Zag o.a. de aanbieding van de Gamma inzake een zogenaamde convectorkachel:
http://www.gammabouwmarkt.nl/elements/p32dgn50.jpg
Heb ook begrepen dat er zogenaamde olie, gevulde, radiators bestaan.
Daar ik totaal maar dan ook totaal geen verstand heb van deze dingen, dacht ik laat ik mijn mede-fokkers eens om raad vragen.
Wie kan mij adviseren welk soort kachel, het liefst in combinatie met een niet al te hoog/duur stroom/energie gebruik, het meest ideaal is.
Wie of wie?
Alvast bedankt voor jullie meedenken.
Mazzeltov;
Ralph*Die dit met verkleumde vingertjus tiept...*
quote:Gas ware een mogelijkheid geweest. Maar gezien de mogelijke risico's in combinatie met de normale verzekering lijkt mij dat niet verstandig. Gaat om een woonhuis met zolder he.;)
Op vrijdag 12 december 2003 00:08 schreef RemcoDelft het volgende:
Voordelig: gas!
Voor elektrische kachels maakt het niet uit, het rendement is 100 %, dus wat voor kachel je ook neemt, een bepaalde hoeveelheid licht kost een bepaald bedrag ...
Wat dat betreft kan je net zo veel alle lampen/computers e.d. aan zetten
Wat jij stelt inzake het electriciteitsgebruik, is dit wel zo? Is het niet zo dat als je een flinke stroomverbruiker aansluit dat deze naar rato verbruikt? Of valt dat, dus, wel mee?
Dank jij, inhakend op het verbruik dat zo'n radiator verwarming dan beter is dan een convector?
Mazzeltov;
Ralph
quote:Ziet d'r interessant uit. Zie zellufs dat ze d'r legeruitvoeringen van hebben ;-) al is dat niet psies wat ik bedoel.
Op vrijdag 12 december 2003 00:24 schreef Spandexus het volgende:
Zibro Kamin is de top. Kost een paar centen, maar dan heb je ook wel wat.
Anyway bedankt voor de tip!
Meldt datie geslaagd is en een Kensington 9 elementen olieradiator kachel heeft gevonden voor een mooie prijs € 64,99 (en airmiles ) bij de Praxis. Fijn aparaat. Kan nu weer in t-shirt op zolder werken zonder koude vingertjus enzo te krijgen
M.a.w. van mij kan/mag dit topic gesloten worden.
Mazzeltov;
Ralph
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |