quote:Hier kan ik het alleen maar helemaal mee eens zijn.
Op donderdag 11 december 2003 19:56 schreef Afzeiker het volgende:
Achtergrondmuziek op een website is per definitie niet leuk.
Probeer eens stilte.wav of niets.mp3
quote:Ik wil niet weten als het leuk is of niet maar ik wil gewoon weten waar ik dat kan downloaden OF SNAPPIE DA NIE?
Op donderdag 11 december 2003 19:56 schreef Afzeiker het volgende:
Achtergrondmuziek op een website is per definitie niet leuk.
quote:Je vraagt om leuke achtergrondmuziek voor een website. Dat bestaat niet, en is dus niet te downloaden. OF SNAPPIE DA NIE?
Op donderdag 11 december 2003 19:59 schreef dj_ko het volgende:[..]
Ik wil niet weten als het leuk is of niet maar ik wil gewoon weten waar ik dat kan downloaden OF SNAPPIE DA NIE?
quote:Amen.
Op donderdag 11 december 2003 20:00 schreef Afzeiker het volgende:[..]
Je vraagt om leuke achtergrondmuziek voor een website. Dat bestaat niet, en is dus niet te downloaden. OF SNAPPIE DA NIE?
www.flashkit.com
Kun je aardig veel vinden
quote:Heb het al gevonden THNX!!
Op donderdag 11 december 2003 20:04 schreef Yannic het volgende:
Oke, achtergrondmuziek is niet altijd leuk, maar kan belangrijk zijn voor de sfeer van je website... moet 't natuurlijk wel in het design passen.www.flashkit.com
Kun je aardig veel vinden
quote:Kijk in het menu onder 'Sound Loops'.
Op donderdag 11 december 2003 20:06 schreef dj_ko het volgende:[..]
Zijn dat hier alleen maar soundFX? of zijn dr ook echt korte muziekjes
Achtergrondmuziekjes zijn niet per definitie niet leuk, in een Flash-website kan het een behoorlijk toevoegende waarde hebben, al helemaal als je verschillende muziekjes kan kiezen en een optie hebt om het uit te zetten.
quote:Maar zoiets wil TS dus helemaal niet.
Op donderdag 11 december 2003 20:08 schreef WebJaap het volgende:[..]
Achtergrondmuziekjes zijn niet per definitie niet leuk, in een Flash-website kan het een behoorlijk toevoegende waarde hebben, al helemaal als je verschillende muziekjes kan kiezen en een optie hebt om het uit te zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |