quote:maxwell ook niet
Op donderdag 11 december 2003 14:27 schreef twi het volgende:
O'Brien is geen linksback
quote:Je hebt volkomen gelijk alleen wordt hij bij Ajax wel als zodanig ingezet door Koeman en in zijn nationale team is hij centrale middenvelder
Op donderdag 11 december 2003 14:27 schreef twi het volgende:
O'Brien is geen linksback
quote:Maar die kan naast redelijk verdedigen ook nog eens goed aanvallen en heeft een goed schot (en voorzet) in z'n benen zitten.
Op donderdag 11 december 2003 14:33 schreef F1Bas het volgende:[..]
maxwell ook niet
Bij O'Brien houdt het na het eerste punt zo'n beetje op...
quote:Ben ik niet helemaal met je eens, ik vond o'brien het altijd prima doen.
Op donderdag 11 december 2003 14:39 schreef twi het volgende:[..]
Maar die kan naast redelijk verdedigen ook nog eens goed aanvallen en heeft een goed schot (en voorzet) in z'n benen zitten.
quote:Het afgelopen wk heeft mij heel andere beelden doen bereiken van de heer O'Brien maar vandaar mijn eerste reactie in dit topic: ik hoop dat hij de schellen voor jouw ogen wegspeelt en dat we je na deze wedstrijd terugvinden in een hoekje van Hools waar je je haren uit je kop trekt dat je het toch zo verkeerd kon zien allemaal.
Maar die kan naast redelijk verdedigen ook nog eens goed aanvallen en heeft een goed schot (en voorzet) in z'n benen zitten.
quote:Nou, vind ik niet. O'Brien heeft best een aardige lange bal in de benen, hij kan iemand prima in de diepte wegsturen. Is een specialiteit, kunnen niet veel verdedigers. De Boer kan het ook, mooiste voorbeeld is Bergkamp tegen Argentinië, of de pass op Rivaldo tegen Valencia.
quote:
Op donderdag 11 december 2003 13:45 schreef twi het volgende:
Zolang de VS dik en dik ingemaakt gaan worden ben ik voor.
Naja hup USA dan maar
quote:Dat was te verwachten
Op donderdag 11 december 2003 22:32 schreef BAZZA het volgende:
Oei ik weet niet voor wie ik moet juichen![]()
Naja hup USA dan maar
quote:Als ik niet weet wie ik moet kiezen ga ik ook altijd voor de underdog, leuker om te kijken.
Op donderdag 11 december 2003 22:32 schreef BAZZA het volgende:
Oei ik weet niet voor wie ik moet juichen![]()
Naja hup USA dan maar
quote:Helemaal mee eens, vooral het Wk in Zuid-Korea en Japan was daarom zeer leuk om te zien.....
Op donderdag 11 december 2003 23:38 schreef Qi het volgende:[..]
Als ik niet weet wie ik moet kiezen ga ik ook altijd voor de underdog, leuker om te kijken.
quote:Eigenlijk zou ik mijn mond moeten houden na mijn verschrikkelijk fout uitgepakte voorspelling Club Brugge - Ajax, maar ik denk dat Nederland wederom met 2-0 gaat winnen. Zo goed zijn de Verenigde Staten niet.
Op donderdag 11 december 2003 23:51 schreef El_Bassie het volgende:
ik hoop dat Amerika helemaal kapotgevoetbald word..
Minder dan een weekje en we mogen weer genieten van onze Oranje mannen (jongetjes?)
quote:www.voetbal.nl
Patrick Kluivert heeft zich bij bondscoach Dick Advocaat afgemeld voor het oefenduel van het Nederlands Elftal met de Verenigde Staten op 18 februari in de Amsterdam ArenA. De aanvaller van FC Barcelona heeft nog te veel last van een knieblessure en mist daardoor voor het eerst sinds 19 mei 2002 een interland van Oranje.
quote:Mooi zo, ik vind het niet eens erg dat Kluivert er niet bij is.
Op donderdag 12 februari 2004 20:31 schreef Suijk het volgende:
* suijk neemt een aanloop en schopt dit topic omhoog!Minder dan een weekje en we mogen weer genieten van onze Oranje mannen (jongetjes?)
[..]www.voetbal.nl
quote:Haha, het schaatsen hebben ze ook al van ons afgepakt...
Op donderdag 12 februari 2004 22:17 schreef Devano het volgende:
Hopen dat we die Amerikanen afmaken voordat ze denken dat ze ook met voetbal de beste zijn(Dat horen wij te denken!)
- De laatste keer dat Het Nederlands Elftal een vriendschappelijke wedstrijd verloor was op 8 Juni 1999 in en tegen Brazilië.
- De laatste keer dat het Nederlands Elftal een vrienschappelijk duel thuis verloor was tegen Marokko op 28 April 1999.
opstelling toen was overigens dramatisch: vdSar, vWonderen, vGastel, Konterman, vHintum, Bousatta, Seedorf, vBronckhorst, Overmars, vNistelrooy, Mols.
- De laatste keer dat het Nederlands Elftal met meer dan twee doelpunten verschil verloor was op 18 Juni 1996 tijdens het EK tegen Engeland (1-4)
- De laatste keer dat het Nederlands Elftal een vriendschappelijke wedstrijd verloor met meer dan twee doelpunten verschil was op 27 April 1983 thuis tegen Zweden. (0-3)
[Dit bericht is gewijzigd door Devano op 12-02-2004 22:36]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |