfde is: Het is geen recht om in haar mond te mogen klaarkomen als ze sperma vies vindt smaken, en het is al helemaal geen plicht voor haar om, als je in haar mond mag spuiten, om het dan ook door te slikken. Ze mag het best uitspugen, als ze het niet wegkrijgt.
Dus: alles is veel voor wie niet veel verwacht. Laat haar vrijwillig geven wat ze je wil geven, en je mag genieten,( ze zal je waarschijnlijk steeds meer gaan geven!) maar als je het gaat afdwingen zal ze het nooit leuk gaan vinden.
quote:juf. Of je moet meesteressenfantasieen bij mij krijgen...maar daar ben ik veel te lief voor.
Op zondag 21 december 2003 17:11 schreef Garthim het volgende:[..]
ok meester
quote:Ik weet niet hoe het met de rest van de mannen staat, maar bij mij zijn deze zaken nog nooit voorgekomen...
Op zaterdag 20 december 2003 01:47 schreef hellcat het volgende:[..]
Ik vind zulke regeltjes over hoe je het beste kan pijpen zowieso onzin.
Iedereen bepaalt zelf wat ie lekker vind en ik denk dat alle meiden met n beetje gezond verstand wel weten dat je je tanden in ieder geval niet gebruikt.
Wat n ongelooflijke onzin trouwens, dat er in de openingspost wordt gezegd dat je nie nie klaar kan komen door met je hand om de schacht op en neer te gaan...
Wtf is rukken dan??
quote:besneden mannen rukken zich precies het zelfde, ze missen alleen de voorhuid
Op zondag 21 december 2003 20:33 schreef Sessy het volgende:
plus, hoe rukken besneden mannen dan? ik denk dat ze bedoelen dat 't dan te lang duurt... na 40 minuten heb je ongelooflijk stijve kaken nl.
quote:wel vermelden dat ze bij jouw mag oefenen
Op vrijdag 12 december 2003 10:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Laat dit mijn vriendin ff lezen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |