Nieuw in doos (opgeopend) Samsung DVD speler. Type E232, kleur zilver,winkelprijs ong 120,-
Inclusief garantie papieren
Geschikt voor aantal DVD's 1
Weergave CD, CD-R, CD-RW, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, JPEG, MP3, SVCD, Video-CD, WMA
DTS
Optische uitgang
Coaxiale uitgang
Component uitgang
Aantal scart uitgangen 1
Gewicht 2,4 kg
Afmetingen (B x D x H) 43 x 24 x 6 cm
Introductie model 2003
Website http://www.samsung.nl/
FOKPRIJS: 80,-
Misschien een handig cadeautje voor de feestdagen die eraan komen
Voor interesse kun je een email sturen naar petje@dolfijn.nl of ff een berichtje hier achter laten met emailadres en neem ik spoedig contact met je op.
quote:Belangrijke vraag
Op donderdag 11 december 2003 22:38 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Waarom doe je hem weg als ik vragen mag?
quote:Gekregen zeker bij een Vodafone GSM aansluiting
Op donderdag 11 december 2003 22:38 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Waarom doe je hem weg als ik vragen mag?
50,- euro is genoteerd, maar wil toch richting de 80,-. Heb namelijk een een verassing voor me meisje en heb nog zo'n 150,- euro nodig.
quote:Rap verkopen dus
Op vrijdag 12 december 2003 08:20 schreef Dubbeldrank het volgende:
Dubbele zendingen zijn in principe eigendom van de leverancier, in dit geval Wehkamp dus. Als je die DVD speler hier dus gaat verkopen ben je bezig met diefstal/heling en dat wordt hier niet toegestaan. Dit verhaal zal je waarschijnlijk ook straks van de moderator krijgen die hier langs komt en deze advertentie op slot gooit.
quote:nope, ik heb er voor betaald!
Op vrijdag 12 december 2003 09:41 schreef EminemRulezz het volgende:
Dus met het geld dat je krijgt van de dvd-speler van je vriendin ga je voor je vriendin een cadeau kopen ??
mare, waarom zou ik hun iets terug sturen als zij een fout maken, komop zeg alsof jij het ook terug zou sturen. Maar goed, volgens mij bepaal ik zelf toch wat ik ermee doe of niet?
quote:He Ronaldude, wil ff in contact met je komen. Op welk emailadres kan ik je bereiken??
Op vrijdag 12 december 2003 09:33 schreef ronaldude het volgende:[..]
Rap verkopen dus
quote:60 euro koop ik hem
Op vrijdag 12 december 2003 09:58 schreef Dopeyrelli het volgende:[..]
nope, ik heb er voor betaald!
mare, waarom zou ik hun iets terug sturen als zij een fout maken, komop zeg alsof jij het ook terug zou sturen. Maar goed, volgens mij bepaal ik zelf toch wat ik ermee doe of niet?
Ja zeker
Waar woon je btw ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |