abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15328620
Ik merk dat ik heel erg jalours ben. Mijn vriendin waar ik nu een paar weken mee ga, die gaat afspreken met een ex collega, waar ze nooit buiten de zaak contact mee had, nu kwam ze hem tegen tijdens stappen tegen en ze spreekt met hem af die collega wou haar eerst zoenen, en mijn vriendin vond hem eerst ook leuk maar omdat hij kinderen had was ze van gedachte veranderd.

Ik vind niet leuk dat ze nu met hem afspreekt, volgens mij ben ik super jalours:(

(denk dat ik zo jalours ben omdat mijn ex vreemd is gegaan)

[Dit bericht is gewijzigd door zim_ra op 11-12-2003 13:40]

pi_15328646
en nu in het nederlands!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_15328663
Ik zou zeggen: Pak een vat stroop en smeer jezelf ermee in.
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
  donderdag 11 december 2003 @ 13:39:08 #4
46184 Gtr28
gtr28.geeko.nl
pi_15328667
ik denk dat je jezelf even moet afvragen waarom je jalours ben nah dat heb je wel door denk ik probeer er met iemand over te praten desnoods met haar zelf ... praat erover en hou het niet voorjezelf lost nix op .. veel succes
gtr28.geeko.nl .. daag je tegenstander uit voor je favo spelletjes .. registeer je snel op gtr28.geeko.nl .. :)
pi_15328675
Je hebt gezonde jaloersheid, en paranoide jaloersheid..Volgens mij is dit nog gewoon gezonde jaloersheid hoor.. Ik zou het ook niet tof vinden, en weet ook van mezelf dat ik snel jaloers ben.. Mijn vriendin hoeft een bekende maar gewoon drie zoenen op de wang te geven, en ik heb zin die kerel een mes tussen zijn ribben te steken ( bij wijze van ).. Praat er over met je vriendin, leg voor wat je dwars zit en kom samen tot een goede oplossing!!

Veel suc6!

Ik háát kabouters!!
  Redactie Games donderdag 11 december 2003 @ 13:39:39 #6
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_15328685
quote:
Op donderdag 11 december 2003 13:36 schreef zim_ra het volgende:
Ik merk dat ik heel erg jalours ben. Mijn vriendin waar ik nu een paar weken mee ga, die gaat gat spreken met een ex collega, waar ze nooit buiten de zaak contact mee had, nu kwam ze hem tegen tijdens stappen en ze spreekt af die collega wou haar eerst zoenen en mijn vriendin vond hem eerst ook leuk maar omdat hij kinderen had was ze van gedachte veranderd.

Ik vind niet leuk dat ze nu met hem afspreekt, volgens mij ben ik super jalours:(

moet je dat tegen dr zeggen.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_15328692
quote:
Op donderdag 11 december 2003 13:39 schreef Gtr28 het volgende:
ik denk dat je jezelf even moet afvragen waarom je jalours ben nah dat heb je wel door denk ik probeer er met iemand over te praten desnoods met haar zelf ... praat erover en hou het niet voorjezelf lost nix op .. veel succes
Jezus, je begrijpt de TS ook gezien jouw taalgebruik
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
  donderdag 11 december 2003 @ 13:40:51 #8
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_15328716
Jaloezie is een gebrek aan zelfvertrouwen en het vertrouwen in anderen,

probeer aan te geven waar je het moeilijk mee heb en probeer samen duidelijkheid te krijgen,

ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_15328722
quote:
Op donderdag 11 december 2003 13:39 schreef Camickaeze het volgende:
Je hebt gezonde jaloersheid, en paranoide jaloersheid..Volgens mij is dit nog gewoon gezonde jaloersheid hoor.. Ik zou het ook niet tof vinden, en weet ook van mezelf dat ik snel jaloers ben.. Mijn vriendin hoeft een bekende maar gewoon drie zoenen op de wang te geven, en ik heb zin die kerel een mes tussen zijn ribben te steken ( bij wijze van ).. Praat er over met je vriendin, leg voor wat je dwars zit en kom samen tot een goede oplossing!!

Veel suc6!

gezonde jaloersheid!
pi_15328725
quote:
Op donderdag 11 december 2003 13:39 schreef Fathom het volgende:

[..]

moet je dat tegen dr zeggen.

waarschijnlijk zegt ze dan hetzelfde als ik zojuist.
ik kan aan het hele verhaal geen touw vastknopen
vosss is de naam,
pi_15328734
Kap ff met dat taalgebruik-commentaar mensen, hou het op de inhoud!
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_15328756
quote:
Op donderdag 11 december 2003 13:41 schreef Northpole het volgende:

[..]

gezonde jaloersheid!

Hehehehe.. Bij wijze van..
Maar wat Mercy_Symbol zegt klopt wel.. Een gebrek aan zelfvertrouwen..
Ik háát kabouters!!
pi_15328773
Edit: lezen is een kunst?

[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 11-12-2003 13:49]

pi_15328791
quote:
Op donderdag 11 december 2003 13:43 schreef Leutje het volgende:
Edit
quote:
Op donderdag 11 december 2003 13:41 schreef zwaaibaai het volgende:

[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 11-12-2003 13:49]

Ik háát kabouters!!
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2003 @ 13:44:40 #15
43556 miss_dynastie
pi_15328811
Ik denk dat je in dit geval wel recht hebt om jaloers te zijn, dat zou ik ook zijn. Kun je er niet met haar over praten?
pi_15328819
quote:
Op donderdag 11 december 2003 13:41 schreef zwaaibaai het volgende:
sorry

[ontopic]
IMO niet normaal dat ze "omdat die ex-collega kinderen had" niet met hem gezoent heeft.
Godverdomme, het is toch jouw vriendin, WDN maakt het uit of iemand anders kinderen heeft de ja danwel niet te nee! Als je een relatie hebt met iemand dan houdt je je handen thuis!

Ik zou haar dumpen

vosss is de naam,
  donderdag 11 december 2003 @ 13:45:53 #17
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_15328848
quote:
Op donderdag 11 december 2003 13:43 schreef Leutje het volgende:
Edit
Edit dus
En het klinkt idd gewoon als een gezonde portie jaloezie!

[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 11-12-2003 13:50]

Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
pi_15328873
Dus die collega wil haar zoenen in de kroeg, en nu gaat ze met hem afspreken? Ja, dan heb je een goede reden om jaloers te zijn...
pi_15328895
Zoals hans teeuwen zegt:
STEL JE NIET AAN!
  donderdag 11 december 2003 @ 13:48:13 #20
28719 Bazh
DON'T PANIC!
pi_15328912
In dit geval is het je goed recht om argwanend te zijn, en heel gezond.

het is iets waar je vraagtekens bij gaat zetten en het is heel gezond dit te openbaren. opkroppen is pas ongezond.

Zeg baasje: niet gaan outsourcen en reorganiseren omdat je nog moe bent van gisteravond hoor! Neem een paar vitamine pillen, vroeg naar bed en morgen weet je weer waar je mee bezig bent.
pi_15328954
Dus ze wilde eigenlijk vreemd gaan totdat ze hoorde dat hij kinderen had.
pi_15328993
Dag plaatsgenoot

Na een paar weken is het denk ik heel normaal dat je nog argwanend bent. Komt vanzelf wel goed

pi_15329010
topic titel typo weg gehaald, kunnen we tenminste op de inhoud verder
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_15329052
quote:
Op donderdag 11 december 2003 13:49 schreef sieb het volgende:
Dus ze wilde eigenlijk vreemd gaan totdat ze hoorde dat hij kinderen had.
nee dat was voordat ik een relatie met haar kreeg, ik snap het niet ,ze heeft nooit maar ook nooit contact met die jongen en ze kwam een paar maanden geleden vaak bij hem thuis ze vond hem leuk en hij wilde haar toen zoenen.. en nu gaat ze weer met hem afspreken

ik vind het raar natuurlijk als ze vreemd wil gaan dan doet ze het toch wel.

ik heb eerder mee gemaakt dat mijn ex vreemd ging vandaar dat ik waarschijnlijk zo onzeker ben.

pi_15329334
dumphuhhh
Ben ook maar een mens... toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')