abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15342355
quote:
Op donderdag 11 december 2003 22:13 schreef Escape2Dawn het volgende:

[..]

Ja... gezellig dik of feestelijk mollig

Nou.. Ik hou wel van een beetje spek idd
quote:
Toch begrijp ik dit Topic niet helemaal
Eigenlijk ook niet
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_15342447
Dikke mensen zijn okay, heel aardig enzo, tenminste, het lijken net echte mensen, alleen wat dikker!

met andere woorden, dikke mensen zijn er in alle gradaties hoor, beetje generaliserende opmerking dus .

morgen weer.
  donderdag 11 december 2003 @ 22:20:38 #28
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_15342517
quote:
Op donderdag 11 december 2003 22:14 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij te weinig zonlicht gezien de laatste tijd...

Voor iedereen dit topic leest en eerlijk is: zijn er oorzaken die ik kan beīnvloeden zodat ik slanker word? Ik denk, dat 90% van de mensen dit zal beamen, kortom wees geen zgn slactoffer van je "metabolisme", maar doe er wat aan.
"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
  donderdag 11 december 2003 @ 22:21:27 #29
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  donderdag 11 december 2003 @ 22:23:51 #30
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_15342632
quote:
Op donderdag 11 december 2003 22:20 schreef Litman het volgende:

[..]

Voor iedereen dit topic leest en eerlijk is: zijn er oorzaken die ik kan beīnvloeden zodat ik slanker word? Ik denk, dat 90% van de mensen dit zal beamen, kortom wees geen zgn slactoffer van je "metabolisme", maar doe er wat aan.

Zeg toch niet dat ik een zogenaamd slachtoffer ben.

Wie ben jij om te zeggen wat dikke mensen moeten denken en doen.

A.M.A.B
  donderdag 11 december 2003 @ 22:29:00 #31
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_15342802
quote:
Op donderdag 11 december 2003 22:23 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Zeg toch niet dat ik een zogenaamd slachtoffer ben.

Wie ben jij om te zeggen wat dikke mensen moeten denken en doen.

Hee cartman gezellige dikkerd, wat ben je opgewekt man, als je het allemaal niets kan schelen (het dik zijn bedoel ik voor de duidelijkheid) zou je niet zo overspannen reageren of wel? Neem nog een lekker broodje shoarma jongen en ontspan!!!!
"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
  donderdag 11 december 2003 @ 22:35:21 #32
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_15342989
TS: kruip aub terug onder de steen waar je vandaan komt
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_15343005
quote:
Op donderdag 11 december 2003 22:29 schreef Litman het volgende:

[..]

Hee cartman gezellige dikkerd, wat ben je opgewekt man, als je het allemaal niets kan schelen (het dik zijn bedoel ik voor de duidelijkheid) zou je niet zo overspannen reageren of wel? Neem nog een lekker broodje shoarma jongen en ontspan!!!!

Okee TS, jij je zin.

STEL: Alle dikke mensen zijn hardstikke SCHULDIG aan hun eigen dik-zijn. Stel dus hč? Dat dat volslagen onzin is weet iedereen, maar STEL.

Wat kan jou dat dan eigenlijk schelen?

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 11 december 2003 @ 22:36:37 #34
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_15343019
quote:
Op donderdag 11 december 2003 22:29 schreef Litman het volgende:

[..]

He Litman(en), kutjaud...jij bent vast een gefrustreerde dunne grasspriet die jaloers is.
A.M.A.B
  donderdag 11 december 2003 @ 22:55:13 #35
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_15343587
Ik zal even m'n best doen om op het nivo van dit topic te gaan zitten....

*best doet*

Ik ben dun.... en niet gezellig. Stelling onderuitgeveegd, topic kan dicht
Kuttopic.

Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
pi_15343700
* sport en beweegt zich de tiefus voor jan k$t*

en slaat ondertussen even TS op z'n muil

kruip maar weer onder je steen samen met je infantiele vooroordeeltjes

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 11 december 2003 @ 23:03:18 #37
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_15343837
quote:
Op donderdag 11 december 2003 22:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
* sport en beweegt zich de tiefus voor jan k$t*

en slaat ondertussen even TS op z'n muil

kruip maar weer onder je steen samen met je infantiele vooroordeeltjes

Moet je harder sporten en bewegen

Of TS wat vaker slaan...is immers ook beweging.

A.M.A.B
  donderdag 11 december 2003 @ 23:04:48 #38
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_15343886
Kunnen ze mooi alle koekjes uit de trommel zelf opeten en hoefen ze niks te delen
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_15344041
De topic starter heeft natuurlijk wel gelijk. Iedereen die dik is en er iets aan wil doen moet eerst onderzoeken wat eigenlijk het ''voordeel'' is dat hij haalt uit zijn overgewicht. Want kennelijk is er iets wat dat overgewicht de moeite waard maakt. Pas als iemand die dik is heeft achterhaald wat dat is, en objectief kan bepalen of dat inderdaad is wat hij wil, dan kan er gewerkt worden aan het verliezen van overtollig gewicht.

En dat dikke mensen zo gezellig zijn; ik geloof er niet zo heel veel van. Dikke mensen zijn net gewone mensen die ook begeerd willen worden. Het is aardig om de motor van het feestje te zijn, maar als je dag in dag uit, jaar in jaar uit alleen je lege bed opzoekt, dan is er geen enkele hoeveelheid gezellig gedrag die de leegte kan vullen.

pi_15344399
Ik heb standaart een hekel aan dikke mensen, sorry dat ik het zeg. Het is mijn mening. Nu mag je dat vooroordelen noemen, en dat is ook wel zo, maar ik heb altijd zoiets van: bah
  donderdag 11 december 2003 @ 23:26:54 #41
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_15344590
quote:
Op donderdag 11 december 2003 23:20 schreef Mugielz het volgende:
Ik heb standaart een hekel aan dikke mensen, sorry dat ik het zeg. Het is mijn mening. Nu mag je dat vooroordelen noemen, en dat is ook wel zo, maar ik heb altijd zoiets van: bah
Ik heb standaard een hekel aan homo's en puberende jongeren maar ik val jou daar toch ook niet mee lastig?
A.M.A.B
pi_15346769
Om mensen zoals TS te ontlopen zou ik bijna dik willen zijn. Mijn god wat een bekrompen, puberale gedachte. Misschien zou je ook nuttige dingen kunnen doen ipv dit soort stellingen droppen?

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15346827
quote:
Ik heb standaard een hekel aan mensen die woorden zoals 'standaard' niet eens goed kunnen spellen, sorry dat ik het zeg. Het is mijn mening. Nu mag je dat vooroordelen noemen, en dat is ook wel zo, maar ik heb altijd zoiets van: bah
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 12 december 2003 @ 01:05:45 #44
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_15347026
In Afrika is een dikke vrouw juist een symbool van status, ik ruik hier een markt voor de export!
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_15347040
meer vet, meer om van te houden
pi_15347061
quote:
Op donderdag 11 december 2003 22:11 schreef Litman het volgende:
Ok, uitgaande van de survival of the fittest (de meest aangepaste species zullen overleven) concludeer ik enkel dat dikke mensen zich zeer slecht hebben aangepast, voor wat betreft hun kans op reproductie.
Veel dikkerds zullen zich hier niet echt bewust van zijn, maar in evolutionair opzicht zijn dikkerds geen interessante paringspartners. Mijn vraag is dan ook heeft de evolutietheorie gelijk m.a.w. zitten er aan dikke mensen steekjes los, die maken dat ze dik (en dus onaantrekkelijk) zijn. Of heb ik ongelijk?
daarom zijn het ook wij dunne mensen die als voorbeeld gezien worden.

daarom vind ik het ook zo'n achteruit gang dat de media mensen nu gaat lopen aanpraten dat dik ook wel mooi is .. dat is het namelijk niet en het is daarbij ook nog eens heel ongezond

Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_15347092
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 01:07 schreef GWD het volgende:

daarom zijn het ook wij dunne mensen die als voorbeeld gezien worden.

daarom vind ik het ook zo'n achteruit gang dat de media mensen nu gaat lopen aanpraten dat dik ook wel mooi is .. dat is het namelijk niet

Dat is jouw persoonlijke mening. Ik heb liever een vrouw die je kan vasthouden zonder dat je wordt lek gestoken door de botten die overal uitsteken
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  vrijdag 12 december 2003 @ 01:12:57 #48
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_15347152
quote:
En ik snap wel waarom

Jij hebt geen hekel aan ze maar bent jaloers op ze. Ik zou niet dik willen zijn. Maar ook niet zo iellig als jou en zo'n nerdhoofd erop

en mag op zo'n onzin topic een slotje

pi_15347931
quote:
Op donderdag 11 december 2003 21:50 schreef Litman het volgende:
Er van uitgaand, dat ieder mens zich zo gedraagt. dat hij/zij zoveel mogelijk andere mensen aantrekt, kun je concluderen, dat dikke/te zware mensen het liefst zoveel mogelijk van contact met andere mensen willen afzien, om redenen die ik hier graag hoor?
Waarom ga je er vanuit dat dikke mensen weinig andere mensen aantrekken? Los van het feit dat heel veel mensen houden van een kilotje meer.
quote:
Op donderdag 11 december 2003 22:11 schreef Litman het volgende:
Ok, uitgaande van de survival of the fittest (de meest aangepaste species zullen overleven) concludeer ik enkel dat dikke mensen zich zeer slecht hebben aangepast, voor wat betreft hun kans op reproductie.
Veel dikkerds zullen zich hier niet echt bewust van zijn, maar in evolutionair opzicht zijn dikkerds geen interessante paringspartners. Mijn vraag is dan ook heeft de evolutietheorie gelijk m.a.w. zitten er aan dikke mensen steekjes los, die maken dat ze dik (en dus onaantrekkelijk) zijn. Of heb ik ongelijk?
Je hebt ongelijk. Dikke mensen leven langer in geval van nood. Een dun persoon is zo door zijn reserves heen.
Dikke mensen zijn doorgaans sterker dan de gemiddelde "dunne" mens. Nogmaals veel mensen preferen "dikke" mensen boven "dunne" mensen. Mensen worden in het Westen steeds dikker dus jij past je niet aan.

"Evolutionair" heb je geen goede kaarten gekregen.

pi_15347962
dikke mensen zuigen hard
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')