quote:Nou.. Ik hou wel van een beetje spek idd
Op donderdag 11 december 2003 22:13 schreef Escape2Dawn het volgende:[..]
Ja... gezellig dik of feestelijk mollig
quote:Eigenlijk ook niet
Toch begrijp ik dit Topic niet helemaal
met andere woorden, dikke mensen zijn er in alle gradaties hoor, beetje generaliserende opmerking dus
.
quote:Voor iedereen dit topic leest en eerlijk is: zijn er oorzaken die ik kan beīnvloeden zodat ik slanker word? Ik denk, dat 90% van de mensen dit zal beamen, kortom wees geen zgn slactoffer van je "metabolisme", maar doe er wat aan.
Op donderdag 11 december 2003 22:14 schreef Cart_man het volgende:[..]
Volgens mij heb jij te weinig zonlicht gezien de laatste tijd...
quote:Zeg toch niet dat ik een zogenaamd slachtoffer ben.
Op donderdag 11 december 2003 22:20 schreef Litman het volgende:[..]
Voor iedereen dit topic leest en eerlijk is: zijn er oorzaken die ik kan beīnvloeden zodat ik slanker word? Ik denk, dat 90% van de mensen dit zal beamen, kortom wees geen zgn slactoffer van je "metabolisme", maar doe er wat aan.
Wie ben jij om te zeggen wat dikke mensen moeten denken en doen.
quote:Hee cartman gezellige dikkerd, wat ben je opgewekt man, als je het allemaal niets kan schelen (het dik zijn bedoel ik voor de duidelijkheid) zou je niet zo overspannen reageren of wel? Neem nog een lekker broodje shoarma jongen en ontspan!!!!
Op donderdag 11 december 2003 22:23 schreef Cart_man het volgende:[..]
Zeg toch niet dat ik een zogenaamd slachtoffer ben.
Wie ben jij om te zeggen wat dikke mensen moeten denken en doen.
quote:Okee TS, jij je zin.
Op donderdag 11 december 2003 22:29 schreef Litman het volgende:[..]
Hee cartman gezellige dikkerd, wat ben je opgewekt man, als je het allemaal niets kan schelen (het dik zijn bedoel ik voor de duidelijkheid) zou je niet zo overspannen reageren of wel? Neem nog een lekker broodje shoarma jongen en ontspan!!!!
STEL: Alle dikke mensen zijn hardstikke SCHULDIG aan hun eigen dik-zijn. Stel dus hč? Dat dat volslagen onzin is weet iedereen, maar STEL.
Wat kan jou dat dan eigenlijk schelen?
quote:He Litman(en), kutjaud...jij bent vast een gefrustreerde dunne grasspriet die jaloers is.
Op donderdag 11 december 2003 22:29 schreef Litman het volgende:[..]
Hee cartman gezellige dikkerd, wat ben je opgewekt man, als je het allemaal niets kan schelen (het dik zijn bedoel ik voor de duidelijkheid) zou je niet zo overspannen reageren of wel? Neem nog een lekker broodje shoarma jongen en ontspan!!!!
*best doet*
Ik ben dun.... en niet gezellig. Stelling onderuitgeveegd, topic kan dicht ![]()
Kuttopic.
en slaat ondertussen even TS op z'n muil![]()
kruip maar weer onder je steen samen met je infantiele vooroordeeltjes
quote:Moet je harder sporten en bewegen
Op donderdag 11 december 2003 22:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
* sport en beweegt zich de tiefus voor jan k$t*en slaat ondertussen even TS op z'n muil
kruip maar weer onder je steen samen met je infantiele vooroordeeltjes
Of TS wat vaker slaan...is immers ook beweging.
En dat dikke mensen zo gezellig zijn; ik geloof er niet zo heel veel van. Dikke mensen zijn net gewone mensen die ook begeerd willen worden. Het is aardig om de motor van het feestje te zijn, maar als je dag in dag uit, jaar in jaar uit alleen je lege bed opzoekt, dan is er geen enkele hoeveelheid gezellig gedrag die de leegte kan vullen.
quote:Ik heb standaard een hekel aan homo's en puberende jongeren maar ik val jou daar toch ook niet mee lastig?
Op donderdag 11 december 2003 23:20 schreef Mugielz het volgende:
Ik heb standaart een hekel aan dikke mensen, sorry dat ik het zeg. Het is mijn mening. Nu mag je dat vooroordelen noemen, en dat is ook wel zo, maar ik heb altijd zoiets van: bah
quote:Ik heb standaard een hekel aan mensen die woorden zoals 'standaard' niet eens goed kunnen spellen, sorry dat ik het zeg. Het is mijn mening. Nu mag je dat vooroordelen noemen, en dat is ook wel zo, maar ik heb altijd zoiets van: bah
Ik heb standaart een hekel aan dikke mensen, sorry dat ik het zeg. Het is mijn mening. Nu mag je dat vooroordelen noemen, en dat is ook wel zo, maar ik heb altijd zoiets van: bah
quote:daarom zijn het ook wij dunne mensen die als voorbeeld gezien worden.
Op donderdag 11 december 2003 22:11 schreef Litman het volgende:
Ok, uitgaande van de survival of the fittest (de meest aangepaste species zullen overleven) concludeer ik enkel dat dikke mensen zich zeer slecht hebben aangepast, voor wat betreft hun kans op reproductie.
Veel dikkerds zullen zich hier niet echt bewust van zijn, maar in evolutionair opzicht zijn dikkerds geen interessante paringspartners. Mijn vraag is dan ook heeft de evolutietheorie gelijk m.a.w. zitten er aan dikke mensen steekjes los, die maken dat ze dik (en dus onaantrekkelijk) zijn. Of heb ik ongelijk?
daarom vind ik het ook zo'n achteruit gang dat de media mensen nu gaat lopen aanpraten dat dik ook wel mooi is .. dat is het namelijk niet en het is daarbij ook nog eens heel ongezond
quote:Dat is jouw persoonlijke mening. Ik heb liever een vrouw die je kan vasthouden zonder dat je wordt lek gestoken door de botten die overal uitsteken
Op vrijdag 12 december 2003 01:07 schreef GWD het volgende:daarom zijn het ook wij dunne mensen die als voorbeeld gezien worden.
daarom vind ik het ook zo'n achteruit gang dat de media mensen nu gaat lopen aanpraten dat dik ook wel mooi is .. dat is het namelijk niet
quote:En ik snap wel waarom

Jij hebt geen hekel aan ze maar bent jaloers op ze. Ik zou niet dik willen zijn. Maar ook niet zo iellig als jou en zo'n nerdhoofd erop ![]()
en mag op zo'n onzin topic een slotje
quote:Waarom ga je er vanuit dat dikke mensen weinig andere mensen aantrekken? Los van het feit dat heel veel mensen houden van een kilotje meer.
Op donderdag 11 december 2003 21:50 schreef Litman het volgende:
Er van uitgaand, dat ieder mens zich zo gedraagt. dat hij/zij zoveel mogelijk andere mensen aantrekt, kun je concluderen, dat dikke/te zware mensen het liefst zoveel mogelijk van contact met andere mensen willen afzien, om redenen die ik hier graag hoor?
quote:Je hebt ongelijk. Dikke mensen leven langer in geval van nood. Een dun persoon is zo door zijn reserves heen.
Op donderdag 11 december 2003 22:11 schreef Litman het volgende:
Ok, uitgaande van de survival of the fittest (de meest aangepaste species zullen overleven) concludeer ik enkel dat dikke mensen zich zeer slecht hebben aangepast, voor wat betreft hun kans op reproductie.
Veel dikkerds zullen zich hier niet echt bewust van zijn, maar in evolutionair opzicht zijn dikkerds geen interessante paringspartners. Mijn vraag is dan ook heeft de evolutietheorie gelijk m.a.w. zitten er aan dikke mensen steekjes los, die maken dat ze dik (en dus onaantrekkelijk) zijn. Of heb ik ongelijk?
"Evolutionair" heb je geen goede kaarten gekregen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |