Ik vind niet leuk dat ze nu met hem afspreekt, volgens mij ben ik super jalours:(
(denk dat ik zo jalours ben omdat mijn ex vreemd is gegaan)
[Dit bericht is gewijzigd door zim_ra op 11-12-2003 13:40]
Veel suc6!
quote:moet je dat tegen dr zeggen.
Op donderdag 11 december 2003 13:36 schreef zim_ra het volgende:
Ik merk dat ik heel erg jalours ben. Mijn vriendin waar ik nu een paar weken mee ga, die gaat gat spreken met een ex collega, waar ze nooit buiten de zaak contact mee had, nu kwam ze hem tegen tijdens stappen en ze spreekt af die collega wou haar eerst zoenen en mijn vriendin vond hem eerst ook leuk maar omdat hij kinderen had was ze van gedachte veranderd.Ik vind niet leuk dat ze nu met hem afspreekt, volgens mij ben ik super jalours:(
quote:Jezus, je begrijpt de TS ook gezien jouw taalgebruik
Op donderdag 11 december 2003 13:39 schreef Gtr28 het volgende:
ik denk dat je jezelf even moet afvragen waarom je jalours ben nah dat heb je wel door denk ik probeer er met iemand over te praten desnoods met haar zelf ... praat erover en hou het niet voorjezelf lost nix op .. veel succes
probeer aan te geven waar je het moeilijk mee heb en probeer samen duidelijkheid te krijgen,
quote:gezonde jaloersheid!
Op donderdag 11 december 2003 13:39 schreef Camickaeze het volgende:
Je hebt gezonde jaloersheid, en paranoide jaloersheid..Volgens mij is dit nog gewoon gezonde jaloersheid hoor.. Ik zou het ook niet tof vinden, en weet ook van mezelf dat ik snel jaloers ben.. Mijn vriendin hoeft een bekende maar gewoon drie zoenen op de wang te geven, en ik heb zin die kerel een mes tussen zijn ribben te steken ( bij wijze van ).. Praat er over met je vriendin, leg voor wat je dwars zit en kom samen tot een goede oplossing!!Veel suc6!
quote:waarschijnlijk zegt ze dan hetzelfde als ik zojuist.
Op donderdag 11 december 2003 13:39 schreef Fathom het volgende:[..]
moet je dat tegen dr zeggen.
quote:Hehehehe..
Op donderdag 11 december 2003 13:41 schreef Northpole het volgende:[..]
gezonde jaloersheid!
quote:
Op donderdag 11 december 2003 13:43 schreef Leutje het volgende:
Edit
quote:
Op donderdag 11 december 2003 13:41 schreef zwaaibaai het volgende:
Kap ff met dat taalgebruik-commentaar mensen, hou het op de inhoud!
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 11-12-2003 13:49]
quote:sorry
Op donderdag 11 december 2003 13:41 schreef zwaaibaai het volgende:
Kap ff met dat taalgebruik-commentaar mensen, hou het op de inhoud!
[ontopic]
IMO niet normaal dat ze "omdat die ex-collega kinderen had" niet met hem gezoent heeft.
Godverdomme, het is toch jouw vriendin, WDN maakt het uit of iemand anders kinderen heeft de ja danwel niet te nee! Als je een relatie hebt met iemand dan houdt je je handen thuis!
Ik zou haar dumpen
quote:Edit dus
Op donderdag 11 december 2003 13:43 schreef Leutje het volgende:
Edit
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 11-12-2003 13:50]
het is iets waar je vraagtekens bij gaat zetten en het is heel gezond dit te openbaren. opkroppen is pas ongezond.
Na een paar weken is het denk ik heel normaal dat je nog argwanend bent. Komt vanzelf wel goed
quote:nee dat was voordat ik een relatie met haar kreeg, ik snap het niet ,ze heeft nooit maar ook nooit contact met die jongen en ze kwam een paar maanden geleden vaak bij hem thuis ze vond hem leuk en hij wilde haar toen zoenen.. en nu gaat ze weer met hem afspreken
Op donderdag 11 december 2003 13:49 schreef sieb het volgende:
Dus ze wilde eigenlijk vreemd gaan totdat ze hoorde dat hij kinderen had.
ik vind het raar natuurlijk als ze vreemd wil gaan dan doet ze het toch wel.
ik heb eerder mee gemaakt dat mijn ex vreemd ging vandaar dat ik waarschijnlijk zo onzeker ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |