abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 december 2003 @ 13:18:13 #51
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_15356258
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 13:15 schreef FoeiJongHaai het volgende:
Dus eigenlijk ben je 2e keus? Lekker hoor.
Lekker belangrijk als ze in mijn bed ligt.

Bovendien, jij bent ook geen 1e keus .Want er loopt vast wel ergens een nog grotere babe-magnet dan jou rond.

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_15356388
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 13:08 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Waarom niet? Als het werkt...

Ik doel ook vooral op die ene gozer. Als jouw scoringskansen door zijn aanwezigheid tot nul reduceren, en je daar problemen mee hebt, moet je gewoon niet meer met hem uitgaan. Sim-pel . Kun jij wel proberen om net zo gaaf en cool etc. te zijn als hij, maar dat gaat toch nooit lukken.

Je hoeft toch ook niet cliche-matig knap te zijn, regelmatig naar de sportschool te gaan, witte tanden hebben etc.

Je moet gewoon een vlotte babbel hebben, verzorgd zijn, en interesse wekken bij haar en hebben in haar. En daar heeft de aanwezigheid van die vriend geen invloed op.

Maar ja, sommige mensen willen er nu eenmaal niets voor doen.

quote:
Dat betekent overigens niet dat je die gast dan maar helemaal niet meer moet zien, je moet alleen niet meer met hem op vrouwenjacht.
[..]

Dat zeg ik ook niet. Het is niet het probleem van die vriend maar van TS.

Je zit er zo naast. Eigenverantwoordelijkheid
pi_15356435
Tjah....ik kan me heel goed vinden in de TS.
Jij hebt dus ook zoiets van "waarvoor ben ik geboren, wat is het nut van dit leven" ?
Ik ben ook moeders mooiste niet en zal het ook maar bij het 'kijken' moeten houden. Maar niet getreurd, zonder lelijke mensen geen knappe. Ik sta er eigenlijk nooit bij stil, totdat ik jouw topic las......ik zou ook geen idéé hebben waarom een meisje naar mij toe zou stappen. (btw ook geen id hoe te reageren )
  vrijdag 12 december 2003 @ 13:23:52 #54
76091 pennarts
HIJ IS 100% ONSCHULDIG !!!
pi_15356437
ik durf dat meteen toe te geven ( maar ja ookal zeg zij van niet )
HIJ IS 100% ONSCHULDIG !!!
pi_15356630
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 13:18 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Lekker belangrijk als ze in mijn bed ligt.

Pas maar op dat je haar niet kwijt raakt als je haar aan je vrienden voorstelt .
quote:
Bovendien, jij bent ook geen 1e keus .Want er loopt vast wel ergens een nog grotere babe-magnet dan jou rond.
Tuurlijk, altijd baas boven baas. Dat is reeel.
Maar ik loop niet rond met de gedachte alsof ik het grootste mormel ben van de groep waarmee ik ben stappen....
En dat is een keuze.

En je hoort mij er ook niet over klagen over gebrek aan aandacht van vrouwen .
En ook dat is een keuze.

[Dit bericht is gewijzigd door FoeiJongHaai op 12-12-2003 13:32]

vrijdag 12 december 2003 @ 13:34:22 #56
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_15356759
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 13:22 schreef FoeiJongHaai het volgende:
Je hoeft toch ook niet cliche-matig knap te zijn, regelmatig naar de sportschool te gaan, witte tanden hebben etc.

Je moet gewoon een vlotte babbel hebben, verzorgd zijn, en interesse wekken bij haar en hebben in haar. En daar heeft de aanwezigheid van die vriend geen invloed op.

Maar ja, sommige mensen willen er nu eenmaal niets voor doen.

Maar je moet wel eerst met haar in gesprek raken. Beetje moeilijk als ze als een geil teefje meteen aan die vriend vastgeplakt zit.

Bovendien, niet iedereen is gezegend met een vlotte babbel. Je zou bijvoorbeeld maar stotteren. Of een bepaalde afwijking hebben.

quote:
Je zit er zo naast. Eigenverantwoordelijkheid
L-e-z-e-n. Dat zeg ik dus ook.
quote:
En je hoort mij er ook niet over klagen over gebrek aan aandacht van vrouwen .
Mij dus ook niet. Sinds ik niet meer met die gast uitga.
pi_15356829
Ja had ik ook altijd. Tot ze veel te vaak naar de Mac ging, en dus vele kilo's zwaarder werd dan ik
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 12 december 2003 @ 13:47:18 #58
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_15357115
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 06:58 schreef Miesjel het volgende:

Al vraag ik me wel af hoe dat ei in het verkeerde nest terecht komt

meschien heb iemand het erin gelegt
L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
pi_15357124
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 13:34 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Maar je moet wel eerst met haar in gesprek raken. Beetje moeilijk als ze als een geil teefje meteen aan die vriend vastgeplakt zit.

Waarom zit ze niet meteen als een geil teefje (om jouw woorden maar te gebruiken, de mijne zijn ze niet) aan jou vastgeplakt? Waarom viel je niet op? Waarom sprak je haar niet als eerste aan? Verder is het ook een kwestie van accepteren dat niet iedere meid op je valt. Dat ze op je vrienden afkomen, wil niet zeggen dat ze op jou zouden afkomen als je vrienden er niet bij zijn.
quote:
Bovendien, niet iedereen is gezegend met een vlotte babbel. Je zou bijvoorbeeld maar stotteren. Of een bepaalde afwijking hebben.
[..]
Klopt. Maar een vlotte babbel kun je leren. Stotteren kun je soms ook afleren. Bovendien zijn dat de uitzonderingsgevallen (is niet spottend bedoeld). Jij, TS, ik en 80% (oid) van de bevolking heeft hier geen last van.
Ik vind dat argument dus niet echt opgaan.
Dus tenzij je een 'afwijking' hebt, kan er altijd wel iets zijn wat je kan verbeteren aan jezelf.
quote:
L-e-z-e-n. Dat zeg ik dus ook.
[..]
Je zegt het wel in het laatste stukje wat je van mij citeerd, maar uit de rest van de post valt niet op te merken dat je dat vindt. Je geeft zelfs een voorbeeld waaruit een tegenstelling blijkt.
quote:
Mij dus ook niet. Sinds ik niet meer met die gast uitga.
Tja ik ga liever stappen met vrienden zonder dat ik bang ben dat er iemand met een leuk meisje vandoor gaat.
En dat doe ik niet door die iemand niet mee te nemen, maar gewoon door niet bang daarvoor te zijn.
Wat jij doet is struisvogelpolitiek.
pi_15357281
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 08:09 schreef Elendil het volgende:
Dus er vanuitgaand dat je nog nie zo vrij jong bent: jonge meiden vallen op uiterlijk, maar dat verandert toch bij veel meiden als ze ergens begin 20 zijn.
ff correctie.. mijn vriendin viel overduidelijk op innerlijk vooral uitstraling en gedrag zijn erg belangrijk. Als de TS zich idd als een lelijk eendje op de achtergrond houdt en zichzelf zielig blijft vinden, is de kans groot, dat ie voorlopig geen leuk meisje tegen het lijf loopt..
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_15361115
Het is ook wel een egoistisch verhaal hoor. Wat heb jij die vriendin te bieden??? Daar heb ik je helemaal niet over gehoord! Lees 's Suske & Wiske Tedere Tronica!
  vrijdag 12 december 2003 @ 16:10:52 #62
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_15361270
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 13:47 schreef FoeiJongHaai het volgende:
Waarom sprak je haar niet als eerste aan?
In mijn geval sprak ik haar vaak wel als eerste aan, maar zat ze in notime bij die maat op schoot, zonder dat hij er wat voor hoefde te doen.
quote:
Dat ze op je vrienden afkomen, wil niet zeggen dat ze op jou zouden afkomen als je vrienden er niet bij zijn.
Ten eerste gaat het maar om één vriend, ten tweede wijst de praktijk uit dat ze dan dus wel op mij afkomen.
quote:
Klopt. Maar een vlotte babbel kun je leren. Stotteren kun je soms ook afleren. Bovendien zijn dat de uitzonderingsgevallen (is niet spottend bedoeld). Jij, TS, ik en 80% (oid) van de bevolking heeft hier geen last van.
Ik vind dat argument dus niet echt opgaan.
80% niet maar 20% dus wel. En dan hebben we het alleen nog maar over stotteren. Dat argument gaat dus wel op, schoonheidsfoutjes te over.
quote:
Je zegt het wel in het laatste stukje wat je van mij citeerd, maar uit de rest van de post valt niet op te merken dat je dat vindt. Je geeft zelfs een voorbeeld waaruit een tegenstelling blijkt.
Je ontkent dat het niet eerlijk is, dat we niet allemaal even goede 'kwaliteiten' hebben, dat sommigen vanaf hun geboorte al een voorsprongetje op anderen hebben. Daar ben ik het dus niet mee eens.

Daar hoef je niet zo'n drama van te maken, je kunt toch gewoon toegeven dat sommige mensen een beetje slimmer, knapper, atletischer gebouwd enz. enz. zijn dan anderen? Dat sommige mensen een beetje mislukt zijn ivt anderen? Da's gewoon een fact of life.

Waar ik het wel mee eens ben is dat zaniken geen zin heeft. En dat je er zelf wat aan zult moeten doen om het tij te keren. Dat is dus die eigen verantwoordelijkheid.

quote:
Tja ik ga liever stappen met vrienden zonder dat ik bang ben dat er iemand met een leuk meisje vandoor gaat.
En dat doe ik niet door die iemand niet mee te nemen, maar gewoon door niet bang daarvoor te zijn.
Wat jij doet is struisvogelpolitiek.
Alsof ik ergens 'bang' voor ben . Het was een gecalculeerde, rationele beslissing, niet één uit angst. 1+1=2
  vrijdag 12 december 2003 @ 16:20:07 #63
39124 _Estranged_
Cruciatus in crucem...
pi_15361523
Ik vind mijn vriendinnen altijd een stuk mooier dan mijzelf...
Estranged ~ to arouse enmity or indifference in where there had formerly been love, affection, or friendliness...
[Mutual Misunderstanding...] [Fotoboek!]
  vrijdag 12 december 2003 @ 17:34:28 #64
66514 UniversalNation
It's a Strange World..
pi_15363412
Je bent niet de enige..

Ik heb het ook, heb een vriend die echt iedereen akn versieren. En dan heb je mij, oerlelijk, ik krijg nooit een meisje

have you ever seen fire at zero gravity? Its beautiful. slides all over everything. Its like liquid. comes up in waves. Wave after wave....
pi_15363705
Het gaat niet om mooi of lelijk, maar da's al door meerdere mensen aangegeven in dit topic. Het zit vooral in je eigen hoofd. Ik zie er best aardig uit, krijg best wel eens mannen op me af maar vind dat eigenlijk meestal helemaal niet leuk. Nou heb ik gelukkig een paar zeer op de voorgrond tredende ontzettende feestbeesten van vriendinnen, niet bijzonder veel knapper dan ik, maar wel veel meer op de voorgrond tredend, en als ik men hen ben trekken die alle mannen aan. Vind ik best, laten ze mij tenminste met rust en kan ik datgene doen waarvoor ik uitga, en da's niet: halfdronken kerels op me af krijgen.
  vrijdag 12 december 2003 @ 18:15:28 #66
11948 Xortes
Divide and Conquer
pi_15364241
Mensen die je beoordelen/afkeuren of zelfs alleen maar op je af komen om je uiterlijk zijn JOUW aandacht toch ook niet waard?

Het is niet zo dat jij moet wachten totdat een (leuke) meid jou ziet staan. Waarschijnlijk zul jij de meiden die op jouw vriend afkomen in 9 van de 10 gevallen ook niet aantrekkelijk vinden, stel je voor dat je je maat was en al die meiden moest teleurstellen... En ook al vind je iemand op eerste gezicht aantrekkelijk, of het een goede relatie kan worden staat daarmee niet vast.

Volgens mij past niet iedereen bij iedereen en zal er voor iedereen een beperkt aantal goede mogelijke partners op deze wereld rondlopen. Het ziet er naar uit dat jij je mogelijke partner niet gaat ontmoeten door te gaan staan pronken in een discotheek. Dat is geen ramp, want uiteindelijk zal het allemaal goedkomen, maar misschien op een andere manier dan hoe jouw maat een dame ontmoet.

Zelfvertrouwen is een ander verhaal en daar staan al heel veel goede tips over in dit topic. Succes!

Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder
pi_15366988
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 16:10 schreef Lemmeb het volgende:
[..]

80% niet maar 20% dus wel. En dan hebben we het alleen nog maar over stotteren. Dat argument gaat dus wel op, schoonheidsfoutjes te over.
[..]

Je ontkent dat het niet eerlijk is, dat we niet allemaal even goede 'kwaliteiten' hebben, dat sommigen vanaf hun geboorte al een voorsprongetje op anderen hebben. Daar ben ik het dus niet mee eens.

Daar hoef je niet zo'n drama van te maken, je kunt toch gewoon toegeven dat sommige mensen een beetje slimmer, knapper, atletischer gebouwd enz. enz. zijn dan anderen? Dat sommige mensen een beetje mislukt zijn ivt anderen? Da's gewoon een fact of life.

Waar ik het wel mee eens ben is dat zaniken geen zin heeft. En dat je er zelf wat aan zult moeten doen om het tij te keren. Dat is dus die eigen verantwoordelijkheid.
[..]

Alsof ik ergens 'bang' voor ben . Het was een gecalculeerde, rationele beslissing, niet één uit angst. 1+1=2

Ik ontken niet dat het oneerlijk verdeeld is. Dat zou naief zijn. Niet iedereen maakt dezelfde start. Ik ontken wel dat dat oneerlijk is. Immers heb je er een heel leven voor om ook jouw kansen wel te grijpen.
Als je die kansen niet zou krijgen, dat zou pas oneerlijk zijn. En die kansen krijg je. Of je creeert ze.

Net zoals je niet kunt ontkennen dat het oneerlijk verdeeld is, kun je ook niet ontkennen dat iedereen een verschillende smaak heeft. Dus simpelweg is het gewoon niet waar dat ze allemaal op die vriend van je afkomen, terwijl als hij afwezig is, ze dan naar jou zouden komen.
Tevens, als dat wel zou gebeuren, want je hebt het immers meegemaakt zeg je, geeft dat dus wel aan dat je de moeite waard bent, dat meiden je wel zien staan. Net zoals ze je vriend wel zien staan. Echter zien ze hem volgens jou iets meer staan. En daar kun je wel degelijk wat aan doen, en dan is er nog het feit dat sommigen simpelweg gewoon geen interesse in je hebben.

Iedereen heeft 'schoonheidsfoutjes'. Echter zijn maar weinig mensen die niet de moeite waard zijn.

Dat een bepaalde vriend nu veel aandacht krijgt, wil niet zeggen dat jij je deel niet krijgt. Je krijgt het alleen een tijdje later. Je wil misschien te graag. Een relatie is niet iets wat je af kunt dwingen.

Tja, en waarom staan blijven kijken hoe je vriend versierd wordt door dat meisje wat jij ook wel leuk vindt? Terwijl er verderop vast wel een meisje staat te kijken en te twijfelen of ze nou niet zou gaan aanspreken....

Tuurlijk is het tijdens het uitgaan oppervlakkig, en valt uiterlijk bijv meer op. Al die donkere disco's, harde muziek en alcohol maken nou niet echt dat je een volledig beeld van iemand kunt krijgen. Een fatsoenlijk gesprek kun je niet voeren, je zit in een situatie die je misschien helemaal niet ligt (je zit zelf liever thuis met wat vrienden, maar ja, die vrienden staan liever uit hun dak te gaan op hardhouse).

Uitgaan is zien en gezien worden. Dan is het simpelweg onrealistisch om te verwachten dat meiden al die geweldige pluspunten van jou (behalve je uiterlijk) zien.
Zeg nou zelf: je keuze in de disco om een meisje als leuk te 'classificeren' hangt af van haar kleren, hoe ze danst, hoe ze lacht, hoe haar figuur is. Je denkt vast niet bij jezelf: die ziet eruit alsof ze een goed innerlijk heeft .

pi_15367215
Ik zie dat er veel gezegt word 'het innerlijke is belangrijker dan het uiterlijke' daar sluit ik mij volledig bij aan. Maar je hebt toch iets of wat uiterlijk nodig voor je iemand kan leren kennen,om zo dan het innerlijke te leren kennen.
Mensen (dieren waarschijnlijk ook) proberen ook altijd iemand te zoeken die op het zelfde niveau zit qua uiterlijk/gedachte (zijn studies over).
Soort zoekt soort.

'jou tijd komt nogwel' 'nog genoeg tijd' etc daar zou ik mij ook niet te hard aan vastklampen, er zijn genoeg mensen die 'heel' hun leven alleen zullen blijven.

vrijdag 12 december 2003 @ 22:22:59 #69
67253 Lekkertjuh
Be Straight...So am I
pi_15368229
Ach kop op blijf jezelf dan ben je de beste..
Aan nep heeft niemand wat..
Ik ken het gevoel licht dat ik als ik met mijn vriendin ga stappen ik ook vind dat zij knapper is maar smaken verschillen,

mensen met smaak mager gaan naar haar en mensen met smaak lekker beetje gevuld komen naar mij...

gewoon jezelf blijven dan kom je ook iemand tegen die op jou om jezelf valt en niet m je uiterllijk..

If your heart's not in it for real, please don't try to fake what you don't feel...
  vrijdag 12 december 2003 @ 22:48:06 #70
66514 UniversalNation
It's a Strange World..
pi_15368837
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 21:37 schreef interp het volgende:
Soort zoekt soort.
Nee, tegenpolen trekken elkaar aan.
have you ever seen fire at zero gravity? Its beautiful. slides all over everything. Its like liquid. comes up in waves. Wave after wave....
pi_15369176
Ja, ik heb hier ook last van . Vaak met uitgaan vinden meisjes m'n vriend Wedge veel knapper. En dan sta je elke keer na zo'n avond weer met lege handen terwijl m'n vriend er dan al weer met zo'n meid vandoor is.
pi_15370920
Ik heb ook zo'n vriend waar vrijwel alle vrouwen op vallen. Als ik naast hem loop of met hem uitga zie je ook iedereen naar hem kijken. Ze komen ook allemaal op hem af, wat opzich wel frustrerend is. Hoewel ik ook niet echt lelijk ben komt er vrijwel nooit iemand op me af als ik met hem ben. Mocht ik een leuke meid zien of op hem afkomen en ik vertel hem dat ik haar wel leuk vind dan helpt hij me wel haar te versieren of in contact te komen. Dus bekijk het eens van de positieve kant. Hij kan je ook helpen om in contact te komen met een leuke meid/groep meiden. Maar als je er dan zelf nog niets aan doet kan je natuurlijk ook niets van hun verwachten. Ze zullen echt niet op je afstappen als je een beetje zielig naar de grond starend aan de kant staat. Ja uit medelijden misschien..
Wat ik wel grappig vind om te lezen hier is dat men altijd zo denigrerend doet over knappe mensen. Ze zijn oppervlakkig, dom, egoistisch etc. etc. Beetje simpel om je eigen tekortkomingen af te reageren op een ander. Ok er zijn zat van die uit de hoogte gevallen personen maar daar prik je zo doorheen.
En de mensen die zeggen dat het alleen om het innerlijk draait. Onzin, de natuur streeft naar een zo'n goed mogelijke nageslacht, men zoekt dus een partner met sterke genen. Slanke vrouwen met volle borsten en een taille die 70% van de grootte van haar heupen bedraagd worden bijvoorbeeld, onderbewust, gezien als genetisch sterk. En genetisch sterk wordt als knap ervaren. Daarom zou elke man het liefst voor de knapste vrouw gaan en een vrouw voor een sterke man die haar en het nageslacht kan beschermen.
Het sterkste mannetje van een groep krijgt daarom ook altijd het mooiste vrouwtje in de dierenwereld.
Het rationeel vermogen gooit bij de mens roet in het eten en onderdrukt deze oerdrift. Daarom telt het innerlijk bij ons zwaar mee. Maar bij het uitgaan tilt men hier vaak niet zo zwaar aan en daar komt ook gelijk de ware aard naar boven en wordt er geprobeerd het mooiste exemplaar te 'scoren'.
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 22:48 schreef UniversalNation het volgende:

[..]

Nee, tegenpolen trekken elkaar aan.

Onzin wat uiterlijk betreft. Mensen met een soortgelijk knapheidsfactor zullen uiteindelijk toch bij elkaar belanden. Tuurlijk zijn er wel uitzonderingen maar de lelijke mensen komen toch meestal bij elkaar en hetzelfde geldt voor knappe mensen. Tja, en in de middenmoot kan het wel wat fluctueren.
  zaterdag 13 december 2003 @ 00:31:16 #73
66514 UniversalNation
It's a Strange World..
pi_15371324
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 00:14 schreef rexi het volgende:

Tuurlijk zijn er wel uitzonderingen maar de lelijke mensen komen toch meestal bij elkaar en hetzelfde geldt voor knappe mensen. Tja, en in de middenmoot kan het wel wat fluctueren.

maar ik wil geen lelijk wijf
pi_15371417
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 00:31 schreef UniversalNation het volgende:

[..]

maar ik wil geen lelijk wijf

Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen op de regel, dus er is nog hoop
pi_15374652
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 11:01 schreef Untouchables het volgende:

[..]

Ok dan, maar jij vond jezelf toch altijd zo (redelijk onterecht imo) lelijk?

Ehm, dat was een grapje hoor (niet dat ik mezelf lelijk vind, maar wat ik in dit topic zei). Ik had dan ook een PI erboven gezet...

Ik zei het alleen maar omdat ik het altijd zo flauw vindt van mensen dat ze zeggen 'Dat zeggen alleen lelijke mensen'

Waanzin zou mij waarschijnlijk pas bevrijden, maar voor waanzin mis ik de moed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')