Waarom eet jij vlees? (of niet?) En wat een je het liefst qua vlees?
Spare ribs is mijn favo vleesgerecht.
quote:Je meent het?
Op donderdag 11 december 2003 17:08 schreef Forumschorem het volgende:
Ik eet vlees omdat het lekker is en omdat we zo het natuurlijke evenwicht in stand houden, want als niemand vlees zou eten dan zou straks de hele wereld overspoeld worden met overschotten aan diersoorten.
quote:Moi is vegetariėr.
Waarom eet jij vlees? (of niet?) En wat een je het liefst qua vlees?Spare ribs is mijn favo vleesgerecht.
quote:De varkentjes die je als spare-ribs naar binnen werkt worden speciaal gefokt voor de slacht, dus met die overpopulatie zal het wel meevallen.
Ik eet vlees omdat het lekker is en omdat we zo het natuurlijke evenwicht in stand houden, want als niemand vlees zou eten dan zou straks de hele wereld overspoeld worden met overschotten aan diersoorten.Waarom eet jij vlees? (of niet?) En wat een je het liefst qua vlees?
Spare ribs is mijn favo vleesgerecht.
Ik eet vlees omdat het erg lekker is, en omdat er veel bouwstoffen in zitten die je lichaam nodig heeft, voornamelijk eiwitten.
quote:
Op donderdag 11 december 2003 17:10 schreef Mondo_Generator het volgende:
Slacht je zelf zo af en toe ook wel es een varken of een koe?
quote:Daar bestaan mensen voor, ieder zijn beroep heh
Op donderdag 11 december 2003 17:10 schreef Mondo_Generator het volgende:
Slacht je zelf zo af en toe ook wel es een varken of een koe?
Ontopic: omdat het lekker en gezond is.
De natuurlijke balans in stand houden is natuurlijk lichtelijk (lees: zwaar) overdreven aangezien het vlees wat je eet gekweekt is voor menselijke consumptie. Zoveel koeien leven er niet meer in het wild, varkens idem dito.
Ik heb niet echt een favoriete vleessoort, zolang ik maar niet hoef te kluiven is alles best, de mens heeft niet voor niets bestek uitgevonden .
en stiekem heb ik geen vriendinnetje maar goed
maar waarom ik precies vlees eet... mja ... euh. waarom slaap ik snacht's ... roeping van de natuur denk ik ofzo ...
quote:Nee, ik slacht ze altijd. En jij dan?
Op donderdag 11 december 2003 17:11 schreef DeZzL het volgende:[..]
eet jij wel eens een levend varken of koe?
quote:
Op donderdag 11 december 2003 17:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
omdat et gezond is, aanvulling eiwitten vetten ed. omdat et lekker is, om macroidioten dwars te zitten, omdat de koeien anders voor nix geslacht zijn en er een enorme vleesstapel zou vormen bij de slachterijen, ..... , ....
quote:Natuurlijk, maar wat als deze beesten nou eens niet geslacht zouden worden?
Op donderdag 11 december 2003 17:12 schreef Dagonet het volgende:
De natuurlijke balans in stand houden is natuurlijk lichtelijk (lees: zwaar) overdreven aangezien het vlees wat je eet gekweekt is voor menselijke consumptie. Zoveel koeien leven er niet meer in het wild, varkens idem dito.
Oftewel, het is gewoon natuurlijk. Zo vaak eet ik het trouwens ook weer niet, als ik voor mezelf kook eigenlijk nooit.
quote:Dan gingen ze dood wegens gebrek aan voedsel.
Op donderdag 11 december 2003 17:13 schreef Forumschorem het volgende:[..]
Natuurlijk, maar wat als deze beesten nou eens niet geslacht zouden worden?
quote:Dit is echt de grootste onzin die ik in tijden heb mogen lezen... En op fok wil dat nogal wat zeggen.
...en omdat we zo het natuurlijke evenwicht in stand houden, want als niemand vlees zou eten dan zou straks de hele wereld overspoeld worden met overschotten aan diersoorten.
Neemt niet weg dat ik een BigMac op zijn tijd niet afsla...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |